ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 3

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Specjalnych Nr 3
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-07
  • Numer ogłoszenia762786-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 762786-N-2020 z dnia 07.12.2020 r.

Zespół Szkół Specjalnych Nr 3: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 3
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 3, krajowy numer identyfikacyjny 27630269000000, ul. ul. Konstytucji  20-22 , 41-905  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 387 59 37, e-mail zs3bytom@op.pl, faks 32 387 59 37.
Adres strony internetowej (URL): www.zss3bytom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
MIEJSKA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA- SZKOŁA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zss3bytom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 3
Numer referencyjny: ZSS NR3/4/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA W TYM (TRANSPORT + ROZŁADUNEK) OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO ZESPOŁU SZKÓL SPECJALNYCH NR 3 W BYTOMIU W ILOŚCI 101 000 TYSIĘCY LITRÓW LUB DO WYCZERPANIA KWOTY PRZEZNACZONEJ NA SFINANSOWANIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA . GWARANTOWANA ILOŚĆ 85 000 TYSIĘCY LITRÓW. MINIMALNA JEDNORAZOWA DOSTAWA 7 000 LITRÓW. POJEMNOŚĆ ZBIORNIKÓW NA OLEJ, KTÓRYMI DYSPONUJE ODBIORCA WYNOSI 24 500 LITRÓW CZYLI 8 ZBIORNIKÓW PO 2 500 LITRÓW KAŻDY- ZESPÓŁ SZKÓL SPECJLANYCH NR 3 W BYTOMIU ORAZ HALA WIDOWISKOWO SPORTOWA 3 ZBIORNIKI PO 1500 LITRÓW. 1 Rodzaj oleju: lekki olej opałowy lekki zgodnie z polską normą PN-C 96024:2011, spełniający co najmniej następujące wymagania:a. gęstość w temperaturze 15 C, max. 0,860g/m3b. wartość opałowa, min. 42,6 MJ/kgc. temperatura zapłonu, min. 56 Cd. lepkość kinematyczna w temperaturze 20 C, max. 6,00mm2/se. skład frakcyjny: - do 250 C destyluje, max. 65% (V/V) - do 350 C destyluje, min. 85% (V/V)f. temperatura płynięcia, max. -20 Cg. pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,3% (m/m)h. zawartość siarki, max. 0,1% (m/m)i. zawartość wody, max. 200 mg/kgj. zawartość zanieczyszczeń stałych, max. 24 mg/kgk. pozostałość po spopieleniu, max 0,01% (m/m)DO KAŻDEJ DOSTAWY WYMAGANE JEST ŚWIADERCTWO JAKOŚCI, DORĘCZANE WRAZ Z DOKUMENTAMI WZ.DOSTAWA WINNA ODBYWAĆ SIĘ SAMOCHODAMI PRZEZNAONYMI DO PRZEZOWU OLEJU OAPŁOWEGO LEKKIEGO (POSIADAJĄCYMI WYMAGANE BADANIA I ATESTY) O POJEMOŚCI MAX. 24 500 LITRÓW WYPOSAŻONYMI W POMPĘ I LICZNIK (LEGALIZOWANY). WYKONAWCA WINIEN DYSPONOWAĆ ZESTAWEM WYMIENNYCH KOŃCÓEK DO TANKOWANIA. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA OBOWIĄZEK WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ PRAC W ZAKRESIE OBJĘTYM WYMAGANĄ KONCESJĄ NA OBRÓT PALIWAMI CIEKŁYMI. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST UDZIELIĆ ZAMAWIJĄCEMU NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI, LICZONYCH OD DNIA ODBIORU PRZEDMIOTU DOSTAWY.

II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: WYKONAWCA SPEŁNI WARUNEK JEŚLI WYKAŻE WARUNEK , ZE POSIADA KONCESJĘ NA OVRÓT PALIWAMI CIEKŁYMI WYDANA NA PODSTAWIE USTAWY Z DNIA 10 KWIETNIA 1997 ROKU PRAWO ENERGETYCZNE (TEKST JEDNOLITY Dz.U.2017 poz. 220 Z PÓŻN. ZMIANAMI)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCÓW WSKAZANIA W OFERCIE LUB WE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU IMION I NAZWISK WYKONUJĄCYCH CZYNNOŚCI PRZY REALIZACJI ZAMÓWIENIA WRAZ Z INFORMACJĄ O KWALIFIKACJACH ZAWODOWYCH LUB DOŚWIADCEZNIU TYCH OSÓB.ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCÓW WSKAZANIA W OFERCIE LUB WE WNIOSKU O DOPUSZCZENIU DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU IMION I NAZWISK OSÓB WYKONUJĄCYCH CZYNNOŚCI PRZY REALIZACJI ZAMÓWIENIA WRAZ Z INFORMACJA O KWALIFIKACJACH ZAWODOWYCH LUB DOŚWIADCZENIU TYCH OSÓB.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
ODPIS WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB CENTRALNEJ EWIDENCJI I INORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, JEŚLI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJA WPISU DO REJESTRU LUB EWIDENCJI W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 5 PKT 1 USTAWY.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
KONCESJA, ZEZWOLENIE, LICENCJA LUB DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY ŻE WYKONAWCA JEST WPISANY DO JEDNEGO Z REJESTRÓW ZAWODOWYCH LUB HANDLOWYCH PROWADZONYM W PAŃSTWIE CZŁONKOWSKIM UNII EUROPEJSKIEJ W KTÓRYM WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. FOLRMULARZ OFERTY JEŚLI DOTYCZY2. PEŁNOMOCNICTWO DO DZIAŁANIA W IMIENIU WYKONAWCY JEŻLEI DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY WSKAZANO INNĄ OSOBE NIZ UPRAWNIONA Z MOCY PRAWA- ORYGINAŁ LUB KOPIA POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚC Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA3. DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO USTANOWIENIE PEŁNOMOCNIKA ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH.W PRZYAPDKU GDY DO PRZETARZGIU PRZYSTĘPUJĄ WYKONAWCY DZIAŁJĄCY WSPÓLNIE- ORYGINAŁ LUB KOPIA POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA. 4. INFORMACJI CZY WYBÓR OFERTY BĘDZIE PROWADZIŁ DO POWSTANIA U ZAMAWIAJĄCEGO OBOWIĄZKU PODATKOWEGO WSKAZUJĄC NAZWĘ ( RODZAJ) TOWARU LUB USŁUGI, KTÓRYCH DOSTAWA LUB ŚWWIADCZEMIE BĘDZIE PROWADZIĆ DO JEGO POWSTANIA ORAZ WSKAZUJĄC ICH WARTOŚĆ BEZ KWOTY PODATKU. PONADTO WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO PRZEDŁOZYĆ W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA PRZEZVZAMAWIAJHACEGO NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 3 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ W PRZYPADKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ WYKONAWCA MOŻE ZLOŻYĆ WRAZ Z OŚWIADECZENIEM DOKUMENTY BĄDŹ INFORMACJE POTWIERDZAJĄCE ŻE POWIĄZANIA Z INNYM WYKONAWCĄ NIE PROWADZĄ DO ZAKŁÓCENIA KONKURENCJI W POSTĘPOWANIU.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
NALEŻY WSKAZAĆ ZAKRES , CHARAKTER ZMIAN ORAZ WARUNKI WPROWADZENIA ZMIAN: 1. ZAKAZUJE SIĘ ZMIAN POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY W STOSUNKU DO TREŚCI NA PODSTAWIE KTÓREGO DOKONANO WYBORU WYKONAWCY ZA WYJĄTKIEM MOŻLIWOŚĆI I WARUNKÓW DOKONANIA TAKIEJ ZMIANY OKREŚLONYCH PONIŻEJ:A). ZMIANA STRONY UMOWY TO JEST NASTĘPSTWO PRAWNE WYNIKAJĄCE Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓWB). ZMIANA WYNAGRODZENIA BRUTTO W PRZYPADKU ZMIANY PRZEPISÓW OBOWIĄZUJACYCH PODATKU VAT.C). ZAKRESU LUB WPROWADZENIA NOWEGO LUB REZYGNACJI PRZEDMIOTU UMOWY REALIZOWANEGO PRZEZ PODWYKONWACĘ.2. DOKONAIE ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE JAK WYŻEJ WYMAGA UPRZEDNIEGO ZŁOŻENIA NA PIŚMIE WNIOSKU WYKAZUJACEGO ZASADNOŚCI WPROWADZANIA ZMIAN I ZGODY STRONY UMOWY NA JEJ DOKONANIE.3. JAKIE KOLWIEK ZMIANY MIĘDZY INNYMI UMOWY WYMAGAJA POD RYGOREM NIEWAŻNOŚCI ZACHOWANIA FORMY PISEMNEJ W POSTACI ANEKSU.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI