Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej ZOZ w Dąbrowie T. poprzez zast. odnawialnych źródeł energii – paneli fotowoltaicznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 64 43 245
1.5.8.) Numer faksu: 14 64 43 245
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zozdt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdt.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot prawa publicznego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej ZOZ w Dąbrowie T. poprzez zast. odnawialnych źródeł energii – paneli fotowoltaicznych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b4c0b37-a35b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004986/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Zakup wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energet. ZOZ w Dąbrowie T. poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii – paneli fotowoltaicznych”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https:// zozdt.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zozdt.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji.Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się podadresem: https://zozdt.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.Oświadczenia, wnioski,zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone wterminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu za datę wpływuoświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania naPlatformie.Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego Rozdziału;-zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie ZespołuOpieki Zdrowotnej; https://zozdt.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.- Wykonawca powybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub dozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptujeregulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiekwątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się zdostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa https://zozdt.ezamawiajacy.pl, tel. +4822 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:oneplace@marketplanet.plZamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:-dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,- dopuszcza się podpisaniedokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Wzwiązku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielnyplik z podpisem.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiającepracę na Platformie Zakupowej tj.:- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s;- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GBOgłoszenie nr 2021/BZP 00018417/01 z dnia 2021-03-162021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - DostawyRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowsze wersje;- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- Włączonaobsługa JavaScript;- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MBw txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych tj.:Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupoweji zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminuotwarcia ofert.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłemczasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/21/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotowego zadania zostanie wybudowane 2 szt. instalacji fotowoltaicznej (planowany jest montaż instalacji na dachu budynku prosektorium (działka nr 12/10), składającej się ze 109 paneli oraz instalacja naziemna dwupodporowa na działce przy bloku operacyjnym od strony południowej, (działka nr 12/3; 12/11), składająca się ze 108 paneli). W związku z czym wykonane zostaną następujące roboty:a) montaż konstrukcji wsporczej fotowoltaicznej o wysokości około 1m nad poziomem dachu prosektorium. Konstrukcja balastowa. b) montaż konstrukcji naziemnej, wysokość ok. 3,00m, dwupodporowej 3 panele poziomo c) montaż nie więcej niż 217 paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 98,74 kWp:- budynek prosektorium – 109 szt. o mocy 49,6kWp,- działka przed blokiem operacyjnym – 108szt. o mocy 49,14kWp,d) montaż tablic rozdzielczych i obudowy,e) montaż okablowania oraz instalacji odgromowej i uziemiającej,f) montaż urządzeń i zabezpieczeń zgodnie z warunkami technicznymi;g) próby i testy prawidłowego funkcjonowania instalacji;h) podłączenie i odbiory instalacji, włącznie z aktualizacją instrukcji współpracy z Tauron Dystrybucja;i) wykopy ziemne – uzgodnić z Zamawiajacym trasę;j) zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób postronnych;k) prace rozbiórkowe;l) układanie kostki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: - w przypadku błędów (rozbieżności);- okoliczności nieprzewidywalnych na etapie udzielania zamówienia podstawowego m.in.;• montażem instalacji;• pokryciem dachowym;• instalacją odgromową;• kolizjami z ukrytą infrastrukturą.Co do zwiększenia zakresu prac, w opariu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie prac dotyczących: - powielenia prac tego samego rodzaju
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności (w dniach)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji (w miesiącach)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5