Zakup wraz z dostawą opału na potrzeby Gminy Kcynia oraz jej jednostek organizacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wraz z dostawą opału na potrzeby Gminy Kcynia oraz jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2020 / 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKcynia
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kcynia
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-13
  • Numer ogłoszenia574137-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574137-N-2020 z dnia 2020-08-13 r.

Gmina Kcynia: Zakup wraz z dostawą opału na potrzeby Gminy Kcynia oraz jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2020 / 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kcynia, krajowy numer identyfikacyjny 92350872000000, ul. ul. Rynek  23 , 89-240  Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5893720 lub 21, e-mail przetargi@kcynia.pl, faks 525 893 722.
Adres strony internetowej (URL): http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/kcynia
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://platformazakupowa.pl/transakcja/368661

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://platformazakupowa.pl/transakcja/368661

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/transakcja/368661

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Na piśmie - na adres: Gmina Kcynia; ul. Rynek 23; 89-240 Kcynia; Sekretariat - pok. 103
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą opału na potrzeby Gminy Kcynia oraz jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2020 / 2021
Numer referencyjny: RI.271.1.368661.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Zakup wraz z dostawą opału na potrzeby Gminy Kcynia oraz jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2020 / 2021II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1. Zadanie nr 1: Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu „Eko-groszek”a) Parametry:wartość opałowa*: min. 26 MJ/kg; popiół: max 7%; spiekalność: max 20%; siarka: max 0,6%; wilgotność: max 10%; ziarno: 5 – 25 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.) = podziarno – max 10% / nadziarno – max 5%b) Przewidywana ilość: 151 Mg;2. Zadanie nr 2: Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu „Eko-groszek” w workacha) Parametry:wartość opałowa*: min. 26 MJ/kg; popiół: max 7%; spiekalność: max 20%; siarka: max 0,6%; wilgotność: max 10%; ziarno: 5 – 25 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.) = podziarno – max 10% / nadziarno – max 5%b) Przewidywana ilość: 11 Mg;3. Zadanie nr 3: Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu „Kostka”a) Parametry:wartość opałowa*: min. 26 MJ/kg; popiół: max 7%; siarka: max 1,0%; wilgotność: max 10%; ziarno: 63 – 200 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.) = podziarno – max 10% / nadziarno – max 5%b) Przewidywana ilość: 120 Mg;4. Zadanie nr 4: Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu „Groszek”a) Parametry:wartość opałowa*: min. 24 MJ/kg; popiół: max 9%; spiekalność: max 40%; siarka: max 1,0%; wilgotność: max 10%; ziarno: 5 – 40 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.) = podziarno – max 10% / nadziarno – max 5%b) Przewidywana ilość: 123 Mg;5. Zadanie nr 5: Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu „Orzech”a) Parametry:wartość opałowa*: min. 26 MJ/kg; popiół: max 7%; siarka: max 1,0%; wilgotność: max 10%; ziarno: 40 – 80 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.) = podziarno – max 10% / nadziarno – max 5%b) Przewidywana ilość: 3 Mg;UWAGA: Wartość opałowa w pkt. 1 – 5 podana jest w ujęciu roboczym (QIR), a nie analitycznym.III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:1. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, nie określa wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j. ze zm.).IV. Dodatkowe informacje:1. Zamawiający nie wskazuje środków transportu, poza zapisami pkt. VIII ppkt. 2 lit. b tiret drugie Rozdziału I SIWZ.2. Ilości wskazane w pkt. II Opisu przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie z uwagi na niemożliwe do przewidzenia w chwili prowadzenia postępowania oraz zawierania umowy okoliczności wpływające na potrzeby grzewcze w poszczególnych miejscach dostawy materiałów opałowych (w szczególności: warunki atmosferyczne, zmiany w poszczególnych harmonogramach funkcjonowania) w szczególności z powodów wskazanych w ppkt. 3, co nie będzie miało wpływu na ich cenę jednostkową w całym okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu tych zmienionych ilości.3. Niezależnie od zapisu ppkt. 2 Zamawiający zastrzega, iż:a) jeżeli ceny jednostkowe z oferty Wykonawcy będą wyższe od szacowanych przez Zamawiającego na etapie przygotowywania postępowania, co spowoduje, że łączna wartość umowy przekroczy kwotę, jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (podaną do publicznej wiadomości podczas otwarcia ofert), Zamawiający będzie uprawniony do odpowiedniego zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów wskazanych w pkt. II (z zastrzeżeniem możliwości nierównomiernego zmniejszenia każdego z asortymentów tam wskazanych), aby zagwarantować nieprzekroczenie tej kwoty, na co Wykonawca wyraża zgodę podpisując umowę, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy i zostanie zakomunikowana Wykonawcy przez Zamawiającego w jednym ze sposobów wskazanych w §3 ust. 2 projektu umowy oraz będzie dla niego wiążąca,b) jeżeli ceny jednostkowe z oferty Wykonawcy będą niższe od szacowanych przez Zamawiającego na etapie przygotowywania postępowania, co spowoduje, że łączna wartość umowy nie osiągnie kwoty, jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (podaną do publicznej wiadomości podczas otwarcia ofert), Zamawiający będzie uprawniony do odpowiedniego zwiększenia ilości poszczególnych materiałów wskazanych w pkt. II (z zastrzeżeniem możliwości nierównomiernego zwiększenia każdego z asortymentów tam wskazanych), aby zagwarantować pełne wykorzystanie tej kwoty, na co Wykonawca wyraża zgodę podpisując umowę, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy i zostanie zakomunikowana Wykonawcy przez Zamawiającego w jednym ze sposobów wskazanych w §3 ust. 2 projektu umowy oraz będzie dla niego wiążąca.4. Zamawiający informuje, że materiał opałowy składający się na przedmiot zamówienia wyłoniony w danym zadaniu Wykonawca będzie dostarczał partiami, w trakcie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, w oparciu o zlecenia dostaw częściowych przesyłane przez Zamawiającego bądź jego jednostki organizacyjne wskazane w poniższej tabeli – z zastrzeżeniem, iż każda dostawa częściowa do danej lokalizacji – za wyjątkiem węgla „Eko-groszek” w workach – realizowana będzie osobnym transportem (Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie dostaw, tj. dostarczanie więcej niż jednej dostawy częściowej tym samym transportem), do następujących lokalizacji i w następujących ilościach:L.p. Miejsce dostawy Przedmiot zamówienia (materiał opałowy) Ilość w j.m.(całkowita / 1x)* Ilość dostaw*1) Gmina Kcynia – lok. mieszkalne / użytkowe:ul. Dworcowa 17; 89-240 KcyniaKowalewko 36; 89-240 Kcynia Węgiel „Kostka”Węgiel „Eko-groszek” 30,0 Mg / 5,0 Mg15,0 Mg / 2,5 Mg 662) Szkoła Podstawowa w DobieszewieDobieszewo 22; 89-240 Kcynia Węgiel „Groszek” 17,0 Mg / 4,0 Mg 43) Szkoła Podstawowa w DobieszewieChwaliszewo 27; 89-240 Kcynia Węgiel „Groszek” 35,0 Mg / 7,5 Mg 44) Przedszkole Miejskie w Kcyniul. Libelta 1; 89-240 Kcynia Węgiel „Kostka” 40,0 Mg / 8,0 Mg 55) Szkoła Podstawowa w Kcyniul. Bolesława Pobożnego 1; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” 56,0 Mg / 9,0 Mg 66) Szkoła Podstawowa w LaskownicyLaskownica 16; 89-240 Kcynia Węgiel „Kostka” 23,0 Mg / 2,5 Mg 97) Szkoła Podstawowa w MycielewieMycielewo 6; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” 80,0 Mg / 18,5 Mg 48) Szkoła Podstawowa w PalmierowiePalmierowo 7A; 89-240 Kcynia Węgiel „Groszek” 41,0 Mg / 6,0 Mg 69) Szkoła Podstawowa w RozstrzębowieRozstrzębowo 14; 89-240 Kcynia Węgiel „Kostka” 26,0 Mg / 9,0 Mg 310) Szkoła Podstawowa w Sipiorachul. Czterdziestka 51; 89-240 Kcynia Węgiel „Groszek” 30,0 Mg / 3,0 Mg 1011) Świetlica w GłogowińcuGłogowiniec 14; 89-240 Kcynia Węgiel „Orzech” 0,5 Mg / 0,5 Mg 112) Świetlica w Górkach ZagajnychGórki Zagajne 33A; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” w workach 4,0 Mg / 1,0 Mg 413) Świetlica w IwnieIwno 44A; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” w workach 2,0 Mg / 1,0 Mg 214) Świetlica w Łankowicach – Dom RolnikaŁankowice 10D; 89-240 Kcynia Węgiel „Eko-groszek” w workach 5,0 Mg / 1,0 Mg 515) Świetlica w MieczkowieMieczkowo 28; 89-240 Kcynia Węgiel „Orzech” 0,5 Mg / 0,5 Mg 116) Świetlica w SzczepicachSzczepice 32; 89-240 Kcynia Węgiel „Kostka” 1,0 Mg / 1,0 Mg 117) Świetlica w ŻurawiŻurawia 45; 89-240 Kcynia Węgiel „Orzech” 2,0 Mg / 1,0 Mg 2* wartości orientacyjne5. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli ilościowej (w szczególności: ważenie w GS Kcynia lub innym miejscu na terenie gminy, wskazanym przez Zamawiającego) i jakościowej (weryfikacja frakcji i parametrów – podczas ważenia lub w miejscach rozładunku, lub w trakcie / po zużyciu danej partii materiału opałowego w miejscu jego dostawy) dostarczanych przez Wykonawcę materiałów, stanowiących przedmiot niniejszej umowy.6. Kontrolę, o której mowa w ust. 6, w odniesieniu do materiału opałowego wskazanego w wierszach 1 – 4 tabeli z §1 ust. 1 umowy, przeprowadza się w sposób następujący: z dostarczonej partii materiału opałowego pobiera się trzy próby (każdą z innej części „hałdy”), które miesza się i ponownie dzieli na 3 części, które stanowić będą: 1. – próbę dla Zamawiającego, 2. – próbę dla Wykonawcy, 3. – próbę rozjemczą (pakowaną w szczelny, plombowany worek, którego otwarcie i dostęp do próby materiału w nim przechowywanej nie jest możliwy bez uszkodzenia worka lub plomby, przechowywany w miejscu dostawy partii, z której została pobrana próba). Każda z prób zostanie następnie zbadana przez powołaną do tego instytucję, wskazaną przez Zamawiającego, dającą rękojmię przeprowadzenia badania w sposób prawidłowy, zgodny z zasadami sztuki i zgodny z prawem). Wykonawca oświadcza, że kierowca przywożący i rozładowujący dostawę jest jego przedstawicielem przy odbiorze materiału opałowego i kontroli, o której mowa w ust. 6. W przypadku negatywnego wyniku badania (którykolwiek z parametrów poniżej/powyżej normy/wymogu z §1 ust. 1), jego koszty pokrywa Wykonawca.

II.5) Główny kod CPV: 09111210-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: prowadzić działalność gospodarczą polegającą na dostarczaniu (wraz z rozładunkiem) materiałów opałowych, których rodzaj odpowiada przedmiotowi zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: dysponować zasobami finansowymi umożliwiającymi bieżącą realizację zamówienia, ponieważ Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek w związku z realizacją zamówienia (Zamawiający przewiduje płatności częściowe – oddzielnie za każdą dostawę częściową opału w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy i w oparciu o prawidłowo wystawioną fakturę / rachunek);
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:- wykonać w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej dwa zamówienia polegające na częściowych dostawach (wraz z wyładunkiem) materiału opałowego, którego rodzaj odpowiada przedmiotowi zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę; zamówienie należy rozumieć jako umowę (zlecenie), w oparciu o którą(e) Wykonawca dostarczył opał dla jednego podmiotu przynajmniej dwukrotnie w okresie obowiązywania tej umowy (tego zlecenia);- dysponować taborem samochodowym umożliwiającym prawidłowe, bezpieczne i zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa wykonywanie dostaw i wyładunku opału w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego bądź jednostki organizacyjne, do których opał będzie dostarczany,- dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. kierowcami, którzy dostarczą i rozładują każdą z dostaw częściowych materiału opałowego w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego bądź jednostki organizacyjne, do których opał będzie dostarczany;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Zamawiający wykorzysta do oceny spełnienia tego warunku oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w pkt. IX ppkt 1 lit. b niniejszego Rozdziału SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b i c,b) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VIII ppkt 2 lit. b tiret pierwsze SIWZ.Dowodami, o których mowa w lit. b, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane – a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.c) oświadczenie(a) [zobowiązanie(a)] podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, stwierdzające, że oddają do dyspozycji Wykonawcy swoje zasoby niezbędne do realizacji zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz zawierające informacje (lub zawierające załączone dokumenty) stwierdzające w szczególności:- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) dokument wskazujący, że osoba, która podpisała dokumenty składające się na ofertę (w szczególności formularz oferty) i/lub potwierdziła za zgodność z oryginałem kopie złożonych wraz z ofertą dokumentów, bądź udzieliła pełnomocnictwa, o którym mowa w lit. b, jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy; Jeśli przynajmniej jednym z tych dokumentów jest określony w ppkt. 2 lit. a odpis z właściwego rejestru / ewidencji, dostęp do którego Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Wykonawca nie jest zobowiązany do jego dołączenia do oferty na etapie jej składania; Jeśli ww. warunek dostępności dokumentu jest spełniony w odniesieniu do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, winien on przedstawić w ofercie informacje umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie dostępu do bazy danych zawierającej te informacje, w przeciwnym wypadku złożenie dokumentu wskazanego w ppkt. 2 lit. e jest obowiązkowe!b) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w szczególności w zakresie:a) zmiany, wprowadzenia bądź rezygnacji z wykonania umowy z udziałem podwykonawców,b) zmniejszenia ilości zamawianych materiałów z poszczególnych asortymentów – w przypadku, w zakresie i na zasadach wskazanych w §5 ust. 5,c) zwiększenia ilości zamawianych materiałów z poszczególnych asortymentów – w przypadku, w zakresie i na zasadach wskazanych w §5 ust. 6,d) zmiany terminu wykonania zamówienia – z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu „Eko-groszek”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Parametry:wartość opałowa*: min. 26 MJ/kg; popiół: max 7%; spiekalność: max 20%; siarka: max 0,6%; wilgotność: max 10%; ziarno: 5 – 25 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.) = podziarno – max 10% / nadziarno – max 5%b) Przewidywana ilość: 151 Mg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111210-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena materiału opałowego 60,00
Termin realizacji dostawy częściowej 30,00
Termin płatności za każdą dostawę częściową 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu „Eko-groszek” w workach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Parametry:wartość opałowa*: min. 26 MJ/kg; popiół: max 7%; spiekalność: max 20%; siarka: max 0,6%; wilgotność: max 10%; ziarno: 5 – 25 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.) = podziarno – max 10% / nadziarno – max 5%b) Przewidywana ilość: 11 Mg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111210-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena materiału opałowego 60,00
Termin realizacji dostawy częściowej 30,00
Termin płatności za każdą dostawę częściową 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu „Kostka”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Parametry:wartość opałowa*: min. 26 MJ/kg; popiół: max 7%; siarka: max 1,0%; wilgotność: max 10%; ziarno: 63 – 200 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.) = podziarno – max 10% / nadziarno – max 5%b) Przewidywana ilość: 120 Mg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111210-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena materiału opałowego 60,00
Termin realizacji dostawy częściowej 30,00
Termin płatności za każdą dostawę częściową 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu „Groszek”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Parametry:wartość opałowa*: min. 24 MJ/kg; popiół: max 9%; spiekalność: max 40%; siarka: max 1,0%; wilgotność: max 10%; ziarno: 5 – 40 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.) = podziarno – max 10% / nadziarno – max 5%b) Przewidywana ilość: 123 Mg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111210-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena materiału opałowego 60,00
Termin realizacji dostawy częściowej 30,00
Termin płatności za każdą dostawę częściową 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu „Orzech”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Parametry:wartość opałowa*: min. 26 MJ/kg; popiół: max 7%; siarka: max 1,0%; wilgotność: max 10%; ziarno: 40 – 80 mm; przesiewany (bez piasku, żwiru, kamieni, itp.) = podziarno – max 10% / nadziarno – max 5%b) Przewidywana ilość: 3 Mg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111210-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena materiału opałowego 60,00
Termin realizacji dostawy częściowej 30,00
Termin płatności za każdą dostawę częściową 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie praca chałupnicza - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jestem zainteresowana pracą chałupniczą bez żadnej umowy. Chciałabym sobie dorobić do budżetu domowego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI