ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁUBIU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁUBIU W 2024 ROKU.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁubie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-17
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-09
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00486499
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁUBIU W 2024 ROKU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pyskowicka 34

1.5.2.) Miejscowość: Łubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322331224

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dpstg.jstpowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpslubie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi opiekuńcze - Dom Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁUBIU W 2024 ROKU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6139fd7d-7efd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6139fd7d-7efd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl/pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.bip.dps.tarnogorski.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPSL.KA.272.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego w szacunkowej ilości ok. 50.000 litrów w temperaturze referencyjnej 15 st.C wraz ze wszystkimi kosztami niezbędnymi do poniesienia dla należytego i terminowego wykonania zamówienia, w tym w szczególności:
koszty zakupu,
koszty załadunku,
koszty transportu,
koszty wyładunku,
koszty ubezpieczenia,
VAT, akcyzę, opłaty celne,
Inne pozostałe koszty niezbędne dla należytego i terminowego zrealizowania przed-miotu zamówienia, nie wymienione powyżej.
Olej opałowy musi spełniać obowiązujące wymogi Polskich Norma dla oleju opałowego o następujących parametrach:
gęstość w temperaturze 15 st.C – max 860 kg/m3
temperatura zapłonu – minimum 56 st.C
lepkość kinetyczna w temp 20 st.C – max 6,00 mm2/s
zawartość siarki – nie więcej niż 0,10 % m/m
wartość opałowa – minimum 42.6 MJ/kg
temperatura płynięcia, max -20 st.C
zawartość wody max 200 mg/kg
barwa czerwona
Dostawa Oleju opałowego będzie następowała w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r., przy czym jednorazowa dostawa będzie uzależniona od bieżących potrzeb jednostki i może się wahać w ilości od 1.000 litrów do 20.000 litrów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w art. 108
Spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postepowaniu art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi kserokopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi w zakresie oleju opałowego. Wykonawca powinien posiadać ważną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w szczególności olejami opałowymi, wydana na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 295 z późn. zm)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży kserokopię polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia minimum 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia, celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty, względnie poszczególnych rat.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek spełni Wykonawca, jeżeli przedłoży wykaz środków transportowych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), z którego będzie wynikać, że dysponuje on minimum jednym pojazdem przeznaczonym do przewozu paliw ciekłych, wyposażonym w legalizowany odmierzacz paliw płynnych z możliwością wydruku oraz wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto. W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmuje średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzedam stary sprzęt elektroniczny - Żywiec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Sprzedam stary sprzęt elektroniczny. Mam do sprzedania drukarkę, uszkodzony mikser, stare telefony i odświeżacz powietrza. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI