Zakup wraz z dostawą materiałów do produkcji szkółkarskiej do Arboretum Leśnego im....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wraz z dostawą materiałów do produkcji szkółkarskiej do Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSyców
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Syców
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00027117
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą materiałów do produkcji szkółkarskiej do Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Syców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250519435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 627852157

1.5.8.) Numer faksu: 627869032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sycow@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sycow.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodark leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą materiałów do produkcji szkółkarskiej do Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6f7bfd9-92c9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_sycow/zamowienia_publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl /adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal /pgl_lp_0919/SkrytkaESP,emai sycow@poznan.lasy.gov.plZ zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu - https://www.miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczenia o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 24.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiającyinformuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Syców.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych Pan Krzysztof Winiarski,z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możnaskontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresemkrzysztof.winiarski@rodo.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 605 236 701 .24.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 161704,63 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na 5 częściCPV – 09112200-9, 03120000-8, 03121000-5, 24440000-0-8Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części:1. Część 1 zamówienia – Zakup i dostawa torfu naturalnego, kwaśnego i odkwaszonego pozyskanego z naturalnych torfowisk zlokalizowanych na terenie Litwy i/lub Białorusi i/lub Łotwy w ilościach oraz o parametrach określonych w załączniku nr 3 – część 1 do SWZOgólne wymagania i informacje dotyczące realizacji zadania: 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia produkty / materiały są pełnowartościowe, bardzo dobrej jakości, w nieuszkodzonych opakowaniach, pozbawione wad oraz zgodne z obowiązującymi normami.2. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych z opisem podanym w dokumentacji postępowania, złej jakości, uszkodzonych, lub w inny sposób wadliwych, nie zostaną one odebrane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do ich wymiany na pozbawione wad, zgodne z wymogami zamówienia, spełniające wymagania swz i zgodne z obowiązującymi normami w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Brak realizacji dostawy w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. Dostawa produktów pobawionych wad, w terminie określonym powyżej, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki w dostawie.3. Miejsce dostarczenia materiałów materiałów – Arboretum im. Prof. St. Białoboka, Stradomia Dolna, ul. Leśna 6, 56-500 Dziadowa Kłoda.4. Zamawiający informuje, że w załączniku nr 3 do każdej z części zamówienia (Pliki Exel) zostały wprowadzone formuły ułatwiające wykonywanie czynności rachunkowych. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku sprawdzenia poprawności wykonywanych obliczeń. Prawidłowe ustalenie wartości kosztorysu leży po stronie Wykonawcy.

4.2.5.) Wartość części: 66528,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09112200-9 - Torf

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 7.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 7.1.1. kryteriami oceny ofert jest: 1) Cena – 60 %2) Termin płatności - 40 %Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1pkt. (od każdego członka komisji).ad 1) Cena – A(x)a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma oferta z ceną brutto najniższą wśród cen zawartych w ofertach, b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: A(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium cena brutto C - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach – cena oferty najkorzystniejszejC x - cena brutto zawarta w ofercie „x” Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to wartość brutto w okresie trwania umowy, określona przez Wykonawcę w punkcie 4 3 oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).ad 2) Termin płatności – B(x)Zaoferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni.a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma najdłuższy termin płatności (max 30 dni).b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najdłuższego terminu płatności punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: B (x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „termin płatności”. T - termin płatności wynikający z oferty. T(x) - najdłuższy termin płatnościWartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to termin płatności, wpisany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ w punkcie 5 4.1. ppkt 2) druku Oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).Uwaga: w przypadku braku wypełnienia w druku oferty pkt. 5 4.1. Zamawiający uzna i przyjmie do wyliczenia kryterium, że termin ten wynosi 14 dni i Wykonawca otrzyma 0 pkt. W przypadku zaoferowania terminu płatności krótszego niż 14 dni i dłuższego niż 30 dni oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust 5 ustawy Pzp7.1.2 Łączna punktacja C wyliczana będzie wg wzoru: C = (A(x) x 60%) + ( B(x) x 40%)7.1.3. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie wyliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

7.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 7.1.1. kryteriami oceny ofert jest: 1) Cena – 60 %2) Termin płatności - 40 %Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1pkt. (od każdego członka komisji).ad 1) Cena – A(x)a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma oferta z ceną brutto najniższą wśród cen zawartych w ofertach, b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: A(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium cena brutto C - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach – cena oferty najkorzystniejszejC x - cena brutto zawarta w ofercie „x” Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to wartość brutto w okresie trwania umowy, określona przez Wykonawcę w punkcie 4 3 oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).ad 2) Termin płatności – B(x)Zaoferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni.a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma najdłuższy termin płatności (max 30 dni).b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najdłuższego terminu płatności punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: B (x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „termin płatności”. T - termin płatności wynikający z oferty. T(x) - najdłuższy termin płatnościWartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to termin płatności, wpisany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ w punkcie 5 4.1. ppkt 2) druku Oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).Uwaga: w przypadku braku wypełnienia w druku oferty pkt. 5 4.1. Zamawiający uzna i przyjmie do wyliczenia kryterium, że termin ten wynosi 14 dni i Wykonawca otrzyma 0 pkt. W przypadku zaoferowania terminu płatności krótszego niż 14 dni i dłuższego niż 30 dni oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust 5 ustawy Pzp7.1.2 Łączna punktacja C wyliczana będzie wg wzoru: C = (A(x) x 60%) + ( B(x) x 40%)7.1.3. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie wyliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na 5 częściCPV – 09112200-9, 03120000-8, 03121000-5, 24440000-0-8Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części:2. Część 2 zamówienia – Zakup i dostawa materiałów do produkcji szkółkarskiej w postaci Agro włóknin, siatki cieniującej oraz maty podsiąkowej w ilościach oraz o parametrach określonych w załączniku nr 3 część 2, do SWZ,Ogólne wymagania i informacje dotyczące realizacji zadania: 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia produkty / materiały są pełnowartościowe, bardzo dobrej jakości, w nieuszkodzonych opakowaniach, pozbawione wad oraz zgodne z obowiązującymi normami.2. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych z opisem podanym w dokumentacji postępowania, złej jakości, uszkodzonych, lub w inny sposób wadliwych, nie zostaną one odebrane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do ich wymiany na pozbawione wad, zgodne z wymogami zamówienia, spełniające wymagania swz i zgodne z obowiązującymi normami w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Brak realizacji dostawy w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. Dostawa produktów pobawionych wad, w terminie określonym powyżej, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki w dostawie.3. Miejsce dostarczenia materiałów materiałów – Arboretum im. Prof. St. Białoboka, Stradomia Dolna, ul. Leśna 6, 56-500 Dziadowa Kłoda.4. Zamawiający informuje, że w załączniku nr 3 do każdej z części zamówienia (Pliki Exel) zostały wprowadzone formuły ułatwiające wykonywanie czynności rachunkowych. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku sprawdzenia poprawności wykonywanych obliczeń. Prawidłowe ustalenie wartości kosztorysu leży po stronie Wykonawcy.

4.2.5.) Wartość części: 28522,64 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 7.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 7.1.1. kryteriami oceny ofert jest: 1) Cena – 60 %2) Termin płatności - 40 %Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1pkt. (od każdego członka komisji).ad 1) Cena – A(x)a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma oferta z ceną brutto najniższą wśród cen zawartych w ofertach, b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: A(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium cena brutto C - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach – cena oferty najkorzystniejszejC x - cena brutto zawarta w ofercie „x” Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to wartość brutto w okresie trwania umowy, określona przez Wykonawcę w punkcie 4 3 oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).ad 2) Termin płatności – B(x)Zaoferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni.a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma najdłuższy termin płatności (max 30 dni).b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najdłuższego terminu płatności punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: B (x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „termin płatności”. T - termin płatności wynikający z oferty. T(x) - najdłuższy termin płatnościWartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to termin płatności, wpisany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ w punkcie 5 4.1. ppkt 2) druku Oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).Uwaga: w przypadku braku wypełnienia w druku oferty pkt. 5 4.1. Zamawiający uzna i przyjmie do wyliczenia kryterium, że termin ten wynosi 14 dni i Wykonawca otrzyma 0 pkt. W przypadku zaoferowania terminu płatności krótszego niż 14 dni i dłuższego niż 30 dni oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust 5 ustawy Pzp7.1.2 Łączna punktacja C wyliczana będzie wg wzoru: C = (A(x) x 60%) + ( B(x) x 40%)7.1.3. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie wyliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

7.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 7.1.1. kryteriami oceny ofert jest: 1) Cena – 60 %2) Termin płatności - 40 %Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1pkt. (od każdego członka komisji).ad 1) Cena – A(x)a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma oferta z ceną brutto najniższą wśród cen zawartych w ofertach, b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: A(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium cena brutto C - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach – cena oferty najkorzystniejszejC x - cena brutto zawarta w ofercie „x” Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to wartość brutto w okresie trwania umowy, określona przez Wykonawcę w punkcie 4 3 oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).ad 2) Termin płatności – B(x)Zaoferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni.a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma najdłuższy termin płatności (max 30 dni).b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najdłuższego terminu płatności punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: B (x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „termin płatności”. T - termin płatności wynikający z oferty. T(x) - najdłuższy termin płatnościWartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to termin płatności, wpisany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ w punkcie 5 4.1. ppkt 2) druku Oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).Uwaga: w przypadku braku wypełnienia w druku oferty pkt. 5 4.1. Zamawiający uzna i przyjmie do wyliczenia kryterium, że termin ten wynosi 14 dni i Wykonawca otrzyma 0 pkt. W przypadku zaoferowania terminu płatności krótszego niż 14 dni i dłuższego niż 30 dni oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust 5 ustawy Pzp7.1.2 Łączna punktacja C wyliczana będzie wg wzoru: C = (A(x) x 60%) + ( B(x) x 40%)7.1.3. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie wyliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na 5 częściCPV – 09112200-9, 03120000-8, 03121000-5, 24440000-0-8Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części:3. Część 3 zamówienia – Zakup i dostawa tyczek bambusowych oraz specjalistycznych nawozów szkółkarskich w ilościach i o parametrach określonych w załączniku nr 3 część 3, do SWZ,Ogólne wymagania i informacje dotyczące realizacji zadania: 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia produkty / materiały są pełnowartościowe, bardzo dobrej jakości, w nieuszkodzonych opakowaniach, pozbawione wad oraz zgodne z obowiązującymi normami.2. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych z opisem podanym w dokumentacji postępowania, złej jakości, uszkodzonych, lub w inny sposób wadliwych, nie zostaną one odebrane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do ich wymiany na pozbawione wad, zgodne z wymogami zamówienia, spełniające wymagania swz i zgodne z obowiązującymi normami w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Brak realizacji dostawy w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. Dostawa produktów pobawionych wad, w terminie określonym powyżej, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki w dostawie.3. Miejsce dostarczenia materiałów materiałów – Arboretum im. Prof. St. Białoboka, Stradomia Dolna, ul. Leśna 6, 56-500 Dziadowa Kłoda.4. Zamawiający informuje, że w załączniku nr 3 do każdej z części zamówienia (Pliki Exel) zostały wprowadzone formuły ułatwiające wykonywanie czynności rachunkowych. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku sprawdzenia poprawności wykonywanych obliczeń. Prawidłowe ustalenie wartości kosztorysu leży po stronie Wykonawcy.

4.2.5.) Wartość części: 42181,44 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24440000-0 - Różne nawozy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 7.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 7.1.1. kryteriami oceny ofert jest: 1) Cena – 60 %2) Termin płatności - 40 %Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1pkt. (od każdego członka komisji).ad 1) Cena – A(x)a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma oferta z ceną brutto najniższą wśród cen zawartych w ofertach, b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: A(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium cena brutto C - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach – cena oferty najkorzystniejszejC x - cena brutto zawarta w ofercie „x” Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to wartość brutto w okresie trwania umowy, określona przez Wykonawcę w punkcie 4 3 oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).ad 2) Termin płatności – B(x)Zaoferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni.a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma najdłuższy termin płatności (max 30 dni).b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najdłuższego terminu płatności punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: B (x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „termin płatności”. T - termin płatności wynikający z oferty. T(x) - najdłuższy termin płatnościWartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to termin płatności, wpisany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ w punkcie 5 4.1. ppkt 2) druku Oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).Uwaga: w przypadku braku wypełnienia w druku oferty pkt. 5 4.1. Zamawiający uzna i przyjmie do wyliczenia kryterium, że termin ten wynosi 14 dni i Wykonawca otrzyma 0 pkt. W przypadku zaoferowania terminu płatności krótszego niż 14 dni i dłuższego niż 30 dni oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust 5 ustawy Pzp7.1.2 Łączna punktacja C wyliczana będzie wg wzoru: C = (A(x) x 60%) + ( B(x) x 40%)7.1.3. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie wyliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

7.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 7.1.1. kryteriami oceny ofert jest: 1) Cena – 60 %2) Termin płatności - 40 %Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1pkt. (od każdego członka komisji).ad 1) Cena – A(x)a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma oferta z ceną brutto najniższą wśród cen zawartych w ofertach, b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: A(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium cena brutto C - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach – cena oferty najkorzystniejszejC x - cena brutto zawarta w ofercie „x” Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to wartość brutto w okresie trwania umowy, określona przez Wykonawcę w punkcie 4 3 oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).ad 2) Termin płatności – B(x)Zaoferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni.a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma najdłuższy termin płatności (max 30 dni).b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najdłuższego terminu płatności punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: B (x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „termin płatności”. T - termin płatności wynikający z oferty. T(x) - najdłuższy termin płatnościWartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to termin płatności, wpisany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ w punkcie 5 4.1. ppkt 2) druku Oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).Uwaga: w przypadku braku wypełnienia w druku oferty pkt. 5 4.1. Zamawiający uzna i przyjmie do wyliczenia kryterium, że termin ten wynosi 14 dni i Wykonawca otrzyma 0 pkt. W przypadku zaoferowania terminu płatności krótszego niż 14 dni i dłuższego niż 30 dni oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust 5 ustawy Pzp7.1.2 Łączna punktacja C wyliczana będzie wg wzoru: C = (A(x) x 60%) + ( B(x) x 40%)7.1.3. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie wyliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na 5 częściCPV – 09112200-9, 03120000-8, 03121000-5, 24440000-0-8Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części:4. Część 4 zamówienia – Zakup i dostawa multiplatów, wielodoniczek, doniczek, skrzynek transportowych w ilościach i’ o parametrach określonych w załączniku nr 3 część 4, do SWZ,Ogólne wymagania i informacje dotyczące realizacji zadania: 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia produkty / materiały są pełnowartościowe, bardzo dobrej jakości, w nieuszkodzonych opakowaniach, pozbawione wad oraz zgodne z obowiązującymi normami.2. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych z opisem podanym w dokumentacji postępowania, złej jakości, uszkodzonych, lub w inny sposób wadliwych, nie zostaną one odebrane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do ich wymiany na pozbawione wad, zgodne z wymogami zamówienia, spełniające wymagania swz i zgodne z obowiązującymi normami w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Brak realizacji dostawy w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. Dostawa produktów pobawionych wad, w terminie określonym powyżej, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki w dostawie.3. Miejsce dostarczenia materiałów materiałów – Arboretum im. Prof. St. Białoboka, Stradomia Dolna, ul. Leśna 6, 56-500 Dziadowa Kłoda.4. Zamawiający informuje, że w załączniku nr 3 do każdej z części zamówienia (Pliki Exel) zostały wprowadzone formuły ułatwiające wykonywanie czynności rachunkowych. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku sprawdzenia poprawności wykonywanych obliczeń. Prawidłowe ustalenie wartości kosztorysu leży po stronie Wykonawcy.

4.2.5.) Wartość części: 11199,19 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 7.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 7.1.1. kryteriami oceny ofert jest: 1) Cena – 60 %2) Termin płatności - 40 %Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1pkt. (od każdego członka komisji).ad 1) Cena – A(x)a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma oferta z ceną brutto najniższą wśród cen zawartych w ofertach, b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: A(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium cena brutto C - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach – cena oferty najkorzystniejszejC x - cena brutto zawarta w ofercie „x” Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to wartość brutto w okresie trwania umowy, określona przez Wykonawcę w punkcie 4 3 oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).ad 2) Termin płatności – B(x)Zaoferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni.a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma najdłuższy termin płatności (max 30 dni).b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najdłuższego terminu płatności punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: B (x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „termin płatności”. T - termin płatności wynikający z oferty. T(x) - najdłuższy termin płatnościWartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to termin płatności, wpisany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ w punkcie 5 4.1. ppkt 2) druku Oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).Uwaga: w przypadku braku wypełnienia w druku oferty pkt. 5 4.1. Zamawiający uzna i przyjmie do wyliczenia kryterium, że termin ten wynosi 14 dni i Wykonawca otrzyma 0 pkt. W przypadku zaoferowania terminu płatności krótszego niż 14 dni i dłuższego niż 30 dni oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust 5 ustawy Pzp7.1.2 Łączna punktacja C wyliczana będzie wg wzoru: C = (A(x) x 60%) + ( B(x) x 40%)7.1.3. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie wyliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

7.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 7.1.1. kryteriami oceny ofert jest: 1) Cena – 60 %2) Termin płatności - 40 %Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1pkt. (od każdego członka komisji).ad 1) Cena – A(x)a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma oferta z ceną brutto najniższą wśród cen zawartych w ofertach, b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: A(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium cena brutto C - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach – cena oferty najkorzystniejszejC x - cena brutto zawarta w ofercie „x” Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to wartość brutto w okresie trwania umowy, określona przez Wykonawcę w punkcie 4 3 oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).ad 2) Termin płatności – B(x)Zaoferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni.a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma najdłuższy termin płatności (max 30 dni).b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najdłuższego terminu płatności punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: B (x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „termin płatności”. T - termin płatności wynikający z oferty. T(x) - najdłuższy termin płatnościWartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to termin płatności, wpisany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ w punkcie 5 4.1. ppkt 2) druku Oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).Uwaga: w przypadku braku wypełnienia w druku oferty pkt. 5 4.1. Zamawiający uzna i przyjmie do wyliczenia kryterium, że termin ten wynosi 14 dni i Wykonawca otrzyma 0 pkt. W przypadku zaoferowania terminu płatności krótszego niż 14 dni i dłuższego niż 30 dni oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust 5 ustawy Pzp7.1.2 Łączna punktacja C wyliczana będzie wg wzoru: C = (A(x) x 60%) + ( B(x) x 40%)7.1.3. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie wyliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na 5 częściCPV – 09112200-9, 03120000-8, 03121000-5, 24440000-0-8Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części:5. Część 5 zamówienia – Zakup i dostawa minerałów w postaci perlitu i wermikulitu w ilościach i o parametrach określonych w załączniku nr 3 część 5 do SWZ.Ogólne wymagania i informacje dotyczące realizacji zadania: 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia produkty / materiały są pełnowartościowe, bardzo dobrej jakości, w nieuszkodzonych opakowaniach, pozbawione wad oraz zgodne z obowiązującymi normami.2. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych z opisem podanym w dokumentacji postępowania, złej jakości, uszkodzonych, lub w inny sposób wadliwych, nie zostaną one odebrane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do ich wymiany na pozbawione wad, zgodne z wymogami zamówienia, spełniające wymagania swz i zgodne z obowiązującymi normami w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Brak realizacji dostawy w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. Dostawa produktów pobawionych wad, w terminie określonym powyżej, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki w dostawie.3. Miejsce dostarczenia materiałów materiałów – Arboretum im. Prof. St. Białoboka, Stradomia Dolna, ul. Leśna 6, 56-500 Dziadowa Kłoda.4. Zamawiający informuje, że w załączniku nr 3 do każdej z części zamówienia (Pliki Exel) zostały wprowadzone formuły ułatwiające wykonywanie czynności rachunkowych. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku sprawdzenia poprawności wykonywanych obliczeń. Prawidłowe ustalenie wartości kosztorysu leży po stronie Wykonawcy.

4.2.5.) Wartość części: 13273,36 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 7.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 7.1.1. kryteriami oceny ofert jest: 1) Cena – 60 %2) Termin płatności - 40 %Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1pkt. (od każdego członka komisji).ad 1) Cena – A(x)a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma oferta z ceną brutto najniższą wśród cen zawartych w ofertach, b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: A(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium cena brutto C - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach – cena oferty najkorzystniejszejC x - cena brutto zawarta w ofercie „x” Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to wartość brutto w okresie trwania umowy, określona przez Wykonawcę w punkcie 4 3 oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).ad 2) Termin płatności – B(x)Zaoferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni.a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma najdłuższy termin płatności (max 30 dni).b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najdłuższego terminu płatności punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: B (x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „termin płatności”. T - termin płatności wynikający z oferty. T(x) - najdłuższy termin płatnościWartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to termin płatności, wpisany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ w punkcie 5 4.1. ppkt 2) druku Oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).Uwaga: w przypadku braku wypełnienia w druku oferty pkt. 5 4.1. Zamawiający uzna i przyjmie do wyliczenia kryterium, że termin ten wynosi 14 dni i Wykonawca otrzyma 0 pkt. W przypadku zaoferowania terminu płatności krótszego niż 14 dni i dłuższego niż 30 dni oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust 5 ustawy Pzp7.1.2 Łączna punktacja C wyliczana będzie wg wzoru: C = (A(x) x 60%) + ( B(x) x 40%)7.1.3. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie wyliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płattności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

7.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 7.1.1. kryteriami oceny ofert jest: 1) Cena – 60 %2) Termin płatności - 40 %Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1pkt. (od każdego członka komisji).ad 1) Cena – A(x)a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma oferta z ceną brutto najniższą wśród cen zawartych w ofertach, b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: A(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium cena brutto C - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach – cena oferty najkorzystniejszejC x - cena brutto zawarta w ofercie „x” Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to wartość brutto w okresie trwania umowy, określona przez Wykonawcę w punkcie 4 3 oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).ad 2) Termin płatności – B(x)Zaoferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni.a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma najdłuższy termin płatności (max 30 dni).b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najdłuższego terminu płatności punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: B (x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „termin płatności”. T - termin płatności wynikający z oferty. T(x) - najdłuższy termin płatnościWartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to termin płatności, wpisany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ w punkcie 5 4.1. ppkt 2) druku Oferty (załącznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do części).Uwaga: w przypadku braku wypełnienia w druku oferty pkt. 5 4.1. Zamawiający uzna i przyjmie do wyliczenia kryterium, że termin ten wynosi 14 dni i Wykonawca otrzyma 0 pkt. W przypadku zaoferowania terminu płatności krótszego niż 14 dni i dłuższego niż 30 dni oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust 5 ustawy Pzp7.1.2 Łączna punktacja C wyliczana będzie wg wzoru: C = (A(x) x 60%) + ( B(x) x 40%)7.1.3. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.Ostateczna ilość punktów przyznanych ofercie wyliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 3.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:Dla części 1 zamówieniaa) Wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na dostawie torfu naturalnego z torfowisk wysokich z terenów Litwy i/lub Łotwy i/lub Białorusi o wartości 40.000,00 zł brutto każda (czterdzieści tysięcy złotych) PLN i zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Przy czym 1 (jedna) dostawa to dostawa wykonana lub wykonywana na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania umów. Dla części 2 zamówieniaa) Wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających ego na dostawie materiałów szkółkarskich stanowiących przedmiot zamówienia tj. agro włóknin, mat podsiąkowych, siatek cieniujących o wartości 15.000,00 zł brutto każda (piętnaście tysięcy złotych) PLN i zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dla części 3 zamówieniaa) Wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na dostawie materiałów do produkcji szkółkarskiej stanowiących przedmiot zamówienia tj. tyczek bambusowych oraz specjalistycznych nawozów szkółkarskich o wartości 15.000,00 zł brutto każda (piętnaście tysięcy złotych) PLN i zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dla części 4 zamówieniaa) Wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na dostawie materiałów do produkcji szkółkarskiej stanowiących przedmiot zamówienia tj. multiplatów, wielodoniczek, doniczek, skrzynek transportowych o wartości 5.000,00 zł brutto każda (pięć tysięcy złotych) PLN i zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dla części 5 zamówieniaa) Wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na dostawie materiałów do produkcji szkółkarskiej stanowiących przedmiot zamówienia tj. minerałów w postaci perlitu i wermikulitu o wartości 5.000,00 zł brutto każda (pięć tysięcy złotych) PLN i zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 - do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu - składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.15. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, to wówczas ich oferta: 1) musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upoważnione. Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego,2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub kopi poświadczonej notarialnie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3) wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie dokonywana do ustanowionego pełnomocnika (zwanego także liderem) ze skutkiem dla mocodawców,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

16.1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 6 do SWZ.16.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.16.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. 16.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.16.5. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na warunkach określonych w umowie – załącznik nr 6 do SWZ.16.6. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

brak
2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Kowary
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI