Zakup paliwa do samochodów służbowych eksploatowanych w OR KRUS w Bydgoszczy oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup paliwa do samochodów służbowych eksploatowanych w OR KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
  • Termin składania wniosków2023-09-29
  • ZamawiającyKasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-21
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00406979
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliwa do samochodów służbowych eksploatowanych w OR KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-092

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bydgoszcz@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliwa do samochodów służbowych eksploatowanych w OR KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d6465b-5852-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125292/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa paliwa do samochodów służbowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bydgoszcz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób nie będzie brana pod uwagę.
2. System jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bydgoszcz
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu.
2. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników zewnętrznych , w tym do złożenia oferty, przesyłania dokumentów i oświadczeń, konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
3. Zgodnie z przepisem art. 64 ustawy Pzp System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
UWAGA: W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny):
1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
5. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
6. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
7. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu.
8. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: bydgoszcz@krus.gov.pl (nie dotyczy składania ofert wraz z załącznikami).
9. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
10. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB, w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
11. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem postępowania: 0200-OP.261.2.7.2023.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znajduje się w Rozdziale I SWZ w podrozdziale XXVII.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0200-OP.261.2.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON na podstawie kart flotowych dla potrzeb samochodów służbowych eksploatowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz podległe Placówki Terenowe w szacunkowej ilości:
1) Benzyna bezołowiowa Pb 95: 32 870 litrów,
2) Olej napędowy ON: 4 250 litrów.
W okresie realizacji umowy Zamawiający gwarantuje zakup minimalnej ilości:
1) Benzyny bezołowiowej Pb 95: 16 500 litrów,
2) Oleju napędowego ON: 2 100 litrów.
2. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje stosowną bazą do wykonania umowy, a parametry dotyczące sprzedawanej benzyny oraz oleju napędowego będą spełniały obowiązujące Polskie Normy.
3. Wykonawca zobowiązuje się stosować w trakcie obowiązywania umowy cenę równą cenie za 1 litr paliwa obowiązującą na stacji paliw w dniu tankowania pomniejszoną o udzielony rabat od łącznej wartości za nabyte paliwa.
4. Wykonawca zobowiązuje się zamieszczać na fakturze lub załączniku do faktury stanowiącym integralną część faktury, informację o cenie 1 litra paliwa na stacji paliw w dniu tankowania.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiania przez Wykonawcę faktur zbiorczych obejmujących pełne okresy rozliczeniowe. Okres rozliczeniowy nie może być dłuższy niż miesiąc kalendarzowy.
6. Termin zapłaty zbiorczej faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy wynosi 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Zapłata nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
7. Wykaz samochodów Zamawiającego uprawnionych do tankowania benzyny oraz oleju napędowego stanowi załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający oświadcza, że w chwili obecnej posiada 18 samochodów służbowych, których ilość w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany w wykazie samochodów uprawnionych do tankowania paliwa. Zmiana taka nie wymaga zmiany umowy.
9. Wykonawca w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu bez dodatkowego wynagrodzenia karty elektroniczne uprawniające do tankowania paliwa w liczbie 18 szt.
10. W przypadku zmiany wykazu samochodów uprawnionych do tankowania paliwa, który stanowi załącznik nr 1 do umowy, Wykonawca w terminie 10 dni roboczych zobowiązany jest do wydania kart flotowych do nowych samochodów bez dodatkowego wynagrodzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2026-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie ofert będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:

1) kryterium ceny – Kc – 60%
2) kryterium rabatu – Kr – 10%
3) kryterium ilości stacji na terenie województwa Kujawsko-Pomorskiego - Ks – 30%
Oferty oceniane będą przy zastosowaniu następującego wzoru arytmetycznego:
1) kryterium ceny – wskaźnik Kc:
Opis kryterium - „Cena” - cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia podana przez Wykonawcę w formularzu oferty.

KC = (C min / C of) x 60

C min – najniższa cena z rozpatrywanych ofert
C of – cena badanej oferty
Maksymalna liczba punktów jaką w tym kryterium może uzyskać Wykonawca wynosi: 60,
2) kryterium rabatu - wskaźnik Kr:
Opis kryterium - „Rabat” – rabat udzielony przez Wykonawcę na przedmiot zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu oferty.

KR = (R of / R max) x 10

R of – rabat oferty badanej
R max – najkorzystniejszy rabat spośród wszystkich ofert
Maksymalna liczba punktów jaką w tym kryterium może uzyskać Wykonawca wynosi: 10,
W przypadku udzielenia przez Wykonawcę rabatu 0% ilość punktów przyznanych w kryterium rabatu wyniesie zero.
3) kryterium ilości stacji na terenie województwa Kujawsko-Pomorskiego –
wskaźnik Ks :
Opis kryterium - „Ilość stacji na terenie województwa Kujawsko-Pomorskiego” - ilość stacji benzynowych jakimi dysponuje Wykonawca na terenie województwa Kujawsko-Pomorskiego podana przez Wykonawcę w pkt 2 formularza oferty (podana ilość musi być zgodna z wykazem stacji paliw – załącznik nr 4 do SWZ). Stacje paliw muszą spełniać wymogi określone w podrozdziale X pkt 4 SWZ.

KS = (S of / S max) x 30

S of – ilość stacji oferty badanej
S max – największa ilość stacji spośród wszystkich ofert
Maksymalna liczba punktów jaką w tym kryterium może uzyskać Wykonawca wynosi: 30,
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zamawiający wybierze Wykonawcę, którego oferta uzyska najwyższą sumę punktów z poszczególnych kryteriów – wskaźnik W obliczony wg następującego wzoru:

W= Kc + Kr + Ks

W – suma punktów z poszczególnych kryteriów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość stacji na terenie województwa Kujawsko-Pomorskiego

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
2. wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia, dlatego musi posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną stacją benzynową w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego tj.: Bydgoszcz, Inowrocław, Żnin, Sępólno Krajeńskie, Świecie, Grudziądz, Brodnica, Golub-Dobrzyń, Toruń, Wąbrzeźno, Włocławek, Aleksandrów Kujawski, Lipno, Radziejów, Rypin, honorującą wystawione przez niego Karty paliwowe oraz oferującą paliwo będące przedmiotem zamówienia. Stacje paliw muszą być czynne codziennie co najmniej 8 godzin na dobę - Zamawiający nie wymaga aby stacje były czynne w dni ustawowo wolne od pracy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 – 2 należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej – tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:

a) w zakresie warunku określonego w podrozdziale X ust. 2 SWZ:
Aktualną Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.);
b) w zakresie warunku określonego w podrozdziale X ust. 4 SWZ:
Wykaz stacji benzynowych, którymi dysponuje Wykonawca położonymi w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego tj.: Bydgoszcz, Inowrocław, Żnin, Sępólno Krajeńskie, Świecie, Grudziądz, Brodnica, Golub-Dobrzyń, Toruń, Wąbrzeźno, Włocławek, Aleksandrów Kujawski, Lipno, Radziejów, Rypin, honorujących wystawione przez niego Karty paliwowe oraz oferujących paliwo będące przedmiotem zamówienia – wykaz sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wykazu wg wzoru Wykonawcy pod warunkiem, że przedłożony wykaz będzie zawierał wszystkie informacje wymagane wzorem Zamawiającego;
Stacje paliw muszą być czynne codziennie co najmniej 8 godzin na dobę, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem znajdującym się w Rozdziale III SWZ;
b) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (tylko jeśli dotyczy) sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (tylko jeśli dotyczy) sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
d) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być złożone w takiej samej formie jak oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej przez osobę uprawnioną podpisem zaufanym łub osobistym. Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii (skanu pełnomocnictwa) sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia notarialnego, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu;

Dokumenty należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, odpowiednio każdy z tych Wykonawców oraz podmiotów nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
6. Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2) W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 454 i art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) oraz przypadków wyraźnie wskazanych w umowie.
2. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy mogą nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
3. W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610) oraz przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Portalu e-Usług SMART PZP pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca określi cenę ściśle według zapisów zawartych w Formularzu oferty – Rozdział III SWZ.
2. Wykonawca oblicza cenę oferty wypełniając rubryki tabeli zawartej w punkcie 1 formularza oferty i następnie wynik ten wpisuje poniżej tabeli liczbowo i słownie.
3. Cenę oferty brutto stanowi łączne wynagrodzenie za realizację całości przedmiotu zamówienia określonego w SWZ. Cena musi być podana w złotych polskich (PLN) oraz wyrażona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z powszechnie przyjętym systemem rachunkowości). Cena ta będzie brana pod uwagę przez Komisję Przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
4. Wykonawca wpisuje średnią cenę brutto sprzedaży paliwa (jednostkową, czyli za 1litr), obliczoną jako średnią arytmetyczną cen jednostkowych brutto na stacjach Wykonawcy w województwie kujawsko-pomorskim w miesiącu sierpniu 2023 r.
5. W czasie trwania umowy obciążenie Zamawiającego za pobrane paliwo następować będzie według aktualnie obowiązujących cen brutto na dystrybutorze Wykonawcy z zastosowaniem stałego rabatu.
6. Rabat określony w ofercie to rabat, który będzie odliczany od ceny obowiązującej w każdym dniu sprzedaży paliwa Zamawiającemu.
7. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia
8. Cena określona przez Wykonawcę powinna zawierać w sobie wszystkie koszty mogące powstać w okresie ważności umowy, a także uwzględniać inne opłaty i podatki wynikające z realizacji umowy, jak również ewentualne upusty i rabaty.
9. Stawka podatku VAT jest określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570).
10. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
11. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca w ofercie informuje Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, oraz wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania i wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego bez kwoty podatku, a także wskazuje stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedza Zamawiającego będzie miała zastosowanie.
12. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w realizacji zamówienia.
13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania nazwy ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani na etapie składania oferty.
14. Wykonawca, którego oferta została wybrana, ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Rozdział II SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
15. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do:
1) wskazania osób podpisujących umowę oraz osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją umowy; podania adresu poczty elektronicznej z którego będą wysyłane faktury, korekty faktur oraz duplikaty do Zamawiającego;
2) jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
16. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę podlegającego wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam hotelu dla psa jack Russell od 03.05 do 04.05.24 r. Inowrocław
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam hotelu dla psa jack Russell od 3 maja od 9 rano do 4 maja 24 r. do 17.00. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI