Zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Zakładu Usług Komunalnych w Ziębicach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Zakładu Usług Komunalnych w Ziębicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZiębice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyZakład Usług Komunalnych w Ziębicach Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053846
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Zakładu Usług Komunalnych w Ziębicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Ziębicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022112680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Ziębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 074 81 91 580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zukziebice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.ziebice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Zakładu Usług Komunalnych w Ziębicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b9c63c3-b3d2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacjioraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, zuwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznejzdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019r. poz. 123 i 730). 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnympodpisem elektronicznym. 3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznejza pośrednictwem platformazakupowa.pl 4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi napytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkieoświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania zapośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość dozamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.Zamawiający dopuszcza,awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres pocztyelektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: sekretariat@zukziebice.pl 5.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmianyspecyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie wsekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jestkonkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny maobowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.plprzesłanych przez zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomieniemoże trafić do folderu SPAM. 7.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treściSWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciuplatformazakupowa.pl znajdują się w zakładce„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowejpod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Pozostałe informacje zawarte są wSWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowychjest Zakład Usług Komunalnych w Ziębicach Sp. z o.o., ul. Stawowa 2a, 57-220 Ziębice;- Kontaktz administratorem bezpieczeństwa informacji w Zakładzie Usług Komunalnych w Ziębicach Sp. z o.o.,ul.Stawowa 2a, 57-220 Ziębice,: e-mail: sekretariat@zukziebice.pl lub pisemnie na adressiedziby administratora danych osobowych;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego naadministratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych (t.j Dz. U. z 2019 r.poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czastrwania umowy; a po tym czasie przez okres wymaganyprzepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA:dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat)natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);- obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; - wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;− na podstawie art. 16 RODO prawodo sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń będących w użytkowaniu Zakładu Usług Komunalnych w Ziębicach, realizowana na stacjach paliw objętych koncesją Wykonawcy na terenie Miasta Ziębice. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw: olej napędowy, benzyna bezołowiowa 95 oraz płyn katalityczny. Zakup paliwa dla poszczególnych rodzajów paliw realizowany będzie w niżej wskazanych wielkościach:1. olej napędowy - 105000 litrów; 2. benzyna bezołowiowa 95 - 1500 litrów; 3. płyn katalityczny 2500 litrów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami: Cena oferty (C) 60%, Stały upust (U) 40%. Łączna punktacja oferty = wartość punktowa „C” (cena oferty) + wartośćpunktowa „U” (Stały upust ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały upust

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. że: a) posiada aktualnie obowiązującą koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.2) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie potencjału technicznego wykonawcy, tj. że: dysponuje co najmniej jedną stacją paliw na terenie miasta Ziębice, która funkcjonuje co najmniej w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do soboty oraz umożliwia dokonywanie transakcji bezgotówkowych przy użyciu tzw. kart paliwowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczeniao braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 doSWZ. 2.Oświadczenia,o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wpostępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającegopodmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.4.Podmiotowe środki dowodowewymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne nadzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiemnr 2 do SWZ; 2.Oświadczenia,o którym mowa w pkt 1, potwierdzające spełnianie warunków udziału wpostępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającegopodmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.4.Podmiotowe środki dowodowewymagane od wykonawcy obejmują: a) aktualnie obowiązująca koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,b) wykaz stacji paliw należących do Wykonawcy (spełniający wymagania Zamawiającego) – – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstawwykluczeniu z postępowania i potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: a)pełnomocnictwoupoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; b)pełnomocnictwo dlapełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);c)zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy); e)oświadczeniepodmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotuoraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4do SWZ (jeżeli dotyczy); f) dokument potwierdzający cenę z dnia 13.05.2021 r.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniui zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.2.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niegoZamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóchlub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a)oferta wspólna powinnabyć sporządzona zgodnie z SWZ, b)sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:-dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaskłada każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; -dokumentywspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotoweskłada pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertęwspólną. 4. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcyskładający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowękonsorcjum,zawierającą,co najmniej: a)zobowiązanie do realizacji wspólnegoprzedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotuzamówienia, b)określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czasobowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówieniaoraz czas trwania gwarancji jakościirękojmi. 5. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 20.2.SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono w projektowanychpostanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Oława
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI