Zakup paliw płynnych w latach 2022-2024

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup paliw płynnych w latach 2022-2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPokój
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-01-18
  • ZamawiającyPGL LP Gospodarstwo Rybackie Krogulna
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00009213
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliw płynnych w latach 2022-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Gospodarstwo Rybackie Krogulna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774693046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krogulna.katowice.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Chów i hodowla ryb

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych w latach 2022-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97c66e09-71f6-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postepowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postepowań przetargowych, dostępnej pod adresem :
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulna
2) poczty elektronicznej : grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl
z zastrzeżeniem, iż Oferta wraz z pozostałymi dokumentami mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. Urz. UE L 119/1, 04/05/2016 zwanego dalej „RODO” Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Gospodarstwo Rybackie Krogulna , zwane dalej „Gospodarstwem”. W Gospodarstwie został wyznaczony inspektorem ochrony danych z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl
lub pisemnie (adres siedziby Gospodarstwa). Z inspektorem danych osobowych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Pozostałe informacje RODO są udostępnione w SWZ pkt 31.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 270.01.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych przez
Zamawiającego w latach 2022-2024 w ilości :
a/ benzyny bezołowiowej PB-95 - 3000 litrów,
b/ oleju napędowego letniego i zimowego - 105 000 litrów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy , który spełni warunki udziału w postępowaniu, a Jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu , oraz otrzyma największą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium warunków dostawy - ilość stacji paliw oferujących paliwo do pojazdów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu :
a. Posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
b. Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej.
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada kompetencje, lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada koncesje na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dn. 10 kwietnia 1997 r. -Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2020 r poz. 833 z póżn. zm. ).
c. Posiadają odpowiednią sytuacje ekonomiczna , lub finansową.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
d. Dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi.
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest posiadaczem minimum 1 stacji paliw zlokalizowanej w miejscowości stacjonowania pojazdów , tj. Krogulna, gm. 46-034 Pokój, lub w odległości drogowej nie większej niż 5 km od miejscowości Krogulna, gm. 46-034 Pokój zapewniającą możliwość tankowania paliwa ( ON; Pb-95 ) w każdy dzień tygodnia o każdej porze doby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ ).

2.Ważne uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne ( Dz. U. z 2020 r. poz. 833ze zm. ) – właściwie potwierdzona kopia koncesji, przy czym koncesja musi być ważna przynajmniej w czasie trwania umowy.


3.Informacja Wykonawcy dotycząca potencjału technicznego, w której wykaże się posiadaniem minimum 1 stacji paliw zlokalizowanej w miejscowości odległości drogowej nie większej niż 5 km od miejscowości Krogulna, gm. 46-034 Pokój zapewniającą możliwość tankowania paliwa ( ON; Pb-95 ) w każdy dzień tygodnia o każdej porze doby.

4. Informacja Wykonawcy dotycząca potencjału technicznego , w której wykaże posiadaną ilość stacji paliw na terenie Polski z podaniem ich lokalizacji ( adres , nr stacji , ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
2. Oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, ( zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ ), w przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
Pełnomocnictwo do reprezentowania, ewentualnie Umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postepowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo, lub pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale, lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.

Wykonawca wraz z ofertą przedłoży projekt umowy do zatwierdzenia.

W projekcie umowy powinny być co najmniej :
- Ustalenia zawarte w pkt 3, 7 niniejszej SIWZ,
- Ogólne warunki handlowe zgodne z przepisami prawa ,
- Sposób naliczania kar umownych,
- Regulamin ogólnych warunków wydania i używania bezgotówkowych kart mikroprocesorowych, lub innych dokumentów rozliczeniowych Wykonawcy.

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 ustawy PZP.

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia:
a. zmiany obowiązującej stawki VAT w dacie wykonania przedmiotu umowy;
Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy PZP zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.

29.6 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach określonych w art. 455
ustawy PZP.

29.7 Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-18 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej opisanej w pkt. 17 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-18 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Prudnik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.