Zakup paliw do pojazdów i sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup paliw do pojazdów i sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGolub-Dobrzyń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-01
  • Numer ogłoszenia759932-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759932-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Zakup paliw do pojazdów i sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu w 2021 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 34031027200000, ul. Ul. PTTK  11 , 87-400  Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 683 22 86, e-mail zdp@golub-dobrzyn.com.pl, faks 56 683 22 86.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub-Dobrzyń

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw do pojazdów i sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu w 2021 roku
Numer referencyjny: ZDP.2410.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup paliw do pojazdów i sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu- Dobrzyniu w 2021 roku- z podziałem na 2 części.Zamówienie obejmuje sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON oraz oleju grzewczego lekkiego do pojazdów oraz sprzętu drogowego w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje szacunkowy zakup paliw w ilości: Część nr 1: - zakup benzyny bezołowiowej Pb- 95 - 5 000 litrów; - zakup oleju napędowego ON - 50 000 litrów Część nr 2: - zakup oleju opałowego lekkiego - 6 000 litrów 2. Wskazane powyżej ilości poszczególnych paliw są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone w pkt. 1 w części nr 1 i części nr 2 ,Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 3.1. Część nr 1: benzyna bezołowiowa Pb-95 – 5000 litrów; olej napędowy On – 50 000 litrów. 3.1.1.Zamówienie polegać będzie na bieżącym tankowaniu przez Zamawiającego jego samochodów, ciągnika, sprzętu i kanistrów ( paliwo do sprzętu) na stacji paliw Wykonawcy paliwami płynnymi: benzyną bezołowiową Pb-95 oraz olejem napędowym ON w roku 2021, rozliczany bezgotówkowo. 3.1.2.Zakup paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego. 3.1.3.Z każdego tankowania oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania operacji wydruku zawierającego następujące informacje identyfikacyjne: 1) data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji; 2) adres stacji paliw, na której przeprowadzono transakcję; 3) rodzaj, ilość, cenę jednostkową paliwa obowiązującą w chwili dokonywania transakcji oraz łączną cenę za ilość pobranego paliwa; 4) nazwisko i imię pobierającego; 5) numer rejestracyjny pojazdu lub „kanister”. 3.1.4. Wykonawca musi posiadać, co najmniej jedną całodobową stację paliw na terenie miasta Golubia- Dobrzynia lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 3.2. Część nr 2:- olej opałowy lekki – 6 000 litrów; 3.2.1. Zamówienie polegać będzie na cyklicznej dostawie oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do sprzętu (recyklera) w ilości maksymalnej do 2 000 litrów jednorazowo do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu–Dobrzyniu, ul. PTTK 11, transportem Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 7: 00 do 14: 30, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym nie później niż na następny dzień po dniu zgłoszenia. 4. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). 5. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j. Dz. U.2020r., poz. 833 ze zm.) 6. Cena sprzedaży paliwa ustalona dla poszczególnych tankowań i dostaw nie może być wyższa niż cena sprzedaży obowiązująca w chwili transakcji pomniejszona o upust zaoferowany w ofercie przez Wykonawcę.

II.5) Główny kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09132100-4
09134100-8
09135100-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U.2020 r. poz. 833 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać, że do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres obowiązywania umowy, co najmniej 1 całodobową stacją paliw, która znajduje się w granicach administracyjnych miasta Golubia- Dobrzynia lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego ( dotyczy części nr 1). Stacje paliw muszą spełniać wymogi przewidziane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2014r., poz. 1853 ze zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Koncesję na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.)2) Wykaz stacji paliw na terenie miasta Golubia- Dobrzynia lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (dotyczy benzyny bezołowiowej Pb- 95 oraz oleju napędowego ON- (część nr 1)- potwierdzającego spełnienie warunku opisanego w rozdziale V. ust. 2 pkt. 2,3) według załącznika Nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta składa się ponadto z : 1) formularza ofertowego- zgodnego z treścią załącznika nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy)- zgodnego z załącznikiem nr 4 do SIWZ ( jeżeli dotyczy), 3 ) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Upust 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach:a)zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: zakup benzyny bezołowiowej Pb- 95 -5 000 litrów; - zakup oleju napędowego ON - 50 000 litrów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 – 5000 litrów; oleju napędowego On – 50 000 litrów. Zamówienie polegać będzie na bieżącym tankowaniu przez Zamawiającego jego samochodów, ciągnika, sprzętu i kanistrów ( paliwo do sprzętu) na stacji paliw Wykonawcy paliwami płynnymi: benzyną bezołowiową Pb-95 oraz olejem napędowym ON w roku 2021, rozliczany bezgotówkowo. 2.Zakup paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego. 3.Z każdego tankowania oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania operacji wydruku zawierającego następujące informacje identyfikacyjne: 1) data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji, 2) adres stacji paliw, na której przeprowadzono transakcję, 3) rodzaj, ilość, cenę jednostkową paliwa obowiązującą w chwili dokonywania transakcji oraz łączną cenę za ilość pobranego paliwa, 4) nazwisko i imię pobierającego, 5) numer rejestracyjny pojazdu lub „kanister”. 4. Wykonawca musi posiadać, co najmniej jedną całodobową stację paliw na terenie miasta Golubia- Dobrzynia lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 5. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). 6. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j. Dz. U.2020r., poz. 833 ze zm.) ,7. Cena sprzedaży paliwa ustalona dla poszczególnych tankowań i dostaw nie może być wyższa niż cena sprzedaży obowiązująca w chwili transakcji pomniejszona o upust zaoferowany w ofercie przez Wykonawcę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3, 09132100-4, 09134100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Upust 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: zakup oleju opałowego lekkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakup olej opałowy lekkiego – 6 000 litrów. Zmówienie polegać będzie na cyklicznej dostawie oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do sprzętu (recyklera) w ilości maksymalnej do 2 000 litrów jednorazowo do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu–Dobrzyniu, ul. PTTK 11, transportem Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 7: 00 do 14: 30, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym nie później niż na następny dzień po dniu zgłoszenia.2. Wskazane powyżej ilości oleju opałowego są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb. Rzeczywista ilość paliwa będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone w pkt. 1 ,Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.3. Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680).4. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j. Dz. U.2020r., poz. 833 ze zm.) 5. Cena sprzedaży paliwa ustalona dla poszczególnych dostaw nie może być wyższa niż cena sprzedaży obowiązująca w chwili transakcji pomniejszona o upust zaoferowany w ofercie przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3, 09135100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Upust 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Włocławek
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI