Zakup oraz dostawa oleju opałowego do celów grzewczych w roku 2024 do kotłowni w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup oraz dostawa oleju opałowego do celów grzewczych w roku 2024 do kotłowni w budynku Rosówek 17, gmina Kołbaskowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołbaskowo
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-19
  • ZamawiającyGMINA KOŁBASKOWO
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-11
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00543939
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oraz dostawa oleju opałowego do celów grzewczych w roku 2024 do kotłowni w budynku Rosówek 17, gmina Kołbaskowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁBASKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kołbaskowo 106

1.5.2.) Miejscowość: Kołbaskowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-001

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 311-95-10

1.5.8.) Numer faksu: +48 91 311-95-10 wew. 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@kolbaskowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbaskowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa oleju opałowego do celów grzewczych w roku 2024 do kotłowni w budynku Rosówek 17, gmina Kołbaskowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b10a794-9819-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048694/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup oraz dostawa oleju opałowego do celów grzewczych w kotłowni w budynku Rosówek 17, w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/861098

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/861098
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami opisane są w rozdziale 9 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane są w rozdziale 9 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2023.ŻS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup oraz dostawa oleju opałowego dla celów grzewczych w roku 2024 do kotłowni w budynku Rosówek 17 (72-001 Kołbaskowo) w ilości 35.000 litrów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia zostały określone także we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 Wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będzie cena jednostkowa oleju opałowego określona w § 7 ust. 2 Wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
1) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług będących przedmiotem zamówienia w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa usług;
2) konieczności zwiększenia zakresu Przedmiotu Umowy, w razie gdyby podstawowy zakres Przedmiotu Umowy okazał się niewystarczający dla osiągnięcia celu, dla jakiego zawarta została Umowa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji Zamówienia cząstkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Warunek w odniesieniu do posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną konscesję na obrót paliwami ciekłymi w zakresie obrotu, magazynowania, przeładunku, przesyłania lub dystrybucji paliw ciekłych zgodnie z art. 43a ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej ani finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będą uzględniane okres i zakres zrealizowanej części dostawy): co najmniej jedną dostawę świadczoną przez okres co najmniej 6 następujących po sobie miesięcy (przy czym przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę zrealizowaną na podstawie jednej umowy), obejmującą olej opałowy do celów grzewczych w łącznej ilości co najmniej 15.000 l.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się możliwość zmiany okresu realizacji Umowy w przypadku:
a) wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym okresie. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia i okoliczności, na które Strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w tym w szczególności pożaru, zalania, wojny, zamieszek, epidemii, pandemii i innych klęsk żywiołowych;
b) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców oleju opałowego w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia realizacji niezbędnych dostaw, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące;
c) niezrealizowania Przedmiotu Umowy w minimalnym jej zakresie wskazanym w § 1 ust. 8 Umowy, o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy w tym zakresie, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące;
2. Dopuszczalna jest zmiana wysokości Wynagrodzenia Wykonawcy oraz ceny jednostkowej za 1 litr oleju opałowego, w przypadku:
a) przedłużenia okresu realizacji Umowy;
b) zmiany zakresu Przedmiotu Umowy w związku z wystąpieniem którejkolwiek okoliczności, o których mowa w ust. 3 poniżej;
c) zmiany wysokości podatku akcyzowego, przy czym zmiana nastąpi o kwotę odpowiadającą wartości udokumentowanej zmiany kosztu Wykonawcy przypadającego na cenę Przedmiotu Umowy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany wynikającej ze zmiany podatku akcyzowego;
3. Dopuszczalna jest zmiana zakresu Przedmiotu Umowy, przypadku:
a) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców oleju opałowego w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia realizacji niezbędnych dostaw;
b) zmiany regulacji prawnych obowiązujących Strony Umowy, które wystąpiły po dniu zawarcia Umowy w zakresie w jakim mają one wpływ na zakres Przedmiotu Umowy;
4. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT cena brutto Przedmiotu Umowy ulegnie zmianie o wartość różnicy pomiędzy nową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o nową stawkę podatku od towarów i usług), a dotychczasową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o stawkę podatku od towarów i usług). W takiej sytuacji cena brutto będzie obejmować stawkę i wartość podatku, wynikającą z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury. Cena netto Przedmiotu Umowy nie ulegnie zmianie. Zmiana stawki podatku VAT nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
5. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek drugiej Stronie, zawierający w szczególności opis zmiany wraz z jej uzasadnieniem, a także analizę kosztów zmiany oraz jej wpływu na wysokość wynagrodzenia, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin realizacji Umowy.
6. Wszystkie okoliczności wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-19 11:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/861098

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Jeżeli Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art. 118 w zw. z art. 266 PZP, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów:
odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w rozdziale 8 pkt 8.3. lit. b) SWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca, lub podmiot trzeci ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa w rozdziale 8 pkt 8.5. SWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca lub podmiot trzeci ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ustępie 1., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy lub podmiotu trzeciego, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub podmiotu trzeciego lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy. Postanowienia w rozdziale 8 pkt. 8.6. SWZ stosuje się odpowiednio.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Polanów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI