Zakup oleju napędowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup oleju napędowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRawa Mazowiecka
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-11-08
  • ZamawiającyZGO AQUARIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00252077
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oleju napędowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGO AQUARIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100441327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 814 24 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgoaquarium.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgoaquarium.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oleju napędowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c76208fd-38a6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zgoaquarium.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
https://epuap.gov.pl/wps/portal;
https://zgoaquarium.pl/;
przetargi@zgoaquarium.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/;
2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal - obowiązkowo w zakresie składania, zmiany lub wycofania
oferty przez wykonawcę;
3) poczty elektronicznej Zamawiającego: email: przetargi@zgoaquarium.pl - w szczególności do składania wniosków o wyjaśnienie SWZ, uzupełniania dokumentów, czy składania innych oświadczeń i wyjaśnień.
2. Zamawiający zaleca wykonawcom, aby komunikowali się z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany powyżej.
3. Złożenie oferty pod rygorem nieważności następuje w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wyłącznie za pośrednictwem dedykowanego formularza pn. „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostępnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/).
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkowania sytemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP, które dostępne są na stronach internetowych.
5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
6. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
raz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z późn. zm.).
8. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawie wymagającej zachowania przewidzianych w postępowaniu zasad komunikacji.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
11. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofanie oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
12. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. U. UE. L. 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma ZGO AQUARIUM Sp. z o.o. z siedzibą w Rawie Mazowieckiej, ul. Katowicka 20 zwana dalej Administratorem, która prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę pn. „Zakup oleju napędowego” znak sprawy ZP/13/2021;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10) Informacje dotyczące RODO zamieszczono w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/13/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby ZGO AQUARIUM Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. w ilości około 140 000 litrów, z prawem opcji zwiększenia dostaw do ilości 180 000 litrów według potrzeb Zamawiającego.
2. Paliwo będzie dostarczane sukcesywnie zgodnie z potrzebami własnymi Zamawiającego w partiach ok. 2500l. Olej napędowy gromadzony będzie w nadziemnym zbiorniku do magazynowania paliwa o pojemności maksymalnej 2.500,00 litrów. Przewidywane zużycie oleju napędowego w tygodniu 2-3 tyś l., przy czym Zamawiający zastrzega, iż ma możliwości zmagazynowania 2,5 tyś. l.
3. Dostawy zamawiane będą telefonicznie lub emailem na wskazany przez Wykonawcę adres email.
4. Dostawy oleju napędowego (ON) odbywać się będą środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt.
5. Olej napędowy winien być dostarczony specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru wypompowanego paliwa. Pojazdy transportujące olej napędowy, którymi będzie dokonywany przewóz paliw muszą spełniać wszystkie wymogi określone przepisami prawa w zakresie międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR).
6. Jakość oferowanego paliwa powinna spełniać wymogi zawarte w obowiązujących przepisach, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz.U. 2021 poz. 133) w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2020 poz. 727) oraz wymogi określone w normie PN-EN 590+A1:2017-06.
7. Każda dostawa powinna być potwierdzona dowodem dostawy lub dokumentem WZ Wykonawcy, zawierającym datę dostawy i ilość dostarczonego oleju napędowego w temperaturze referencyjnej 15oC. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wydruk z autocysterny zawierający informacje o:
- ilości zrzucanego paliwa do zbiornika magazynowego w temperaturze referencyjnej 15oC,
- ilości litrów paliwa w temperaturze rzeczywistej zrzucanego paliwa.
Ponadto Wykonawca przy każdej dostawie paliwa musi dostarczyć aktualne świadectwo jakości paliwa, poświadczone przez producenta lub atest akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub dokumentem WZ Wykonawcy poprzez umieszczenie na nim numeru i daty dostawy.
8. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszt dostarczania paliwa do Zakładu ZGO z siedzibą w Pukininie Nr 140, gmina Rawa Mazowiecka.
9. Zamawiający informuje, że zgodnie z Ustawą z dnia 9 marca 2015 r. o Systemie Monitorowania Drogowego i Kolejowego Przewozu Towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (Dz.U. 2021 poz. 1857) Wykonawca na obowiązek rejestracji i aktualizacji każdej dostawy paliwa na platformie PUESC (Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych). Wykonawca zobowiązany jest przy każdorazowej dostawie paliwa do przesyłania na adres e-mail Zamawiającego (odpady@zgoaquarium.pl) numeru referencyjnego oraz klucza wygenerowane w systemie PUESC w celu późniejszego potwierdzenia (zamknięcia) przez Zamawiającego dostawy paliwa.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wyrywkowej kontroli dostarczonego oleju napędowego ON pod względem jakości i zgodności z dostarczonym świadectwem jakości poprzez pobranie próbek i wykonanie badań. W razie sporu powstałego między stronami na tle jakości dostarczonego oleju napędowego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, zostaną pobrane i zaplombowane trzy próbki, które zostaną przesłane do akredytowanego laboratorium. W razie potwierdzenia przez laboratorium niezgodności dostarczonego oleju napędowego z normą PN-EN 590+A1:2017-06 wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem badań oraz koszty napraw wynikające ze złej jakości oleju napędowego ponosi Wykonawca. W przeciwnym razie koszty te ponosi Zamawiający.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przy realizacji przedmiotu umowy przewiduje wykorzystanie prawa opcji.
2. Prawem opcji objęta jest możliwość uzupełniającego zwiększenia dostaw paliw, których dostawa stanowi przedmiot Umowy.
3. W związku z powyższym prawo opcji obejmuje ilość zamówionego paliwa.
Zamówienie podstawowe / ilość podstawowa: Zamawiający gwarantuje zamówienie oleju napędowego w ilości 140 000 litrów.
Zamówienie opcjonalne / ilość opcjonalna: Zamawiający przewiduje zamówienie oleju napędowego w ilości 40 000 litrów ponad ilość podstawową.
4. Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
5. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy.
6. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego prawa opcji, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Zapłata zostanie dokonana za faktycznie dostarczoną ilość oleju.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert: cena.
2. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
4. Sposób oceny ofert opisano w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz.U. 2021 poz. 716).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o sumie gwarancyjnej co najmniej 400 000 PLN (słownie: czterystu tysięcy złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada możliwość dostarczenia jednorazowo 2500 l oleju napędowego. Wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju transportu przystosowanego do przewozu ON w ilości 2500l.
b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej dwie umowy polegające na dostawie paliwa napędowego w ilości nie mniejszej niż 80 000 litrów dla każdej umowy. W przypadku umów nadal wykonywanych, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na dzień składania ofert w ramach wykonywanej umowy dostarczył nie mniej, niż 80 000 litrów paliwa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zaleca się, aby dla sporządzenia oświadczenia wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 2 SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
2. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt. 4, p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p. sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3.Szczegóły dot. złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczenia określono w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zaleca się, aby dla sporządzenia oświadczenia wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 2 SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
2. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Aktualnie obowiązującą koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz.U. 2021 poz. 716).
2) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej co najmniej 400 000 PLN (słownie: czterystu tysięcy złotych 00/100). Wykonawca winien do polisy OC dołączyć potwierdzenie opłaty składki ubezpieczenia. Wykonawca, który posiada polisę ubezpieczeniową na krótszy okres, dołączy oświadczenie o kontynuowaniu ubezpieczenia w przypadku uzyskania zamówienia publicznego.
3) Wykaz samochodów przystosowanych do przewozu ON w ilości 2500 l (na podstawie samodzielnie opracowanego załącznika).
4) Wykaz dostaw paliw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane/są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku umów nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr. 5 do SWZ). W przypadku dostaw nadal wykonywanych Wykonawca zobowiązany jest określić jaka ilość paliwa została dostarczona na dzień składania oferty.
3.Szczegóły dot. złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określono w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
2) załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 p.z.p.
3) pełnomocnictwo – w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika lub wykonawców składających ofertę wspólnie (jeżeli dotyczy).
4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 8 pkt. 1 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XV ust. 2 SWZ w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (jeżeli dotyczy).
6) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 8 pkt. 3) SWZ (jeżeli dotyczy).
2. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 ze zm.), wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżone informacje należy złożyć w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
3. Szczegółowy wykaz dokumentów jakie zobowiązujący jest złożyć Wykonawca wskazano w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej winno być załączone do oferty. Z treści załączonego do oferty pełnomocnictwa winien jednoznacznie wynikać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają oni do oferty „Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp – tj. oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 4 do swz), (jeśli dotyczy, tj. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia).
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy wykonawcy zobowiązani będą przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o przedmiotowe zamówienie publiczne.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
7. Zamawiający będzie weryfikował spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu dla wszystkich wykonawców wspólnie (łącznie).
8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści niniejszego ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania określono w załącznik nr 8 do SWZ (WZÓR UMOWY).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy p.z.p. i zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w pkt. XXV SWZ (cena).

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie informacje nie ujęte w ogłoszeniu zawarte są w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI