Zakup materiału roślinnego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup materiału roślinnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Dróg Opole
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-28
  • Numer ogłoszenia629526-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 629526-N-2018 z dnia 2018-09-28 r.

Miejski Zarząd Dróg Opole: Zakup materiału roślinnego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole, krajowy numer identyfikacyjny 53054601300000, ul. Firmowa  1 , 45-594  Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4697413, , e-mail sekretariat@mzd.opole.pl, , faks 77 469 74 02.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.opole.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.um.opole.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.opole.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Opolu, ul. Firmowa 1, piętro 2 pokój 213 (sekretariat)
Adres:
Miejski Zarząd Dróg w Opolu ul. Firmowa 1 45-594 Opole

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiału roślinnego
Numer referencyjny: NP.260.77.2018.P
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału roślinnego zgodnie z ppkt 1.1-1.3. Niniejsze zadanie zostało podzielone na 3 części. 1.1. Część 1 – Zadanie 1 Zakup materiału roślinnego obejmuje dostawę 77 szt. drzew wg poniższego zestawienia: Lp. Nazwa polska Nazwa łacińska Ilość w szt. Obwód pnia w cm Forma szkółkarska DRZEWA LIŚCIASTE 1. Tulipanowiec amerykański Liriodendron tulipifera 1 16 - 18 P (h=3,0m) 2. Grusza wierzbolistna Pyrus salicifolia 1 14 - 16 P (h=2,5m) 3. Brzoza omszona Betula pubescens 1 14 - 16 Pa (h=2,5m) 4. Olsza czarna Alnus glutinosa 6 14 - 16 P (h=2,5m) 5. Buk pospolity ‘Purpurea Pendula Fagus sylvatica ‘Purpurea Pendula 1 14 - 16 Pa (h=2,5m) 6. Głóg dwuszyjkowy Crataegus levigata 40 8 - 10 N (h=1,5m) 7. Świdośliwa Lamarcka Amelanchier lamarckii 4 3-pędowa N (h=2,0-2,5m) 8. Dąb szypułkowy ‘Fastigiata Koster Quercus robur ‘Fastigiata Koster 1 14 - 16 Pa 300 9. Klon jawor ‘Brilantissimum Acer pseudoplatanus ‘Brilantissimum 8 12-14 P (2,0m) 10. Klon zwyczajny ‘Crimson Sentry Acer platanoides ‘Crimson Sentry 3 12-14 P (2,0m) 11. Oliwnik wąskolistny Eleagnus angustifolia 5 9-12 N (h=1,5m) 12. Grujecznik japoński Cercidyphyllum japonicum 3 9-12 N (h=1,5m) 13. Dąb szypułkowy ‘Concordia Quercus robur ‘Concordia 1 12-14 P (h=2,5m) DRZEWA OWOCOWE Lp. Gatunek Odmiana Podkładka Ilość w szt. Wysokość mierzona od szyjki korzeniowej 14. Grusza owocowa ‘Bonkreta Williamsa ałycza 1 100 - 130 cm 15. Śliwa owocowa ‘Brzoskwiniowa ałycza 1 100 - 130 cm Drzewa, za wyjątkiem drzew owocowych, powinny być minimum 3-krotnie szkółkowane. Nie dopuszcza się dostawy drzew z gołym korzeniem, bezpośrednio po wykopaniu z gruntu, za wyjątkiem drzew owocowych. Zamawiający wymaga, aby materiał roślinny był etykietowany. Koszty dostawy należy wliczyć w cenę materiału roślinnego. 1.2. Część 2 – Zadanie 2 Zakup materiału roślinnego obejmuje dostawę 1.148 szt. krzewów wg poniższego zestawienia: Nazwa polska Nazwa łacińska Ilość w szt. Parametry Lilak Meyera ‘Palibin Syringa meyeri ‘Palibin 40 D/K h=0,5-0,6 m Berberys Thunberga ‘Red Rocket Berberis thunbergii ‘Red Rocket 25 D/K h=0,5-0,6 m Mahonia pospolita Mahonia aquifolium 40 D/K h=0,5-0,6 m Tawuła japońska ‘Golden Princess Spirea japonica ‘Golden Princess 25 D/K h=0,2m Berberys Thunberga ‘Red Carpet Berberis thunbergii ‘Red Carpet 5 D/K h=0,5-0,6 m Tawuła japońska ‘Golden Princess Spirea japonica ‘Golden Princess 25 D/K h=0,2 m Dereń rozłogowy ‘Kelseyi Cornus sericea ‘Kelseyi 28 D/K h=0,2 - 0,4 m Berberys Thunberga ‘Bagatelle Berberis thunbergii ‘Bagatelle 116 D/K H=0,2m Omżyn ‘White Ball Buddleia ‘White Ball 8 D/K h=0,7m Oczar omszony Hammamelis mollis 3 D/K h=0,7m Ketmia syryjska Hibiscus syriacus 6 D/K h=0,7m Lawenda wąskolistna ‘Dwarf Blue Lavandula angustifolia ‘Dwarf Blue 156 D/K H=0,2m Lawenda wąskolistna ‘Hidcote Lavandula angustifolia ‘Hidcote 320 D/K H=0,2m Laurowiśnia wschodnia ‘Otto Luyken Prunus laurocerasus ‘Otto Luyken 95 D/K h=0,35m Tawuła japońska ‘Golden Carpet Spirea japonica ‘Golden Carpet 238 D/K h=0,2m Tawuła van Houtte’a Spirea x vanhouttei 5 D/K h=0,7m Dereń jadalny Cornus mas 3 h=0,8-1,0 m Materiał roślinny powinien być dojrzały, z wykształconymi przynajmniej 3 pędami, etykietowany. Nie dopuszcza się dostawy krzewów z gołym korzeniem, bezpośrednio po wykopaniu z gruntu. Koszty dostawy należy wliczyć w cenę materiału roślinnego. 1.3. Część 3 – Zadanie 3 Zakup materiału roślinnego obejmuje dostawę 3.715 szt. bylin wg poniższego zestawienia: Nazwa polska Nazwa łacińska Ilość w szt. Pojemnik Acena Buchanana Acaena buchananii 180 P7 Aster krzaczasty ‘Kassel Aster dumosus ‘Kassel 135 P11 Bodziszek łąkowy ‘Midnight Reiter Geranium pratense ‘Midnight Reiter 300 P11 Bodziszek wspaniały Geranium x magnificum 200 P11 Czosnek olbrzymi Allium giganteum 175 20+ Funkia babkolistna Hosta plantaginea 25 P11 Hakonechloa smukła ‘Aureola Hakonechloa macra ‘Aureola 210 P11 Imperata cylindryczna ‘Red Baron Imperata cylindrica ‘Red Baron 90 P11 Jeżówka ‘Green Jewel Echinacea ‘Green Jewel 100 P11 Jeżówka purpurowa Echinacea purpurea 340 P11 Kostrzewa sina Festuca glauca 24 P9 Kostrzewa sina ‘Elijah Blue Festuca glauca ‘Elijah Blue 320 P9 Liliowiec Stella d’Oro Hemerocalis ‘Stella d’Oro 75 P11 Miskant chiński ‘Zebrinus Miscanthus sinensis 84 C2,5 Miskant chiński ‘Herman Mussel lub ‘Silberfeder Miscanthus sinensis ‘Herman Mussel lub ‘Silberfeder 45 C2,5 Ostnica cieniutka ‘Pony Tails Stipa teniussima ‘Pony Tails 48 P9 Przywrotnik ostroklapowy Alchemilla mollis 755 P9 Rozchodnik okazały ‘Brillant Sedum spectabile ‘Brillant 30 C2 Rozchodnik okazały ‘Stardust Sedum spectabile ‘Stardust 30 C2 Rozplenica spłaszczona Pennisetum compressum 12 D/K Rudbekia błyskotliwa Rudbeckia fulgida 135 P11 Żurawka drobnokwiatowa ‘Palace Purple Heuchera micrantha ‘Palace Purple 32 P11 Żywokost kaukaski ‘Azureum Symphytum caucasicum ‘Azureum 135 P11 Żywokost wielkokwiatowy ‘Wisley Blue Symphytum grandiflorum ‘Wisley Blue 135 P11 Materiał roślinny powinien być dojrzały, w pojemnikach, etykietowany. Koszty dostawy należy wliczyć w cenę materiału roślinnego. UWAGA: szczegółowe zapisy dotyczące warunków dostaw zawierają wzory umów stanowiące załączniki do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 03121100-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-07

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 u.p.z.p. oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 u.p.z.p., Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 u.p.z.p zamawiający żąda przedstawienia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia niniejszego dokumentu w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w Rozdziale 10 pkt 2: a) ppkt 1)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za¬mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w powyżej pkt 3 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierają-cym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administra¬cyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za¬mieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6 stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce za¬mieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Zamawiający żąda od wykonawcy, który: a) polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 10 (z wyjątkiem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia dokumentów wymienionych w niniejszym pkt 8 lit a w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie. 9. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. W przypadku, gdy publikacja będzie miała miejsce w sobotę uwzględniony zostanie kurs NBP z kolejnego dnia publikacji po tej dacie. 10. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
-
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zamawiający żąda przedstawienia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu - załącznik nr 2a do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zadania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian podano we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ zamieszczonej na stronie www.bip.um.opole.pl
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2018-11-06 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 - Zadanie 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup materiału roślinnego obejmuje dostawę 77 szt. drzew wg poniższego zestawienia: Lp. Nazwa polska Nazwa łacińska Ilość w szt. Obwód pnia w cm Forma szkółkarska DRZEWA LIŚCIASTE 1. Tulipanowiec amerykański Liriodendron tulipifera 1 16 - 18 P (h=3,0m) 2. Grusza wierzbolistna Pyrus salicifolia 1 14 - 16 P (h=2,5m) 3. Brzoza omszona Betula pubescens 1 14 - 16 Pa (h=2,5m) 4. Olsza czarna Alnus glutinosa 6 14 - 16 P (h=2,5m) 5. Buk pospolity ‘Purpurea Pendula Fagus sylvatica ‘Purpurea Pendula 1 14 - 16 Pa (h=2,5m) 6. Głóg dwuszyjkowy Crataegus levigata 40 8 - 10 N (h=1,5m) 7. Świdośliwa Lamarcka Amelanchier lamarckii 4 3-pędowa N (h=2,0-2,5m) 8. Dąb szypułkowy ‘Fastigiata Koster Quercus robur ‘Fastigiata Koster 1 14 - 16 Pa 300 9. Klon jawor ‘Brilantissimum Acer pseudoplatanus ‘Brilantissimum 8 12-14 P (2,0m) 10. Klon zwyczajny ‘Crimson Sentry Acer platanoides ‘Crimson Sentry 3 12-14 P (2,0m) 11. Oliwnik wąskolistny Eleagnus angustifolia 5 9-12 N (h=1,5m) 12. Grujecznik japoński Cercidyphyllum japonicum 3 9-12 N (h=1,5m) 13. Dąb szypułkowy ‘Concordia Quercus robur ‘Concordia 1 12-14 P (h=2,5m) DRZEWA OWOCOWE Lp. Gatunek Odmiana Podkładka Ilość w szt. Wysokość mierzona od szyjki korzeniowej 14. Grusza owocowa ‘Bonkreta Williamsa ałycza 1 100 - 130 cm 15. Śliwa owocowa ‘Brzoskwiniowa ałycza 1 100 - 130 cm Drzewa, za wyjątkiem drzew owocowych, powinny być minimum 3-krotnie szkółkowane. Nie dopuszcza się dostawy drzew z gołym korzeniem, bezpośrednio po wykopaniu z gruntu, za wyjątkiem drzew owocowych. Zamawiający wymaga, aby materiał roślinny był etykietowany. Koszty dostawy należy wliczyć w cenę materiału roślinnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03121100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-07
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 - Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup materiału roślinnego obejmuje dostawę 1.148 szt. krzewów wg poniższego zestawienia: Nazwa polska Nazwa łacińska Ilość w szt. Parametry Lilak Meyera ‘Palibin Syringa meyeri ‘Palibin 40 D/K h=0,5-0,6 m Berberys Thunberga ‘Red Rocket Berberis thunbergii ‘Red Rocket 25 D/K h=0,5-0,6 m Mahonia pospolita Mahonia aquifolium 40 D/K h=0,5-0,6 m Tawuła japońska ‘Golden Princess Spirea japonica ‘Golden Princess 25 D/K h=0,2m Berberys Thunberga ‘Red Carpet Berberis thunbergii ‘Red Carpet 5 D/K h=0,5-0,6 m Tawuła japońska ‘Golden Princess Spirea japonica ‘Golden Princess 25 D/K h=0,2 m Dereń rozłogowy ‘Kelseyi Cornus sericea ‘Kelseyi 28 D/K h=0,2 - 0,4 m Berberys Thunberga ‘Bagatelle Berberis thunbergii ‘Bagatelle 116 D/K H=0,2m Omżyn ‘White Ball Buddleia ‘White Ball 8 D/K h=0,7m Oczar omszony Hammamelis mollis 3 D/K h=0,7m Ketmia syryjska Hibiscus syriacus 6 D/K h=0,7m Lawenda wąskolistna ‘Dwarf Blue Lavandula angustifolia ‘Dwarf Blue 156 D/K H=0,2m Lawenda wąskolistna ‘Hidcote Lavandula angustifolia ‘Hidcote 320 D/K H=0,2m Laurowiśnia wschodnia ‘Otto Luyken Prunus laurocerasus ‘Otto Luyken 95 D/K h=0,35m Tawuła japońska ‘Golden Carpet Spirea japonica ‘Golden Carpet 238 D/K h=0,2m Tawuła van Houtte’a Spirea x vanhouttei 5 D/K h=0,7m Dereń jadalny Cornus mas 3 h=0,8-1,0 m Materiał roślinny powinien być dojrzały, z wykształconymi przynajmniej 3 pędami, etykietowany. Nie dopuszcza się dostawy krzewów z gołym korzeniem, bezpośrednio po wykopaniu z gruntu. Koszty dostawy należy wliczyć w cenę materiału roślinnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03121100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-07
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 - Zadanie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup materiału roślinnego obejmuje dostawę 3.715 szt. bylin wg poniższego zestawienia: Nazwa polska Nazwa łacińska Ilość w szt. Pojemnik Acena Buchanana Acaena buchananii 180 P7 Aster krzaczasty ‘Kassel Aster dumosus ‘Kassel 135 P11 Bodziszek łąkowy ‘Midnight Reiter Geranium pratense ‘Midnight Reiter 300 P11 Bodziszek wspaniały Geranium x magnificum 200 P11 Czosnek olbrzymi Allium giganteum 175 20+ Funkia babkolistna Hosta plantaginea 25 P11 Hakonechloa smukła ‘Aureola Hakonechloa macra ‘Aureola 210 P11 Imperata cylindryczna ‘Red Baron Imperata cylindrica ‘Red Baron 90 P11 Jeżówka ‘Green Jewel Echinacea ‘Green Jewel 100 P11 Jeżówka purpurowa Echinacea purpurea 340 P11 Kostrzewa sina Festuca glauca 24 P9 Kostrzewa sina ‘Elijah Blue Festuca glauca ‘Elijah Blue 320 P9 Liliowiec Stella d’Oro Hemerocalis ‘Stella d’Oro 75 P11 Miskant chiński ‘Zebrinus Miscanthus sinensis 84 C2,5 Miskant chiński ‘Herman Mussel lub ‘Silberfeder Miscanthus sinensis ‘Herman Mussel lub ‘Silberfeder 45 C2,5 Ostnica cieniutka ‘Pony Tails Stipa teniussima ‘Pony Tails 48 P9 Przywrotnik ostroklapowy Alchemilla mollis 755 P9 Rozchodnik okazały ‘Brillant Sedum spectabile ‘Brillant 30 C2 Rozchodnik okazały ‘Stardust Sedum spectabile ‘Stardust 30 C2 Rozplenica spłaszczona Pennisetum compressum 12 D/K Rudbekia błyskotliwa Rudbeckia fulgida 135 P11 Żurawka drobnokwiatowa ‘Palace Purple Heuchera micrantha ‘Palace Purple 32 P11 Żywokost kaukaski ‘Azureum Symphytum caucasicum ‘Azureum 135 P11 Żywokost wielkokwiatowy ‘Wisley Blue Symphytum grandiflorum ‘Wisley Blue 135 P11 Materiał roślinny powinien być dojrzały, w pojemnikach, etykietowany. Koszty dostawy należy wliczyć w cenę materiału roślinnego. UWAGA: szczegółowe zapisy dotyczące warunków dostaw zawierają wzory umów stanowiące załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03121100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-07
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Prudnik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.