Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa opału(ekogroszku) na rok 2022 dla Zespołu Szkół im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Szczuczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W SZCZUCZYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W SZCZUCZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000181562
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczuki 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86-272-50-12
1.5.8.) Numer faksu: 86 273-52-86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsadministracja@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsszczuczyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa opału(ekogroszku) na rok 2022 dla Zespołu Szkół im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Szczuczynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e1a0b32-44a0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip-zssz-stgrajewo.wrotapodlasia.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsszczuczyn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: BRAK
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zsszczuczyn.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
jest to niezbędne z powodu naruszenia bezpieczeństwa środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 5 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Oferta powinna być:
a) sporządzona w języku polskim,
b) w formie pisemnej,
c) opatrzona pieczęcią firmową,
d) posiadać datę sporządzenia,
e) zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu nr NIP,
f) spakowana w jednej zamkniętej kopercie i złożona w siedzibie Zespołu Szkół im. Marsz. J. Piłsudskiego w Szczuczynie, ul. Szczuki 1, 19-230 Szczuczyn,
g) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (osoby upoważnione) wg wzoru formularza ofertowego załączonego do SIWZ.
2. Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa. Jeśli oferta zostanie podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę niezależnie od wyniku postępowania.
4. Na kopercie należy umieścić:
a) nazwę i adres Zamawiającego
b) nazwę i adres Wykonawcy
c) napis: „Oferta na dostawę Ekogroszku do Zespołu Szkół im. Marsz. J. Piłsudskiego w Szczuczynie przy ul. Szczuki , 19-230 Szczuczyn”.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informuję o zasadach przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS.26.02.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa opału (ekogroszku) na sezon grzewczy 2022 dla Zespołu Szkół im. Marsz. J. Piłsudskiego w Szczuczynie.
Zamówienie obejmuje dostawę:
a) płukanego węgla ekogroszku w ilości 60 ton,
b) typ 31.2,
c) klasa 26/050/06 o granulacji ziarna 5-25 mm,
d) wartości opałowej nie mniejszej jak 27000 kJ/kg,
e) maksymalnej wilgotności do 10%
f) maksymalna zawartość miału nie może przekraczać 10%, siarki 0,6 % i popiołu 10%,
g) warunkiem bezwzględnym jest brak zanieczyszczeń stałych,
h) opał winien spełniać normę PN-82/G/97001/3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zgodnie z zapotrzebowaniem
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Na załączonym formularzu cenowo- ofertowym, należy przedstawić cenę ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w całości oraz cenę ofertową brutto za 1 tonę przedmiotu zamówienia.
W kryterium cena, oferty otrzymają ilość punktów obliczona wg wzoru:
C= Wartość oferty o najniższej cenie/Wartość badanej oferty x 100 punktów
Kryterium cena będzie obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich, cyfrą- z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena podana w ofercie powinna być cena kompletną, jednoznaczną i ostateczną i zawierać wszystkie podatki oraz inne koszty (załadunek, transport, ważenie, rozładunek opału).
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w zaproszeniu do potwierdzenia zainteresowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków ( art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych ( art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
3. Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego opału
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-12 00:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Zespół Szkół im. Marsz. J. Piłsudskiego w Szczuczynie, ul. Szczuki 1, 19-230 Szczuczyn tel. 86 272-50-12, fax. 86 273-52-86
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-13 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-12