Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych siedzib Sekcji Zamiejscowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych siedzib Sekcji Zamiejscowych KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-07
  • Numer ogłoszenia592897-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592897-N-2020 z dnia 2020-10-07 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy: Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych siedzib Sekcji Zamiejscowych KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800027, ul. Hetmańska  38 , 85-039  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (52) 525-08-55, , e-mail zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): https://kowr.eb2b.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.kowr.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa OT Bydgoszcz ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych siedzib Sekcji Zamiejscowych KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części.
Numer referencyjny: BYD.WOP.260.18.2020.MB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych siedzib Sekcji Zamiejscowych KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części:Zadanie nr 1 Zakup i sukcesywna dostawa oleju do budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie, ul. Osiedlowa 11, 86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie.Zadanie nr 2 Zakup i sukcesywna dostawa oleju do budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w Łysomicach, ul. Toruńska 10, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Każde zadanie stanowi osobną część, której wykonanie będzie stanowić ofertę częściową. 4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na każde z zadań.Warunki realizacji zamówienia:1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną - w miarę potrzeb Zamawiającego - dostawę oleju opałowego lekkiego do siedziby Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie, ul. Osiedlowa 11, 86-022 Dobrcz oraz Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w Łysomicach, ul. Toruńska 10, 87-148 Łysomice w ilościach niezbędnych do ogrzania pomieszczeń. 2. Planowana łączna ilość oleju wynosić będzie ok. 50.000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostawy oleju stosownie do potrzeb i w zakresie dopuszczonym w umowie. 3. Planowana ilość dostaw oleju do poszczególnych obiektów:Zadanie nr 1 Sekcja Zamiejscowa w Kusowie, ul. Osiedlowa 11, 86-022 Dobrcz – ok. 28.000 litrówZadanie nr 2 Sekcja Zamiejscowa w Łysomicach, ul. Toruńska 10, 87-148 Łysomice – ok. 22.000 litrów4. Olej będący przedmiotem dostawy powinien spełniać wymagania normy PN-C 96024:2011 dla gatunku L-1 oraz posiadać parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż:a) gęstość w 15 st. C nie większa niż 860 kg/m3,b) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,c) temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C,d) lepkość kinematyczna w 20 st. C nie wyższa niż 6,00 mm2/s,e) skład frakcyjny:• do 250 st. C destyluje max 65%(V/V),• do 350 st. C destyluje min 85 % (V/V).f) temperatura płynięcia nie niższa niż - 20°C,g) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 %(m/m),h) zawartość siarki nie większa niż 0,1 %(m/m),i) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,j) zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg,k) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %(m/m),l) stabilność oksydacyjna nie większa niż 25 g/m3m) barwa czerwona5. Dostawa oleju opałowego lekkiego odbywać się będzie na koszt i transportem Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego w terminie maksymalnie 4 dni roboczych (termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i w umowie zostanie wpisany termin z oferty Wykonawcy, nie dłuższy jednak niż 4 dni robocze) od daty zawiadomienia Wykonawcy o zapotrzebowaniu. Termin ten liczony będzie w następujący sposób: jeśli zamówienie zostanie złożone w poniedziałek, dostawa musi nastąpić najpóźniej do godz. 15.00 w piątek. W przypadku, gdy termin dostawy upływa w sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, wówczas dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach również do godz. 15.00, chyba, że nastąpi pilna potrzeba dostawy a strony zgodnie ustalą jej termin. 6. Dostawa odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 8.00 – 15.00.7. Rozliczenie następować będzie za ilość rzeczywiście dostarczonego oleju opałowego każdorazowo po dostawie. Wartość dostawy obliczona będzie jako iloczyn ilości oleju wg licznika dystrybucyjnego oraz ceny za 1 litr oleju. Cena jednostkowa 1 litra obliczana będzie każdorazowo jako iloczyn ceny hurtowej netto producenta na dzień złożenia przez Zamawiającego zgłoszenia o zapotrzebowaniu pomnożonej przez współczynnik narzutu, określony w ofercie.8. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę

II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania dostawy określonej w zamówieniu, tj. ważną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie:a) załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) kserokopii koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami - do złożenia której zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują autocysterną wyposażoną w urządzenie dystrybucyjne – instalację pomiarową do paliw płynnych. Autocysterna winna posiadać aktualne na dzień dostawy świadectwo legalizacji/certyfikacji urządzeń dystrybucyjnych w autocysternie. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie:a) załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykazu narzędzi, przeznaczonych do realizacji zamówienia - do złożenia którego zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. kserokopia koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne,2. wykaz narzędzi, którymi dysponuje Wykonawca do realizacji zamówienia,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów załączając do oferty w szczególności zobowiązanie tych podmiotów. Z dokumentu tego musi wynikać: • zakres udostępnianych zasobów, • sposóbwykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówieniapublicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazania dotyczą 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji zotwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce dotyczącej platformy zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl przekaże Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
Termin dostawy cząstkowej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i sukcesywna dostawa oleju do budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie, ul. Osiedlowa 11, 86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną - w miarę potrzeb Zamawiającego - dostawę oleju opałowego lekkiego do siedziby Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie, ul. Osiedlowa 11, 86-022 Dobrcz w ilościach niezbędnych do ogrzania pomieszczeń. 2. Planowana ilość oleju wynosić będzie ok. 28.000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostawy oleju stosownie do potrzeb i w zakresie dopuszczonym w umowie. 3. Olej będący przedmiotem dostawy powinien spełniać wymagania normy PN-C 96024:2011 dla gatunku L-1 oraz posiadać parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż:a) gęstość w 15 st. C nie większa niż 860 kg/m3,b) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,c) temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C,d) lepkość kinematyczna w 20 st. C nie wyższa niż 6,00 mm2/s,e) skład frakcyjny:• do 250 st. C destyluje max 65%(V/V),• do 350 st. C destyluje min 85 % (V/V).f) temperatura płynięcia nie niższa niż - 20°C,g) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 %(m/m),h) zawartość siarki nie większa niż 0,1 %(m/m),i) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,j) zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg,k) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %(m/m),l) stabilność oksydacyjna nie większa niż 25 g/m3m) barwa czerwona5. Dostawa oleju opałowego lekkiego odbywać się będzie na koszt i transportem Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego w terminie maksymalnie 4 dni roboczych (termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i w umowie zostanie wpisany termin z oferty Wykonawcy, nie dłuższy jednak niż 4 dni robocze) od daty zawiadomienia Wykonawcy o zapotrzebowaniu. Termin ten liczony będzie w następujący sposób: jeśli zamówienie zostanie złożone w poniedziałek, dostawa musi nastąpić najpóźniej do godz. 15.00 w piątek. W przypadku, gdy termin dostawy upływa w sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, wówczas dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach również do godz. 15.00, chyba, że nastąpi pilna potrzeba dostawy a strony zgodnie ustalą jej termin. 6. Dostawa odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 8.00 – 15.00.7. Rozliczenie następować będzie za ilość rzeczywiście dostarczonego oleju opałowego każdorazowo po dostawie. Wartość dostawy obliczona będzie jako iloczyn ilości oleju wg licznika dystrybucyjnego oraz ceny za 1 litr oleju. Cena jednostkowa 1 litra obliczana będzie każdorazowo jako iloczyn ceny hurtowej netto producenta na dzień złożenia przez Zamawiającego zgłoszenia o zapotrzebowaniu pomnożonej przez współczynnik narzutu, określony w ofercie.8. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy cząstkowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA!!!Zamawiający zastrzega, że najdłuższy zadeklarowany termin dostawy cząstkowej to 4 dni robocze. W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wpisze terminu dostawy Zamawiający uzna iż Wykonawca będzie realizował zamówienie w terminie 4 dni roboczych.W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym wpisze termin dostawy dłuższy niż 4 dni jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp)


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i sukcesywna dostawa oleju do budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w Łysomicach, ul. Toruńska 10, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną - w miarę potrzeb Zamawiającego - dostawę oleju opałowego lekkiego do siedziby Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w Łysomicach, ul. Toruńska 10, 87-148 Łysomice w ilościach niezbędnych do ogrzania pomieszczeń. 2. Planowana łączna ilość oleju wynosić będzie ok. 22.000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostawy oleju stosownie do potrzeb i w zakresie dopuszczonym w umowie. 3. Olej będący przedmiotem dostawy powinien spełniać wymagania normy PN-C 96024:2011 dla gatunku L-1 oraz posiadać parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż:a) gęstość w 15 st. C nie większa niż 860 kg/m3,b) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,c) temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C,d) lepkość kinematyczna w 20 st. C nie wyższa niż 6,00 mm2/s,e) skład frakcyjny:• do 250 st. C destyluje max 65%(V/V),• do 350 st. C destyluje min 85 % (V/V).f) temperatura płynięcia nie niższa niż - 20°C,g) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 %(m/m),h) zawartość siarki nie większa niż 0,1 %(m/m),i) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,j) zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg,k) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %(m/m),l) stabilność oksydacyjna nie większa niż 25 g/m3m) barwa czerwona5. Dostawa oleju opałowego lekkiego odbywać się będzie na koszt i transportem Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego w terminie maksymalnie 4 dni roboczych (termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i w umowie zostanie wpisany termin z oferty Wykonawcy, nie dłuższy jednak niż 4 dni robocze) od daty zawiadomienia Wykonawcy o zapotrzebowaniu. Termin ten liczony będzie w następujący sposób: jeśli zamówienie zostanie złożone w poniedziałek, dostawa musi nastąpić najpóźniej do godz. 15.00 w piątek. W przypadku, gdy termin dostawy upływa w sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, wówczas dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach również do godz. 15.00, chyba, że nastąpi pilna potrzeba dostawy a strony zgodnie ustalą jej termin. 6. Dostawa odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 8.00 – 15.00.7. Rozliczenie następować będzie za ilość rzeczywiście dostarczonego oleju opałowego każdorazowo po dostawie. Wartość dostawy obliczona będzie jako iloczyn ilości oleju wg licznika dystrybucyjnego oraz ceny za 1 litr oleju. Cena jednostkowa 1 litra obliczana będzie każdorazowo jako iloczyn ceny hurtowej netto producenta na dzień złożenia przez Zamawiającego zgłoszenia o zapotrzebowaniu pomnożonej przez współczynnik narzutu, określony w ofercie.8. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy cząstkowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA!!!Zamawiający zastrzega, że najdłuższy zadeklarowany termin dostawy cząstkowej to 4 dni robocze. W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wpisze terminu dostawy Zamawiający uzna iż Wykonawca będzie realizował zamówienie w terminie 4 dni roboczych.W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym wpisze termin dostawy dłuższy niż 4 dni jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp)






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odnowienie starych poduszek z pierza ilość sztuk 4- Solec Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odnowienie starych poduszek z pierza ilość sztuk 4. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI