Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego (ON) na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW MZC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365525530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żołnierzy WiN 22
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzowlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzowlodawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego (ON) na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43a3c6c7-87d3-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie, dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html oraz poczty elektronicznej: sekretariat@zzowlodawa.pl Złożenie, wycofanie lub zmiana oferty następują wyłącznie za pośrednictwem platformy.
2.Instrukcje korzystania z Platformy Przetargowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu ww. Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy PZP, postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie, prowadzi się pisemnie.
2.Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków przewidzianych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne,w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert.
4.Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie, dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html oraz poczty elektronicznej: sekretariat@zzowlodawa.pl Złożenie, wycofanie lub zmiana oferty następują wyłącznie za pośrednictwem platformy.
5.Instrukcje korzystania z Platformy Przetargowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu ww. Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6.Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).
7.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym postępowania nadanym przez Zamawiającego.
8.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
9.Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 14 dni przed upływem terminu składania ofert.
10.Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 9, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
11.W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, o którym mowa w pkt. 9, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
12.Przedłużenie terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 10, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
13.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni, bez ujawniania źródła zapytania,na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
14.Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: sekretariat@zzowlodawa.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zawarł informacje w rozdziale XXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający zawarł informację w rozdziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZO.6.3.2023.ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa, sukcesywna dostawa oleju napędowego „Ekodiesel” (ON) B0 (olej czysty, bez dodatku biokomponentu), do zbiorników magazynujących na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie, adres działalności: ul. Komunalna 22, w ilości szacunkowej ok. 70 000 tys. litrów, w okresie od 1.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: „Cena” (C) – waga kryterium 100%.
2. Zasady oceny ofert w kryterium ceny:
Cena brutto oferty najniższej po opuście*
C = ---------------------------------------------- x 100%
Cena brutto oferty ocenianej po opuście
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
1) oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium „cena”,
2) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość całkowita brutto w PLN po zastosowanym opuście przemnożona przez 70 000 litrów ON podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
3) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, które Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,
4) punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt 2 Pzp.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołącza kopię aktualnie obowiązującej Koncesji Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca dołącza odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołącza kopię aktualnie obowiązującej Koncesji Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia / dokumenty, składa się zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziałach VIII i IX SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
PRZYGOTOWANIE OFERTY,WYMAGANIA DOTYCZ. SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż 1 oferty skutkuje ich odrzuceniem.Oferta musi być sporządz.w j.polskim w formacie danych zg.z obowiąz.Rozporządz.RadyMin.z dn12.04.2012r.w/s Krajowych Ram Interoperacyjności min.wymagań dla rejestrów publ.i wymiany informacji w postaci elektron.oraz min.wymagań dla systemów teleinformat.i opatrzona kwalifikow.podpisem elektron.przez osobę upoważnioną do reprezentow.Wykonawcy, zg.z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.Wykonawca składa ofertę wraz z dok.wyłącznie za pośrednict.Platformy PrzetargowejZZO MZCSp.zo.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji.Do przygotow.oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważ.do reprezent.Wykonawcy kwalifikow.podpisu elektronicz.Oferta winna być sporządz.zg.z wymogami SWZ na Formularzu Oferty stanow.Zał.nr1doSWZ. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcj: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf .Wykonawca po upływie term.do skł.ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym-zg.z Zał.nr1 doSWZ.Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiąz.złożyć:a)oświadczenia o których mowa w art.125ust1 ustawyPZP-zg.z Zał.nr2i nr3doSWZ;b)zobowiązanie innego podmiotu o którym mowa w rozdz.IXSWZ-zg.z Zał.nr4 doSWZ;c)dokum.z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa.Ofertę i oświadcz.o którym mowa w art.125 ust.1ustawy PZPskłada się pod rygorem nieważności w formie elektronicz.zg.z Instrukcją: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf .Dok.lub oświadcz.należy sporządzać zg.z obowiąz.przepisami prawa w tym z Rozporządz.PrezesaRadyMin.z dn.30.12.2020r. w/s sposobu sporządz.i przekazyw.inform.oraz wymagań tech.dla dok.elektron.oraz śr.kom.elektron.w postęp.o udziel.zam.pub.lub konkursie lub Rozporządz.Min.Roz.Pracy i Technologii z dn23.12.2020r. w/s podmiot.śr.dowod.oraz innych dok.lub ośw.jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
PROWADZENIE PROCEDURY WRAZ Z NEGOCJACJAMI.
1.Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców których zaprosi do negocjacji ofert w zakresie kryteriów oceny ofert.
2.W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji dla danej części Zamawiający poinformuje wszystkich wykonawców którzy złożyli oferty o wykonawcach:których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji których oferty zostały odrzucone podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3.Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
4.Prowadzone negocjacje mają poufny charakter.
5.Po zakończeniu negocjacji zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.
6.Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaprosz. do negocjacji.
7.Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaprosz.do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
8.Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie w jakim złoży on ofertę dodat.zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaprosz.do negocjacji.
9.Oferta dodatkowa która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaprosz.do negocjacji niż oferta złoż.w odpowiedzi na ogłosz.o zam.podlega odrzuceniu.