Zakup i dostawa paliw dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa paliw dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W LUBLINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-16
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00496867
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa paliw dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W LUBLINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: WIORiN w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000565647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Diamentowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-447

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wi-lublin@piorin.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piorin.gov.pl/wiorin/lubelskie/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa paliw dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f0df5ab-8451-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00451453/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sprzedaz i dostawa paliw płynnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie na 2024 rok.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f0df5ab-8451-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowanie prowadzone jest na stronie ezamowienia.pl , adres strony
zamawiającego https://piorin.gov.pl/wiorin/lubelskie/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 3.6.) Wymagania techniczne i
organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
1. Postepowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy e-zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa
się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: dalublin@piorin.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanych w SWZ.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji Interaktywnej, dostępnej na platformie ezamówienia.
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
12. Pozostałe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych w zakresie korespondencji elektronicznej zawarto w
rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Danych Osobowych zbieranych i przetwarzanych w ramach
wykonywania zadań publicznych w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie (ul. Diamentowa 6, 20-447
Lublin) jest Lubelski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WAD.272.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 156832,42 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, detaliczny zakup i dostawa paliw płynnych w okresie od dnia 1 stycznia 2024
r. do dnia 31 grudnia 2024 r. dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie:
a) benzyny bezołowiowej PB w ilości – 18 000 litrów
b) oleju napędowego ON w ilości – 2 100 litrów
c) gazu propan-butan LPG w ilości – 7 500 litrów
poprzez tankowanie do zbiorników samochodów, będących własnością Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i
Nasiennictwa w Lublinie na stacjach stanowiących sieć stacji paliw Wykonawcy, usytuowanych na terenie miast
województwa lubelskiego: Lublin, Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Radzyń Podlaski, Parczew, Łuków, Hrubieszów, Biłgoraj,
Kraśnik, Opole Lubelskie, Janów Lubelski, Puławy, Tomaszów Lubelski, Włodawa oraz na terenie całego kraju.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
Ocenie podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
cena oferty (P) – waga 80 %
rabat (upust) wyrażony w % (R) – waga 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz dokumentów i
oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia:
- oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp –
wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
1) Wykonawca do oferty dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert,
2) Wykonawca do oferty dołącza oświadczenie, że nie figuruje na żadnej liście podmiotów i osób objętych sankcjami w związku z
agresją Federacji Rosyjskiej na Ukrainę i nie ma żadnego powodu, żeby na takiej liście znalazł się w przyszłości (wg załącznika nr
2A do SWZ),
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcę, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z
własnymi oświadczeniami, o których mowa w ppkt. 1) i 2), także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (wg załącznika nr
2B i 2C do SWZ), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych
dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie
Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składających
ofertę wspólną, składa dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2) niniejszego rozdziału oraz dokumenty w zakresie, w
którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na postawie której
dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i sporządzona będzie w formie aneksu.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) potrzeby zastosowania dostaw paliw zamiennych (zmiana ilości szacunkowej zamawianych paliw) do wysokości ceny
brutto zawartej w ofercie,
2) odstąpienia od realizacji części dostaw i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego,
3) zmiany wykazu pojazdów i osób upoważnionych przez Zamawiającego do zaopatrzenia w paliwo,
4) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania w terminie umownym zamówienia na poziomie
określonym w § 1 ust. 2 umowy lub w przypadku zastosowania przez Zamawiającego art. 455 ust. 2 ustawy PZP.
5) zmian wynikających z przekształceń własnościowych,
6) zastąpienie przedmiotu umowy w części produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być
wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia,
7) obniżenia ceny,
8) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne i niezbędne dla Zamawiającego.
4. Zamawiający w oparciu o art. 439 ust. 1 p.z.p. przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w
przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, przyjętych przez Wykonawcę w celu
ustalenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie
się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia
wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w umowie na podstawie złożonej oferty.
5. Wynagrodzenie należne Wykonawcy może podlegać waloryzacji w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług
konsumpcyjnych opublikowany w formie komunikatu przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku
Urzędowym RP „Monitor Polski” oraz na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-27 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.