Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2021-01-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770480-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770480-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. ul. J. Lompy  19 , 40-038  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 002 050, , e-mail zamowienia@ka.policja.gov.pl, , faks 322 002 060.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowieniapubliczne/katalog-zamowien-publi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://slaska-policja.eb2b.com.p

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://slaska-policja.eb2b.com.p

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego
Numer referencyjny: ZP-2380-392-59/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.2. Przewidywane zapotrzebowanie na oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych w skali całego zamówienia wynosi 156 metrów sześciennych. Zapotrzebowanie w ramach zadań jak i pojemności zbiorników w danych jednostkach terenowych określa załącznik nr 4 do SIWZ- szczegółowy wykaz jednostek terenowych. Podane ilości są tylko ilościami orientacyjnymi w celu wyłonienia Wykonawcy, a wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania podaną na otwarciu ofert.3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – wzór umowy.4. Zamówienie zostało podzielone na 6 n/w zadań:Zadanie Miejsce dostawy1. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KMP Bielsko Biała IV KP ul. Komorowicka 235, 43-300 Bielsko Biała2. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Cieszyn PP IstebnaIstebna 1919, , 43-470 Istebna 3. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KMP Chorzów, KMP Mysłowice oraz KMP Sosnowiec KP I ul. S. Batorego 19. 41-506 ChorzówKP II ul. Moniuszki 11, 41-500 ChorzówKMP Mysłowiceul. Starokościelna 2, 41-400 MysłowiceKMP SosnowiecKP IIul. Żeromskiego 1, 41-200 Sosnowiec4. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych KPP Kłobuck i KPP Zawiercie KP Krzepice ul. Mickiewicza 34, 42-160 KrzepiceKP Szczekocinyul. Parkowa 4, 42-445 SzczekocinyKP Kroczyceul. Batalionów Chłopskich 23, 42-425 Kroczyce5. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Wodzisław KP Pszów ul. Paderewskiego 33, 44-370 Pszów6. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Żywiec KP Jeleśniaul. Jana Kazimierza 79, 34-340 JeleśniaKP Rajczaul. Górska 3, 34-370 RajczaPP Milówkaul. Dworcowa 29a, 34-360 Milówka5. Wymagane parametry oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych ,znajdują się w załącznik nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć olej w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone drogą mailową.7. Wykonawca podczas dostawy jest zobowiązany do udostępnienia osobie upoważnionej ze strony Zamawiającego, aplikacji mobilnej do potwierdzania dostaw , celem zamknięcia dostawy kodem transakcyjnym.8. Wartość umowy liczona będzie dla danego zadania odrębnie. Zamawiający dopuszcza przeniesienie środków pomiędzy zadaniami w ramach zawartej umowy z danym Wykonawcą.9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca każdorazowo z dostawą oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych, dostarczył aktualne świadectwo jakości potwierdzające osiągnięcie parametrów technicznych wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia, wystawione przez uprawnione do tego laboratorium.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wyspecjalizowanym jednostkom wyrywkowego badania jakości dostarczonego oleju opałowego grzewczego na podstawie pobranej próbki z autocysterny Wykonawcy zgodnie z normą PN-C-96024:2011, przed wlaniem do głównego zbiornika na koszt Wykonawcy. Przedmiotem badania jakości dostarczonego oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych będą parametry techniczne oleju określone w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegóły dot. Badań jakości określa załącznik nr 2 do SIWZ- wzór umowy.11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcówZamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz, o ile są już znane, podania nazwfirm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ).12. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie zpotrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartośćumowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną naotwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są jedynie ilościami szacunkowymi podanymi wcelu wyboru oferty najkorzystniejszej.13.Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.14. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego szacunkowego zakresu znajdują się w:Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowyZałącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowyZałącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowy wykaz jednostek terenowych. Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenia Wykonawcy Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej17. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, innych podmiotów i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.17. CPV –09135100-5-olej opałowyUWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3od dnia odszyfrowania ofert tj. upublicznienia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt. 23 ( zgodnie z załącznikiem nr5 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymWykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w pkt 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, do czasu wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 12 miesięcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV lit. B pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.3. Dokumenty, o których mowa w ust.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), dokumenty o których mowa w Rozdziale IV lit. A pkt.2 oraz R. IV lit B pkt 1 SIWZ każdy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV litera A mogą przedstawić łącznie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.UWAGA:a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu.b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanych wyżej oświadczeniach 3. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia (złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).4. Oświadczenie, Wykonawcy o oferowanym terminie dostawy.5. Oświadczenie Wykonawcy, że dostawy będą się odbywać w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy przedmiotu zamówienia mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone drogą mailową.6. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ oraz na załączniku nr 5 do SIWZ7. Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ8. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub 10. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ11. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ12. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ13. Oświadczenie Wykonawcy, ze wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy.2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowyw zakresie:a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki,c) składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za dostawy asortymentu.d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACHdla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).Informujemy, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów;6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji.8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa;9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym;11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.15. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 16. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KMP Bielsko Biała
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z Rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji:1. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w pkt 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, do czasu wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 12 miesięcy.


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Cieszyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z Rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji: 1. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w pkt 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, do czasu wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 12 miesięcy.


Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KMP Chorzów, KMP Mysłowice oraz KMP Sosnowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z Rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji: 1. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w pkt 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, do czasu wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 12 miesięcy.


Część nr: 4 Nazwa: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych KPP Kłobuck i KPP Zawiercie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z Rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji: 1. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w pkt 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, do czasu wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 12 miesięcy.


Część nr: 5 Nazwa: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Wodzisław
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z Rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji: 1. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w pkt 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, do czasu wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 12 miesięcy.


Część nr: 6 Nazwa: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Żywiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z Rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji: 1. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w pkt 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, do czasu wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 12 miesięcy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Ruda Śląska
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej - montaż długopisów Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI