Zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego (napędowego grzewczego) do zbiorników zlokalizowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego (napędowego grzewczego) do zbiorników zlokalizowanych w m. Barwinek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrosno
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-09-19
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00338645
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego (napędowego grzewczego) do zbiorników zlokalizowanych w m. Barwinek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370452882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134375795

1.5.8.) Numer faksu: 13 43 75829

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowalska@pzdkrosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrosno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalnośc usługowa wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego (napędowego grzewczego) do zbiorników zlokalizowanych w m. Barwinek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09648bf0-2e7c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027714/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego (napędowego grzewczego) do zbiorników zlokalizowanych w m. Barwinek.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzdkrosno.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składanie ofert, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzgl. wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marketplanet OnePlace. Sposób korzystania z niej przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ.
Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy. Adres Platformy https://pzdkrosno.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marketplanet OnePlace pod adresem:
https://pzdkrosno.ezamawiajacy.pl
2. W celu złożenia oferty oraz bezproblemowej komunikacji z Zamawiającym na Platformie Wykonawcy powinni przed upływem
terminu składania ofert przystąpić do postępowania na Platformie poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania” oraz posiadać założone konto w aplikacji Marketplanet OnePlace. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
3. Po przystąpieniu do postępowania Platforma przekieruje Wykonawcę na stronę logowania się. W celu zalogowania się należy podać dane użytkownika: e-mail oraz hasło.
4. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta użytkownika, wypełnia formularz rejestracyjny dostępny po kliknięciu funkcjonalności „Załóż konto za darmo”. Następnie Wykonawca postępuje zgodnie ze wskazówkami Marketplanet OnePlace, które
otrzyma na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail.
5. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SWZ za pośrednictwem Platformy poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania się do Platformy) lub po przystąpieniu do postępowania poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania” i po zalogowaniu się przez Wykonawcę na konto użytkownika, w zakładce „Korespondencja”.
6. Proces zakładania konta Wykonawcy i logowania się do Platformy zawiera opracowanie „OnePlace - INSTRUKCJA
WYKONAWCY [Konto BASIC - Zakres stosowania: rejestracja, logowanie]” w zakładce ' Baza wiedzy".
7. Założenie konta Wykonawcy w aplikacji Marketplanet OnePlace wymaga akceptacji „Regulaminu korzystania z Marketplanet
OnePlace”.
8. Założenie konta BASIC wystarczającego do korzystania z Platformy jest bezpłatne.
9. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy zostały zawarte w„Instrukcji dla Wykonawcy” udostępnionej w
zakładce „Baza wiedzy”.
10. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; - Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; - Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; - Włączona obsługa JavaScript; - Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 11. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
12. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: - Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia
pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
13. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
14. Szczegółowy sposób korzystania z Platformy Marketplanet OnePlace przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego określa Załącznik nr 6 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający zgodnie z art.13 ust.1i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne ozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str.1, dalej 'RODO informuje, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie, ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno.
2. Inspektor ochrony danych – P. Jaromir Kranc z którym mogą się Państwo kontaktować tel.: 607 648 711 w sprawach dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
3. Państwa dane będą przetwarzane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: - ustawa z dn. 11.11.2019r. Pzp - rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie z zamówienia - ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania.
5. Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
6. Ograniczenie dostępu do danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to
uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11.09. 2019 r. Pzp.
7. Odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi PZD w Krośnie, zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula
zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
8. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z
poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 6.
9. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem przysługują następujące uprawnienia: -prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;-prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;-prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; -prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,-prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.
10. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy pzp oraz przepisów wykonawczych, w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych i innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu.
11. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane to państw trzecich.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADT.261.2.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego (napędowego grzewczego) CN 2710 19 47 w ilości 30.000 litrów, posiadającego cechy techniczne i jakościowe zgodnie z PN-C-96024. Zawartość siarki w oleju nie może być większa niż 0,10% (m/m). Dostawa oleju napędowego grzewczego do zbiorników Zamawiającego zlokalizowanych w m. Barwinek (byłe przejście graniczne), 38-454 Tylawa - odbywać się będzie przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15°C w miejscu wyładunku. Zamawiający posiada zbiornik na olej opałowy o pojemności 50.000 litrów. Przewidywana jednorazowa dostawa oleju napędowego grzewczego to około 15.000 litrów do 20.000 litrów. Wraz z każdorazową dostarczoną ilością przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne świadectwo jakości lekkiego oleju opałowego (napędowego grzewczego) oraz wydruk z licznika autocysterny potwierdzający ilość oleju napędowego grzewczego w temperaturze 15°C oraz w temperaturze rzeczywistej, w celu zaewidencjonowania przez Zamawiającego otrzymanego oleju w temperaturze rzeczywistej w kartotekach ilościowo – wartościowych. Minimalna ilość przedmiotu zamówienia wynosi 20.000 litrów.
Dostarczony materiał winien posiadać parametry określone w Rozporządzeniu z dnia 9 października 2015r. Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu
2. Za najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która w wyniku oceny spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie Pzp i w SWZ oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów.
3. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100 - punktowej.
4. Przyznawanie ilości punktów przyznawanych Oferentom poszczególnym kryterium będzie odbywać się według następujących zasad:
Kryterium 1:
CENA - waga kryterium 60%
W kryterium CENA, punkty przyznane zostaną w następujący sposób:
Lp1 =Cn / Cb x 60% x 100
gdzie:
Lp1 – liczba punktów w kryterium cena
Cn - najniższa cena brutto zaoferowana przez Wykonawcę spośród ofert ( nie odrzuconych)
Cb – cena brutto oferty badanej zaoferowana przez Wykonawcę
Z tytułu kryterium ,,CENA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60pkt.
Kryterium 2:
STAŁY UPUST– waga kryterium 40 %
W kryterium stały upust, punkty przyznane zostaną w następujący sposób:
a) oferta z najkorzystniejszym (największym) upustem Umax otrzyma 40 pkt.
b) każda inna oferta Ub otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
Lp2 =Ub / Umax x 40% x 100
gdzie Lp2 tj.: liczba punktów w kryterium STAŁY UPUST
Z tytułu w/w kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
UWAGA!
W przypadku braku podania któregokolwiek z w/w kryteriów w ofercie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę (wg obydwu kryteriów) wyliczona zostanie wg wzoru:
Ilość punktów danej oferty = ilość punktów kryterium „CENA …” + ilość punktów kryterium ,,STAŁY UPUST”.
Punkty oblicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały upust

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 15 SWZ ust. 2, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie
spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie przedłożyć aktualną na dzień złożenia
KONCESJĘ na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022r., poz. 1385 ze zm.)- w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 1) Odpisu albo
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275.), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualną na dzień złożenia KONCESJĘ na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022r., poz. 1385 ze zm.)- w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców będzie posiadał wymagane uprawnienia, tj.: ten, który będzie realizował zamówienie (z którym wiąże się obowiązek posiadania uprawnień). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: 1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie się ubiegać o udzielenie zamówienia. 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć pełnomocnictwo osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, jeżeli:
a) zajdą okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) w przypadkach innych niż określone w pkt a), a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmiany umowy, jeżeli zaistnieje konieczność poprawy parametrów technicznych dostarczanego materiału z uwagi na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielania zamówienia, działając z należytą starannością.
3. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadkach określonych w punkcie 7 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzdkrosno.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r . o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r . o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm. i 655 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozp. 765 /2006 i rozp. 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm., 2105 ze zm., i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby, która podjęłaby się opieki u siebie nad kotką przez tydzień - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby, która podjęłaby się opieki u siebie nad kotką przez tydzień, podczas nieobecności właścicielki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.