„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miasta Leżajska, Miejskiego Centrum Kultury...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miasta Leżajska, Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku i jednostek organizacyjnych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeżajsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-03
  • ZamawiającyMIASTO LEŻAJSK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00036605
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miasta Leżajska, Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku i jednostek organizacyjnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miastolezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161705715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 00 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kopernik@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.lezajsk.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161705721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 51

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 78 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2lezajsk@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2-lezajsk.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691556311

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 8

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 16 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3lezajsk@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3lezajsk.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 3 w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690035550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Braci Śniadeckich 8

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 01 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole3lezajsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bajka3lezajsk.edupage.org

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690008369

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jaszowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Lezajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 04 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.lezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lezajsk.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sporu i Rekreacji w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180019882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wł. Jagiełły 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 01 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@mosir.lezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lezajsk.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sportowe Centrum Piłkarsko - Lekkoatletyczne w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON; 520951690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Lezajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uml@miastolezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolezajsk.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Kultury w Leżajsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691164781

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 65

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 785 11 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcklezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcklezajsk.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiający Miasto Leżajsk ul. Rynek 1, 37- 300 Leżajsk przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz wszystkich Zamawiających. Zamówienie będzie udzielne przez każdego z zamawiających indywidualnie.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miasta Leżajska, Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku i jednostek organizacyjnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17dedd97-7eb3-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016598/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miasta Leżajska, Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku i jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkami komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu są:
1) miniPortal, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa odbiorcy– Miasto Leżajsk), dostępny pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczta elektroniczna: przetargi@miastolezajsk.p

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Regulamin korzystania z systemu miniPortal jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
7. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
8. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w szczególności w formacie danych zgodnym z formatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach.doc, .docx, .xls, .xlsx lub .pdf.
9. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
10. Należy pamiętać, by wewnątrz szyfrowanego folderu nie znajdowały się wcześniej zaszyfrowane pliki.
11. Pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 15 MB
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi:
1) W Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
2) W Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
13. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XIII i XV.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zużywanej na potrzeby funkcjonowania gminnych budynków i obiektów użyteczności oraz na potrzeby oświetlenia ulicznego na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10.04.1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późniejszymi zmianami) i wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych oraz zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy.
W zakres zamówienia wchodzi również przeprowadzenie procedury zmiany Dostawcy energii elektrycznej. W tym celu zamawiający upoważni Dostawcę do wypowiedzenia dotychczasowych umów.
Zamawiający posiada aktualne umowy sprzedaży energii elektrycznej na czas określony, tj. do dnia 28.02.2022 r. z dotychczasowym dostawcą: PGE Obrót S.A., u. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów (w tym nie ma zawartych umów promocyjnych ani lojalnościowych na dostawę energii elektrycznej), oraz umowę kompleksową na czas nieokreślony dla:
PPE 480548110000358014 (Szalety Miejskie Leżajsk, ul. Rynek),
PPE 480548110000721257 (Wieża kościelna Leżajsk, ul. Rynek 38),
PPE 480548110000729947, PPE 480548110000730048, PPE 480548110000730149, PPE 480548110000729846 (Budynek mieszkalny Leżajsk, ul. Rynek 27)
z dostawcą PGE Obrót S.A., u. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów (3 miesięczny okres wypowiedzenia). Sprzedaż energii dla ww. punktów nastąpi po upływie 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Dostawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Zobowiązany jest również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla sprzedanej energii elektrycznej w ramach tego zamówienia. Dostawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 7 do SWZ. Koszty wynikające z dokonywania bilansowania winny zostać uwzględnione przez Dostawcę w cenie energii elektrycznej podanej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.
Kupowana energia elektryczna przez Zamawiającego i poszczególne jednostki organizacyjne zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego. Dostawca energii zobowiązany jest posiadać umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla obiektów Zamawiającego – PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów oraz PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie – Dystrybucja Energii Elektrycznej (jeden PPE dotyczący oświetlenia obwodnicy Leżajska).
Za wyjątkiem procedury zmiany Dostawcy zamówienie nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, wchodzących w zakres odrębnych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych zawartych na czas nieokreślony przez Odbiorcę/Odbiorców z ww. Operatorami Systemów Dystrybucyjnych.
Szacunkowe roczne zużycie energii w poszczególnych grupach taryfowych wynosi :
C 11 – 171 751 kWh, C 21 – 167 908 kWh, C 12 B – strefa dzienna – 215 911 kWh, strefa nocna – 373 238 kWh, B 21 – 658 191 kWh, G11 – 6 134 kWh
Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w załączniku nr 7 do SWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych odbiorców. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej dla obiektów Zamawiającego w załączniku nr 7 do SWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych odbiorców, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Dostawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Dostawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy poszczególni odbiorcy końcowi zakupią od Dostawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów poboru energii (w skrócie: PPE) dla poszczególnych odbiorców końcowych, zmianą grup taryfowych w obrębie istniejących, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE.
Na potrzeby niniejszego zamówienia Zamawiający zawrze z Dostawcą umowę generalną na cały zakres zamówienia. Dostawa energii będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególne jednostki.
Energia dostarczana będzie do 67 punktów poboru energii (w tym 66 opomiarowane i jeden pulsator sygnalizacji ulicznej rozliczany ryczałtowo – źródło światła o mocy 60 W). Moc umowna na wszystkich punktach pomiarowych wynosi 781,1 kW. Układy są dostosowane do zasad TPA.
2. Określenie standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakościowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego, w szczególności z Rozdziałem 10 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. nr 93 poz. 623 z późn. zm.) dot. parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców oraz sposobu załatwiania reklamacji
3. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60%.
4. Szczegółowy zakres zamówienia określają następujące dokumenty:
1) Załączniki nr 7: Wykaz umów, punktów pomiarowych, moce umowne, planowane roczne zużycie energii elektrycznej
2) Załącznik nr 8 i 9: Wzory umów: umowa generalna i umowa z odbiorca

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ( waga 100% )
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-100 obliczone według wzoru: „Pc” : (Najniższa cena oferowana brutto/Cena oferty badanej brutto) x 100
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia
lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych w zakresie obrotu energią elektryczną, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. warunek udziału w postępowaniu powinien spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który zrealizuje dostawy, do których realizacji ww. uprawnienia są wymagane (zgodnie z art. 117 ust. 2 uPzp).
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje przynajmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem dostawę energii elektrycznej o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art 125 ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Koncesja w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie art. 32 ustawy Prawo energetyczne.
(zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale VIII– ust.2 pkt 2) SWZ)
2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Formularz cenowy wg załącznika nr 1a do swz;
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale X ust 1 wg załącznika nr 2 do swz. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców.
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale XII ust. 6 - oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wg załącznika nr 3 do swz (jeżeli dotyczy);
4) W przypadku oferty wspólnej, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ wg załącznika nr 4 do swz (jeżeli dotyczy);
6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, wg załącznika nr 5 do swz (jeżeli dotyczy).
7) odpis lub informacja, o której mowa w ust. 2;
8) stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, o którym mowa w ust 3.
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku, gdy zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
5. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ
7. Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:
1) zmiany wysokości stawki podatku VAT;
2) zmiany wysokości podatku akcyzowego;
3) zmiany ilości istniejących punktów poboru energii, przy czym zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru, budowy nowych punktów poboru, dodania punktu poboru lub zmiany zużycia energii elektrycznej w punkcie poboru. Zwiększenie liczby punktów poboru energii możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenie w formularzu ofertowym Wykonawcy.
2. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.
3. Zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
4. Niezależnie od postanowień niniejszej umowy, umowa może ulec zmianie w okolicznościach wynikających z Ustawy Pzp.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 i mających wpływ na realizację postanowień niniejszej umowy zastosowanie będzie miał art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.).
6. Strony dopuszczają możliwość zmian grup taryfowych dla punktów odbioru, w trakcie jej obowiązywania. O takiej zmianie Wykonawca będzie poinformowany niezwłocznie. Po zmianie grupy taryfowej rozliczenia będą się odbywać zgodnie z cenami podanymi dla danej taryfy w ofercie przetargowej złożonej przez Wykonawcę. Zmiana ta nie powoduje konieczności zmiany umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa odbiorcy– Miasto Leżajsk) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby, która podjęłaby się opieki u siebie nad kotką przez tydzień - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby, która podjęłaby się opieki u siebie nad kotką przez tydzień, podczas nieobecności właścicielki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.