Zakup energii elektrycznej na lata 2022- 2023 do obiektów administrowanych przez

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup energii elektrycznej na lata 2022- 2023 do obiektów administrowanych przez ZMK w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż,
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLibiąż
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-24
  • ZamawiającyZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-12
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na lata 2022- 2023 do obiektów administrowanych przez ZMK w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357010677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6277338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmk.libiaz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 628 22 60 168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przedszkolna 10

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 4 w Libiążu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wańkowicza 1a

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciestwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 w Libiążu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Barbary 5

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny z Oddziałami integracyjnymi w Libiążu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Gromcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Husarska 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż - Gromiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Żarkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Astronautów 3

1.5.2.) Miejscowość: Żarki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-593

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Libiążu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282159788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górnicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https: zmk.libiaz.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Wyznaczonym do przeprowadzenia postępowania jest Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej na lata 2022- 2023 do obiektów administrowanych przez ZMK w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4da6edad-fb46-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021528/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej w latach 2022 - 2023 do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zmk.libiaz.pl ( Biuletyn Informacji Publicznej - zakładka zamówienia publiczne, https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „ Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP to: https://epuap.gov.pl/wsp/portal ( nazwa zamawiającego w systemie ePUAP to: zmk_libiaz oraz udostępnionego przez miniportal: https://miniportal.uzp.gov.pl jak również za pośrednictwem poczty elektronicznej (za wyjątkiem składania ofert) zamówienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
2. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „ Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP to: https://epuap.gov.pl/wsp/portal ( nazwa zamawiającego w systemie ePUAP to: zmk_libiaz oraz udostępnionego przez miniportal: https://miniportal.uzp.gov.pl jak również za pośrednictwem poczty elektronicznej (za wyjątkiem składania ofert) zamówienia.publiczne@zmk.libiaz.pl
3. Zamawiający nie zamierza komunikować się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
4. Zamawiający informuje, ze SWZ wraz z załącznikami oraz wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania, a w szczególności zmiany SWZ, przedłużenia terminu składania ofert, udzielenie wyjaśnień treści SWZ wraz z załącznikami, odpowiedzi na zapytanie oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnienia postepowania, zamieszczone będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania www.zmk.libiaz.pl ( Biuletyn Informacji Publicznej – zakładka: zamówienia publiczne).
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów, oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu ( dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP ( dostępnych pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/poral/strefa-klienta/regulamin).
6. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym: ZMK.AMK.251.1.2021.

7.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Treść zapytań proszę kierować na adres e-mail: zamówienia.publiczne@zmk.libiaz.pl. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
8.W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdziałem XXXVI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z rozdziałem XXXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZMK.AMK.251.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup energii elektrycznej na lata 2022- 2023 do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż, w ramach zamówienia wspólnego.
Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 10 odbiorców (odrębnych zamawiających) tj. do 29 punktów poboru energii elektrycznej. Przewidywana ilość dostarczanej energii w okresie realizacji zamówienia wynosi: 1 437 152 kWh tj.:

Taryfa Przewidywana ilość dostarczonej energii elektrycznej w kWh na okres 2022-2023:
B21 całodobowa 290 000 kWh
C11 całodobowa 712 972 kWh
C21 całodobowa 433 780 kWh
G11 Całodobowa 400 kWh
Razem: 1437 152KWh
2. Zamawiający nie korzysta z ofert promocyjnych i lojalnościowych.
3. Wykonawca sprzedaje a odbiorca ( zamawiający) kupują energię elektryczną do punktów Poboru Energii (zwanej dalej w treści umowy: PPE) wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 6 do SWZ tj. wykazie odbiorców i punktów poboru energii elektrycznej.
4. Na dzień ogłoszenie postępowania przetargowego punkt poboru energii nr 24 i 25 w załączniku nr 6 do SWZ to dwie odrębne jednostki budżetowe Przedszkole Samorządowe nr 4 w Libiążu oraz Szkoła Podstawowa nr 1 w Libiążu. Od 1 września 2021 r. placówki te zostają połączone i będą funkcjonować jako jeden zamawiający tj. Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 2 w Libiążu, z którym to zostanie podpisana umowa na dostawę energii elektrycznej po przeprowadzonym postępowaniu przetargowym. Szacując zapotrzebowanie na energię elektryczną na lata 2022 – 2023 brano pod uwagę zmiany organizacyjne w sieci szkół i przedszkoli w gminie Libiąż tj. połączenie dwóch jednostek w jedną.
5. Zamawiający gwarantuje realizacje przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 70 % wartości umowy, przy założeniu że jednostki będą funkcjonować i nie zostanie wprowadzone przepisami prawa żadne ograniczenie.
6. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb odbiorcy (zamawiającego), z tym, że niezależnie od wielkości zużycia wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, w przypadku zakupu mniejszej niż prognozowana ilość energii elektrycznej.
7. Wszystkie punkty poboru energii elektrycznej posiadają układ pomiarowy dostosowany do zmiany sprzedawcy.
8. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczania energii elektrycznej dla punktów poboru wymienionych w załączniku nr 6 do SWZ, określona jest w umowach o świadczenie usług dystrybucyjnych zawartych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. Tauron Dystrybucja.
9. Umowy dystrybucyjne do punktów poboru od nr 1 do nr 28 w załączniku nr 6 do SWZ zawarte są do 31.12.2021 r. i nie wymagają wypowiedzenia, natomiast umowa dystrybucyjna dla punktu poboru nr 29 (MBP w Libiążu) w załączniku nr 6 do SWZ zawarta jest na czas nieokreślony. Umowy dystrybucyjne zostaną samodzielnie zawarte przez odbiorców (zamawiających).
10. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie umów zawartych odrębnie przez poszczególnych odbiorców (zamawiających) wskazanych w załączniku nr 6 do SWZ.
11. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić w imieniu zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (zał. nr 2 do umowy), procedurę zmiany sprzedawcy energii elektrycznej w terminie umożliwiającym rozpoczęcie sprzedaży energii z dniem 01.01.2022 r.
12. Dane niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zostaną przekazane wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa z uwzględnieniem zapisów IRiESD OSD, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
- dokonania wszelkich czynności niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy,
- terminowego złożenia OSD zgłoszenia o zawarciu niniejszej umowy na sprzedaż energii elektrycznej,
- pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zamówienia,
- niezwłocznego informowania odbiorcy końcowego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość i sposób wykonywania przedmiotu umowy lub jakichkolwiek innych mających istotne znaczenie dla realizacji przedmiotu umowy.
13. Oznaczenie kodu CPV – Wspólny słownik zamówień ( kody i opisy)
09310000-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności wskazanej
w zamówieniu, tj. posiadać aktualną koncesje na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczna wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne ( tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r. poz. 716)
3) sytuacji ekonomiczne lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty minimum dwa zamówienia (dwie umowy) obejmujące dostawy energii elektrycznej o wielkości co najmniej 600.000 kWh łącznie w okresie 12 miesięcy.
Korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów.
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 3 do SWZ)
3) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądać dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykorzystaniu zamówienia;
4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 Pzp).
2) W przypadku o którym mowa powyżej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do oferty odpowiednie pełnomocnictwo.
3) Zamawiający informuje, iż nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.
1) Potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej oraz zdolności technicznej lub zawodowej:
a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. Wykaz dokumentów składanych przez zamawiającego wraz z ofertą :

1) Oświadczenie w zakresie art. 125 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 SWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia oświadczenie w zakresie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby ( załącznik nr 3 do SWZ) (jeżeli dotyczy).
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

B. Wykaz dokumentów, składanych na wezwanie zamawiającego:

1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę ( na podst. art. 274 ust. 1 ustawy Pzp), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:

Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w postępowaniu zamawiający żąda:
a) Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznika nr 4 do SWZ.
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę ( na podst. art. 274 ust. 1 ustawy Pzp), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej oraz zdolności technicznej lub zawodowej:
a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tej zmiany w następującym zakresie:
1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. Warunkiem wprowadzenia zmian jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz maksymalna wartość umowy brutto o której mowa w § 7 ust. 3 umowy;
2) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku akcyzowego. W takiej sytuacji zmianie ulegnie cena jednostkowa energii elektrycznej netto, o której mowa w § 7 ust. 1 umowy oraz maksymalna wartość umowy netto i brutto, o której mowa w § 7 ust. 3 umowy;
3) zmiany co do wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o co najmniej 30 % w stosunku do wynagrodzenia obowiązującego w momencie podpisania umowy jeżeli Wykonawca udowodni, że powyższa zmiana wpływa na koszt wykonania Zamówienia;
4) zmiany co do wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli Wykonawca udowodni, że powyższa zmiana wpływa na koszt wykonania Zamówienia;
5) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
6) zmiany przepisów Ustawy Prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej Ustawy mających istotny wpływ na przedmiot niniejszej Umowy, w szczególności dotyczących standardów jakości obsługi energii elektrycznej;
7) zmiany terminu rozpoczęcia dostawy energii elektrycznej, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od stron;
8) ilości zamawianej energii wynikającej z bieżącego zużycia ( zwiększenie/ zmniejszenie);
9) zaprzestania sprzedaży energii elektrycznej dla poszczególnych PPE lub rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej dla nowego PPE;
10) zmiana mocy umownej lub grupy taryfowej dla danych PPE na warunkach określonych każdorazowo w umowach o świadczenie usług dystrybucji zawartych z OSD, jeżeli zmiana ta wynika z konieczności dostosowania urządzeń elektroenergetycznych do nowych warunków dostarczania energii elektrycznej lub realizacji nowych warunków przyłączenia; zmiana grupy taryfowej możliwa jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu cenowym.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-24 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szuka skupu butelek szklanych - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, mam do oddania za darmo butelki szklane po napojach pojemność 275 ml. Łącznie 10 palet, ok. 1460 sztuk na jednej palecie. Odbiór z 32-500 Balin (obok Chrzanowa), zależy mi na szybkim odbiorze - przyszły tydzień najlepiej poniedziałek/wtorek
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI