Zakup energii elektrycznej do obiektów Śląskiego Oddziału Straży Granicznej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup energii elektrycznej do obiektów Śląskiego Oddziału Straży Granicznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRacibórz
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-11-10
  • ZamawiającyŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. NADKOM. JÓZEFA BOCHEŃSKIEGO Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00246870
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej do obiektów Śląskiego Oddziału Straży Granicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. NADKOM. JÓZEFA BOCHEŃSKIEGO Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273159157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 4144335, +48 32 4144147

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.slosg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slaski.strazgraniczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej do obiektów Śląskiego Oddziału Straży Granicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-027c8427-3654-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011274/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 zakup energii elektrycznej do obiektów ŚLOSG

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/slosg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami w tym, składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej SmartPZP (zwanej dalej Platformą) dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/slosg. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu za pomocą profilu zaufanego lub podpisu osobistego.
2. Korzystanie z Platformy możliwe jest, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1 Mb/s,
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub ich nowsze wersje
c) Przeglądarki internetowe
- Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver. 18 i późniejsze, Internet Explorer 11.
- Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek.
d) Dodatkowe oprogramowanie
- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
3. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku.
4. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy znajdują się w zakładce e-learning „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP” dostępnej na stronie Platformy pod adresem https://portal.smartpzp.pl/slosg/elearning
5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto również w Rozdziale III SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, tel. (32) 414 40 00, e-mail: slosg@strazgraniczna.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, tel. (32) 414 41 67, e-mail: woi.slosg@strazgraniczna.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dot. zakupu energii elektrycznej do obiektów Śląskiego Oddziału Straży Granicznej – Sprawa nr 1/ZP/10/2021 prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp);
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom fizycznym, których dane osobowe zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu, nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/10/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi parametrami jakościowymi energii elektrycznej oraz na warunkach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 716 z późn.zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, taryfie dla energii elektrycznej oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
Do zadań Wykonawcy należy również zgłoszenie zawartej umowy (dokonanie zmiany sprzedawcy) u Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
Wykonawca musi mieć zawartą ważną Generalną Umowę Dystrybucyjną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich wskazanych obiektów zamawiającego.
Operator Systemu Dystrybucyjnego do którego sieci przyłączony jest Zamawiający to: TAURON Dystrybucja S.A., ul. Podgórska 25 A, 31-035 Kraków.
Dane handlowo-techniczne: Lokale mieszkalne (taryfa G11)
m. Racibórz, ul. Bosacka 43/20: - licznik nr 83468708,
- PLGZEO: 00000590748332000029192131, - grupa przyłączeniowa V
- moc zamówiona 5,7 kW, - taryfa G-11, - zabezpieczenie przedlicznikowe 25 A
- szacunkowe zużycie energii elektrycznej 1 914 kWh;
m. Racibórz, Plac Dominikański 2/4: - licznik nr 70322563,
- PLGZEO: 00000590748334000045346129, - grupa przyłączeniowa V,
- moc zamówiona 5,7 kW, - taryfa G-11, - zabezpieczenie przedlicznikowe typ S, wartość 25 A, - szacunkowe zużycie energii elektrycznej 1 914 kWh;
m. Racibórz, ul. Rynek 4/7: - licznik nr 9204537, - PLGZEO: 00000590748332000014770103, - grupa przyłączeniowa V, - moc zamówiona 5,5 kW, - taryfa G-11, - zabezpieczenie przedlicznikowe typ S, wartość 32 A
- szacunkowe zużycie energii elektrycznej 3 062 kWh;
m. Ruda Śląska, ul. F. Joliot-Curie 1 G/3: - licznik nr 95776090,
- PLGZEO: 00000590748334000045832612, - grupa przyłączeniowa V,
- moc zamówiona 5,7 kW, - taryfa G-11, - zabezpieczenie przedlicznikowe typ S, wartość 32 A, - szacunkowe zużycie energii elektrycznej 890 kWh.

4.2.5.) Wartość części: 2032,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa – 100%- minimalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi parametrami jakościowymi energii elektrycznej oraz na warunkach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 716 z późn.zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, taryfie dla energii elektrycznej oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
Do zadań Wykonawcy należy również zgłoszenie zawartej umowy (dokonanie zmiany sprzedawcy) u Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
Wykonawca musi mieć zawartą ważną Generalną Umowę Dystrybucyjną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich wskazanych obiektów zamawiającego.
Operator Systemu Dystrybucyjnego do którego sieci przyłączony jest Zamawiający to: TAURON Dystrybucja S.A., ul. Podgórska 25 A, 31-035 Kraków.
Dane handlowo-techniczne: Lokale administracyjno-biurowe (taryfa C21)
m. Racibórz, ul. Dąbrowskiego 2:
- licznik nr 04339435
- PLGZEO: 00000590748333000009208829
- grupa przyłączeniowa IV
- moc zamówiona 130 kW
- taryfa C-21
- zabezpieczenie przedlicznikowe 200 A
- szacunkowe zużycie energii elektrycznej 479 660 kWh
m. Bielsko-Biała, ul. Komorowicka 164:
- licznik nr 97608109
- ENID_1011019369
- grupa przyłączeniowa IV
- moc zamówiona 98 kW
- taryfa C-21
- szacunkowe zużycie energii elektrycznej 159 887 kWh
m. Opole, ul. Drzymały 1B:
- numer licznika 88227520
- PROD_321004424114
- grupa przyłączeniowa IV
- taryfa C-21
- moc zamówiona 50 kW
- szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie trwania umowy 159 887 kWh

4.2.5.) Wartość części: 215447,15 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa – 100%- minimalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi parametrami jakościowymi energii elektrycznej oraz na warunkach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 716 z późn.zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, taryfie dla energii elektrycznej oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
Do zadań Wykonawcy należy również zgłoszenie zawartej umowy (dokonanie zmiany sprzedawcy) u Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
Wykonawca musi mieć zawartą ważną Generalną Umowę Dystrybucyjną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich wskazanych obiektów zamawiającego.
Operator Systemu Dystrybucyjnego do którego sieci przyłączony jest Zamawiający to: TAURON Dystrybucja S.A., ul. Podgórska 25 A, 31-035 Kraków.
Dane handlowo-techniczne: Lokal administracyjno-biurowy (taryfa C11)
m. Ruda Śląska, ul. Główna 11 A:
- licznik nr 322056094714
- PLGZEO: 00000590748332000023345219
- grupa przyłączeniowa V
- moc zamówiona 40 kW
- taryfa C-11
- szacunkowe zużycie energii elektrycznej 105 585 kWh

4.2.5.) Wartość części: 28455,29 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa – 100%- minimalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi parametrami jakościowymi energii elektrycznej oraz na warunkach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 716 z późn.zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, taryfie dla energii elektrycznej oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
Do zadań Wykonawcy należy również zgłoszenie zawartej umowy (dokonanie zmiany sprzedawcy) u Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
Wykonawca musi mieć zawartą ważną Generalną Umowę Dystrybucyjną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich wskazanych obiektów zamawiającego.
Operator Systemu Dystrybucyjnego do którego sieci przyłączony jest Zamawiający to: TAURON Dystrybucja S.A., ul. Podgórska 25 A, 31-035 Kraków.
Dane handlowo-techniczne: Lokal administracyjno-biurowy (taryfa C12a)
m. Częstochowa, ul. Gminna 40:
- numer licznika 68656629
- PLTAUD281003651171
- grupa przyłączeniowa V
- taryfa C-12a
- moc przyłączeniowa 80 kW
- moc umowna 3,8 kW
- zabezpieczenie przedlicznikowe 6 A
- szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie trwania umowy 15 084 kWh;

4.2.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa – 100%- minimalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz posiada aktualną umowę generalną lub promesę umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartą na czas nieoznaczony z właściwym dystrybutorem energii elektrycznej, umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci do obiektów Zamawiającego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualnie obowiązująca koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodną z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy:
- w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa dotyczących realizacji umowy;
- zmiany urzędowej stawek podatku, np. VAT, akcyzowego wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT i akcyzy;
- zmiany adresu siedziby, adresu korespondencyjnego lub rachunku bankowego – Strony mają obowiązek pisemnego powiadomienia o każdorazowej zmianie;
- gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując
w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy SmartPZP, dostępnej na stronie https://portal.smartpzp.pl/slosg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Kuźnia Raciborska
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej Składanie długopisów Proszę o przesłanie oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI