Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaworze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBeskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-25
  • Numer ogłoszenia554690-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554690-N-2020 z dnia 2020-06-25 r.

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu: Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu, krajowy numer identyfikacyjny 29760300000000, ul. ul. Słoneczna  83 , 43-384  Jaworze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 817 26 21, e-mail przetargi.bzlr@wizja.net.pl, faks 33 817 26 21.
Adres strony internetowej (URL): bip-slaskie.pl/bzlrja/;rehabilitacja-jaworze.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip-slaskie.pl/bzlrja/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip-slaskie.pl/bzlrja/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty wyłącznie w formie pisemnej
Adres:
Sekretariat Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, ul. Słoneczna 83, 43-384 Jaworze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu
Numer referencyjny: ZP/PN/4/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia powinien spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 2. Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo- Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu odbywać się będzie do n/w stacji transformatorowych/punktów poboru energii elektrycznej:a) Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży ul. Wapienicka 142 w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektryczne tj. zaciski podstaw bezpiecznikowych w ZK nr 2671 St. tr. nr 294 Jaworze. Grupa przyłączeniowa IV. Moc przyłączeniowa Pp = 100 kW, moc umowna Pu= 60 kW, tgφ0 =0,4, minimalną moc umowną wynikającą z 20% prądu znamionowego przekładników prądowych przy cosφ=0,93, Pumin= 19kW, wielkość zabezpieczenia przedlicznikowego 160A, rodzaj przyłącza – kablowe, napięcie kV = 0,4, (grupa taryfowa C-22A), mnożna układu 30, zapotrzebowanie energii elektrycznej ok. strefa szczytowa 65 000 kWh, pozaszczytowa 144 000 kWh – rocznie.Układ pomiarowo-rozliczeniowy przekładniki prądowe 150/5A stanowią własność odbiorcy, licznik energii elektrycznej stanowi własność operatora systemu dystrybucyjnego i zabudowany jest w szafce pomiarowej.b) Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dorosłych ul. Słoneczna 83 w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektrycznej tj. na odpływie kabli zasilających z podstaw bezpiecznikowych w rozdzielni nn st. tr. Nr 1-S10823 Jaworze. Grupa przyłączeniowa IV z mocą przyłączeniową Pp = 100 kW, moc umowna Pu = 60 kW, minimalną moc umowną wynikającą z 20% prądu znamionowego przekładników prądowych przy cosφ=0,93, Pumin= 26kW, tgφ0 =0,4; wielkość zabezpieczenia przedlicznikowego 160A, rodzaj przyłącza – kablowe, napięcie kV = 0,4, (grupa taryfowa C-21), mnożna układu 40, zapotrzebowanie energii elektrycznej ok. 314 000 kWh – rocznie.Układ pomiarowo-rozliczeniowy przekładniki prądowe 200/5 A stanowią własność odbiorcy, licznik energii zabudowany w szafce pomiarowej stanowi własność operatora systemu dystrybucyjnegoc) ul. Podgórska w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektryczne tj. zaciski prądowe przewodów przyłącza przy konstrukcji wsporczej na ścianie budynku, na wyjściu w kierunku instalacji Odbiorcy: grupa przyłączeniowa V z mocą przyłączeniową Pp = 15 kW, mnożna układu 1, moc umowna = 15 kW oraz tgφ0 =0,4 przy prądzie znamionowym zabezpieczenia przedlicznikowego w torze prądowym I = 25A, (dotychczasowa grupa taryfowa C-11), zapotrzebowanie energii elektrycznej ok. 10 000 kWh – rocznie.Układ pomiarowo-rozliczeniowy 3-fazowy zainstalowana jest szafka pomiarowa na zewnątrz budynkud) ul. Wapienicka 167 w Jaworzu dostawy energii elektrycznej do stacji transformatorowej / punkt poboru energii elektryczne tj. zaciski prądowe przewodów przyłącza przy konstrukcji wsporczej na ścianie budynku na wyjściu w kierunku instalacji Odbiorcy, grupa przyłączeniowa V z mocą przyłączeniową Pp = 10,0 kW, moc umowna Pu = 10,0 kW oraz tgφ0 =0,4 przy prądzie znamionowym zabezpieczenia przedlicznikowego w torze prądowym I=25A, (dotychczasowa grupa taryfowa C-11), zapotrzebowanie energii elektrycznej ok. 8 000 kWh – rocznie. Mnożna układu = 1.Układ pomiarowo-rozliczeniowy 3-fazowy zainstalowany jest wewnątrz.3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się ma na warunkach określonych przepisami PE, Kodeksu Cywilnego oraz z przepisów wykonawczych wydanych na ich podstawie tj. dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne określone w PE, aktach wykonawczych oraz Polskich Normach.4. Rozliczenie za zakup energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających z oferty cenowej Wykonawcy.5. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.6. Wykonawca winien posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucji świadczącym usługi dystrybucyjne. 7. Cena obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy niezbędne do uzyskania efektu finalnego. Wymaganym jest by wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, uwzględniające cały zakres przedmiotu zamówienia, zawarte były w cenie oferty.8. Cena podana w ofercie to wynagrodzenie Wykonawcy za sprzedaż energii elektrycznej wg odpowiadających jej składników cenowych, które należy ująć w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ.9. Podana w ten sposób cena będzie obowiązywać niezmiennie przez czas obowiązywania umowy. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia nieprzerwanej sprzedaży energii elektrycznej, także w sytuacji gdyby następowała zmiana dotychczasowego Sprzedawcy energii, z wyłączeniem przypadków przerwy w dostawie energii elektrycznej zależnych od Operatora Sieci Dystrybucyjnej.10. Wykonawca wypowie dotychczasowe umowy zakupu wiążące Zamawiającego z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej, oraz dokona zgłoszenia nowej umowy zakupu energii elektrycznej do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, świadczącego usługi dystrybucji na rzecz Zamawiającego. Czynności opisane powyżej Wykonawca zrealizuje na podstawie upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego, obejmującego niezbędny zakres czynności wymaganych w w/w procedurze zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Dokumentację procedury zmiany sprzedawcy Wykonawca sporządzi na podstawie kompletnych danych Zamawiającego, przekazanych przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy, w postaci cyfrowej (m in.MS Excel, Word) drogą elektroniczną na jego adres e-mail, dotyczących każdego punktu poboru energii elektrycznej przypisanego do Zamawiającego i wymienionego w niniejszej SIWZ.11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw.12. Obniżenie przez Wykonawcę cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania w tym zakresie aneksu do umowy.13. Zamawiający gwarantuje, iż w okresie obowiązywania umowy dokona zamówień na kwotę minimum 80% maksymalnego zobowiązania.

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony napodstawie przedłożonego do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia złożonegoprzez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony napodstawie przedłożonego do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia złożonegoprzez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony napodstawie przedłożonego do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia złożonegoprzez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.Zamawiający
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1, 2, 4, 8Zamawiający wezwie do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a)aktualnego odpisu zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw dowykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, chyba, że posiada dokumenty lub może jeuzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych; b)informacji z Krajowego RejestruKarnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 PZP oraz, odnośnie skazania zawykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24ust. 5 pkt 5 i 6 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert; c)zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, żeWykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu; d)zaświadczenia właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego UbezpieczeniaSpołecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniemskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwymorganem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, wszczególności uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Jeżeli Wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w ust. 1: 1)lit. a), c) d) – składa dokument lub dokumentywystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająceodpowiednio, że: -nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznelub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należnościwraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całościwykonania decyzji właściwego organu, -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;2)lit. b) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiegorejestru,inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjnykraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania maosoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP; 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1) tiret 2 i pkt 2)powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wust. 2 pkt 1) tiret 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert. 4.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lubmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentami zawierającym odpowiednio oświadczenieWykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, luboświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwymze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.5.Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, niewydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osobyzłożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tejosoby. Przepis ust. 2 stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzeniaokreślonej działalności zawodowej, Zamawiający wezwie do złożenia następujących oświadczeń idokumentów: a)oryginału lub kopii koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresieobrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Zamawiającyuzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oryginał lub kopiękoncesji. b)oświadczenia Wykonawcy, że posiada lub zawrze w okresie realizacji przedmiotuzamówienia, dotycząca niniejszego postępowania generalną umowę dystrybucji energiielektrycznej z lokalnym operatorem systemu dystrybucyjnego, który świadczy usługi dystrybucjina rzecz Zamawiającego (załącznik nr 7 do SIWZ), 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawcaznajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,Zamawiający wezwie do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a)potwierdzających,żeWykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, wwysokości 160 000,00 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy 00/100 zł). b)informacji bankulub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środkówfinansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiącprzed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż: 160 000,00 zł brutto(słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy 00/100 zł). 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponujezdolnościami technicznymi lub zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia,Zamawiający wezwie do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a)wykazu dostawwykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jestkrótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, narzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawyzostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. zawierający co najmniej dwie umowyobejmujące swoim zakresem dostawę energii elektrycznej o wartości co najmniej 160 000,00 złbrutto, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzeWykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert (załącznik nr 6 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu ma obowiązek wpłacenia wadium w wysokości 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN).2. Wadium należy złożyć przed upływem składania ofert w formie przewidzianej w ustawie:a) pieniądzu;b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych ;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. 310).3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Gospodarstwa KrajowegoNr konta: 45 1130 1091 0012 1150 8020 0002Tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/4/2020”4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez konsorcjum, Zamawiający żąda, aby w treści gwarancji znajdowała się informacja, że gwarancja jest składana przez konsorcjum.5. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 07.07.2020 r. o godz. 9:00.6. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.7. W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.8. Potwierdzenie wniesienia wadium Wykonawca dołącza do składanej oferty. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy PZP.10. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.13. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.14. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) PZP, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:a) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron;b) wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie;c) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego);d) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy;e) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia;f) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia;g) wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, okoliczności uzasadniające zmianę zawartej umowy, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie narusza art. 140 ust. 3 ustawy PZP.2. Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy zajdzie, co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt 2) – 6) PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty wyłącznie w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI