Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz Delegatury WIOŚ w Jaśle i Przemyślu
na 2023 rok (w podziale na części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Mariana Langiewicza 26
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-101
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 854 38 41
1.5.8.) Numer faksu: 17 854 53 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wios@wios.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wios.rzeszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz Delegatury WIOŚ w Jaśle i Przemyślu
na 2023 rok (w podziale na części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cba71c2d-1d57-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075747/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej do budynku WIOŚ w Rzeszowie oraz Delegatur w Jaśle i Przemyślu na 2023 rok (w podziale na części)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cba71c2d-1d57-11ed-acbd-46d0480cd9c4
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady
i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem „Formularza do komunikacji”, dostępnego na Platformie
e-Zamówienia, w szczególności:
2.1. przekazywanie przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków (innych niż wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu), zawiadomień,
2.2. przekazywanie przez Zamawiającego wezwań i zawiadomień, informacji.
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki (maks. rozmiar 150MB). Wysyłanie wiadomości odbywa się również poprzez wprowadzenie tekstu w polu tekstowym.
4. W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów danego postępowania, wybrać zakładkę „oferty/wnioski”, a następnie kliknąć przycisk „złóż ofertę/wniosek”.
5. Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.
6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy e-Zamówienia przez Wykonawców, w tym do złożenia oferty, przesyłania dokumentów i oświadczeń, konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły Klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO zastosowanej przez zamawiającego w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisano w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AT.272.2.1.2022.sk
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 344580,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup energii elektrycznej w ilości 124000 kWh na 2023 rok dla WIOŚ w Rzeszowie
4.2.5.) Wartość części: 212480,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie ofert będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Ocena ofert dla wszystkich części zostanie dokonana w oparciu o następujące kryterium wyboru: Cena – 100%, 1% = 1pkt
3. Kryterium będzie wyliczone wg następujących zasad:
Najniższa cena brutto z ocenianych ofert
Kc (liczba punktów) = --------------------------------------------------- x 100
Cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna liczba punktów jaką w tym kryterium otrzyma oferta wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na 2023 rok w ilości 42 000 kWh dla: Delegatury WIOŚ w Jaśle, ul. Floriańska 108, 38-200 Jasło
4.2.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie ofert będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Ocena ofert dla wszystkich części zostanie dokonana w oparciu o następujące kryterium wyboru: Cena – 100%, 1% = 1pkt
3. Kryterium będzie wyliczone wg następujących zasad:
Najniższa cena brutto z ocenianych ofert
Kc (liczba punktów)= --------------------------------------------------- x 100
Cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna liczba punktów jaką w tym kryterium otrzyma oferta wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na 2023 rok w ilości 35 000 kWh dla: Delegatury WIOŚ w Przemyślu, Pl. Dominikański 3, 37-700 Przemyśl.
4.2.5.) Wartość części: 60100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie ofert będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Ocena ofert dla wszystkich części zostanie dokonana w oparciu o następujące kryterium wyboru: Cena – 100%, 1% = 1 pkt
3. Kryterium będzie wyliczone wg następujących zasad:
Najniższa cena brutto z ocenianych ofert
Kc (liczba punktów)= --------------------------------------------------- x 100
Cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna liczba punktów jaką w tym kryterium otrzyma oferta wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczący:
1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zgodnie z art. 114 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję ważną w okresie zamówienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
2. Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.1. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, że dostawy będą wykonywane przez poszczególnego Wykonawcę (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 1 oraz nr 3 do SWZ - oświadczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt X SWZ, dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , Zamawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego:
aktualna koncesja ważna w okresie zamówienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt XI w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w pkt IX SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w prowadzonym postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
opisano w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
opisano w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w razie zaistnienia okoliczności opisane w Rozdziale III SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia wskazanej w pkt XIV SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie informacje nie ujęte w ogłoszeniu zawarte są w SWZ