Wykonanie podziałów, wznowienie znaków lub wyznaczenie punktów granicznych i wyceny...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie podziałów, wznowienie znaków lub wyznaczenie punktów granicznych i wyceny nieruchomości, z podziałem na zadania: zad. 1: Wykonanie maksymalnie 50 podziałów nieruchomości w różnych celach. zad. 2 Wykonanie podziałów 55 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. zad. 3: Wykonanie podziałów 50 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. zad. 4: Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych. zad. 5: Wykonanie maksymalnie 30 wycen nieruchomości gruntowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Rybnik
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-31
  • Numer ogłoszenia638798-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638798-N-2019 z dnia 2019-12-31 r.

Miasto Rybnik: Wykonanie podziałów, wznowienie znaków lub wyznaczenie punktów granicznych i wyceny nieruchomości, z podziałem na zadania: zad. 1: Wykonanie maksymalnie 50 podziałów nieruchomości w różnych celach. zad. 2 Wykonanie podziałów 55 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. zad. 3: Wykonanie podziałów 50 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. zad. 4: Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych. zad. 5: Wykonanie maksymalnie 30 wycen nieruchomości gruntowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 27625543000000, ul. Bolesława Chrobrego  2 , 44-200  Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.um.rybnik.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.um.rybnik.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta Rybnika, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów, wznowienie znaków lub wyznaczenie punktów granicznych i wyceny nieruchomości, z podziałem na zadania: zad. 1: Wykonanie maksymalnie 50 podziałów nieruchomości w różnych celach. zad. 2 Wykonanie podziałów 55 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. zad. 3: Wykonanie podziałów 50 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. zad. 4: Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych. zad. 5: Wykonanie maksymalnie 30 wycen nieruchomości gruntowych.
Numer referencyjny: ZP.271.128.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów, wznowienie znaków lub wyznaczenie punktów granicznych i wyceny nieruchomości, z podziałem na zadania: zad. 1: Wykonanie maksymalnie 50 podziałów nieruchomości w różnych celach (min. 40 podziałów); w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), protokołu przyjęcia granic nieruchomości, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli oznaczenie działek gruntu w ewidencji gruntów jest inne niż w księdze wieczystej), mapy z projektem podziału wraz z wykazem zmian gruntowych; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; wykonanie podziałów następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy; zad. 2 Wykonanie podziałów 55 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (wg poniższego wykazu nr 1) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału z zaznaczeniem granicy pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. i umieszczeniem w tym zakresie na projekcie odpowiedniej adnotacji; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, ponieważ cała działka zajęta była pod drogę publiczną – wykonaniu podlega wówczas mapa zasadnicza z zaznaczoną granicą pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. z jednoczesną aktualizacją użytku gruntowego; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny ze względu na brak zajętości pod drogę publiczną, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego; wykaz nr 1 lp. działka obręb księga wieczysta ulica 1 992/8 Zamysłów GL1Y/00077209/7 Bratnia 2 946/8 Zamysłów GL1Y/00124629/2 Bratnia 3 947/8 Zamysłów GL1Y/00119893/5 Bratnia 4 298/8 Zamysłów GL1Y/00008994/2 Bratnia 5 299/8 Zamysłów Zamysłów wyk. 147 Bratnia 6 300/8 Zamysłów GL1Y/00132345/6 Bratnia 7 1440/106 Zamysłów GL1Y/00132505/6 Bratnia 8 1438/106 Zamysłów GL1Y/00132504/9 Bratnia 9 1427/8 Zamysłów GL1Y/00155123/1 Bratnia 10 1123/8 Zamysłów GL1Y/00062242/2 Bratnia 11 1110/1 Boguszowice GL1Y/00150383/6 Brzezińska 12 1509/173 Niedobczyce GL1Y/00058974/1 Odrodzenia 13 1421/177 Niedobczyce GL1Y/00060823/5 Odrodzenia 14 2392/9 Niedobczyce GL1Y/00117252/6 Bolesława Śmiałego 15 1987/9 Niedobczyce GL1Y/00048979/3 Bolesława Śmiałego 16 325/3 Niedobczyce GL1Y/00099537/5 Bolesława Śmiałego 17 1828/4 Niedobczyce GL1Y/00100708/6 Bolesława Śmiałego 18 1808/11 Niedobczyce GL1Y/00019879/0 Bolesława Śmiałego 19 2336/14 Niedobczyce GL1Y/00100462/9 Bolesława Śmiałego 20 1085/11 Niedobczyce GL1Y/00100463/6 Bolesława Śmiałego 21 3250/3 Niedobczyce GL1Y/00048978/6 Bolesława Śmiałego 22 3249/3 Niedobczyce GL1Y/00165641/1 Bolesława Śmiałego 23 1361/9 Niedobczyce GL1Y/00048975/5 Bolesława Śmiałego 24 2003/7 Niedobczyce GL1Y/00089312/9 Bolesława Śmiałego 25 2006/4 Niedobczyce GL1Y/00092286/1 Bolesława Śmiałego 26 1827/4 Niedobczyce GL1Y/00067900/8 Bolesława Śmiałego 27 1826/4 Niedobczyce GL1Y/00099288/4 Bolesława Śmiałego 28 1612/22 Niedobczyce GL1Y/00107575/3 Jabłoniowa 29 1613/22 Niedobczyce GL1Y/00015283/7 Jabłoniowa 30 1521/34 Niedobczyce GL1Y/00086535/7 Jabłoniowa 31 1929/22 Niedobczyce GL1Y/00001376/5 Jabłoniowa 32 1756/25 Niedobczyce GL1Y/00088491/0 Jabłoniowa 33 447/47 Niedobczyce GL1Y/00039958/4 Jabłoniowa 34 721/50 Niedobczyce GL1Y/00008229/9 Jabłoniowa 35 1565/50 Niedobczyce GL1Y/00008230/9 Jabłoniowa 36 1567/52 Niedobczyce Niedobczyce wyk. 206 Jabłoniowa 37 1566/52 Niedobczyce Niedobczyce wyk. 206 Jabłoniowa 38 1221/58 Niedobczyce GL1Y/00044554/0 Jabłoniowa 39 1980/47 Niedobczyce GL1Y/00088098/5 Orzechowa 40 1424/40 Niedobczyce GL1Y/00011327/0 Orzechowa 41 1437/46 Niedobczyce GL1Y/00039722/1 Orzechowa 42 1093/207 Niedobczyce GL1Y/00002814/5 Orzechowa 43 2424/206 Niedobczyce GL1Y/00026338/8 Orzechowa 44 1714/42 Niedobczyce GL1Y/00013235/2 Orzechowa 45 2505/42 Niedobczyce GL1Y/00105781/6 Orzechowa 46 1322/47 Niedobczyce GL1Y/00014050/8 Orzechowa 47 1698/106 Niedobczyce GL1Y/00014379/0 Hetmańska 48 1825/37 Rybnik GL1Y/00020229/9 Topolowa 49 1461/137 Niedobczyce GL1Y/00088361/0 Złota 50 791/136 Niedobczyce GL1Y/00088361/0 Zagłoby 51 2854/20 Kamień GL1Y/00164145/7 ks. Jana Pojdy 52 2249/128 Chwałowice GL1Y/00084822/2 ks. Jana Śliwki 53 216/31 Kłokocin GL1Y/00015138/6 Włościańska 54 212/32 Kłokocin GL1Y/00015138/6 Włościańska 55 213/32 Kłokocin GL1Y/00015138/6 Bracka zad. 3: Wykonanie podziałów 50 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (wg poniższego wykazu nr 2) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału z zaznaczeniem granicy pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. i umieszczeniem w tym zakresie na projekcie odpowiedniej adnotacji; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, ponieważ cała działka zajęta była pod drogę publiczną – wykonaniu podlega wówczas mapa zasadnicza z zaznaczoną granicą pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. z jednoczesną aktualizacją użytku gruntowego; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny ze względu na brak zajętości pod drogę publiczną, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego; wykaz nr 2 lp. działka obręb księga wieczysta ulica 1 1538/490 Popielów GL1Y/00087513/4 J.Ch.Paska 2 2301/491 Popielów GL1Y/00013573/3 J.Ch.Paska 3 3243/492 Popielów GL1Y/00007610/0 J.Ch.Paska 4 110 Popielów GL1Y/00019851/8 Juliusza Kossaka 5 3177/109 Popielów GL1Y/00019851/8 Juliusza Kossaka 6 3299/107 Popielów GL1Y/00003948/0 Juliusza Kossaka 7 3192/106 Popielów GL1Y/00003949/7 Juliusza Kossaka 8 3193/105 Popielów GL1Y/00003949/7 Juliusza Kossaka 9 3209/93 Popielów GL1Y/00118960/9 Juliusza Kossaka 10 3210/93 Popielów GL1Y/00037419/0 Juliusza Kossaka 11 2387/93 Popielów GL1Y/00037421/7 Juliusza Kossaka 12 2389/93 Popielów GL1Y/00038975/2 Juliusza Kossaka 13 3403/92 Popielów GL1Y/00142538/9 Juliusza Kossaka 14 1932/88 Popielów GL1Y/00005154/1 Juliusza Kossaka 15 2068/88 Popielów GL1Y/00005156/5 Juliusza Kossaka 16 2676/88 Popielów GL1Y/00000388/5 Juliusza Kossaka 17 2677/87 Popielów GL1Y/00000388/5 Juliusza Kossaka 18 2018/55 Popielów GL1Y/00000389/2 Juliusza Kossaka 19 1333/54 Popielów GL1Y/00092387/9 Juliusza Kossaka 20 3372/162 Popielów GL1Y/00101151/3 Juliusza Kossaka 21 114 Popielów GL1Y/00107619/4 Juliusza Kossaka 22 115 Popielów GL1Y/00101148/9 Juliusza Kossaka 23 3446/162 Popielów GL1Y/00101151/3 Juliusza Kossaka 24 3688/162 Popielów GL1Y/00101151/3 Juliusza Kossaka 25 3684/162 Popielów GL1Y/00101151/3 Juliusza Kossaka 26 825/9 Niedobczyce GL1Y/00047134/1 Niedobczycka 27 824/9 Niedobczyce GL1Y/00120162/2 Niedobczycka 28 777/9 Niedobczyce GL1Y/00000406/8 Niedobczycka 29 1415/126 Niedobczyce GL1Y/00075479/6 Niedobczycka 30 2060/126 Niedobczyce GL1Y/00078051/1 Niedobczycka 31 1411/127 Niedobczyce GL1Y/00078051/1 Niedobczycka 32 1141/128 Niedobczyce GL1Y/00033999/1 Niedobczycka 33 1130/131 Niedobczyce GL1Y/00016158/9 Niedobczycka 34 1014/118 Niedobczyce GL1Y/00006665/3 Niedobczycka 35 1143/118 Niedobczyce GL1Y/00040513/3 Niedobczycka 36 1573/116 Niedobczyce GL1Y/00017579/3 Niedobczycka 37 115 Niedobczyce GL1Y/00013498/3 Niedobczycka 38 114 Niedobczyce GL1Y/00065954/7 Niedobczycka 39 113 Niedobczyce GL1Y/00051919/9 Niedobczycka 40 1310/112 Niedobczyce GL1Y/00063080/5 Niedobczycka 41 1311/112 Niedobczyce GL1Y/00058667/6 Niedobczycka 42 954/112 Niedobczyce GL1Y/00033494/1 Niedobczycka 43 1217/131 Niedobczyce GL1Y/00050643/6 Niedobczycka 44 794/131 Niedobczyce GL1Y/00090168/4 Niedobczycka 45 1560/120 Niedobczyce GL1Y/00087330/7 Niedobczycka 46 953/112 Niedobczyce GL1Y/00033493/4 Niedobczycka 47 1176/86 Zamysłów GL1Y/00064286/6 Gołębia 48 1177/86 Zamysłów GL1Y/00010262/9 Gołębia 49 880/85 Zamysłów GL1Y/00093862/0 Gołębia 50 1684/17 Zamysłów GL1Y/00008321/4 Dolna zad. 4: Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych (min. 70 znaków lub punktów); realizacja umowy następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy; jedno zlecenie obejmować będzie wznowienie lub wyznaczenie co najmniej trzech punktów granicznych w ramach jednej nieruchomości a z czynności tych sporządzony zostanie protokół, który stanowił będzie podstawę rozliczenia przedmiotu umowy; zad. 5: Wykonanie maksymalnie 30 wycen nieruchomości gruntowych (min. 25 wycen) wraz z częściami składowymi, z wyłączeniem budynków trwale z gruntem związanymi, dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami; wykonanie wycen następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy) Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy jest (dotyczy zadania 5): - zgromadzenie we własnym zakresie istotnych dokumentów wykorzystanych przy sporządzaniu operatu szacunkowego opisujących stan i przeznaczenie nieruchomości, a także dokumentów pozwalających ocenić cechy podobne i wyróżniające nieruchomość szacowaną i nieruchomości przyjęte do porównania, - dołączenie do operatu szacunkowego dokumentacji fotograficznej z oględzin nieruchomości, - usuwanie wszelkich nieprawidłowości, udzielanie niezbędnych wyjaśnień i w razie konieczności potwierdzanie aktualności sporządzonego operatu szacunkowego. Dla zadania 1-3 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 3 egzemplarzy uwierzytelnionych dokumentów.

II.5) Główny kod CPV: 70332000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
70000000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dotyczy zadań 1-4 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2. dotyczy zadania 5 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj. :wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj. : wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 1).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zadania 1-3 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy oczekiwanie na wymagane postanowienie w sprawie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego wynosi powyżej 30 dni od daty złożenia wniosku o jego wydanie, o czas przekroczenia tego terminu, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy z przyczyn niezależnych od wykonawcy zostanie złożone zażalenie do postanowienia w sprawie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego – o okres od wpływu zażalenia do jego ostatecznego rozpoznania przez organ zażaleniowy, 3) przedłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji gdy w przypadku stwierdzonych rozbieżności pomiarów w terenie z danymi w ewidencji konieczne będzie uzyskania decyzji o wprowadzeniu zmiany do bazy danych ewidencji gruntów i budynków, o okres czasu liczony od dnia przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu technicznego, którego przedmiotem jest aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków do dnia dokonania wpisów w bazie danych ewidencji i gruntów. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania realizacji umowy przez Wykonawcę w dacie jej przerwania, ze wskazaniem przyczyny potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania realizacji umowy na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1. 3. W przypadkach opisanych w ust. 1, które uniemożliwią wykonanie zlecenia częściowego w terminie określonym dla zlecenia częściowego w § 3, ale nie spowodują niedotrzymania terminu dla całej umowy określonego w § 3, na pisemny wniosek Wykonawcy złożony przed upływem terminu realizacji zlecenia częściowego, można przedłużyć termin wykonania zlecenia częściowego bez sporządzania aneksu do niniejszej umowy. (dotyczy zadania 1)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-09, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie maksymalnie 50 podziałów nieruchomości w różnych celach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie maksymalnie 50 podziałów nieruchomości w różnych celach (min. 40 podziałów); w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), protokołu przyjęcia granic nieruchomości, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli oznaczenie działek gruntu w ewidencji gruntów jest inne niż w księdze wieczystej), mapy z projektem podziału wraz z wykazem zmian gruntowych; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; wykonanie podziałów następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70332000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 60000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 3 egzemplarzy uwierzytelnionych dokumentów. Termin realizacji zamówienia: do 15 grudnia 2020 r., a wykonanie jednego podziału w terminie 120 dni od udzielenia zlecenia częściowego.


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie podziałów 55 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie podziałów 55 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (wg poniższego wykazu nr 1) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału z zaznaczeniem granicy pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. i umieszczeniem w tym zakresie na projekcie odpowiedniej adnotacji; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, ponieważ cała działka zajęta była pod drogę publiczną – wykonaniu podlega wówczas mapa zasadnicza z zaznaczoną granicą pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. z jednoczesną aktualizacją użytku gruntowego; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny ze względu na brak zajętości pod drogę publiczną, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego. wykaz nr 1 lp. działka obręb księga wieczysta ulica 1 992/8 Zamysłów GL1Y/00077209/7 Bratnia 2 946/8 Zamysłów GL1Y/00124629/2 Bratnia 3 947/8 Zamysłów GL1Y/00119893/5 Bratnia 4 298/8 Zamysłów GL1Y/00008994/2 Bratnia 5 299/8 Zamysłów Zamysłów wyk. 147 Bratnia 6 300/8 Zamysłów GL1Y/00132345/6 Bratnia 7 1440/106 Zamysłów GL1Y/00132505/6 Bratnia 8 1438/106 Zamysłów GL1Y/00132504/9 Bratnia 9 1427/8 Zamysłów GL1Y/00155123/1 Bratnia 10 1123/8 Zamysłów GL1Y/00062242/2 Bratnia 11 1110/1 Boguszowice GL1Y/00150383/6 Brzezińska 12 1509/173 Niedobczyce GL1Y/00058974/1 Odrodzenia 13 1421/177 Niedobczyce GL1Y/00060823/5 Odrodzenia 14 2392/9 Niedobczyce GL1Y/00117252/6 Bolesława Śmiałego 15 1987/9 Niedobczyce GL1Y/00048979/3 Bolesława Śmiałego 16 325/3 Niedobczyce GL1Y/00099537/5 Bolesława Śmiałego 17 1828/4 Niedobczyce GL1Y/00100708/6 Bolesława Śmiałego 18 1808/11 Niedobczyce GL1Y/00019879/0 Bolesława Śmiałego 19 2336/14 Niedobczyce GL1Y/00100462/9 Bolesława Śmiałego 20 1085/11 Niedobczyce GL1Y/00100463/6 Bolesława Śmiałego 21 3250/3 Niedobczyce GL1Y/00048978/6 Bolesława Śmiałego 22 3249/3 Niedobczyce GL1Y/00165641/1 Bolesława Śmiałego 23 1361/9 Niedobczyce GL1Y/00048975/5 Bolesława Śmiałego 24 2003/7 Niedobczyce GL1Y/00089312/9 Bolesława Śmiałego 25 2006/4 Niedobczyce GL1Y/00092286/1 Bolesława Śmiałego 26 1827/4 Niedobczyce GL1Y/00067900/8 Bolesława Śmiałego 27 1826/4 Niedobczyce GL1Y/00099288/4 Bolesława Śmiałego 28 1612/22 Niedobczyce GL1Y/00107575/3 Jabłoniowa 29 1613/22 Niedobczyce GL1Y/00015283/7 Jabłoniowa 30 1521/34 Niedobczyce GL1Y/00086535/7 Jabłoniowa 31 1929/22 Niedobczyce GL1Y/00001376/5 Jabłoniowa 32 1756/25 Niedobczyce GL1Y/00088491/0 Jabłoniowa 33 447/47 Niedobczyce GL1Y/00039958/4 Jabłoniowa 34 721/50 Niedobczyce GL1Y/00008229/9 Jabłoniowa 35 1565/50 Niedobczyce GL1Y/00008230/9 Jabłoniowa 36 1567/52 Niedobczyce Niedobczyce wyk. 206 Jabłoniowa 37 1566/52 Niedobczyce Niedobczyce wyk. 206 Jabłoniowa 38 1221/58 Niedobczyce GL1Y/00044554/0 Jabłoniowa 39 1980/47 Niedobczyce GL1Y/00088098/5 Orzechowa 40 1424/40 Niedobczyce GL1Y/00011327/0 Orzechowa 41 1437/46 Niedobczyce GL1Y/00039722/1 Orzechowa 42 1093/207 Niedobczyce GL1Y/00002814/5 Orzechowa 43 2424/206 Niedobczyce GL1Y/00026338/8 Orzechowa 44 1714/42 Niedobczyce GL1Y/00013235/2 Orzechowa 45 2505/42 Niedobczyce GL1Y/00105781/6 Orzechowa 46 1322/47 Niedobczyce GL1Y/00014050/8 Orzechowa 47 1698/106 Niedobczyce GL1Y/00014379/0 Hetmańska 48 1825/37 Rybnik GL1Y/00020229/9 Topolowa 49 1461/137 Niedobczyce GL1Y/00088361/0 Złota 50 791/136 Niedobczyce GL1Y/00088361/0 Zagłoby 51 2854/20 Kamień GL1Y/00164145/7 ks. Jana Pojdy 52 2249/128 Chwałowice GL1Y/00084822/2 ks. Jana Śliwki 53 216/31 Kłokocin GL1Y/00015138/6 Włościańska 54 212/32 Kłokocin GL1Y/00015138/6 Włościańska 55 213/32 Kłokocin GL1Y/00015138/6 Bracka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70332000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 42000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 3 egzemplarzy uwierzytelnionych dokumentów.


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie podziałów 50 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie podziałów 50 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (wg poniższego wykazu nr 2) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału z zaznaczeniem granicy pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. i umieszczeniem w tym zakresie na projekcie odpowiedniej adnotacji; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, ponieważ cała działka zajęta była pod drogę publiczną – wykonaniu podlega wówczas mapa zasadnicza z zaznaczoną granicą pasa drogowego wg stanu w dniu 31.12.1998 r. z jednoczesną aktualizacją użytku gruntowego; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny ze względu na brak zajętości pod drogę publiczną, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego; wykaz nr 2 lp. działka obręb księga wieczysta ulica 1 1538/490 Popielów GL1Y/00087513/4 J.Ch.Paska 2 2301/491 Popielów GL1Y/00013573/3 J.Ch.Paska 3 3243/492 Popielów GL1Y/00007610/0 J.Ch.Paska 4 110 Popielów GL1Y/00019851/8 Juliusza Kossaka 5 3177/109 Popielów GL1Y/00019851/8 Juliusza Kossaka 6 3299/107 Popielów GL1Y/00003948/0 Juliusza Kossaka 7 3192/106 Popielów GL1Y/00003949/7 Juliusza Kossaka 8 3193/105 Popielów GL1Y/00003949/7 Juliusza Kossaka 9 3209/93 Popielów GL1Y/00118960/9 Juliusza Kossaka 10 3210/93 Popielów GL1Y/00037419/0 Juliusza Kossaka 11 2387/93 Popielów GL1Y/00037421/7 Juliusza Kossaka 12 2389/93 Popielów GL1Y/00038975/2 Juliusza Kossaka 13 3403/92 Popielów GL1Y/00142538/9 Juliusza Kossaka 14 1932/88 Popielów GL1Y/00005154/1 Juliusza Kossaka 15 2068/88 Popielów GL1Y/00005156/5 Juliusza Kossaka 16 2676/88 Popielów GL1Y/00000388/5 Juliusza Kossaka 17 2677/87 Popielów GL1Y/00000388/5 Juliusza Kossaka 18 2018/55 Popielów GL1Y/00000389/2 Juliusza Kossaka 19 1333/54 Popielów GL1Y/00092387/9 Juliusza Kossaka 20 3372/162 Popielów GL1Y/00101151/3 Juliusza Kossaka 21 114 Popielów GL1Y/00107619/4 Juliusza Kossaka 22 115 Popielów GL1Y/00101148/9 Juliusza Kossaka 23 3446/162 Popielów GL1Y/00101151/3 Juliusza Kossaka 24 3688/162 Popielów GL1Y/00101151/3 Juliusza Kossaka 25 3684/162 Popielów GL1Y/00101151/3 Juliusza Kossaka 26 825/9 Niedobczyce GL1Y/00047134/1 Niedobczycka 27 824/9 Niedobczyce GL1Y/00120162/2 Niedobczycka 28 777/9 Niedobczyce GL1Y/00000406/8 Niedobczycka 29 1415/126 Niedobczyce GL1Y/00075479/6 Niedobczycka 30 2060/126 Niedobczyce GL1Y/00078051/1 Niedobczycka 31 1411/127 Niedobczyce GL1Y/00078051/1 Niedobczycka 32 1141/128 Niedobczyce GL1Y/00033999/1 Niedobczycka 33 1130/131 Niedobczyce GL1Y/00016158/9 Niedobczycka 34 1014/118 Niedobczyce GL1Y/00006665/3 Niedobczycka 35 1143/118 Niedobczyce GL1Y/00040513/3 Niedobczycka 36 1573/116 Niedobczyce GL1Y/00017579/3 Niedobczycka 37 115 Niedobczyce GL1Y/00013498/3 Niedobczycka 38 114 Niedobczyce GL1Y/00065954/7 Niedobczycka 39 113 Niedobczyce GL1Y/00051919/9 Niedobczycka 40 1310/112 Niedobczyce GL1Y/00063080/5 Niedobczycka 41 1311/112 Niedobczyce GL1Y/00058667/6 Niedobczycka 42 954/112 Niedobczyce GL1Y/00033494/1 Niedobczycka 43 1217/131 Niedobczyce GL1Y/00050643/6 Niedobczycka 44 794/131 Niedobczyce GL1Y/00090168/4 Niedobczycka 45 1560/120 Niedobczyce GL1Y/00087330/7 Niedobczycka 46 953/112 Niedobczyce GL1Y/00033493/4 Niedobczycka 47 1176/86 Zamysłów GL1Y/00064286/6 Gołębia 48 1177/86 Zamysłów GL1Y/00010262/9 Gołębia 49 880/85 Zamysłów GL1Y/00093862/0 Gołębia 50 1684/17 Zamysłów GL1Y/00008321/4 Dolna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70332000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 38000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 3 egzemplarzy uwierzytelnionych dokumentów. Termin realizacji zamówienia: do 15 grudnia 2020 r.


Część nr: 4 Nazwa: Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych (min. 70 znaków lub punktów); realizacja umowy następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy; jedno zlecenie obejmować będzie wznowienie lub wyznaczenie co najmniej trzech punktów granicznych w ramach jednej nieruchomości a z czynności tych sporządzony zostanie protokół, który stanowił będzie podstawę rozliczenia przedmiotu umowy;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70332000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: do 15 grudnia 2020 r., a wykonanie wznowienia lub wyznaczenia znaków lub punktów granicznych objętych jednym zleceniem częściowym w terminie 60 dni od udzielenia zlecenia częściowego.


Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie maksymalnie 30 wycen nieruchomości gruntowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie maksymalnie 30 wycen nieruchomości gruntowych (min. 25 wycen) wraz z częściami składowymi, z wyłączeniem budynków trwale z gruntem związanymi, dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami; wykonanie wycen następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy). Obowiązkiem Wykonawcy jest: - zgromadzenie we własnym zakresie istotnych dokumentów wykorzystanych przy sporządzaniu operatu szacunkowego opisujących stan i przeznaczenie nieruchomości, a także dokumentów pozwalających ocenić cechy podobne i wyróżniające nieruchomość szacowaną i nieruchomości przyjęte do porównania, - dołączenie do operatu szacunkowego dokumentacji fotograficznej z oględzin nieruchomości, - usuwanie wszelkich nieprawidłowości, udzielanie niezbędnych wyjaśnień i w razie konieczności potwierdzanie aktualności sporządzonego operatu szacunkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: do 15 grudnia 2020 r., a wykonanie jednej wyceny w terminie 21 dni od udzielenia zlecenia częściowego






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI