Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-05
  • ZamawiającyMiasto Bydgoszcz
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00432286
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 58 58 124

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 58 58 273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a602a936-6b99-4b9c-a532-60ac1f76b6a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033410/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszcz

1.3.30 Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji* oraz świadectw charakterystyki energetycznej* nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszczy * dotyczy wybranych pakietów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/958686

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania wskazanej w Rozdziale II SWZ, tj. https://platformazakupowa.pl/transakcja/958686

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu "cookies”,
3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania, zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XII i XIII.
3. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał w zakładce “Wiadomości – komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki „Wiadomości – wiadomości prywatne”.
5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
6. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
7. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania strony internetowej prowadzonego postępowania, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres wzp@um.bydgoszcz.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem przycisku Wyślij wiadomość jako załączniki.
9. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
10. Oferta powinna być:
1) sporządzona na podstawie załączników SWZ w j. polskim ,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
11. Rekomendowane formaty: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg).
12. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie
13. Występuje limit objętości plików, spakowanych folderów (dla całej oferty) - 10 plików lub spakowanych folderów o wielkości 150 MB. Rekomendowane jest wykorzystanie zip, 7Z.
14. Przy użyciu podpisu zaufanego zaleca się by plik wynikowy był mniejszy niż 10 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (swz). Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny (ograniczenia stosowania) przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (swz). Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.44.2024.B

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 4

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr I - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. 2023.344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu.
Pakiet zakłada sporządzenie 9 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr II - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. 2023.344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu.
Pakiet zakłada sporządzenie 10 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr III - wycena w celu określenia wartości nieruchomości gruntowej przed i po podziale geodezyjnym w rozumieniu art. 4 pkt 6a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. 2023.344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych wartości przed i po podziale geodezyjnym w celu ustalenia opłaty adiacenckiej
1) ul. Otorowskiej, działka nr 16 o pow. 1,6219 ha, BY1B/00011493/9,
2) ul. Kromera, działka nr 23/2 o pow. 0,4452 ha, BY1B/00184628/8,
3) ul. Kromera, działka nr 23/3 o pow. 0,3980 ha, BY1B/00184190/8,
4) ul. Byszewska, działka nr 26/24 o pow. 0,2924 ha oraz działka nr 27/3 o pow. 0,5980 ha, BY1B/00099603/4,
5) ul. Tatrzańska, działka nr 3/15 o pow. 0,2999 ha, BY1B/00241548/1,
6) ul. Bieszczadzka, działka nr 7/3 pow. 0,3700 ha, BY1B/00136409/6,
7) ul. Gdańska, działka nr 69/3 pow. 0,0638 ha, BY1B/00032700/7.
Pakiet zakłada sporządzenie 7 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr IV – wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej, stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy, położonej w Bydgoszczy przy ul. Bydgoskich Olimpijczyków 11, ozn. jako działka nr 97/2, o pow. 0,2450 ha, w obrębie 337, KW nr BY1B/00136373/4, przeznaczonej do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego – art.13 ust.1,art.28 ust.1 (Dz.U z 2023r. poz.344 ze zm.).
Na ww. nieruchomości usytuowany jest obiekt wolnostojący o powierzchni zabudowy 453 m2, o dwóch kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczony.
Zgodnie z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Akademickie – Wschód w jednostce Fordon w Bydgoszczy, dz. nr 97/2, w obrębie 337, znajduje się w granicach ustalenia „A 10-U” – teren zabudowy usługowej o nieuciążliwym charakterze; dopuszcza się adaptację istniejącego obiektu, jego rozbudowę i nadbudowę.
Pakiet zakłada sporządzenie 1 operatu szacunkowego nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr V - oszacowanie wartości części nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa, dz./nr 1/47, pow. 0,4191 ha, obręb 426, KW BY1B/00096019/2, przeznaczonej do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego – art.13 ust.1, art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U z 2023 r. poz.344 ze zm.). Nieruchomość objęta m.p.z.p. „Zofin Niepodległości i Łoskoń - część południowa” w Bydgoszczy – ust.73U – teren zabudowy usługowej.
Pakiet zakłada sporządzenie 1 operatu szacunkowego nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VI – wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 157, działka nr 28/1 o pow. 0,4377 ha, obręb 265, KW nr BY1B/00073624/9. Na przedmiotowej nieruchomości usytuowany jest 3 – segmentowy budynek Stanicy Ratownictwa Wodnego oraz wolnostojący budynek gospodarczy. Nieruchomość przeznaczona do oddania w użytkowanie wieczyste w trybie bezprzetargowym na rzecz Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego Województwa Kujawsko – Pomorskiego (art. 37 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, Dz.U z 2023 r. poz. 344 ze zm.). Ponadto zamówienie obejmuje sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej – art. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków ( Dz. U. z 2021r. poz. 497 ze zm.).
Przedmiotowa działka położona jest w obszarze, dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Brdyujście – Toruńska” w Bydgoszczy (uchwalony w dniu 24 lutego 2016 r. uchwałą Nr XXV/479/16 Rady Miasta Bydgoszczy). Zgodnie z tym planem przedmiotowa nieruchomość położona jest w liniach rozgraniczających terenu oznaczonego symbolem „1.U./ZZ” – usługi ratownictwa wodnego w obszarze szczególnego zagrożenia powodzią.
Uwaga: Zamawiający wymaga, aby operat szacunkowy zawierał fotografie wycenianej nieruchomości.
Pakiet zakłada sporządzenie 1 operatu szacunkowego nieruchomości oraz świadectwa charakterystyki energetycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VII – sporządzenie operatów szacunkowych celem ustalenia wartości nieruchomości (w tym oszacowanie wartości znajdującego się na nieruchomości składnika budowlanego - garażu) na potrzeby prowadzonych postępowań dotyczącego nabycia na rzecz Miasta działek oznaczonych nr 3/13, 3/16, obręb 170, położonych przy ulicy J. Sułkowskiego w Bydgoszczy, przeznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego „Bocianowo – Akademia Muzyczna” oraz Bocianowo – Chodkiewicza” w Bydgoszczy pod tereny dróg publicznych. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2023.344 ze zm.):
1) BY1B/00107234/6, działka nr 3/13, o pow. 0,0019 ha, obręb 170,
2) BY1B/00107283/4, działka nr 3/16, o pow. 0,0019 ha, obręb 170,
Pakiet zakłada sporządzenie 2 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VIII – oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych na potrzeby ustalenia wysokości odszkodowania za przejęte z mocy prawa – art. 98 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.) działki gruntu wydzielone pod drogi publiczne, w wyniku podziałów dokonanych na wniosek właścicieli/użytkowników wieczystych.
Przedmiot wyceny: określenie wartości gruntów wydzielonych pod drogi publiczne:
1) ul. Inowrocławska/Latawcowa (własność: Ewa Leśniowski) – dz. nr: 2/52 i 4/20 obr. 0435, o łącznej pow. 0,0444 ha, KW BY1B/00034973/5; AM
Uwaga: zamawiający wymaga zamieszczenia w operacie szacunkowym dokumentacji fotograficznej nieruchomości.
Pakiet zakłada sporządzenie 1 operatu szacunkowego nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr IX – sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla nieruchomości przy ul. Sułkowskiego 60A – art. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków ( Dz. U. z 2021r. poz. 497 ze zm.).
ul. Sułkowskiego 60A – dz. nr 9, obręb 174 o powierzchni 2,859 m², KW BY1B/00035855/9. Nieruchomość przy ul. Sułkowskiego 60A zabudowana jest dwukondygnacyjnym, podpiwniczonym budynkiem użyteczności publicznej – przedszkole, wzniesionym w latach 50-tych.
Budynek podpiwniczony. W piwnicy znajdują się pomieszczenia obsługi urządzeń technicznych oraz pomieszczenia magazynowe.
Na parterze budynku znajdują się 2 sale dydaktyczne, które wyposażone są w łazienki oraz małe magazyny przeznaczone do obsługi danej sali dydaktycznej. Obok głównego wejścia do budynku po lewej stronie znajduje się gabinet dyrektora, łazienka oraz schody ewakuacyjne, mały magazyn oraz winda kuchenna. Natomiast po prawej stronie od wejścia głównego znajduje się otwarta szatnia na ubrania dzieci, sekretariat przedszkola oraz pomieszczenie zajmowane przez kadry. Znajduje się też tam kolejne wyjście ewakuacyjne z budynku.
Na I piętrze budynku znajdują się 3 sale dydaktyczne, z czego 2 wyposażone są w swoją łazienkę oraz magazyn przeznaczony do obsługi sali dydaktycznej, sala tzw. przechodnia nie ma dostępu do swojej łazienki. Na piętrze znajdują się także kuchnia, spiżarnia, zmywalnia, winda kuchenna oraz pokój socjalny.
Uwaga: Zamawiający nie posiada dokumentacji inwentaryzacyjnej budynku.
Pakiet zakłada sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla wskazanej powyżej nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr X – sporządzenie inwentaryzacji lokali mieszkalnych, będących w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszcz na potrzeby sprzedaży tych lokali - art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali (Dz.U. z 2021r., poz. 1048 ze zm.)
Przedmiot umowy: sporządzenie szkiców inwentaryzacyjnych lokali mieszkalnych na potrzeby uzyskania zaświadczenia o ich samodzielności
Pakiet zakłada sporządzenie 5 szkiców inwentaryzacyjnych w 2 egz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr XI - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu oraz potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego.
Pakiet zakłada sporządzenie 10 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr XII - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu oraz potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego.
Pakiet zakłada sporządzenie 10 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr XIII - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu oraz potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego.
Pakiet zakłada sporządzenie 10 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr XIV - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu oraz potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego.
Pakiet zakłada sporządzenie 10 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr XV – sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość rynkową zabudowanej nieruchomości gruntowej (wycenie podlega grunt oraz zabudowa ), stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy, położonej w Bydgoszczy przy ul. Podolskiej 23 oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 97/8 o pow. 0,0474ha i nr 97/9 o pow. 0,0349ha w obrębie 128 zapisanej w księdze wieczystej Nr BY1B/00030547/2 przeznaczonej do zbycia w drodze przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2023. poz. 344 ze zm.).
Nieruchomość zabudowana jest dwukondygnacyjnym budynkiem z poddaszem użytkowym o powierzchni zabudowy 84 m2, obiekt jest całkowicie opróżniony.
Przedmiotowe działki objęte są Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego „Śródmieście-Dworcowa-Zduny” w Bydgoszczy, zatw. Uchwałą nr XII/185/15 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 27 maja 2015 r.
Uwaga: Zamawiający wymaga, aby operat szacunkowy zawierał fotografie wycenianej nieruchomości.
Pakiet zakłada sporządzenie 1 operatu szacunkowego nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
2) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV i Rozdziale XX.
2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający, w oparciu o art.112 uPzp, wymaga wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ami (która/e będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia) posiadającą/ymi;
1) uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania wartości nieruchomości, o których mowa w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.) – w zakresie pakietów nr I – VIII oraz XI-XV.
2) uprawnienia w zakresie sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, o których mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 101) – w zakresie pakietów: VI i IX,
3) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) - w zakresie pakietu nr X.
Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww. zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda:
1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia,
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
(np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej):
1) w tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający go żąda,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, a warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenia z art. 125 ust. 1 uPzp,
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust. 4 uPzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy – z tego względu, że Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy.
2. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 uPzp, w tym w przypadku zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia – jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w Rozdziale XXI pkt 2 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/958686

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I .
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
14 dni od daty podpisania umowy dla Pakietów: III, V, VII, VIII, IX, XV
21 dni od daty podpisania umowy dla Pakietów: I, II, IV, VI, X, XI, XII, XIII, XIV.
- z zastrzeżeniem Rozdziału XVII pkt 2 ppkt 2 SWZ, tj.
z zastrzeżeniem, iż termin wykonania zamówienia musi być zgodny z terminem przewidzianym dla poszczególnych Pakietów i wynosi:
a) w zakresie Pakietów nr: III, V, VII, VIII, IX, XV od 7 dni do 14 dni (min. 7 dni, maks. 14 dni),
b) w zakresie Pakietów nr: I, II, IV, VI, X, XI, XII, XIII, XIV od 14 dni do 21 dni (min. 14 dni, maks. 21 dni),
II.
PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA ART. 7 UST.1 USTAWY Z DNIA
13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO (T.J. DZ.U. 2023 R. POZ. 1497 ZE ZM.)
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności wymienionych w pkt 1.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Chełmża
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI