IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do SIWZ wzorze umowy – z tego względu, że Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do SIWZ wzorze umowy (art. 36 ust. 1 pkt. 16 uPzp). 2. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp, w tym w przypadkach opisanych w pkt XVI.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-29, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Składanie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 208 do dnia 29.07.2019 r. do godz. 11.00. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.07.2019 r. o godz. 11.15 w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 209.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wycena nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych w Bydgoszczy oznaczonych ewidencyjnie jako: 1) działka nr 3/7 o pow. 1,6867 ha w obrębie 283 przy ul. Smoleńskiej, zapisana w księdze wieczystej KW nr BY1B/00217440/7, 2) działka nr 152/3 o pow. 0.0005 ha w obrębie 0095, działka nr 152/5 o pow. 0.0235 ha, w obrębie 0095 (o łącznej pow. 0.0240 ha) przy ul. Jana Henryka Dąbrowskiego, zapisana w księdze wieczystej KW nr BY1B/00070188/9, 3) działka nr 16 o pow. 0.0694 ha w obrębie 496 przy ul. Marii Konopnickiej, zapisana w księdze wieczystej KW nr BY1B/00058147/0, 4) działka nr 4/5 o pow. 2,6712 ha w obrębie 0132 przy ul. Wojska Polskiego, zapisana w księdze wieczystej KW nr BY1B/00024075/7, - w celu ustalenia wartości nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa przeznaczonej do wydzierżawienia, stosownie do art. 23 ust. 4 i art. 23a ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2018 poz. 2204 ze zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70331000-0, 70332000-7, 70332300-0, 71250000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) w zakresie Pakietów: I, II, III, IV, VII- 14 dni 2) w zakresie Pakietów: V, VI - 21 dni z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) a) dla Pakietów: I, II, III, IV, VII - termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni), b) dla Pakietów: V, VI - termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni)
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wycena wartości rynkowej wyodrębnionego lokalu mieszkalnego położonego przy ul. ppor. E. Gierczak 13/110, o powierzchni użytkowej 42,23 m2 wraz z pomieszczeniem przynależnym – piwnicą o pow. 2,67 m2, dla którego prowadzona jest księga wieczysta BY1B/00160072/1, celem jej uwzględnienia w spisie inwentarza spadkowego w postępowaniu o nabycie spadku przez Gminę Bydgoszcz
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70331000-0, 70332000-7, 70332300-0, 71250000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) w zakresie Pakietów: I, II, III, IV, VII- 14 dni 2) w zakresie Pakietów: V, VI - 21 dni z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) a) dla Pakietów: I, II, III, IV, VII - termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni), b) dla Pakietów: V, VI - termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni)
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wycena nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy przeznaczonej do zbycia w drodze bezprzetargowej zgodnie z treścią art. 37, ust.2, pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (teks jedn., Dz. U. z 2018r. poz. 2204 ze zm.). 1) ul. Marszałka Focha – dz. nr 156/3 o pow. 0,0035 ha w obrębie 128, KW nr BY1B/00063187/0 na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, położonej przy ul. Marszałka Focha 30 stanowiącej działkę 156/2 o powierzchni 0,4612 ha, w obr. 128, KW Nr BY1B/00064154/7; 2) ul. Marii Curie Skłodowskiej – działka nr 10 o pow. 0,0008 ha, w obrębie 487, KW nr BY1B/00065434/1 na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, położonej przy ul. Marii Curie Skłodowskiej 78d, stanowiącej działkę nr 11 o pow. 0,0101 ha w obr. 487, KW nr BY1B/00053472/2; 3) ul. Łęczycka - dz. nr 70/9 o pow. 0,0117ha, obr. 209, KW BY1B/00088309/3 na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, położonej przy ul. Łęczyckiej ozn. nr 70/10 o pow. 0,1181 ha, obr. 209 KW BY1B/00088308/6. 4) ul. Sosnowa - dz. nr 306/17 o pow. 0,0216ha, obr. 44, KW BY1B/00053536/9 na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, położonej przy ul. Sosnowej 19 ozn. nr 247 o pow. 0,0365 ha, obr. 44 KW BY1B/00053546/2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70331000-0, 70332000-7, 70332300-0, 71250000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) w zakresie Pakietów: I, II, III, IV, VII- 14 dni 2) w zakresie Pakietów: V, VI - 21 dni z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) a) dla Pakietów: I, II, III, IV, VII - termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni), b) dla Pakietów: V, VI - termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni)
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet IV |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oszacowanie wartości części nieruchomości, zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn., Dz.U. z 2018 r., poz. 2204 ze zm.) na potrzeby dokonania zamiany nieruchomości gruntowych niezabudowanych, objętych m.p.z.p. „Szwederowo-Stroma” w celu utworzenia odrębnych nieruchomości inwestycyjnych o optymalnych parametrach zabudowy (po przyłączeniu do posiadanych przez strony zamiany, działek przyległych). Przedmiot wyceny: określenie dla niżej wymienionych działek: 1) wartości rynkowej działki nr 63/3, obr. 95, pow. 0,0554 ha, KW nr BY1B/00003603/5 -położonej przy ul. Ks. I. Skorupki 27, stanowiącej własność osoby fizycznej, 2) wartości rynkowej działki nr 62/3, obr. 95, pow. 0,0720 ha, KW nr BY1B/00101648/9 -położonej pomiędzy ul. Leszczyńskiego i Ks. I. Skorupki, stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy, 3) ustalenie kwotowej różnicy wartości nieruchomości podlegających zamianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70331000-0, 70332000-7, 70332300-0, 71250000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) w zakresie Pakietów: I, II, III, IV, VII- 14 dni 2) w zakresie Pakietów: V, VI - 21 dni z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) a) dla Pakietów: I, II, III, IV, VII - termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni), b) dla Pakietów: V, VI - termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni)
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet V |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oszacowanie wartości lokali mieszkalnych, stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, na potrzeby ich sprzedaży - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 2204 ze zm.) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali (tj. Dz.U. z 2019, poz. 737 ze zm. ) oraz sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej tych lokali - art. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków ( Dz.U z 2018r. poz.1984 ze zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70331000-0, 70332000-7, 70332300-0, 71250000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) w zakresie Pakietów: I, II, III, IV, VII- 14 dni 2) w zakresie Pakietów: V, VI - 21 dni z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) a) dla Pakietów: I, II, III, IV, VII - termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni), b) dla Pakietów: V, VI - termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni)
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet VI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dotyczy wyceny nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Bydgoszcz, położonej w Bydgoszczy przy ul. Jana Pestalozziego – dz. nr 76/2 o pow. 0,0771 ha, obr. 192 KW BY1B/00000831/1/5, przeznaczonej do zbycia w trybie bezprzetargowym, niezbędnej do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, w trybie art. 209a u. g. n. na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej w budynku położonym przy ul. Jana Pestalozziego 17 (dz. nr 76/1 o pow. 0,0208 ha, Obr.0192, KW BY1B/00056934/0).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70331000-0, 70332000-7, 70332300-0, 71250000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) w zakresie Pakietów: I, II, III, IV, VII- 14 dni 2) w zakresie Pakietów: V, VI - 21 dni z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) a) dla Pakietów: I, II, III, IV, VII - termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni), b) dla Pakietów: V, VI - termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni)
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet VII |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dotyczy: a) wyceny nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy, położonej w Bydgoszczy przy ul. 20 Stycznia 1920r. 20 – dz. nr 70/2, 70/5 o łącznej pow. 0,0579 ha, obr. 169, KW BY1B/00023821/5, przeznaczonej do zbycia w trybie bezprzetargowym, niezbędnej do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, w trybie art. 209a ugn. na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej w budynku położonym przy ul. 20 Stycznia 1920r. (dz. nr 70/1 o pow. 0,0384 ha, obr.169, KW BY1B/00043420/0. b) wyceny prawa służebności drogowej polegającej na prawie przejścia, przejazdu i postoju na nieruchomościach będących własnością Miasta Bydgoszczy, położonych w Bydgoszczy w obrębie ulic: Ignacego Paderewskiego – Zana Zamoyskiego – 20 Stycznia 1920r.-Jana Karola Chodkiewicza, a mianowicie na drodze wewnętrznej, stanowiącej działki oznaczone w ewidencji gruntów nr:73/4,72/3,70/4,71/2, 71/3, 72/2 o łącznej powierzchni 0,0617 ha, zapisanej w księdze wieczystej KW BY1B/00186159/3 oraz na działce, na której znajduje się przejazd bramowy, oznaczonej nr 72/1 o pow. 0,0393 ha, zapisanej w księdze wieczystej KW BY1B/00004449/4 na rzecz każdoczesnego właściciela nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. 20 Stycznia 1920r. 20 stanowiącej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów nr 70/5 o powierzchni 0,0467 ha, w obrębie 169, zapisanej w księdze wieczystej nr KW BY1B/00023821/5.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70331000-0, 70332000-7, 70332300-0, 71250000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) w zakresie Pakietów: I, II, III, IV, VII- 14 dni 2) w zakresie Pakietów: V, VI - 21 dni z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) a) dla Pakietów: I, II, III, IV, VII - termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni), b) dla Pakietów: V, VI - termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni)