IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł, (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2017 poz. 1876 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), zaleca się aby treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, wskazywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie zawodowe hydrologa |
5,00 |
doświadczenie zawodowe botanika |
5,00 |
doświadczenie zawodowe entomologa |
5,00 |
doświadczenie zawodowe herpetologa |
5,00 |
doświadczenie zawodowe ichtiologa |
5,00 |
doświadczenie zawodowe teriologa |
5,00 |
doświadczenie zawodowe chiropterologa |
5,00 |
doświadczenie zawodowe ornitologa |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku: gdy zmianie uległy stawki podatku VAT. W tym przypadku wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian - zmianie podlega wysokość należnego podatku VAT oraz kwota brutto wynagrodzenia 2) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. 5) zmiany osób wskazanych w ofercie na inne spełniające warunki określone w SIWZ, przy czym wskazane osoby powinny posiadać doświadczenie punktowane nie gorzej niż osoby wskazane w ofercie (zgodnie z kryteriami oceny ofert).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-28, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. 1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego/ wysłać na adres - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 107 do dnia 28.02.2020 r. do godz. 10:00. 2. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 208 w dniu 28.02.2020 r. o godz. 10:30. II. Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny ofertowej brutto. III. Kryteria oceny ofert: 1. cena – waga kryterium 60% Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: PC=(cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej)x10. 2. doświadczenie zawodowe hydrologa (specjalisty w zakresie badania wód występujących w środowisku) –waga kryterium 5 %. Oferty z doświadczeniem hydrologa w postaci wykonania opracowań w zakresie hydrologii w ramach badania struktury i dynamiki koryt rzek: - przy wykonaniu jednego opracowania otrzymają liczbę punktów PDHY = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań otrzymają liczbę punktów PDHY = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracować otrzymają liczbę punktów PDHY = 10. 3. doświadczenie zawodowe botanika (specjalisty w zakresie biologii i systematyki roślin) – waga kryterium 5 %. Oferty z doświadczeniem botanika w postaci wykonania opracowań w zakresie botaniki w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny botaniki: - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDB = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDB = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDB = 10. 4. Doświadczenie zawodowe entomologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki owadów) – waga kryterium 5 %: Oferty z doświadczeniem entomologa w postaci wykonania opracowań w zakresie entomologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej) inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny entomologii - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDE = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDE = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDE = 10. 5. Doświadczenie zawodowe herpetologa (specjalisty zakresie biologii i systematyki płazów i gadów) – waga kryterium 5 %: Oferty z doświadczeniem herpetologa w postaci wykonania opracowań w zakresie herpetologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny herpetologii: - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDH = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDH = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDH = 10. 6. Doświadczenie zawodowe ichtiologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki ryb) – waga kryterium 5 %: Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie ichtiologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny ichtiologii: - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDI = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDI = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDI = 10. 7. Doświadczenie zawodowe teriologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki ssaków) – waga kryterium 5 %: Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie teriologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny teriologii - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDT = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDT = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDT = 10. 8. Doświadczenie zawodowe chiropterologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki nietoperzy) – waga kryterium 5 % : Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie chiropterologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny chiropterologii: - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDCH = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDCH = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDCH = 10. 9. Doświadczenie zawodowe ornitologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki ptaków) – waga kryterium 5 % Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie ornitologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny ornitologii: - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDO = 0 - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDO = 5 - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDO = 10. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru: P= PCx60% + PDHYx5 %+PDBx5%+PDEx5%+PDHx5%+PDIx5%+ PDTx5%+PDCHx5% PDOx5% IV. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:— administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Turystyczna 7A,20-207 Lublin — z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl . Szczegółowe informacje dot. RODO znajdują się w dok. zamówienia.