Utrzymanie szaletów miejskich na terenie miasta Kamienna Góra

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie szaletów miejskich na terenie miasta Kamienna Góra
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamienna Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Kamienna Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776697-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776697-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Miejska Kamienna Góra: Utrzymanie szaletów miejskich na terenie miasta Kamienna Góra
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny 52497300000000, ul. Plac Grunwaldzki  1 , 58-400  Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 124, e-mail inwestycje@kamiennagora.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.kamiennagora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kamiennagora.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie szaletów miejskich na terenie miasta Kamienna Góra
Numer referencyjny: ZIF.271.30.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu szaletów miejskich na terenie miasta Kamienna Góra. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie niżej opisane części.CZĘŚĆ 1: UTRZYMANIE SZALETU PRZY UL. BRONIEWSKIEGO 13 W KAMIENNEJ GÓRZEPrzedmiotem zamówienia w ramach części 1 jest całoroczne, tj. od 1 lutego 2021 roku do 31 stycznia 2022 roku utrzymanie szaletu miejskiego zlokalizowanego przy ul. Broniewskiego 13 (budynek) w Kamiennej Górze. Szalet miejski przy ul. Broniewskiego posiada:- dwie kabiny, jedną umywalkę w toalecie damskiej, - dwie kabiny, jeden pisuar, jedną umywalkę w toalecie męskiej.Budynek ogrzewany jest energią elektryczną, wyposażony jest w zamki wrzutowe na monety.Do obowiązków Wykonawcy, w ramach świadczonych usług, należało będzie:1. opracowanie regulaminu korzystania z szaletu miejskiego w ciągu 14 dni licząc od dnia podpisania niniejszej umowy i przedłożenie go celem akceptacji u Zamawiającego, oraz umieszczenie go na budynku w miejscu widocznym dla korzystającego,2. bieżące utrzymanie w czystości szaletu, placu wokół budynku oraz chodnika prowadzącego do budynku (w tym odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodniku), 3. zaopatrywanie szaletu w środki czystości (papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, płyn do mycia rąk, środki dezynfekujące, itp.),4. ustawienie pojemników na śmieci w ilości zabezpieczającej możliwość ich gromadzenia oraz zapewnienie ich opróżniania na koszt własny Wykonawcy,5. prowadzenie dozoru nieruchomości,6. prowadzenie bieżących napraw na koszt własny Wykonawcy, niewchodzących w zakres prac remontowych w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane; przez bieżące naprawy Zamawiający rozumie w szczególności: naprawa spłuczek, czyszczenie syfonów, udrażniania kanalizacji, malowanie szaletu itp.,7. przekazywanie Zamawiającemu, w ciągu 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca, pobranych opłat, za korzystanie z szaletu,8. Informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach szaletu spowodowanych: aktami wandalizmu, niesprzyjającymi warunkami pogodowymi, innymi nieprzewidzianymi sytuacjami w celu podjęcia przez Zamawiającego działań zmierzających do ich usunięcia dla dalszego prawidłowego funkcjonowania i użytkowania.CZĘŚĆ 2: UTRZYMANIE SZALETÓW TYPU TOI - TOIPrzedmiotem zamówienia w ramach części 2 jest:• całoroczne, tj. od 1 lutego 2021 roku do 31 stycznia 2022 roku, utrzymanie szaletu miejskiego typu TOI TOI zlokalizowanego na płycie rynku, Plac Wolności w Kamiennej Górze,• sezonowe, tj. od 1 kwietnia 2021 roku do 31 października 2021 roku, utrzymanie szaletów miejskich typu TOI TOI zlokalizowanych przy ul. Lubawskiej oraz przy ul. Jeleniogórskiej - Miejsca Obsługi Rowerzystów przy wybudowanej ścieżce rowerowej w Kamiennej Górze. Kabiny TOI TOI posiadają standardowe wyposażenie - nie posiadają umywalek. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach świadczonych usług, należało będzie:1. opracowanie regulaminu korzystania z szaletu miejskiego w ciągu 14 dni licząc od dnia podpisania niniejszej umowy i przedłożenie go celem akceptacji u Zamawiającego, oraz umieszczenie go na obiektach w miejscu widocznym dla korzystającego,2. bieżące utrzymanie w czystości obiektów,3. monitorowanie obiektów, opróżnianie, oczyszczanie i wywóz nieczystości płynnych w momencie zapełnienia zbiorników, tak, aby zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania z obiektów,4. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym działaniem sprzętu,5. bieżące uzupełnianie materiałów higienicznych, 6. ustawienie pojemników na śmieci w ilości zabezpieczającej możliwość ich gromadzenia oraz zapewnienie ich opróżniania na koszt własny Wykonawcy,7. prowadzenie bieżących napraw na koszt własny Wykonawcy, niewchodzących w zakres prac remontowych w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane.Zamawiający informuje, że TOI TOI przy ul. Lubawskiej i Jeleniogórskiej podlegają gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 70332000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
01.02.2021 31.01.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje jednym pojazdem do opróżniania i oczyszczania obiektów typu TOI TOI [dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie Części 2] .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami [w przypadku Części 2 zamówienia].
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Utrzymanie szaletu przy ul. Broniewskiego 13 w Kamiennej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w ramach części 1 jest całoroczne, tj. od 1 lutego 2021 roku do 31 stycznia 2022 roku utrzymanie szaletu miejskiego zlokalizowanego przy ul. Broniewskiego 13 (budynek) w Kamiennej Górze. Szalet miejski przy ul. Broniewskiego posiada:- dwie kabiny, jedną umywalkę w toalecie damskiej, - dwie kabiny, jeden pisuar, jedną umywalkę w toalecie męskiej.Budynek ogrzewany jest energią elektryczną, wyposażony jest w zamki wrzutowe na monety.Do obowiązków Wykonawcy, w ramach świadczonych usług, należało będzie:1. opracowanie regulaminu korzystania z szaletu miejskiego w ciągu 14 dni licząc od dnia podpisania niniejszej umowy i przedłożenie go celem akceptacji u Zamawiającego, oraz umieszczenie go na budynku w miejscu widocznym dla korzystającego,2. bieżące utrzymanie w czystości szaletu, placu wokół budynku oraz chodnika prowadzącego do budynku (w tym odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodniku), 3. zaopatrywanie szaletu w środki czystości (papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, płyn do mycia rąk, środki dezynfekujące, itp.),4. ustawienie pojemników na śmieci w ilości zabezpieczającej możliwość ich gromadzenia oraz zapewnienie ich opróżniania na koszt własny Wykonawcy,5. prowadzenie dozoru nieruchomości,6. prowadzenie bieżących napraw na koszt własny Wykonawcy, niewchodzących w zakres prac remontowych w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane; przez bieżące naprawy Zamawiający rozumie w szczególności: naprawa spłuczek, czyszczenie syfonów, udrażniania kanalizacji, malowanie szaletu itp.,7. przekazywanie Zamawiającemu, w ciągu 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca, pobranych opłat, za korzystanie z szaletu,8. Informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach szaletu spowodowanych: aktami wandalizmu, niesprzyjającymi warunkami pogodowymi, innymi nieprzewidzianymi sytuacjami w celu podjęcia przez Zamawiającego działań zmierzających do ich usunięcia dla dalszego prawidłowego funkcjonowania i użytkowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70332000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Utrzymanie szaletów typu TOI TOI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w ramach części 2 jest:• całoroczne, tj. od 1 lutego 2021 roku do 31 stycznia 2022 roku, utrzymanie szaletu miejskiego typu TOI TOI zlokalizowanego na płycie rynku, Plac Wolności w Kamiennej Górze,• sezonowe, tj. od 1 kwietnia 2021 roku do 31 października 2021 roku, utrzymanie szaletów miejskich typu TOI TOI zlokalizowanych przy ul. Lubawskiej oraz przy ul. Jeleniogórskiej - Miejsca Obsługi Rowerzystów przy wybudowanej ścieżce rowerowej w Kamiennej Górze. Kabiny TOI TOI posiadają standardowe wyposażenie - nie posiadają umywalek. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach świadczonych usług, należało będzie:1. opracowanie regulaminu korzystania z szaletu miejskiego w ciągu 14 dni licząc od dnia podpisania niniejszej umowy i przedłożenie go celem akceptacji u Zamawiającego, oraz umieszczenie go na obiektach w miejscu widocznym dla korzystającego,2. bieżące utrzymanie w czystości obiektów,3. monitorowanie obiektów, opróżnianie, oczyszczanie i wywóz nieczystości płynnych w momencie zapełnienia zbiorników, tak, aby zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania z obiektów,4. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym działaniem sprzętu,5. bieżące uzupełnianie materiałów higienicznych, 6. ustawienie pojemników na śmieci w ilości zabezpieczającej możliwość ich gromadzenia oraz zapewnienie ich opróżniania na koszt własny Wykonawcy,7. prowadzenie bieżących napraw na koszt własny Wykonawcy, niewchodzących w zakres prac remontowych w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane.Zamawiający informuje, że TOI TOI przy ul. Lubawskiej i Jeleniogórskiej podlegają gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70332000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Kąty Wrocławskie
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI