Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBukowsko
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bukowsko
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-09
  • Numer ogłoszenia608008-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608008-N-2020 z dnia 2020-11-09 r.

Gmina Bukowsko: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bukowsko, krajowy numer identyfikacyjny 37044073200000, ul. Bukowsko  290 , 38-505  Bukowsko, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 674 015, e-mail sekretariat@bukowsko.pl, faks 134 674 466.
Adres strony internetowej (URL): www.bukowsko.pl
Adres profilu nabywcy: www.bukowsko.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bukowsko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bukowsko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny: GR.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie 2020/2021 wg. poniższego zestawienia dróg w obrębach. Szacowana długość wszystkich dróg w sołectwach wynosi około 57 km dróg o różnych parametrach. Na odcinkach szczególnie wąskich pomiędzy posesjami zachodzi konieczność wywozu śniegu na miejsce wskazane przez zamawiającego. Obręb Bukowsko Drogi:1. Górny koniec - dz. nr ewid. 1097, 1085, 1076/4 – 835m2. k/ Ćwiąkały, Łuszcza - dz. nr ewid. 1149, 1146, 1147/1 – 485m3. k/ Pleśniarskiego - dz. nr ewid. 2237,2231/2 – 140m4. k/ Kamyka - dz. nr ewid. 799, 806 – 120m5. k/ Cieśli i Czapli - dz. nr ewid. 820 – 125m6. Klepiatówka - dz. nr ewid. 2137, 2209 – 630m 7. Wygon – dz. nr ewid. 2196/3, 2103, 2203 – 445m8. Nędze Łazy - dz. nr ewid. 1571/3, 1905, 1910, 1944 – 2485m9. Koło p. Motyki i do p. Kropiewnickiego - dz. nr ewid. 2786 – 225m 10. k/ Klepczyk i Kutiak - dz. nr ewid. 2470, 2467, 2473 – 245m11. k/ Podgórskiego - dz. nr ewid. 386, 781 – 245m12. Do stadionu, do tartaku- dz. nr ewid. 1058, 1088 – 570m13. Nędze, Łazy k/ Bednarza - dz. nr ewid. 1592 – 130m14. Nędze, Łazy k/Żytki - dz. nr ewid. 1585 – 135m15. Nędze, Łazy k/Pastuszaka – dz. nr ewid. 1596 – 90m16. Nędze, Łazy k/Duduś – dz. nr ewid. 1605/1 – 75m17. Do p.Rakoczy i p.Radożycki - dz. nr ewid. 1985 – 80m18. Do p. Jakubaszek i p. Wyciszkiewicz - dz. nr ewid. 376 – 110m19. Do p. Kamyk - dz. nr ewid. 2259/1, 2243 – 300m20. Do p. Łuszcz B.- dz. nr ewid. 832 – 115m21. Do p. Łuszcz M. - dz. nr ewid. 2184, 2187 – 180m22. Do p. Łuszcz E. - dz. nr ewid. 2221/6 – 50m23. k/p. Wolańskiego - dz. nr ewid. 2010, 2011 – 180m24. Nędze Łazy do p. Rakoczego i Bednarczyka - dz. nr ewid. 1623, 1625, 1632, 1640 – 370m25. Bukowsko – Sanoczki - dz. nr ewid. 158/1, 28, 288(Nagórzany) – 1190m26. Osiedle – Sójcze Wzgórze – kalwaryjka - dz. nr ewid. 113, 229, 240, 248, 256, 260, 276, 288 – 1335m27. Do cmentarza - dz. nr ewid. 352 – 75m28. Do plebani - dz. nr ewid. 366 – 80m29. Nowe osiedle - dz. nr ewid. 427, 417/2, 417/9 – 750m30. „Bagno” k/ Górnego - dz. nr ewid. 1389/1, 1398, 1406 – 190m31. „Bagno” k/ Rakoczego - dz. nr ewid. 1362 – 235m32. Naprzeciw piekarni k/ Kowalika do Kseniaka - dz. nr ewid. 1296, 1275 – 655m33. k/ Heliński - dz. nr ewid. 1370 – 285m34. k/ Malmura - dz. nr ewid. 1325 – 245m35. k/Ośrodek Zdrowia, Bank , Szkoła Podstawowa do cmentarza, Urząd Gminy - dz. nr ewid. 362, 361, 359/1, 359/2, 357 – 310m36. Do p. Raka, p. Kowalika (tartak) - dz. nr ewid. 68 – 160m37. Do p. Dusznik - dz. nr ewid. 52 – 185m38. Do p. Klimka i p. Oleksów - dz. nr ewid. 322, 332 – 205m39. Do p. Oleksów (z drogi powiatowej) - dz. nr ewid. 307 – 125mParkingi, place:1. Parking k/Bank, Urząd Gminy, Ośrodek Zdrowia - dz. nr ewid. 359/1, 360, 2790 – 650m22. Plac k/GS „Sch” Bukowsko, Remizy OSP - dz. nr ewid. 2196/5, 2196/3, 2196/13 – 1250m2Chodniki:1. Chodniki – 2415mSUMA: drogi 14390m, chodniki 2415m, parkingi, place 1900m2 Obręb Dudyńce Drogi:1. Dudyńce wieś Dom Ludowy do p. Szałajki - dz. nr ewid. 201/4, 201/5, 202/4 – 1410m2. Do kościoła - dz. nr ewid. 414, 304/2, 409/3 – 425m3. Koło stadionu w kierunku Pielni - dz. nr ewid. 260, 9/13, 9/11, 9/8, 9/6, 341/2, 339/2 – 1200m4. Do p. Żubryka - dz. nr ewid. 194 – 200m5. Do p. T. Rolnik - dz. nr ewid. 251 – 75m6. Dojazd do sklepu - dz. nr ewid. 207/3, 102/7 – 50mParkingi:1. Parking k/Kościoła - dz. nr ewid 207/3, 102/7 – 1000m2SUMA: drogi 3360m, parkingi 1000m2Obręb KarlikówDrogi:1. Do składowiska odpadów - dz. nr ewid. 2759(Bukowsko), 2/21 – 1370m2. Do Szablewskiego (Przybyszów) - dz. nr ewid. 22/5, 21 – 1265m3. Bloki - dz. nr ewid. 15/60, 15/63, 15/66 – 165m4. Bloki-Dom Ludowy – dz. nr ewid. 17/11, 17/29 – 125mSUMA: drogi 2925mObręb Nadolany Drogi:1. Wodnica - dz. nr ewid. 628 – 600m2. k/ Kozimora - dz. nr ewid. 618/1, 618/2 – 175m3. k/ Pawiaka - dz. nr ewid. 619, 620, 622 – 370m4. k/ Rabickiego- dz. nr ewid. 636, 612, 611, 640 – 495m5. k/ Pieszczocha – droga wojewódzka - dz. nr ewid. 616/2 – 430m6. do dworu i k/ Stanisława Lenio - dz. nr ewid. 587/3, 603, 504(Nowotaniec) – 920m7. k/Gorzkowskiego - dz. nr ewid. 604 – 200m8. osiedle - dz. nr ewid. 318/11 – 100m9. do A. Rabickiego - dz. nr ewid. 609 – 105m10. do Piszczyńskiego - dz. nr ewid. 601 – 230mParkingi, place:1. Plac przed Domem Strażaka - dz. nr ewid. 467, 466 – 610m22. k/ przystanku na Wygnance - dz. nr ewid. 134 – 155m2SUMA: drogi 3625m, parkingi 765m2 Obręb NagórzanyDrogi:1. Nagórzany wieś - dz. nr ewid. 294, 295, 297/1, 297/2, 299/1, 300, 302, 303 – 2470m2. Nagórzany – Wola Jaworowa - dz. nr ewid. 306, 293(Wola Sękowa) – 1580m3. K/ Piszczyńskiego - dz. nr ewid. 305 – 155m4. do Kindlarskiego - dz. nr ewid. 284 – 390mChodniki:1. Chodniki – 655mParkingi, place:1. Plac przed Remizą OSP - dz. nr ewid. 166, 167– 450m2SUMA: drogi 4595m, chodniki 655m, parkingi/place 450m2Obręb NowotaniecDrogi:1. Od stadionu pod Kościołem wyjazd k/ Długosz Tomasz i Czaban do drogi wojewódzkiej- dz. nr ewid. 470 – 455m2. Nowotaniec – kolonia-k/Pisia – do Sternik Teresy do Rakoczy i Królicki – do stadionu i drogi wojewódzkiej, 487, 474, 472, 471, 476/2 – 970m3. Nowotaniec k/ młyna do Drozd Adama i Muszańskiego - dz. nr ewid. 503 – 255m4. Nowotaniec kolonia k/ Mroczki - do Wójtowicza - dz. nr ewid. 495 – 690m5. k/ Balwierczaka – do Kondyjowskiego - dz. nr ewid. 491, 489 – 320m6. Droga Nowotaniec –Nagórzany - dz. nr ewid. 490 – 480m7. Od drogi wojewódzkiej obok C.N. i Jakubowski do Sieradzkiego; - dz. nr ewid. 91/16 – 45m8. Droga do Dziedzica, - dz. nr ewid. 87/2 – 45m9. Droga do cmentarza obok posesji P. Capa - dz. nr ewid. 500 – 200m10. Od drogi powiatowej wzdłuż posesji Muszańskiej Janiny - dz. nr ewid. 501/1 – 135m11. Do Kozimora - dz. nr ewid. 501/2 – 30mParkingi:1. Parking k/szkoły, K/Domu ludowego, k/Ośrodka Zdrowia, k/Kościoła - dz. nr ewid. 313/5, 467, 53 – 2500m2Chodniki:1. Chodniki – 1230mSUMA: drogi 3625m, chodniki 1230m, parkingi 2500m2Obręb PłonnaDrogi:1. Do P. Czytajło dz. nr ewid. 94/6 – 150mSUMA: drogi 150mObręb PobiednoDrogi:1. Dom Ludowy – Wojciechowski (nad rzeką) - dz. nr ewid. 1015, 1027/2, 1036/1 – 570m2. Pod dworem - dz. nr ewid. - dz. nr ewid. 64 – 685m3. Pobiedno wieś – do p. H. Bończak - dz. nr ewid. 944, 534 – 860m4. Pobiedno droga do p. K. Bąka - dz. nr ewid. 980 – 240m5. k/Kapliczki - dz. nr ewid. 704, 680, 694, 1078/4 – 805m6. k/ Pałys Marian i Wiesław, Wojciechowski, Pisaniak do drogi koło p. H.Bończak - dz. nr ewid. 485 – 520m7. droga od krzyża do Pałysa - dz. nr ewid. 323 – 185m8. droga do Szorka – dz. nr ewid. 410 – 140m9. droga do p. Pisaniak – dz. nr ewid. 502 – 70mParkingi:1. Plac k/sklepu - dz. nr ewid. 934 – 420m22. Parking k/Domu Ludowego - dz. nr ewid. 1017 – 600m2Chodniki:1. Chodniki – 770mSUMA: drogi 4075m, chodniki 770m, parkingi 1020m2Obręb TokarniaDrogi:1. Droga Bukowsko-Tokarnia (była powiatowa) do P. Miśki- dz. nr ewid. 526(Bukowsko), 668(Bukowsko), 248, 249/2, 250/8, 54/1, 250/7, 221/2 – 4450m2. Do P. Krzywińskiego - dz. nr ewid. 22/2 – 300m3. Do p. Tylki - dz. nr ewid. 36/1 – 110mPlace:1. Plac k/ Remizy OSP - dz. nr ewid. 49/4 – 150m2SUMA: drogi 4860m, plac 150m2Obręb Wola PiotrowaDrogi:1. Od ronda do p. Byrtka - dz. nr ewid. 307 – 80m2. Do p. Wierzganowskiego - dz. nr ewid. 1162 – 270m3. Do bloków - dz. nr ewid. 490 – 200m4. Do ośrodka fundacji „Latarnia” - dz. nr ewid. 178/1 – 850mSUMA: drogi 1400m Obręb Wola SękowaDrogi:1. Roztoki - dz. nr ewid. 108, 439/1 – 2035m2. Wola Jaworowa - do ujęcia wody dz. nr ewid. 176, 278, 225, 464 – 2560m3. Skrzyżowanie od ujęcia wody – Wola Jaworowa do zbiorników dz. nr ewid. – 365m4. Do Uniwersytetu - dz. nr ewid. 176 – 310m5. Do Remizy OSP - dz. nr ewid. 138 – 75m6. Do Harajda - dz. nr ewid. 127/2 – 60mParkingi:1. Parking k/ Kościoła - dz. nr ewid. 39 – 400m22. Parking k/ Uniwersytetu - dz. nr ewid. 176 – 170m23. Parking k/ Domu Ludowego, Remizy OSP - dz. nr ewid. 138 – 640m2SUMA: drogi 5405m, parkingi 1210m2Obręb WolicaDrogi:1. Wolica Wólka - dz. nr ewid. 197, 220, 342 – 1565m2. k/ b. Szkoły – do p. Karbowskiej - dz. nr ewid. 219, 210 – 785m3. Do Kościoła - dz. nr ewid. 414 – 480m4. Do p. Tokarskiej - dz. nr ewid. 226/1 – 70m5. Droga do Cypcarz Stanisławy - dz. nr ewid. 788 – 220m6. Rakoczy Robert do drogi powiatowej - dz. nr ewid. 441 – 350m 7. Do Morawskich- dz. Nr ewid. 401 – 205m8. Droga k/Gliściak do Kruczyńskiego - dz. nr ewid. 198/1, 189 – 245mSUMA: drogi 3920mObręb ZboiskaDrogi:1. Zboiska Modrza - dz. nr ewid. 240, 275, 284 – 1385m2. k/ Futy - dz. nr ewid. 344 – 425m3. Zboiska Ratnawica - dz. nr ewid. 475, 415, 451, 53(Ratnawica) – 2465m4. Do p. Piotrowskiego - dz. nr ewid. 144 – 225m 5. Do p. Marca - dz. nr ewid. 228 – 280m6. Do p. Drozd - dz. nr ewid. 37 – 130mSUMA: drogi 4910mPODSUMOWANIE:Drogi: 57240 m Chodniki: 5070 mParkingi, place: 8995 m2Link do strony na której po wpisaniu nr działki w miejscowości pokazany jest przebieg drogi www.gison.bukowsko.pl, mapy.geoportal.gov.plSposób wykonania zamówienia.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodną z niniejszymi warunkami wykonania dla przedmiotu zamówienia: • jezdnia odśnieżana na całej szerokości, • jezdnia posypana na: - skrzyżowaniach z drogami- odcinkach o pochyleniu > 4% - w innych w miejscach wskazanych przez sołtysa danej wsi• chodniki odśnieżane i posypywane na całej szerokości,• nie dopuszcza się zalegania śniegu, błota pośniegowego w warstwie powyżej 10 cm, • wykonawca zapewnia przejezdność wyznaczonych dróg w godzinach porannych od 6.00 do 9.00, w godzinach popołudniowych w godz. od 14.00 do 18.00,• o dodatkowych przejazdach decyduje sołtys danej wsi lub pracownik urzędu,• w cenie usługi wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia zalegającego śniegu na wąskich odcinkach wyznaczonych dróg zimowego utrzymania, oraz likwidacji śliskości poprzez posypywanie wszystkich wymienionych dróg i chodników,• wykonawca dostarczy piasek do posypywania skrzyżowań, wzniesień na miejsce wskazane przez sołtysa wsi lub pracownika urzędu.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagania sprzętowe :Ze względu na drogi o różnych parametrach (nośność, szerokość, ostre luki wzniesienia) zamawiający wymaga od oferentów dysponowania sprzętem jak niżej: • do odśnieżania dróg: ciągnik lekki zaopatrzony w pług o parametrach: wysokość robocza - 80 cm., szerokość robocza 195 cm., zakończony od spodu listwą gumową chroniącą nawierzchnię przed uszkodzeniem; • posypywarka pisaku: szerokość posypywania od 2,5 do 6 m, • odśnieżarka wirnikowa.• mały traktorek do odśnieżania i posypywania chodników,• samochód z pługiem regulowanym z posypywarką piasku i soli,• samochód z pługiem ciężkim dwustronnym,• ładowarka do wywożenia śniegu• zabrania się używania sprzętu który mógłby uszkodzić, niszczyć nawierzchnie dróg.• zamawiający nie pokrywa kosztu dodatkowego sprzętu w przypadku obfitych opadów śniegu (np. wirnik). • koszt pracy dodatkowego sprzętu jest kosztem Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 90212000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wyboru oferty, Zamawiający zażąda potwierdzenia złożonego oświadczenia, dokumentami obowiązującymi na dzień złożenia ofert w formie umowy o pracę wykazanych w ofercie pracowników.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,b) Polisa ubezpieczeniowa o. c. usługi pn: „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2020/21” uwzględniająca odszkodowanie za szkody na wskutek nie wykonanej lub źle wykonanej usługi, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 lit. a-c.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 5 lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu,b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.7. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami przykładowymi. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje.11. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie wykonawcy na temat sprzętu zgodnie z wymogami Rozdziału V ust. 2 pkt SIWZ – na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 500,00 zł od każdego obrębu.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Zatrudnienie na etat min. 3 osób z terenu gminy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Miejsce Piastowe
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI