IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00zł, (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2017 poz. 1876 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), zaleca się aby treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, wskazywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
1. cena |
60,00 |
2. doświadczenie zawodowe hydrologa |
5,00 |
3. doświadczenie zawodowe botanika |
5,00 |
4. Doświadczenie zawodowe entomologa |
5,00 |
5. Doświadczenie zawodowe herpetologa |
5,00 |
6. Doświadczenie zawodowe ichtiologa |
5,00 |
7. Doświadczenie zawodowe teriologa |
5,00 |
8. Doświadczenie zawodowe chiropterologa |
5,00 |
9. Doświadczenie zawodowe ornitologa |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku: gdy zmianie uległy stawki podatku VAT. W tym przypadku wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian - zmianie podlega wysokość należnego podatku VAT oraz kwota brutto wynagrodzenia 2) zmianie terminu wykonania umowy w 2019 r. w przypadku wniesienia przez wykonawcę/wykonawców, po upływie terminu składania ofert, odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni odpowiadającą okresowi zawieszenia terminu związania ofertą, jednakże nie później niż do dnia 20.12.2019 r. 3) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. 5) zmiany osób wskazanych w ofercie na inne spełniające warunki określone w SIWZ, przy czym wskazane osoby powinny posiadać doświadczenie punktowane nie gorzej niż osoby wskazane w ofercie (zgodnie z kryteriami oceny ofert),
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-18, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego/ wysłać na adres - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 107 do dnia 18.11.2019r. do godz. 10:00. 2.Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 208 w dniu 18.11.2019 r. o godz. 10:30. II. 1. Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 1 % ceny ofertowej brutto. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w innej formie. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy złożyć przed podpisaniem umowy. 5. Zamawiający dopuszcza, jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy, pozostawienie wadium wniesionego w pieniądzu uzupełnionego do wysokości zabezpieczenia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza ustanowić zabezpieczenie w formie innej niż pieniądz, tego rodzaju zabezpieczenie musi spełniać następujące wymagania: musi być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na każde żądanie, zawierać zapisy dotyczące możliwości wypłaty kwoty zabezpieczenia, w przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia przez Wykonawcę ( w związku z pkt. 10). 7. Ponadto przed ustanowieniem zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz, treść zabezpieczenia musi zostać uprzednio zaakceptowana przez Zamawiającego. 8. Zabezpieczenie ma za zadanie zagwarantować należyte wykonanie przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy oraz służy do pokrycia wszelkich roszczeń Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy, w tym roszczeń Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady. 9. Zgodnie z art. 150 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały okres na jaki winno być ono wniesione. Zabezpieczenie wniesione w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. 10. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia (w formie gwarancji/poręczenia). 11. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. III. 1. Kryteria oceny ofert: 1) cena – waga kryterium: 60%. Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: PC=(cena najtańszej oferty/ cena oferty badanej)x10. 2. doświadczenie zawodowe hydrologa (specjalisty w zakresie badania wód występujących w środowisku) –waga kryterium 5 % Oferty z doświadczeniem hydrologa w postaci wykonania opracowań w zakresie hydrologii w ramach badania struktury i dynamiki koryt rzek: przy wykonaniu jednego opracowania otrzymają liczbę punktów PDHY = 0 przy wykonaniu 2 opracowań otrzymają liczbę punktów PDHY = 5 przy wykonaniu 3 i więcej opracować otrzymają liczbę punktów PDHY = 10. 3. doświadczenie zawodowe botanika (specjalisty w zakresie biologii i systematyki roślin) – waga kryterium 5 % Oferty z doświadczeniem botanika w postaci wykonania opracowań w zakresie botaniki w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny botaniki: przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDB = 0 przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDB = 5 przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDB = 10. 4. Doświadczenie zawodowe entomologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki owadów) – waga kryterium 5 % : Oferty z doświadczeniem entomologa w postaci wykonania opracowań w zakresie entomologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej) inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny entomologii • przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDE = 0 • przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDE = 5 • przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDE = 10. 5. Doświadczenie zawodowe herpetologa (specjalisty zakresie biologii i systematyki płazów i gadów) – waga kryterium 5 % Oferty z doświadczeniem herpetologa w postaci wykonania opracowań w zakresie herpetologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny herpetologii: przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDH = 0 przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDH = 5 przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDH = 10. 6. Doświadczenie zawodowe ichtiologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki ryb) – waga kryterium 5 % Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie ichtiologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny ichtiologii: przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDI = 0 przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDI = 5 przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDI = 10. 7. Doświadczenie zawodowe teriologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki ssaków) – waga kryterium 5 % Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie teriologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny teriologii przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDT = 0 przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDT = 5 przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDT = 10. 8. Doświadczenie zawodowe chiropterologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki nietoperzy) – waga kryterium 5 % : Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie chiropterologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny chiropterologii przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDCH = 0 przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDCH = 5 przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDCH = 10. 9. Doświadczenie zawodowe ornitologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki ptaków) – waga kryterium 5 % Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie ornitologii w ramach- inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny ornitologii: przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDO = 0 przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDO = 5 przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDO = 10. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru: P= PCx60% + PDHYx5 %+PDBx5%+PDEx5%+PDHx5%+PDIx5%+ PDTx5%+PDCHx5% PDOx5% IV. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:— administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Turystyczna 7A,20-207 Lublin — z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl . Szczegółowe informacje dot. RODO znajdują się w dok. zamówienia.