Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKluczbork
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-04-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-21
  • Numer ogłoszenia533072-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533072-N-2020 z dnia 2020-04-21 r.

Zakład Karny: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 32100000000000, ul. ul. Katowicka  4 , 46-200  Kluczbork, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 447 20 70, e-mail dkw_kluczbork@sw.gov.pl, faks 77 417 21 70.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Zakład Karny, ul. Katowicka 4, 46-200 Kluczbork

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku.
Numer referencyjny: DKw.2232.3.2020.EK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Burak ćwikłowy - CPV 03221111-7 kg 2500; 2 razy 1w tygodniu po ok. 71 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowy, czysty, suchy, bez uszkodzeń, nie zwiędnięty, workowany od 10kg do 30kg. Termin przydatności do spożycia niekrótszy niż 30 dni od daty dostawy.2. Cebula - CPV 03221113-1 kg 2700 2 razy w tygodniu po ok. 77 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników i ich uszkodzeń, workowana od 10 kg do 15kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.3. Jabłka - CPV 03222321-9 kg 3200 2 razy w tygodniu po ok. 91 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowe, czyste, suche, całe, nie zwiędnięte, wolne od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach od 10 kg do 20kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy4. Kapusta biała - CPV 03221410-3 kg 3200 Raz w tygodniu po ok. 178 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników i ich uszkodzeń, workowana od 15 kg do 30kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.5. Kapusta kiszona - CPV 15331142-4 kg 1100 Raz w tygodniu po ok. 61 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:Wolna od szkodników i ich uszkodzeń, bez nalotu pleśniowego, w opakowaniach od 5 kg do 30kg. Termin przydatności dospożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.6. Marchew jadalna - CPV 03221112-4 kg 6200 2 razy w tygodniu po ok. 177 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników i ich uszkodzeń, workowana od 10 kg do 30kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.7. Kalafior – CPV 03221420-6 kg 200 Raz na dwa tygodnie po ok. 22 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowy, czysty, suchy, cały, nie zwiędnięty, wolny od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach od 5 kg do 10kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.8. Pieczarki – CPV 03221260-6 kg 100 Raz na dwa tygodnie po ok. 11 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowe, czyste, suche, całe, nie zwiędnięte, wolne od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach od 1 kg do 2 kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.9. Pietruszka korzeń - CPV 03221110-0 kg 700 Raz w tygodniu po ok. 39 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników i ich uszkodzeń, workowana od 5 kg do 20 kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.10. Seler korzeń - CPV 03221110-0 kg 700 Raz w tygodniu po ok. 39 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowy, czysty, suchy, cały, nie zwiędnięty, wolny od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach 5 kg do 10 kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.11. Ziemniaki - CPV 03212100-1 kg 36000 2 razy w tygodniu po ok. 1029 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowe, czyste, suche, całe, nie zwiędnięte, wolne od szkodników i ich uszkodzeń, workowane od 25 kg do 50 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.12. Ogórek zielony - CPV 03221270-9 kg 1500 2 razy w tygodniu po ok. 43 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowy, czysty, suchy, cały, nie zwiędnięty, wolny od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach od 5 kg do 10 kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.13. Pomidor- CPV 03221240-0 kg 1200 2 razy w tygodniu po ok. 34 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowy, czysty, suchy, cały, nie zwiędnięty, wolny od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach 5 kg do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.1. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dlazapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywnościi żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.).2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie przestrzeganiazasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczeniaprzewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonegotowaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy.3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiamizawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy przydatności do spożycia.W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokółwskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane dowykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszti ryzyko wykonawcy.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia do 20%), zewzględu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tymzwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lubsytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie.5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia domagazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę.Wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwą partię towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiedniooznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadaćHandlowy Dokument Identyfikacyjny.6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie dostawy(na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowymwyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane (z częstotliwością opisaną w powyższej tabeli przy każdym produkcie)od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego.W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznympomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu).7. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich Normach.

II.5) Główny kod CPV: 03220000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03221111-7
03221113-1
03222321-9
03221410-3
15331142-4
03221112-4
03221420-6
03221260-6
03221110-0
03221110-0
03212100-1
03221270-9
03221240-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawcy do złożenia oświadczeń w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawcy do złożenia oświadczeń w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawcy do złożenia oświadczeń w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, którejdokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczyceny jednostkowej netto;2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia;4) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przezproducenta (ceny niższe niż zawarte w umowie).Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Burak ćwikłowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Burak ćwikłowy - CPV 03221111-7 kg 2500 2 razy wtygodniu 71 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowy, czysty, suchy, bez uszkodzeń, nie zwiędnięty, workowany od 10kg do 30kg. Termin przydatności do spożycia niekrótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221111-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Cebula
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cebula - CPV 03221113-1 kg 2700 2 razy wtygodniu po ok. 77 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221113-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Jabłka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jabłka - CPV 03222321-9 kg 3200 2 razy wtygodniu po ok. 91 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowe, czyste, suche, całe, nie zwiędnięte, wolne od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach od 10 kg do 20kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222321-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Kapusta biała
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kapusta biała - CPV 03221410-3 kg 3200 Raz w tygodniu po ok. 178 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221410-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Kapusta kiszona
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kapusta kiszona - CPV 15331142-4 kg 1100 Raz w tygodniu po ok. 61 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:Wolna od szkodników i ich uszkodzeń, bez nalotu pleśniowego, w opakowaniach od 5 kg do 30kg. Termin przydatności dospożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331142-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Marchew jadalna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Marchew jadalna - CPV 03221112-4 kg 6200 2 razy w tygodniu po ok. 177 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników i ich uszkodzeń, workowana od 10 kg do 30kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221112-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: kalafior
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kalafior – CPV 03221420-6 kg 200 Raz na dwatygodnie po ok.22 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowy, czysty, suchy, cały, nie zwiędnięty, wolny od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach od 5 kg do 10kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221420-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pieczarki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pieczarki – CPV 03221260-6 kg 100 Raz na dwatygodnie po ok. 11 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowe, czyste, suche, całe, nie zwiędnięte, wolne od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach od 1 kg do 2 kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221260-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pietruszka korzeń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pietruszka korzeń - CPV 03221110-0 kg 700 Raz w tygodniu po ok.39 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników i ich uszkodzeń, workowana od 5 kg do 20kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Seler korzeń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Seler korzeń - CPV 03221110-0 kg 700 Raz w tygodniu po ok.39 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowy, czysty, suchy, cały, nie zwiędnięty, wolny od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach 5 kg do 10kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Ziemniaki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki - CPV 03212100-1 kg 36000 2 razy wtygodniu po ok. 1029 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowe, czyste, suche, całe, nie zwiędnięte, wolne od szkodników i ich uszkodzeń, workowane od 25 kg do 50kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Ogórek zielony
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ogórek zielony - CPV 03221270-9 kg 1500 2 razy wtygodniu po ok. 43 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowy, czysty, suchy, cały, nie zwiędnięty, wolny od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach od 5 kg do 10kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221270-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pomidor
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pomidor- CPV 03221240-0 kg 1200 2 razy wtygodniu po ok. 34 kgPreferencje zamawiającego w zakresie jakości:zdrowy, czysty, suchy, cały, nie zwiędnięty, wolny od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach 5 kg do 10kg. Terminprzydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221240-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę umycie grobu - Opole
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę umycie grobu mojej mamy - chodzi mi o posprzątanie w koło i umycie - wystarczy tylko płynem do mycia naczyń. Do tej pory opiekowała się moja siostra ale teraz ona nie może. Ja sama mieszkam za granicą więc nie mam możliwości. Lokalizacja: Nowa Wieś Królewska, Opole. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.