Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do ogrzania budynków gminnych w Nurcu-Stacji w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nurzec-Stacja
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja
1.5.2.) Miejscowość: Nurzec-Stacja
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-330
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856575078
1.5.8.) Numer faksu: 856575063
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@nurzec-stacja.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do ogrzania budynków gminnych w Nurcu-Stacji w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eac1e3ad-147f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003946/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do ogrzania budynków gminnych w Nurcu-Stacji.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal dodatkowo komunikacja za pomocą poczty elektronicznej ug@nurzec-stacja.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ug@nurzec-stacja.eu. Złożenie oferty odbywa się za pomocą miniPortalu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nurzec-Stacja, Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@nurzec-stacja.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.: „Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do ogrzania budynków gminnych w Nurcu-Stacji w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy” nr postępowania ORG.271.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pan dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO OGRZANIA BUDYNKÓW GMINNYCH W NURCU-STACJI w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, własnym transportem, oleju opałowego lekkiego do kotłowni w następujących budynkach gminnych: Przedszkola Gminnego w Nurcu-Stacji przy ul. Słonecznej 1 (całkowita pojemność zbiornika 4500 l), Ośrodka Zdrowia w Nurcu-Stacji przy ul. Szkolnej 5 (całkowita pojemność zbiornika 2000 l), Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Nurcu-Stacji przy ul. Żerczyckiej 34 (całkowita pojemność zbiornika 3200 l), Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Nurcu-Stacji przy ul. Kolejowej 3 (całkowita pojemność zbiornika 1000 l) w ilości szacunkowej około 50 000 litrów, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Wielkość zamówienia może ulec zmianie w związku z panującymi warunkami atmosferycznymi. Zamawiający zastrzega prawo nie wykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości planowanych dostaw.
4. Ilość oleju opałowego objętego postępowaniem odnosi się do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników Zamawiającego.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek oleju opałowego na terminalu producenta/importera, transport i jego rozładunek w miejscu przeznaczenia.
6. Zamawiający przewiduje rozładunek oleju opałowego z autocysterny do zbiorników, przy zastosowaniu pompy przy autocysternie i legalizowanego licznika.
7. Podczas każdej dostawy – Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym.
8. W przypadku stwierdzenia braku legalizacji licznika tankowania (uszkodzenia cech) dostawa nie zostanie przyjęta, a faktura zostanie zwrócona dostawcy bez zapłaty.
9. Przy każdorazowej dostawie, zbiorniki Zamawiającego powinny być tankowane do pełnej swojej pojemności, co oznacza, że rzeczywista ilość zatankowanego oleju opałowego może być większa lub mniejsza od złożonego zamówienia częściowego.
10. Zamawiający, zastrzega sobie prawo pobierania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i w przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczonego oleju opałowego – skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt wykonawcy.
11. Kategoria wg wspólnego słownika zamówień CPV: 090135100-5.
12. Olej opałowy lekki powinien odpowiadać, co do jakości wymogom surowców energetycznych dopuszczonych do obrotu i stosowania w energetyce cieplnej. Wykonawca obowiązany jest posiadać świadectwo (certyfikat) jakości, które należy każdorazowo dołączyć do faktury.
13. Minimalne wymagania dla dostarczonego oleju opałowego:
Wartość opałowa - nie mniej niż 42,6 MJ/kg
Gęstość w temperaturze 15oC - nie większa niż 0,860 mg/m3
Temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56oC
Lepkość kinematyczna w temp. 20oC - nie większa niż 6,00 mm2/s
Temperatura płynięcia - nie większa niż – 20oC
Zawartość siarki - nie większa niż 0,10 %
Zawartość wody - nie większa niż 200 mg/kg
Zawartość zanieczyszczeń stałych - nie większa niż 24 mg/kg
Pozostałość po spaleniu - nie większa niż 0,01%.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
14. Dostawy będą realizowane na podstawie ceny wyliczonej w oparciu o relacje aktualnie obowiązującej ceny ogłoszonej przez wskazany koncern w formularzu ofertowym wykonawcy, do ceny obowiązującej w dniu 13 września 2021 r., przyjętej do kalkulacji ceny ofertowej. Wykonawca wraz z fakturą dołączy kalkulacje ceny oleju dla każdej dostawy wyliczoną wg wzoru:
C = (ACK x CO) : CKP
C – cena netto paliwa dla konkretnej dostawy,
ACK – aktualna cena netto 1 m3 oleju opałowego obowiązująca w dniu dostawy, ogłoszona przez wskazany w ofercie koncern będący źródłem zaopatrzenia,
CO – zryczałtowana cena ofertowa netto 1 litra oleju opałowego podana w formularzu ofertowym. Do wyliczenia ceny dla każdej dostawy należy cenę ofertową dostosować do ceny 1 m3 (zastosować trzy miejsca po przecinku).
CKP – cena netto 1 m3 oleju opałowego ogłoszona przez wskazany w ofercie koncern jako źródło zaopatrzenia obowiązująca w dniu 13 września 2021 r. przyjęta do kalkulacji ceny ofertowej.
15. Płatność będzie następowała w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego.
16. Ilekroć w SWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany:
1) ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji niniejszego postępowania,
2) poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, to przyjmuje się, że dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udział w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca wykaże, że posiada:
- aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na sprzedaż i przewóz paliw płynnych.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca wykaże, że:
- posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że:
- dysponuje, co najmniej 2 pojazdami dostosowanymi do dostaw oleju opałowego (cysterna) wyposażonymi w pompę i legalizowane liczniki.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych luz zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnieniu warunków zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego (zgodnie z rozdziałem VI ust. 2 pkt 3) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 5 do SWZ.
3) aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na sprzedaż i przewóz paliw płynnych,
4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł,
5) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Powinno być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy),
6) Świadectwo jakości dostarczonego oleju,
7) Parafowany przez Wykonawcę dokument potwierdzający wysokość ceny netto producenta z dnia 13 września 2021 r. – przyjętej do kalkulacji (np. wydruk ze strony internetowej).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia wymaganych przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, który podlega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Pzp, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożeniu na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne na zasadach określonych w przepisach art. 454-456 Pzp
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja Adres skrzynki podawczej /7r9e4c1bmr/SkrytkaESP Złożenie zamówienia oferty osbywa się za pomocą miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-21 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-20