Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego do Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Konstantynowie Łódzkim w sezonie grzewczym 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacew 9
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 422111258
1.5.8.) Numer faksu: 422110686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konstantynow.zpisdn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstantynow.zpisdn.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego do Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Konstantynowie Łódzkim w sezonie grzewczym 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0784382-b911-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048834/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego do Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Konstantynowie Łódzkim w sezonie grzewczym 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://konstantynow-zpisdn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://konstantynow-zpisdn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://konstantynow-zpisdn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarty w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego do Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Konstantynowie Łódzkim w sezonie grzewczym 2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Identyczne dostawy po zrealizowaniu przedmiotowego zamówenia.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena brutto (cena minimalna badana x60):
2) Czas dostawy od chwili zlecenia:
- deklarowany czas dostawy do 12 godzin - 40 pkt,
- deklarowany czas dostawy do 24 godzin - 30 pkt,
- deklarowany czas dostawy do 36 godzin - 20 pkt,
- deklarowany czas dostawy do 48 godzin - 10 pkt.
Wpisanie w formularzu ofertowym deklarowanego czasu dostawy ponad 48 godzin albo nie wpisanie żadnego czasu dostawy skutkuje przyznaniem 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi spełniać warunek udziału, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, tj. posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca potwierdza spełnianie ww. warunków udziału oświadczeniem - Załącznik nr 2 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zawarte w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarte w SWZ - posiadanie ważnej koncesji na obrót paliwami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zawarty w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Posiadanie ważnej koncesji na obrót paliwami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta składana przez konsorcjum:
- konsorcjanci załączają pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika konsorcjum (pełnomocnictwo wskazujące zakres umocowania oraz podpisane przez mocodawcę/-ów w taki sposób jaki będzie podpisana oferta - czyli kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym (elektronicznym) lub podpisem zaufanym mocodawcy/-ów;
- każdy z konsorcjantów oddzielnie składa załącznik nr 2 do SWZ;
- każdy z konsorcjantów w złożonym przez siebie załączniku nr 2 wskazuje zakres rzeczowy zamówienia, który jako konsorcjant będzie realizować.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w załączniku nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://konstantynow-zpisdn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni