Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy olei, płynów eksploatacyjnych i smarów do pojazdów Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 47 78 11 404
1.5.8.) Numer faksu: 47 78 11 477
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy olei, płynów eksploatacyjnych i smarów do pojazdów Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a211814-a758-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022072/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywne dostawy olei, płynów eksploatacyjnych i smarów do pojazdów KWP w Szczecinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdz. III SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zał. nr 8 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zał. nr 8 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZ-2380-14/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy olejów silnikowych, płynów eksploatacyjnychoraz smarów do pojazdów będących w użytkowaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania wartości umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zamawianych produktów stanowi załącznik nr 2 do SWZ.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do SO nr 1 ul. Wernyhory 5 w Szczecinie i SO nr 2 ul. Krakusa i Wandy 11 w Koszalinie oraz do rozładunkuw miejscach wskazanych przez Zamawiającego.Produkty muszą spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać potwierdzone aprobaty wymienionew opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty były nowe, dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnym wyciekiem, o pojemnościach opakowań określonych w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza dostawę konfekcjonowanego płynu chłodzącego i Adblue w nieoryginalnych, szczelnie zamkniętych i oplombowanych zwrotnych pojemnikach firmy, która jest autoryzowanym dystrybutorem danego produktu. Na opakowaniu powinny znajdować się w szczególności następujące informacje: nazwa produktu, nazwa producenta, pojemność, data produkcji, data przydatności do użycia.Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były z bieżącej produkcji (maksymalnie 6 miesięcyod daty produkcji), a ich termin przydatności do użycia nie powinien być krótszy niż 24 miesiące.Wykonawca załączy do pierwszej dostawy komplet aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznej dla wszystkich produktów wymienionych w załączniku nr 2 do SWZ – zgodnie z Ustawąz dnia 25 lutego 2011 o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2020 r. poz. 2289)wraz z pierwszą dostawą produktów w opakowaniach o pojemności ≥ 100 L – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, należy dostarczyć stosowne urządzenia do SO 1 i SO 2 umożliwiające dozowanie olejów i płynów z pojemników.Termin realizacji zamówienia to maksymalnie 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.00.Przez cały okres obowiązywania umowy dostawy realizowane będą na warunkach i cenach określonychw podpisanej umowie załącznik nr 6 do SWZ.2. Zakres, wielkość, ilość oraz wymagania dotyczące zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia zwanym dalej OPZ stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
09211650-2 - Płyny hamulcowe
24951100-6 - Smary
24961000-8 - Płyny chłodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość produktu
4.3.6.) Waga: 29,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie przy realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze czasu pracy (w pełnych etatach)
4.3.6.) Waga: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z rozdziałem VII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z rozdziałem VII SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zgodnie z rozdziałem VI SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
zgodnie z rozdziałem VI SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z rozdziałem XIV SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z § 10 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne