IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-18, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
jabłka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jabłko: powinno być: całe, zdrowe, czyste, suche, bez uszkodzeń. Dostawy o jednakowych średnicach, waga pojedyncza sztuki od 100g do 200g, dostawy w skrzynkach drewnianych lub plastikowych do 20kg., dostawy sukcesywne do około 1300kg. Miesięczna zapotrzebowanie około 6000kg.Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. Jakość nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość zamówienia - 45 000 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 03222232-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
warzywa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) kapusta czerwona - ilość - 12 000 kg, opis: (krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, o świeżym wyglądzie, wolna od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, nie pęknięta, bez odgnieceń i uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10kg do 25kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 2000 kg, dostawy sukcesywne po około 400 kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy), 2) kapusta biała - ilość - 23 000 kg, opis: (krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, o świeżym wyglądzie, wolna od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, nie pęknięta, bez odgnieceń i uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10kg do 25kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 3000kg, dostawy sukcesywne po około 650kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy), 3) burak czerwony - ilość - 23 000 kg, opis (krajowy, powinien być: zdrowy, czysty, suchy, bez uszkodzeń, nie zwiędnięty, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowany od 10kg do 25kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 3000kg, dostawy sukcesywne po około 700kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy), 4) marchew - ilość - 36 000 kg, opis (krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, sucha, nie zwiędnięta, bez uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10kg do 25kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 5000kg, dostawy sukcesywne po około1000 kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy), 5) cebula - ilość - 24 000 kg, opis (biała, krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, cała, bez uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10kg do 25kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 3000kg, dostawy sukcesywne po około 700kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 03221000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
ziemniaki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ilość - 220 000 kg, opis: (krajowy o miąższu żółtym, o średnicy poprzecznej i podłużnej min. 5 cm, nieprzerośnięte kiełkami i perzem, zdrowe bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych, nie mogą być myte, nie dopuszcza się nadmiernie zawilgoconych na powierzchni, zaparzonych, zapleśniałych, zmarzniętych, zanieczyszczonych środkami ochrony roślin, wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 24 000kg, dostawy sukcesywne po około 1 000 kg do 6 000kg. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 03212100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
warzywa przetworzone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) ogórek kiszony - ilość 9 000 kg, opis: (Wymagania: ogórek cały bez oznak gnicia, śladów pleśni. Pakowany w beczki do 130 kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 1000 kg, dostawy sukcesywne po około 500 kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm), 2) kapusta kiszona - ilość 14 000 kg, opis: (Wymagania: bez oznak gnicia, śladów pleśni. Pakowana w beczki do 130kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 1200kg, dostawy sukcesywne po około 600kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 15330000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
warzywa mrożone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) włoszczyzna mrożona - ilość 15 000 kg - opis: (Włoszczyzna paski, skład: marchew, seler, pietruszka, por. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 1300kg, dostawy sukcesywne po około 600kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.), 2) kalafior mrożony - ilość 900 kg - opis: (Kalafior różyczki. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 60kg, dostawy sukcesywne po około 60kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.), 3) mieszanka warzywna 7-składnikowa - ilość 3 000 kg - opis: (Mieszanka warzywna skład: marchew, pietruszka, por, seler, fasolka szparagowa, kalafior, groszek zielony. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 250kg dostawy sukcesywnie po około 250kg, waga opakowania jednostkowego od 5 do 20kg, termin przydatności nie krótszy niż 90dni od daty dostawy.. Jakość art. Spożywczego nie może odbiegać od Polskich Norm).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 15330000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: