Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-11
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00106941
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 43785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eae88d70-b1a2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038775/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1, 2 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdczestochowa.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług Zamawiającego pod
adresem:
https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej w skrócie zwane RODO, informujemy, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie z
siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 9, tel. 34/3229222, fax. 34/3785468
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: ido@czestochowa.powiat.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy,
art. 6. ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze, art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania
zadania realizowanego w interesie publicznym.
4. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane w celu udzielenia zamówienia publicznego na
podstawie przepisów Prawa zamówień publicznych (Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych z póżn. zmianami) dalej „ustawa Pzp” oraz po udzieleniu zamówienia, w celu realizacji umowy.
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późniejszymi zmianami).
6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku
unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Państwa dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków ich przetwarzania wynikających z przepisów prawa, w tym
przepisów dotyczących archiwizacji.
7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. Posiadają Państwa następujące prawa:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora Danych Osobowych ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
**;
9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych Administratora narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa 00-193).
10. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.272.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1
Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 5.400 l (ok. 2.700 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 56.700 l (ok. 28.350 l na rok) dla ODM nr 1 w Rudnikach w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
1. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.
2. Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby poszczególnych obwodów drogowych :
- siedziba ODM 1 Rudniki – ul. Dworcowa 26, 42-240 Rudniki;
3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły.
Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa.
4. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur.
5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.
6. Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
8. Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SWZ i umową warunkach

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest:
- cena ofertowa (z uwzględnieniem stałego upustu) waga 90 %. (Kc)
- Odległość stacji od siedziby ODM waga 10 %(Kkm)
2) sposób oceny
a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA
a) Cena = Cena najniższa oferowana z uwzględnieniem stałego upustu (brutto)/ Cena badanej oferty z
uwzględnieniem stałego upustu (brutto)x 100 punktów x 90 %
b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM podany w
liczbie kilometrów, którą Wykonawcy określą w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ). Punkty będą
przyznawane w następujący sposób:
- 0-2km - otrzymają 10,0 % - 10,00 pkt
- 2-4km - otrzymają 7,5% - 7,5 pkt
- 4-6km - otrzymają 5,0% - 5,0 pkt
- 6-8km - otrzymają 2,5% - 2,5 pkt
- 8-10km - otrzymają 0,0% - 0,0 pkt
Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:
K = (Kc) + (Kkm) gdzie:
K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę
Kc – punkty uzyskane w kryterium CENA
Kkm – punkty uzyskane w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM
UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA odległości stacji od
siedziby ODM, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje odległość przekraczającą wymaganą w
powyższych zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.
„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na
przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019r: zostały określone w opisie
przedmiotu zamówienia, ust. 4 pkt. 4.4 i 4.5. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów
i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady
wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które
mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty
opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą
przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest
zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość stacji od siedziby ODM

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2
Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 4.300 l (w ilości ok. 2.150 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 46.800 l (w ilości 23.400 l na rok) dla ODM nr 3 w Poczesnej w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
1. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.
2. Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby poszczególnych obwodów drogowych :
- siedziba ODM 3 Poczesna – ul. Bociana Górka 19, 42-262 Poczesna;
3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły.
Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa.
4. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur.
5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.
6. Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
8. Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SWZ i umową warunkach

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest:
- cena ofertowa (z uwzględnieniem stałego upustu) waga 90 %. (Kc)
- Odległość stacji od siedziby ODM waga 10 %(Kkm)
2) sposób oceny
a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA
a) Cena = Cena najniższa oferowana z uwzględnieniem stałego upustu (brutto)/ Cena badanej oferty z
uwzględnieniem stałego upustu (brutto)x 100 punktów x 90 %
b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM podany w
liczbie kilometrów, którą Wykonawcy określą w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ). Punkty będą
przyznawane w następujący sposób:
- 0-2km - otrzymają 10,0 % - 10,00 pkt
- 2-4km - otrzymają 7,5% - 7,5 pkt
- 4-6km - otrzymają 5,0% - 5,0 pkt
- 6-8km - otrzymają 2,5% - 2,5 pkt
- 8-10km - otrzymają 0,0% - 0,0 pkt
Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:
K = (Kc) + (Kkm) gdzie:
K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę
Kc – punkty uzyskane w kryterium CENA
Kkm – punkty uzyskane w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM
UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA odległości stacji od
siedziby ODM, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje odległość przekraczającą wymaganą w powyższych zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.
„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na
przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019r: zostały określone w opisie
przedmiotu zamówienia, ust. 4 pkt. 4.4 i 4.5. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów
i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady
wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które
mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty
opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą
przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest
zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość stacji od siedziby ODM

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3
Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 3.900 l (ok. 1.950 l na rok) i oleju napędowego w ilości ok. 3.900 l (w ilości 1.950 l na rok) dla Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
1. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.
2. Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby poszczególnych obwodów drogowych :
- siedziba PZD Częstochowa – Częstochowa, ul. Sobieskiego 9 (budynek Starostwa Powiatowego w Częstochowie), 42-217 Częstochowa.
3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły.
Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa.
4. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur.
5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.
6. Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
8. Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SWZ i umową warunkach

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest:
- cena ofertowa (z uwzględnieniem stałego upustu) waga 90 %. (Kc)
- Odległość stacji od siedziby ODM waga 10 %(Kkm)
2) sposób oceny
a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA
a) Cena = Cena najniższa oferowana z uwzględnieniem stałego upustu (brutto)/ Cena badanej oferty z
uwzględnieniem stałego upustu (brutto)x 100 punktów x 90 %
b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM podany w
liczbie kilometrów, którą Wykonawcy określą w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ). Punkty będą
przyznawane w następujący sposób:
- 0-2km - otrzymają 10,0 % - 10,00 pkt
- 2-4km - otrzymają 7,5% - 7,5 pkt
- 4-6km - otrzymają 5,0% - 5,0 pkt
- 6-8km - otrzymają 2,5% - 2,5 pkt
- 8-10km - otrzymają 0,0% - 0,0 pkt
Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:
K = (Kc) + (Kkm) gdzie:
K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę
Kc – punkty uzyskane w kryterium CENA
Kkm – punkty uzyskane w kryterium ODLEGŁOŚĆ STACJI OD SIEDZIBY ODM
UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA odległości stacji od
siedziby ODM, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje odległość przekraczającą wymaganą w
powyższych zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.
„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na
przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019r: zostały określone w opisie
przedmiotu zamówienia, ust. 4 pkt. 4.4 i 4.5. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów
i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady
wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które
mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty
opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą
przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest
zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość stacji od siedziby ODM

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.
udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co
najmniej jednej dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w niniejszym postępowaniu odpowiadające swoim rodzajem usługom
stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. Nr 5 do SWZ).
Określenie „dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w niniejszym postępowaniu” oznacza: dostawy paliw przez okres min. 6 miesięcy
w ramach jednej umowy.
W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN
należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na
dzień zakończenia dostaw (w przypadku dostaw rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż
PLN).
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy
powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik
musi wykonać części dostaw paliw przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy.
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy
powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez „
podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw. „podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być
podwykonawcą części dostaw paliw przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający będzie wymagał złożenia niżej wymienionych podmiotowych
środków dowodowych:
Wykazu dostaw, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, spełniających
wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy te zostały wykonane, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z
innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył.
Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 19 SWZ)
wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym
i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem
Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U.
z 2020 r. poz. 2452).
Wykazy dostaw będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który spełnia dany
warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub „podmiot trzeci”.
Uwaga: wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych
warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa w punkcie 10.1.4)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z
przesłanek, o których mowa w
art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty
wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z
przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w
przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca
w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił
łącznie następujące przesłanki:
1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub
swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim
nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując
odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;
3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym
przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:
a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe
postępowanie Wykonawcy,
b) zreorganizował personel,
c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych
regulacji lub standardów,
e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie
przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z
dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r.,
poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN590+A1
(dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany
jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne
badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla
paliw ciekłych. Wykonawca udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w
przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą
rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni
Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający będzie wymagał złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków
dowodowych:
Wykazu dostaw, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, spełniających
wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy te zostały wykonane, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie
z innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 19 SWZ)
wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego
wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz
zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Wykazy dostaw będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który spełnia
dany warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub „podmiot
trzeci”.
Uwaga: wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia
powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa
w punkcie 10.1.4) SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych
baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww.
dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to
do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
2) wpłata wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium;
3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego;
4) wykonawca, który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
punktach 18.1 lub 18.2 lub 18.3 SWZ będzie polegał na zdolnościach podmiotów
udostępniających zasoby to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą
zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na
potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi
potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby
gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.
5) wypełniony załącznik nr 4 do SWZ, stanowiący oświadczenia odpowiednio: wykonawcy;
każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej); podmiotów, na
zasoby, których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu
dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1, 18.2
i 18.3 SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp
(punkt 12 SWZ) oraz art. 109 ust. 1 Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 17 SWZ);
Uwaga: wypełniony Fromularz wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zaproponowane przez
wykonawcę „równoważniki” posiadają wymagane parametry stanowi przedmiotowy środek
dowodowy, o którym mowa w art. 106 Pzp. Zgodnie z art. 107 ust. 1 Pzp „Wykaz” musi być
złożony wraz z ofertą. Jeżeli wykonawca nie złoży go wraz z ofertą, oferta będzie podlegała
odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Jeżeli „Wykaz” będzie niekompletny Zamawiający wezwie danego wykonawcę do jego
uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z
innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko robót, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył.
Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 19 SWZ)
wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego
wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz
zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Wykazy robót budowlanych będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który
spełnia dany warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub
„podmiot trzeci”.
Uwaga: wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia
powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa
w punkcie 10.1.4) SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane w formie aneksu
podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w SWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie opisanym w § 9 projektu umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI