Sukcesywna dostawa paliwa z podziałem na zadania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa paliwa z podziałem na zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-03
  • Numer ogłoszenia546954-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546954-N-2020 z dnia 2020-06-03 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Sukcesywna dostawa paliwa z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Postępowanie realizowane w trybie dla postępowań powyżej progu 214 000,00 Euro. Zgodnie z art 11 ust. 7d Zamawiający opublikował nieobowiązkowe ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ogłoszenie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej zostało przekazane w dniu 29.05.20 14:08, zaś opublikowane w dniu 03.06.2020 r. Numer ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2020/S 106-256103.
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000, ul. ul. Wołyńska  57 , 22-100  Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 082 5631461 do 63, e-mail tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl, faks 825 630 450.
Adres strony internetowej (URL): http://www.mpgk.chelm.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Przedsiębiorstwo komunalne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.mpgk.chelm.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa paliwa z podziałem na zadania
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest:1.1. Zadanie nr 1: sukcesywna dostawa wraz z usługą tankowania pojazdów, maszyn i urządzeń będących w posiadaniu zamawiającego:a) oleju napędowego w ilości gwarantowanej 240 000 litrów (opcja 300 000 litrów),b) etyliny bezołowiowej E95 w ilości gwarantowanej 14 000 litrów (opcja 20 000 litrów).1.2. Zadanie nr 2: sukcesywna dostawa do zbiornika naziemnego o pojemności 5 000 l:a) oleju napędowego w ilości gwarantowanej 25 000 litrów (opcja 70 000 litrów).Sukcesywna dostawa wraz z usługą tankowania pojazdów, maszyn i urządzeń będących w posiadaniu zamawiającego:a) oleju napędowego w ilości gwarantowanej 240 000 litrów (opcja 300 000 litrów),b) etyliny bezołowiowej E95 w ilości gwarantowanej 14 000 litrów (opcja 20 000 litrów).Zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w prawie opcji zamawiający zrealizuje w sposób pewny zakup artykułów w ilości „gwarantowanej”.Pozostałe ilości (opisane jako „opcja” stanowiące sumę ilości gwarantowanej i opcjonalnej) będą realizowane w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego, zgodnie z zapisem dotyczącym skorzystania z prawa opcji wskazanym w załączniku nr 4 lub 4a (wzór umowy).Ze względu na ograniczenie miejsca pełny opis znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamawiającego na stronie internetowej zamawiającego – www.mpgk.chelm.pl.

II.5) Główny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia:1) w zakresie zadania nr 1 - sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2021 r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia brutto, które zostanie określone w umowie, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej;2) w zakresie zadania nr 2 - sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2021 r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia brutto, które zostanie określone w umowie, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Uwaga: w zakresie zadania 2 zamawiający posiada zawartą umowę ważną do 31 grudnia 2020 r. Zamawiający w pierwszej kolejności będzie zamawiał przedmiot zamówienia u wykonawcy, z którym aktualnie ma zawartą umowę.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada aktualną i ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późniejszymi zmianami).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie zadania nr 1:a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonuje:- co najmniej jedną sukcesywną dostawę paliwa wraz z usługą tankowania na stacji paliw o wartości umowy co najmniej 500 000,00 zł netto, która była realizowana przez okres min. 6 miesięcy,wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.b) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 stacją paliw w odległości nie większej niż 4500 m od bazy sprzętowej zamawiającego, zlokalizowanej przy ul. Bieławin 5 - brama wjazdowa (odległość mierzona po drogach publicznych w kierunku ruchu na drodze), czynną co najmniej w godz. 6:00 – 22:00, na której warunki umożliwiają tankowanie oraz swobodny przejazd do drogi publicznej, pojazdów ciężarowych o całkowitej dopuszczalnej masie powyżej 3,5 t. oraz o wymiarach: wysokość do 4,5 mb i długość do 12 mb.W zakresie zadania nr 2:a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonuje:- co najmniej jedną sukcesywną dostawę paliwa o wartości umowy co najmniej 50 000,00 zł netto, która była realizowana przez okres min. 3 miesięcy,wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zamawiający zażąda: 1. oświadczeń i dokumentów, o których mowa w par. 5 pkt 1-6, 9 rozporządzenia w sprawie dokumentów, 2. oświadczenia, o którym mowa w par. 5 pkt 10 rozporządzenia w sprawie dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualną i ważną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późniejszymi zmianami). 2. w zakresie zadania nr 1:2.1. Wykaz wykonanej a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- co najmniej jednej sukcesywnej dostawy paliwa wraz z usługą tankowania na stacji paliw o wartości umowy co najmniej 500 000,00 zł netto, która była realizowana przez okres min. 6 miesięcy,wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 7).Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.2.2. Wykaz, posiadanej co najmniej 1 stacji paliw wraz z adresem, informacją o podstawie dysponowania stacją (wzór załącznik nr 1c), godzinami otwarcia i odległością od wjazdu na stację wykonawcy do bramy wjazdowej bazy sprzętowej zamawiającego zlokalizowanej w Chełmie ul. Bieławin 5 oraz z potwierdzeniem, że warunki na stacji umożliwiają tankowanie i swobodny przejazd do drogi publicznej, pojazdów ciężarowych o całkowitej dopuszczalnej masie powyżej 3,5 t. oraz o wymiarach: wysokość do 4,5 mb i długość do 12 mb.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji podanej odległości, realizowanej według aplikacji "Mapy Google".3. w zakresie zadania nr 2:3.1. Wykaz wykonanej a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- co najmniej jednej sukcesywnej dostawy paliwa o wartości umowy co najmniej 50 000,00 zł netto, która była realizowana przez okres min. 3 miesięcy,wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 7).Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zamawiający zażąda: 1. oświadczeń i dokumentów, o których mowa w par. 5 pkt 1-6, 9 rozporządzenia w sprawie dokumentów, 2. oświadczenia, o którym mowa w par. 5 pkt 10 rozporządzenia w sprawie dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:— w zakresie zadania nr 1: 20 000,00 PLN (słownie zł: dwadzieścia tysięcy 0/100),— w zakresie zadania nr 2: 5 000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy 0/100).Szczegółowe informacje ws. wadium zawarte są w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie opisanym w ust. XXIII SIWZ oraz w załączniku nr 4 i 4a do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Tak
Wskazać powody:
Zamawiający zdecydował się zastosować art. 43 ust. 2b pkt 2 w przeprowadzeniu postępowania przetargowego pn.: „Sukcesywna dostawa paliwa z podziałem na zadania” i skrócił termin składania ofert do 20 dni. Pilna potrzeba udzielenia zamówienia i skrócenie terminu składania ofert wynika z konieczności zagwarantowania ciągłości dostaw paliwa do pojazdów zamawiającego, niezbędnych do obsługi obiektów i urządzeń infrastruktury wodociągowej, kanalizacyjnej, oczyszczalni ścieków, warsztatów naprawczych. Dodatkowo brak ciągłości dostaw paliwa uniemożliwi odbiór nieczystości stałych z terenu miasta i pobliskich gmin, jak również negatywnie wpłynie na pracę zakładu przetwarzania odpadów. Brak dostaw paliwa zapewniających funkcjonowanie ww infrastruktury oraz obsługi niewątpliwie stanowiłoby zagrożenie dla życia i zdrowia ludności z obszaru miasta Chełm i gmin ościennych. Dalsza część uzasadnienia stanowi załącznik do dokumentacji postępowania.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-08-18 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu. Zamawiający ze względu na obecną sytuację epidemiczną przeprowadzi otwarcie ofert poprzez transmisję on-line. Adres transmisji zostanie podany na stronie internetowej zamawiającego co najmniej na 2 dni przed terminem otwarcia ofert.Dodatkowo Zamawiający informuje, że w dniu 03.06.2020 r. zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej sprostowanie do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, które zostało już uwzględnione w niniejszym ogłoszeniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sukcesywna dostawa wraz z usługą tankowania pojazdów, maszyn i urządzeń będących w posiadaniu zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa wraz z usługą tankowania pojazdów, maszyn i urządzeń będących w posiadaniu zamawiającego:a) oleju napędowego w ilości gwarantowanej 240 000 litrów (opcja 300 000 litrów),b) etyliny bezołowiowej E95 w ilości gwarantowanej 14 000 litrów (opcja 20 000 litrów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09134100-8, 09132100-4, 63712600-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty wyliczona wg załącznika nr 1a i podana w załączniku nr 2 50,00
Stosunek ceny hurtowej netto paliwa ogłaszanej na ogólnodostępnej stronie producenta paliwa, u którego zaopatruje się wykonawca (jeżeli podana jest w m3 lub tonach w przeliczeniu na 1 litr) do ceny netto na stacji paliw wykonawcy – obliczony w załączniku nr 1b kolumna F 40,00
Odległość stacji paliw od bazy sprzętowej zamawiającego, podana w załączniku nr 1c 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia- sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2021 r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia brutto, które zostanie określone w umowie, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.


Część nr: 2 Nazwa: Sukcesywna dostawa do zbiornika naziemnego o pojemności 5000 l
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa do zbiornika naziemnego o pojemności 5 000 l:a) oleju napędowego w ilości gwarantowanej 25 000 litrów (opcja 70 000 litrów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09134100-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty wyliczona wg załącznika nr 1d i podana w załączniku nr 2 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu zamówienia- sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2021 r. lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia brutto, które zostanie określone w umowie, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Uwaga: zamawiający posiada zawartą umowę ważną do 31 grudnia 2020 r. Zamawiający w pierwszej kolejności będzie zamawiał przedmiot zamówienia u wykonawcy, z którym aktualnie ma zawartą umowę.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.