„Sukcesywna dostawa opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Ośno Lubuskie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywna dostawa opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Ośno Lubuskie w sezonie grzewczym 2020/2021”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOśno Lubuskie
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-07-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-23
  • Numer ogłoszenia553496-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 553496-N-2020 z dnia 2020-06-23 r.

Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim: „Sukcesywna dostawa opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Ośno Lubuskie w sezonie grzewczym 2020/2021”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, na podstawie złożonych przez kierownika i dyrektorów Zamawiającego Wniosków oraz Statutu Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, przyjętego Uchwałą nr XII/128/2016 Rady Miejskiej w Ośnie Lubuskim z dnia 29 września 2016r. oraz art.15 ust.2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, krajowy numer identyfikacyjny 21030701000000, ul. ul. Rynek  1 , 69-220  Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 7571338, 95 7575080, , e-mail oswiata@osno.pl, , faks 95 7571338, 95 7575080.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, ul Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Sukcesywna dostawa opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Ośno Lubuskie w sezonie grzewczym 2020/2021”
Numer referencyjny: CUW.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Ośno Lubuskie w sezonie grzewczym 2020/2021” z podziałem na 3 części: Część I – Sukcesywna dostawa ekomiału do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim, Część II – Sukcesywna dostawa węgla orzech II do Szkoły Podstawowej w Smogórach, Część III – Sukcesywna dostawa węgla orzech II do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim. Opał ma być dostarczany do wymienionych placówek sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiających potrzeb. Wykonawca ma obowiązek, na zamówienie jednostki złożone telefonicznie, dostarczyć każdą ilość zamawianego opału, nie więcej jednak jednorazowo niż 5 ton. Wykonawca z każdą dostawą opału dostarczy certyfikat jego jakości. Odbiór zamówienia nastąpi tylko w obecności osoby upoważnionej przez dyrektora/kierownika jednostki. Zamawiający zastrzega możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonego opału. Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości opału podane zostały dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast pojedyncze dostawy będą obejmować ilości mniejsze, zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Jednorazowe dostawy do poszczególnych jednostek nie przekroczą 5 ton. Wykonawca ma obowiązek dołączenia do składanej oferty certyfikatów jakości poszczególnych rodzajów opału, które zamierza dostarczać do jednostek , wystawionych przez producenta. 4.1.1.1. Sortyment, parametry opału oraz przewidywana ilość (dotyczy całego sezonu grzewczego) dla części I - Sukcesywna dostawa ekomiału do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim: - Maksymalna ilość ekomiału – 120 ton. Wykonawca ma obowiązek dostarczać ekomiał dla kotła c.o. typu KW-GR 350 o odpowiedniej granulacji oraz odpowiedniej zawartości wilgoci, spełniający parametry jakościowe (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych): a) Wartość opałowa – co najmniej 24 000 kJ/kg, b) Zawartość siarki – co najwyżej 1,2%,c) Zawartość popiołu – co najwyżej 12%. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sortyment umowny własnym transportem do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim samochodami o tonażu do 5 ton w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Dostawa opału – sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego złożone telefonicznie, faksem lub poprzez email co najmniej na trzy dni robocze przed dostawą. Składowanie dostarczonego opału – na placu przyszkolnym, wjazd od strony ul Jeziornej 3, szerokość wjazdu – 3,8 m. Wykonawca przed pierwszą dostawą ma obowiązek sprawdzenia możliwości wjazdu pojazdu, którym zamierza dostarczać opał na plac przyszkolny. Zamawiający informuje, że Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim, jest podmiotem systemu oświaty, o którym mowa w art. 2 ustawy z dnia 4 lutego 2016 Prawo oświatowe, wskazanym w treści art. 31 a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 722). 4.1.1.2. Sortyment, parametry opału oraz przewidywana ilość (dotyczy całego sezonu grzewczego) dla części II - Sukcesywna dostawa węgla orzech II do Szkoły Podstawowej w Smogórach: Maksymalna ilość – 80 ton. Wykonawca ma obowiązek dostarczać węgiel orzech II dla kotłów c. o. typu UKS 160, UKS 190, spełniający parametry jakościowe (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych): Parametry jakościowe węgla orzech II (w stanie roboczym): a) Wartość opałowa – co najmniej 26 MJ/kg,b) Zawartość popiołu – co najwyżej 10%. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sortyment umowny własnym transportem do Szkoły Podstawowej w Smogórach samochodami o tonażu do 5 ton w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00 sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego złożone telefonicznie, faksem lub poprzez email co najmniej na trzy dni robocze przed dostawą. Składowanie dostarczonego opału – na placu przyszkolnym, wjazd od strony głównej, szerokość wjazdu – 3 m. Wykonawca przed pierwszą dostawą ma obowiązek sprawdzenia możliwości wjazdu pojazdu, którym zamierza dostarczać opał na plac przyszkolny. Zamawiający informuje, że Szkoła Podstawowa w Smogórach, jest podmiotem systemu oświaty, o którym mowa w art. 2 ustawy z dnia 4 lutego 2016 Prawo oświatowe, wskazanym w treści art. 31 a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 722). 4.1.1.3. Sortyment, parametry opału oraz przewidywana ilość (dotyczy całego sezonu grzewczego) dla części III - Sukcesywna dostawa węgla orzech II do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim. Opał wykorzystywany będzie na cele związane z ogrzaniem mieszkań komunalnych i biurowca Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim. Maksymalna ilość – 50 ton. Wykonawca ma obowiązek dostarczać węgiel orzech II dla kotłów c. o. typu UNI – S, spełniający parametry jakościowe (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych): Parametry jakościowe węgla orzech II (w stanie roboczym): c) Wartość opałowa – co najmniej 26 MJ/kg, d) Zawartość popiołu – co najwyżej 10%. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sortyment umowny własnym transportem do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim samochodami o tonażu do 5 ton w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Dostawa węgiel orzech II – sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego złożone telefonicznie, faksem lub poprzez email co najmniej na trzy dni robocze przed dostawą. Składowanie dostarczonego opału – na placu przy siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim, wjazd od strony ul 3 Maja 5, szerokość wjazdu – 5,9 m. Wykonawca przed pierwszą dostawą ma obowiązek sprawdzenia możliwości wjazdu pojazdu, którym zamierza dostarczać opał na plac.

II.5) Główny kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09111000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-15   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: należy wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca należycie zrealizował co najmniej jedno zadanie, w przypadku:-I części zamówienia – sukcesywna dostawa ekomiału, miału węglowego, węgla groszek (każdego rodzaju osobno lub dwa rodzaje bądź trzy rodzaje łącznie), - II i III części zamówienia – sukcesywna dostawa węgla orzech II, o wielkości proporcjonalnej do wielkości przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 6.4.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 6.5.1. wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i nazwy, sortymentu opału i jego wielkości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 SIWZ; 6.5.2.Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w punkcie 6.3.1. oraz 6.4.1.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-02, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sukcesywna dostawa ekomiału do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opał ma być dostarczany do wymienionych placówek sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiających potrzeb. Wykonawca ma obowiązek, na zamówienie jednostki złożone telefonicznie, dostarczyć każdą ilość zamawianego opału, nie więcej jednak jednorazowo niż 5 ton. Wykonawca z każdą dostawą opału dostarczy certyfikat jego jakości. Odbiór zamówienia nastąpi tylko w obecności osoby upoważnionej przez dyrektora/kierownika jednostki. Zamawiający zastrzega możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonego opału. Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości opału podane zostały dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast pojedyncze dostawy będą obejmować ilości mniejsze, zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Jednorazowe dostawy do poszczególnych jednostek nie przekroczą 5 ton. Wykonawca ma obowiązek dołączenia do składanej oferty certyfikatów jakości poszczególnych rodzajów opału, które zamierza dostarczać do jednostek , wystawionych przez producenta. 4.1.1.1. Sortyment, parametry opału oraz przewidywana ilość (dotyczy całego sezonu grzewczego) dla części I - Sukcesywna dostawa ekomiału do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim: - Maksymalna ilość ekomiału – 120 ton. Wykonawca ma obowiązek dostarczać ekomiał dla kotła c.o. typu KW-GR 350 o odpowiedniej granulacji oraz odpowiedniej zawartości wilgoci, spełniający parametry jakościowe (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych): a) Wartość opałowa – co najmniej 24 000 kJ/kg,b) Zawartość siarki – co najwyżej 1,2%, c) Zawartość popiołu – co najwyżej 12%. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sortyment umowny własnym transportem do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim samochodami o tonażu do 5 ton w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Dostawa opału – sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego złożone telefonicznie, faksem lub poprzez email co najmniej na trzy dni robocze przed dostawą. Składowanie dostarczonego opału – na placu przyszkolnym, wjazd od strony ul Jeziornej 3, szerokość wjazdu – 3,8 m. Wykonawca przed pierwszą dostawą ma obowiązek sprawdzenia możliwości wjazdu pojazdu, którym zamierza dostarczać opał na plac przyszkolny.Zamawiający informuje, że Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim, jest podmiotem systemu oświaty, o którym mowa w art. 2 ustawy z dnia 4 lutego 2016 Prawo oświatowe, wskazanym w treści art. 31 a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 722).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3, 09111000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Sukcesywna dostawa węgla orzech II do Szkoły Podstawowej w Smogórach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opał ma być dostarczany do wymienionych placówek sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiających potrzeb. Wykonawca ma obowiązek, na zamówienie jednostki złożone telefonicznie, dostarczyć każdą ilość zamawianego opału, nie więcej jednak jednorazowo niż 5 ton. Wykonawca z każdą dostawą opału dostarczy certyfikat jego jakości. Odbiór zamówienia nastąpi tylko w obecności osoby upoważnionej przez dyrektora/kierownika jednostki. Zamawiający zastrzega możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonego opału. Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości opału podane zostały dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast pojedyncze dostawy będą obejmować ilości mniejsze, zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Jednorazowe dostawy do poszczególnych jednostek nie przekroczą 5 ton. Wykonawca ma obowiązek dołączenia do składanej oferty certyfikatów jakości poszczególnych rodzajów opału, które zamierza dostarczać do jednostek , wystawionych przez producenta. 4.1.1.2. Sortyment, parametry opału oraz przewidywana ilość (dotyczy całego sezonu grzewczego) dla części II - Sukcesywna dostawa węgla orzech II do Szkoły Podstawowej w Smogórach: Maksymalna ilość – 80 ton. Wykonawca ma obowiązek dostarczać węgiel orzech II dla kotłów c. o. typu UKS 160, UKS 190, spełniający parametry jakościowe (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych): Parametry jakościowe węgla orzech II (w stanie roboczym): a) Wartość opałowa – co najmniej 26 MJ/kg, b) Zawartość popiołu – co najwyżej 10%. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sortyment umowny własnym transportem do Szkoły Podstawowej w Smogórach samochodami o tonażu do 5 ton w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00 sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego złożone telefonicznie, faksem lub poprzez email co najmniej na trzy dni robocze przed dostawą. Składowanie dostarczonego opału – na placu przyszkolnym, wjazd od strony głównej, szerokość wjazdu – 3 m. Wykonawca przed pierwszą dostawą ma obowiązek sprawdzenia możliwości wjazdu pojazdu, którym zamierza dostarczać opał na plac przyszkolny. Zamawiający informuje, że Szkoła Podstawowa w Smogórach, jest podmiotem systemu oświaty, o którym mowa w art. 2 ustawy z dnia 4 lutego 2016 Prawo oświatowe, wskazanym w treści art. 31 a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 722).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3, 09111000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Sukcesywna dostawa węgla orzech II do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opał ma być dostarczany do wymienionych placówek sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiających potrzeb. Wykonawca ma obowiązek, na zamówienie jednostki złożone telefonicznie, dostarczyć każdą ilość zamawianego opału, nie więcej jednak jednorazowo niż 5 ton. Wykonawca z każdą dostawą opału dostarczy certyfikat jego jakości. Odbiór zamówienia nastąpi tylko w obecności osoby upoważnionej przez dyrektora/kierownika jednostki. Zamawiający zastrzega możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonego opału. Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości opału podane zostały dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast pojedyncze dostawy będą obejmować ilości mniejsze, zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Jednorazowe dostawy do poszczególnych jednostek nie przekroczą 5 ton. Wykonawca ma obowiązek dołączenia do składanej oferty certyfikatów jakości poszczególnych rodzajów opału, które zamierza dostarczać do jednostek , wystawionych przez producenta. 4.1.1.3. Sortyment, parametry opału oraz przewidywana ilość (dotyczy całego sezonu grzewczego) dla części III - Sukcesywna dostawa węgla orzech II do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim. Opał wykorzystywany będzie na cele związane z ogrzaniem mieszkań komunalnych i biurowca Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim. Maksymalna ilość – 50 ton. Wykonawca ma obowiązek dostarczać węgiel orzech II dla kotłów c. o. typu UNI – S, spełniający parametry jakościowe (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych): Parametry jakościowe węgla orzech II (w stanie roboczym): c) Wartość opałowa – co najmniej 26 MJ/kg, d) Zawartość popiołu – co najwyżej 10%. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sortyment umowny własnym transportem do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim samochodami o tonażu do 5 ton w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Dostawa węgiel orzech II – sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego złożone telefonicznie, faksem lub poprzez email co najmniej na trzy dni robocze przed dostawą. Składowanie dostarczonego opału – na placu przy siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim, wjazd od strony ul 3 Maja 5, szerokość wjazdu – 5,9 m. Wykonawca przed pierwszą dostawą ma obowiązek sprawdzenia możliwości wjazdu pojazdu, którym zamierza dostarczać opał na plac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3, 09111000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-15
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Żary
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI