Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023 na potrzeby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023 na potrzeby kotłowni olejowej Zakładu Poprawczego w Jerzmanicach-Zdroju
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJerzmanowa
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-09-12
  • ZamawiającyZakład Poprawczy w Jerzmanicach-Zdroju
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00288566
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023 na potrzeby kotłowni olejowej Zakładu Poprawczego w Jerzmanicach-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Poprawczy w Jerzmanicach-Zdroju

1.3.) Oddział zamawiającego: ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jerzmanice-Zdrój 20

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768783858

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jerzmanice.zp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanice.zp.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023 na potrzeby kotłowni olejowej Zakładu Poprawczego w Jerzmanicach-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66b543b6-1267-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000465/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni olejowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66b543b6-1267-11ed-acbd-46d0480cd9c4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.jerzmanice.zp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ePuap, e-zamówienia

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.jerzmanice.zp.gov.pl/bip

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Mając na uwadze wejście w życieRozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ), dalej jako „RODO:; niniejszym informujemy, że przetwarzamy Państwa dane osobowe.
Niniejsza informacja jest wynikiem obowiązku informacyjnego nałożonego przez art. 13 oraz art. 14 RODO. Wymienione przepisy nakładają na administratora danych osobowych obowiązek informacyjny wobec osoby, której dane dotyczą, przy czym art. 13 RODO ustanawia obowiązek informacyjny w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą, natomiast art. 14 RODO ustanawia obowiązek informacyjny w przypadku pozyskiwania danych z innych źródeł niż osoby, której dane dotyczą.
Mając powyższe na uwadze, informujemy Państwa, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Poprawczy w Jerzmanicach-Zdroju reprezentowany przez Dyrektora Zakładu -, Jerzmanice-Zdrój 20, 59-500 Złotoryja, NIP: 694-135-49-05, REGON: 000325400, sekretariat@jerzmanice.zp.gov.pl
2. Państwa dane są przetwarzane w oparciu o
a) art. 6 ust. 1 lit a w celu przesyłania Informacji do Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczących współpracy Państwa z nasza placówką.
b) Art. 6 ust. 1 lit f w celu obsługowym, rozumianym jako bieżące czynności związane z przetwarzaniem danych
c) Art. 6 ust. 1 lit. f w celu archiwalnym ( dowodowym) będącym realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów.

3. W określonych wyżej celach przetwarzamy następujące Państwa dane osobowe: Imię, nazwisko, nazwa firmy, adres, nr telefonu, adres e-mail, nr rachunku bankowego, NIP, Pesel.
4. Państwa dane mogą być przekazywane kategoriom odbiorców w następujących obszarach:
a) Księgowość i realizacja obowiązków nałożonych przepisami o rachunkowości
b) Usługi pocztowe, usługi kurierskie w związku z wysyłką dokumentów
c) Ministerstwo Sprawiedliwości w zakresie przesyłania informacji dotyczących naszej współpracy z Państwem.
5. Państwa dane nie będą przekazywane do odbiorców poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowych
6. Państwa dane osobowe są przetwarzane w formie elektronicznej ( przechowywane w bazie danych placówki) oraz w formie papierowej.
7. Państwa Dane osobowe będą przetwarzane przez okres współpracy, a także do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń wynikających z tej współpracy. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, którym została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
8. Mając na uwadze przetwarzanie Państwa danych osobowych informujemy, żemaja Państwo prawo do:
a) żądania dostępu do Państwa danych oraz ich sprostowania ( zgodnie z art. 15 i 16 RODO)
b) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych ( zgodnie z art. 17 i 18 RODO)
c) wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 20 RODO)
d) przenoszenia danych osobowych ( zgodnie z art. 20 RODO)
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.ADM.261.890.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zakładu Poprawczego w Jerzmanicach-Zdroju spełniającego standardy określone przez Polską normę PN-C-96024:2020-12 wersja polska w ilości szacunkowej 160.000,00 litrów, w sezonie grzewczym 2022/2023 do kotłowni Zakładu Poprawczego w Jerzmanicach-Zdroju.
Miejscem realizacji zamówienia jest: Kotłownia Zakładu Poprawczego w Jerzmanicach-Zdroju.
Wymagania organizacyjne:

1) Poszczególne dostawy będą realizowane partiami na zasadzie doraźnych tankowań na warunkach określonych w specyfikacji oraz na zasadzie telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia ilościowego zapotrzebowania na olej opałowy do Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę oraz z , którym zostanie podpisana umowa;

2) Do każdej dostawy Wykonawca obowiązany jest dołączyć aktualne, potwierdzone za zgodność świadectwo jakości wydane przez producenta dla danej partii oleju opałowego;

3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionej partii oleju opałowego w terminie do 48 godzin od telefonicznego , pisemnego lub faksowego złożenia zamówienia;

4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportu (autocysterną) posiadającą pompę oraz ważne świadectwo legalizacji liczników, które muszą posiadać nienaruszone oplombowanie.

5) Faktury VAT będą wystawiane na podstawie dowodów dostawy (WZ), z terminem płatności 60 dni licząc od daty jej wpłynięcia do sekretariatu Zakładu Poprawczego w Jerzmanicach- Zdroju;

6)Przy każdorazowym zgłoszeniu zapotrzebowania Wykonawca obowiązany jest do podania aktualnej ceny netto zakupu u producenta 1 litra oleju opałowego lekkiego, która winna być zgodna z aktualnym komunikatem producenta oleju zamieszczonego na stronie internetowej w dniu zgłoszenia dostawy, który winien być dołączony do faktur VAT wraz ze świadectwem jakości dostarczonego paliwa; komunikat ma być aktualny na dzień złożenia oferty;

7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej, w sposób odmienny niż określony w niniejszej specyfikacji sposób wykonania dostaw;

8) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę;

9) Rozliczenie dostarczonych ilości oleju opałowego następować będą w temperaturze referencyjnej 15 0 C

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 09135100 - 5 Olej opałowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zmniejszenie ilości szacunkowej zamawianego oleju

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Złożenie stosownych oświadczeń zgodnie z SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami SWZ w tym zakresie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SWZ w tym zakresie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z zapisami SWZ w tym zakresie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

stosowne oświadczenie zgodnie z postanowieniami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Postanowienia SWZ, działanie siły wyższej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie na platformie e- zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam młodych dziewczyn na sex- Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam młodych dziewczyn na sex . Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI