Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby kotłowni olejowej jednostki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby kotłowni olejowej jednostki w sezonie grzewczym 2021-2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJerzmanowa
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-09-16
  • ZamawiającyZakład Poprawczy w Jerzmanicach-Zdroju
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby kotłowni olejowej jednostki w sezonie grzewczym 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Poprawczy w Jerzmanicach-Zdroju

1.3.) Oddział zamawiającego: ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jerzmanice-Zdrój 20

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768783858

1.5.8.) Numer faksu: 768783857

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jerzmanice.zp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanice.zp.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby kotłowni olejowej jednostki w sezonie grzewczym 2021-2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adf3f06b-f5b6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000465/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni olejowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.jerzmanice.zp.gov.pl/BIP

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.jerzmanice.zp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofaniaofertylubwniosku”dostępnegonaminiPortaluiudostępnionegorównieżna stronie zamawiającego. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców w szczegółach danego postępowania. WformularzuofertyWykonawcazobowiązanyjestpodaćadresskrzynkiePUAP,na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji(Dz.U.z2020r.poz.1913),wykonawca,wceluutrzymaniawpoufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym w pkt. 8.1 SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem„Formularzadozłożenia,zmiany,wycofaniaofertylubwniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu.
Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.jerzmanice.zp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Mając na uwadze wejście w życieRozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ), dalej jako „RODO:; niniejszym informujemy, że przetwarzamy Państwa dane osobowe.
Niniejsza informacja jest wynikiem obowiązku informacyjnego nałożonego przez art. 13 oraz art. 14 RODO. Wymienione przepisy nakładają na administratora danych osobowych obowiązek informacyjny wobec osoby, której dane dotyczą, przy czym art. 13 RODO ustanawia obowiązek informacyjny w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą, natomiast art. 14 RODO ustanawia obowiązek informacyjny w przypadku pozyskiwania danych z innych źródeł niż osoby, której dane dotyczą.
Mając powyższe na uwadze, informujemy Państwa, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Poprawczy w Jerzmanicach-Zdroju reprezentowany przez Dyrektora Zakładu -, Jerzmanice-Zdrój 20, 59-500 Złotoryja, NIP: 694-135-49-05, REGON: 000325400, sekretariat@jerzmanice.zp.gov.pl
2. Państwa dane są przetwarzane w oparciu o
a) art. 6 ust. 1 lit a w celu przesyłania Informacji do Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczących współpracy Państwa z nasza placówką.
b) Art. 6 ust. 1 lit f w celu obsługowym, rozumianym jako bieżące czynności związane z przetwarzaniem danych
c) Art. 6 ust. 1 lit. f w celu archiwalnym ( dowodowym) będącym realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów.

3. W określonych wyżej celach przetwarzamy następujące Państwa dane osobowe: Imię, nazwisko, nazwa firmy, adres, nr telefonu, adres e-mail, nr rachunku bankowego, NIP, Pesel.
4. Państwa dane mogą być przekazywane kategoriom odbiorców w następujących obszarach:
a) Księgowość i realizacja obowiązków nałożonych przepisami o rachunkowości
b) Usługi pocztowe, usługi kurierskie w związku z wysyłką dokumentów
c) Ministerstwo Sprawiedliwości w zakresie przesyłania informacji dotyczących naszej współpracy z Państwem.
5. Państwa dane nie będą przekazywane do odbiorców poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowych
6. Państwa dane osobowe są przetwarzane w formie elektronicznej ( przechowywane w bazie danych placówki) oraz w formie papierowej.
7. Państwa Dane osobowe będą przetwarzane przez okres współpracy, a także do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń wynikających z tej współpracy. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, którym została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
8. Mając na uwadze przetwarzanie Państwa danych osobowych informujemy, żemaja Państwo prawo do:
a) żądania dostępu do Państwa danych oraz ich sprostowania ( zgodnie z art. 15 i 16 RODO)
b) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych ( zgodnie z art. 17 i 18 RODO)
c) wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 20 RODO)
d) przenoszenia danych osobowych ( zgodnie z art. 20 RODO)
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Mając na uwadze wejście w życieRozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ), dalej jako „RODO:; niniejszym informujemy, że przetwarzamy Państwa dane osobowe.
Niniejsza informacja jest wynikiem obowiązku informacyjnego nałożonego przez art. 13 oraz art. 14 RODO. Wymienione przepisy nakładają na administratora danych osobowych obowiązek informacyjny wobec osoby, której dane dotyczą, przy czym art. 13 RODO ustanawia obowiązek informacyjny w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą, natomiast art. 14 RODO ustanawia obowiązek informacyjny w przypadku pozyskiwania danych z innych źródeł niż osoby, której dane dotyczą.
Mając powyższe na uwadze, informujemy Państwa, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Poprawczy w Jerzmanicach-Zdroju reprezentowany przez Dyrektora Zakładu -, Jerzmanice-Zdrój 20, 59-500 Złotoryja, NIP: 694-135-49-05, REGON: 000325400, sekretariat@jerzmanice.zp.gov.pl
2. Państwa dane są przetwarzane w oparciu o
a) art. 6 ust. 1 lit a w celu przesyłania Informacji do Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczących współpracy Państwa z nasza placówką.
b) Art. 6 ust. 1 lit f w celu obsługowym, rozumianym jako bieżące czynności związane z przetwarzaniem danych
c) Art. 6 ust. 1 lit. f w celu archiwalnym ( dowodowym) będącym realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów.

3. W określonych wyżej celach przetwarzamy następujące Państwa dane osobowe: Imię, nazwisko, nazwa firmy, adres, nr telefonu, adres e-mail, nr rachunku bankowego, NIP, Pesel.
4. Państwa dane mogą być przekazywane kategoriom odbiorców w następujących obszarach:
a) Księgowość i realizacja obowiązków nałożonych przepisami o rachunkowości
b) Usługi pocztowe, usługi kurierskie w związku z wysyłką dokumentów
c) Ministerstwo Sprawiedliwości w zakresie przesyłania informacji dotyczących naszej współpracy z Państwem.
5. Państwa dane nie będą przekazywane do odbiorców poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowych
6. Państwa dane osobowe są przetwarzane w formie elektronicznej ( przechowywane w bazie danych placówki) oraz w formie papierowej.
7. Państwa Dane osobowe będą przetwarzane przez okres współpracy, a także do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń wynikających z tej współpracy. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, którym została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
8. Mając na uwadze przetwarzanie Państwa danych osobowych informujemy, żemaja Państwo prawo do:
a) żądania dostępu do Państwa danych oraz ich sprostowania ( zgodnie z art. 15 i 16 RODO)
b) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych ( zgodnie z art. 17 i 18 RODO)
c) wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 20 RODO)
d) przenoszenia danych osobowych ( zgodnie z art. 20 RODO)
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-ADM.261.2651.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zakładu Poprawczego w Jerzmanicach-Zdroju spełniającego standardy określone przez Polską normę PN-C-96024:2011 w ilości szacunkowej 160.000 litrów, w sezonie grzewczym 2021/2022 do kotłowni Zakładu Poprawczego w Jerzmanicach-Zdroju.
Miejscem realizacji zamówienia jest: Kotłownia Zakładu Poprawczego w Jerzmanicach-Zdroju.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełnienia warunków, 2. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże , że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi . 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej- zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełnienia określonego warunku. 4. zdolności techniczne lub zawodowe- zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełnienia ww. warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia określone w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ściśle określone w SWZ ; formularz ofertowy+ stosowne oświadczenia, o których mowa w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Określone szczegółowe w SWZ m.in aktualna na dzień składania oferty koncesja na obrót paliwami ciekłymi oraz stosowne oświadczenia, o których w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

złożenie stosownego oświadczenia oraz spełnienie wymagań, o których mowa szczegółowo w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,o której mowa w art. 454 ustawy Pzp . 2. W trakcie trwania umowy dopuszcza sie wprowadzenie zmian wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz następujących zmian co do jej treści: a) danych dot. stron umowy. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-16 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zakład Poprawczy w Jerzmanicach-Zdroju ( droga elektroniczna obligatoryjnie)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-16 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dodatkowe informacje zawarte szczegółowo w SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Mietków
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI