I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława, krajowy numer identyfikacyjny
93102416100000, ul.
Bystrzyca, ul. Lipowa
8
,
55-200
Oława, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 303 97 14, 71 303 97 26, e-mail
joanna.kaczmarek@wroclaw.lasy.gov.pl, olawa@wroclaw.lasy.gov.pl, faks
713 036 724.
Adres strony internetowej (URL):
http://www.olawa.wroclaw.lasy.gov.pl/;https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa/zamowienia_publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz.1041 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Nadleśnictwo Oława ul. Lipowa 8, Bystrzyca, 55-200 Oława
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek, o którym mowa powyżej, za spełniony, jeżeli:Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.). Warunek, o którym mowa powyżej dotyczy obu części zamówienia. Obowiązek posidaania koncesji, o której mowa powyżej wynika z art. 32 ust 1 pkt 4 Prawa energrtyznego.
Informacje dodatkowe
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 7 SIWZ.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone powyżej powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowaniaZamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 PZP wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.: Koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.). Obowiązek posiadania koncesji, o której mowa powyżej wynika z art. 32 ust 1 pkt 4 Prawa energetycznego.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza dokumenty wymienione powyżej, podpisane przez podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek, o którym mowa powyżej, za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej 500 000,00 złotych.Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wskazać to samo ubezpieczenie. Wskazane ubezpieczenie musi spełniać warunek stawiany przez Zamawiającego, tj.: Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej 500 000,00 złotych.
Informacje dodatkowe
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 7 SIWZ.Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 PZP wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunku określonego powyżej, tj.: dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 5.2. ppkt 5.2.3. SIWZ.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza dokumenty wymienione powyżej, podpisane przez podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek, o którym mowa powyżej, za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej: DLA CZĘŚCI NUMER 1 ZAMÓWIENIA : 3 dostawy paliw płynnych , o łącznej wartości min. 100 000,00 zł.DLA CZĘŚCI NUMER 2 ZAMÓWIENIA : 3 dostawy paliw płynnych, o łącznej wartości min. 30 000,00 zł.Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wskazać te same dostawy paliw płynnych, tj. wskazane dostawy paliw płynnych muszą spełniać warunek: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej: 3 dostawy paliw płynnych, o łącznej wartości min 130 000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 7 SIWZ.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.2. SIWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt 5.2.2 SIWZ winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza dokumenty wymienione powyżej, podpisane przez podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w kwocie, odpowiednio:a) DLA CZĘŚCI NUMER 1 ZAMÓWIENIA - w wysokości 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych 00/100.b) DLA CZĘŚCI NUMER 2 ZAMÓWIENIA - w wysokości 800,00 zł słownie: osiemset złotych 00/100.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 PZP:1) Pieniądzu;2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) Gwarancjach bankowych;4) Gwarancjach ubezpieczeniowych;5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku : Bank Gospodarki Żywnościowej nr 56 2030 0045 1110 0000 0239 5870Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania „Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej – zamówienia:„Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego dla Nadleśnictwa Oława, ul. Lipowa 8, Bystrzyca na rok 2021”CZĘŚĆ NUMER ……………………………………………………………………………………..”,/proszę wpisać numer części, której wpłacane wadium dotyczy/znak sprawy SA.270.22.2020UWAGA:4. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 PZP, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2020 poz. 1896 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 5. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Nadleśnictwa Oława przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP.7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (poręczenia) (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji (poręczenia)) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem) - określenie przedmiotu zamówienia,3) kwotę gwarancji (poręczenia),4) termin ważności gwarancji (poręczenia),5) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.14 SIWZ (art. 46 ust. 4a PZP).10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktur wystawianych tytułem wynagrodzenia przez wykonawcę |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.2. Wszelkie dopuszczalne w rozumieniu art. 144 PZP zmiany umowy, nastąpić mogą z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:a) opis zmiany,b) uzasadnienie zmiany,c) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy bądź wynagrodzenia.3 Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki zmian w umowie:a) wystąpieniu siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ, np. wystąpienie klęsk żywiołowych. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2 PZPc) zmiany umowy spowodowane są okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowied) zmiany dotyczą przypadku, kiedy wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca, powstały w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, e) zmiany dotyczą przypadku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawcówf) zmiany są nieistotne w rozumieniu art. 144 ust. 1eg) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
, godzina:
,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
dostawa oleju napędowego do siedziby Zamawiającego, Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, oleju napędowego do Nadleśnictwa Oława z/s Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława w roku 2021.• Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy i tankowanie do zbiornika Zamawiającego znajdującego się w Bystrzycy, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława oleju napędowego, w szacunkowej ilości 33 300 litrów, w okresie od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 roku) do dnia 31.12.2021 roku, lub do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania, w zależności, które zdarzenie wystąpi wcześniej.2. Zamawiający informuje, iż podana powyżej ilość oleju napędowego (33 300 litrów) jest wyłącznie ilością szacunkową, podaną dla potrzeb określenia ceny 1 litra oleju napędowego, oferowanego przez Wykonawców i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający może zagwarantować zakup oleju napędowego w ilości 2000 litrów.3. Dostawy oleju napędowego będą odbywać się na zasadach zakupu z odroczonym terminem płatności. 4. Należności za dostarczony olej napędowy, będzie regulowana przelewem, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. Faktura wystawiona będzie przez Wykonawcę w dniu dostawy paliwa do Zamawiającego.5. Zamawiający wymaga każdorazowo dostarczenia Zamawiającemu oryginału faktury , najpóźniej w następnym dniu roboczym po wykonaniu dostawy. Zamawiający dopuszcza wystawienie faktury elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług z późniejszymi zmianami. 6. Termin płatności faktur (minimum 7 dni i maksymalnie 30 dni), stanowi dodatkowe – pozacenowe, kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu, opisane w pkt 15 niniejszej SIWZ.7. Zamawiający wymaga dostaw oleju napędowego zgodnego z normą PN - EN 590 lub równoważnego.8. Dostawy oleju napędowego będą realizowane na podstawie składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej przesyłanych przy wykorzystaniu poczty elektronicznej zamówień, określających ilość oleju napędowego oraz miejsce dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostaw oleju napędowego na każdorazowe żądanie Zamawiającego, nie później niż w terminie do 4 dni roboczych od daty zgłoszenia żądania przez Zamawiającego w sposób określony powyżej.9. Dostawy przedmiotu zamówienia będą wykonywane na koszt i ryzyko Wykonawcy.10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną, za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia i terminowość dostaw.11. Dostarczający olej napędowy przedstawiciel Wykonawcy, zobowiązany jest posiadać dokument wydania oleju napędowego z magazynu i okazać go, na żądanie przedstawiciela Zamawiającego. Dokument wydania oleju napędowego z magazynu nie może być wystawiony wcześniej niż 24 godziny poprzedzające dostawę. Brak dokumentów określonych wyżej może być podstawą odmowy przyjęcia dostarczonego oleju napędowego12. Dostawy będą się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 14.00, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o planowanym terminie i godzinie dostawy.13. We wszystkich miejscach SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązana równoważne, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne”, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określenie w opisie przedmiotu zmówienia. Wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyborów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej • załącznik numer 1.1. do SIWZ dla części nr. 1 zamówienia, tj.: część pierwsza (1) zamówienia: dostawa oleju napędowego do siedziby Zamawiającego, Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława; po wykonaniu odpowiedniego zakresu przedmiotu umowy, na który zostanie wystawiona faktura.15. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części dostawy podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 2 do SIWZ.16. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 17. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy.18. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.19. Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 PZP. Prawo opcji dotyczy każdej części.Informacje ogólne dotyczące prawa opcji:1. Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w niniejszej SIWZ w pkt. 3.2.2. Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia ilości zapotrzebowania na paliwo o 20% w stosunku do ilości określonej w pkt 3.2. SIWZ, tj. dla części nr I – 6660 litrów, 1) Zakupy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy.2) Zakupy objęte prawem opcji będą dostarczane pod adresy wskazane w SIWZ.3) Przesłanki uprawniające do skorzystania z prawa opcji:- Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres dostaw objętych opcją), przy czym Wykonawca jest zobowiązany do jego wykonania. 4) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 5) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za zakupy/dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe z dnia zakupu plus marża Wykonawcy, minus rabat Wykonawcy udzielany Zamawiającemu, wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości zakupów zrealizowanych w ramach opcji.20. Klasyfikacja zamówienia wg CPV:09134100-8 – OLEJ NAPĘDOWY
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktur wystawianych tytułem wynagrodzenia przez wykonawcę |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 roku) do dnia 31.12.2021 roku, lub do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania , w zależności, które zdarzenie wystąpi wcześniej.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
dostawa oleju opałowego do siedziby Zamawiającego, Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część druga (2) zamówienia: dostawa oleju opałowego do siedziby Zamawiającego, Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, oleju opałowego do Nadleśnictwa Oława z/s Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława w roku 2021.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy i tankowanie do zbiornika Zamawiającego znajdującego się w Bystrzycy, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława oleju opałowego, w szacunkowej ilości 13 677 litrów, w okresie od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 roku)do dnia 31.12.2021 roku, lub do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania, w zależności, które zdarzenie wystąpi wcześniej.2. Zamawiający informuje, iż podana powyżej ilość oleju opałowego (13 677 litrów) jest wyłącznie ilością szacunkową, podaną dla potrzeb określenia ceny 1 litra oleju opałowego, oferowanego przez wykonawców i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający może zagwarantować zakup oleju opałowego w ilości 5000 litrów.3. Dostawy oleju opałowego będą odbywać się na zasadach zakupu z odroczonym terminem płatności.4. Należności za dostarczony olej opałowy, będzie regulowana przelewem, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. Faktura wystawiona będzie przez Wykonawcę w dniu dostawy paliwa do Zamawiającego.5. Zamawiający wymaga każdorazowo dostarczenia Zamawiającemu oryginału faktury, najpóźniej w następnym dniu roboczym po wykonaniu dostawy.6. Termin płatności faktur (minimum 7 dni i maksymalnie 30 dni), stanowi dodatkowe – pozacenowe, kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu, opisane w pkt 15 niniejszej SIWZ.7. Zamawiający wymaga dostaw oleju opałowego zgodnego z normą PN - EN 590 lub równoważnego.8. Dostawy oleju opałowego będą realizowane na podstawie składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej przesyłanych przy wykorzystaniu poczty elektronicznej zamówień, określających ilość oleju opałowego oraz miejsce dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostaw oleju opałowego na każdorazowe żądanie Zamawiającego, nie później niż w terminie do 4 dni roboczych od daty zgłoszenia żądania przez Zamawiającego w sposób określony powyżej.9. Dostawy przedmiotu zamówienia będą wykonywane na koszt i ryzyko Wykonawcy.10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną, za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia i terminowość dostaw.11. Dostarczający olej opałowy przedstawiciel Wykonawcy, zobowiązany jest posiadać dokument wydania oleju opałowego z magazynu i okazać go, na żądanie przedstawiciela Zamawiającego. Dokument wydania oleju opałowego z magazynu nie może być wystawiony wcześniej niż 24 godziny poprzedzające dostawę. Brak dokumentów określonych wyżej może być podstawą odmowy przyjęcia dostarczonego oleju opałowego12. Dostawy będą się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 14.00 po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o planowanym terminie i godzinie dostawy.13. Zamawiający wymaga, aby dostarczany olej opałowy spełniał wymogi techniczne oraz następujące kryteria:Gęstość w temp. 15°C kg/m3 Min. 820 max. 860Wartość opałowa MJ/kg Min. 42,6Do 250° C destyluje %(V/V) Max. 65Do 350° C destyluje %(V/V) Min. 85Lepkość kinematyczna w temp. 20 ° C Mm2/s Max. 6Temperatura płynięcia ° C Max. – 20Temperatura mętnienia ° C Nie normalizowanaTemperatura zapłonu ° C Min. 56Poz. po koksowaniu z 10% pozost. dest. % (mm/mm) Max. 0,3Pozostałość po spopieleniu % (mm/mm) Max. 0,01Zawartość siarki % (mm/mm) Max. 0,1Zawartość wody Mg/kg Max. 200Zawartość zanieczyszczeń stałych Mg/kg Max. 24Barwa ------------------- CzerwonaZawartość znacznika (Solvent Yellow 124) Mg/l Min. 6,0 max. 9,0Zawartość barwnika (Solvent Red 19) Mg/l Min. 6,314. We wszystkich miejscach SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązana równoważne, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne”, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określenie w opisie przedmiotu zmówienia. Wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyborów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej • załącznik numer 1.2. do SIWZ dla części nr 2 zamówienia, tj.: część druga (2) zamówienia: dostawa oleju opałowego do siedziby Zamawiającego, Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława po wykonaniu odpowiedniego zakresu przedmiotu umowy, na który zostanie wystawiona faktura.16. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części dostawy podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 2 do SIWZ.17. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 18. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy.19. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.20. Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 PZP. Prawo opcji dotyczy każdej części.Informacje ogólne dotyczące prawa opcji:1. Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w niniejszej SIWZ w pkt. 3.2.2. Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia ilości zapotrzebowania na paliwo o 20% w stosunku do ilości określonej w pkt 3.2. SIWZ, tj. dla części nr I – 6660 litrów, dla części nr II – 2735 litrów. 1) Zakupy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy.2) Zakupy objęte prawem opcji będą dostarczane pod adresy wskazane w SIWZ.3) Przesłanki uprawniające do skorzystania z prawa opcji:- Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres dostaw objętych opcją), przy czym Wykonawca jest zobowiązany do jego wykonania. 4) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 5) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za zakupy/dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe z dnia zakupu plus marża Wykonawcy, minus rabat Wykonawcy udzielany Zamawiającemu, wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości zakupów zrealizowanych w ramach opcji.21. Klasyfikacja zamówienia wg CPV:09135000-4-OLEJE OPAŁOWE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktur wystawianych tytułem wynagrodzenia przez wykonawcę |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 roku) do dnia 31.12.2021 roku, lub do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania , w zależności, które zdarzenie wystąpi wcześniej.