Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni Ośrodka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2023-11-16
  • ZamawiającyDolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-07
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00479468
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-413

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka.dolnoslaska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/dolnoslaskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Państwowa jednostka budżetowa jest instytucją rynku pracy realizującą zadania określone w ustawie o instytucjach rynku pracy i promocji zatrudnienia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f081cfc1-7a2d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00455055/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f081cfc1-7a2d-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Instrukcje obsługi dotyczące platformy e-zamowienia zawarte są na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Instrukcje obsługi dotyczące platformy e-zamowienia zawarte są na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcjeinteraktywn_category/dla-wykonawcy/
2. Korzystanie z Platformy eZamówienia jest nieodpłatne.
3. Sposób komunikacji opisuje instrukcja:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z
Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje.
5. Wszystkie inne szczegółowe informacje zawarte są w punkcie XII w SWZ i w punkcie XVII SWZ - Opis sposobu przygotowania oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego. Dostarczany olej napędowy grzewczy powinien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe”, w zakresie oleju opałowego lekkiego, gatunku L-1, oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 01.12.2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (tj. Dz. U .z 2016 r., poz. 2008) oraz spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28.11.2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U z 2022, poz. 2633).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
a) Dostawa oleju opałowego grzewczego o parametrach nie gorszych niż wskazane w podpunkcie g) do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., ul. Cukrownicza 8, w ilości między 25.000 a 50.000 litrów w okresie od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.
b) Zamawiający informuje, że wskazanie sposobu obliczenia ceny w trakcie trwania umowy w odniesieniu do publikowanych hurtowych cen firmy Orlen, ma wyłącznie za zadanie ujednolicenie składanych ofert, oraz umożliwienie ich porównania, nie ma natomiast na celu dyskryminacji innych producentów oraz innych dostawców. Tak więc Zamawiający chce nabyć olej opałowy grzewczy o parametrach nie gorszych niż wskazane w podpunkcie g), a nie olej opałowy konkretnego wskazanego producenta.
c) Podana maksymalna ilość 50.000 litrów jest przyjęta szacunkowo i ilość ta może ulec zmianie wg zapotrzebowania, przy czym wysokość wynagrodzenia może ulec zmianie jedynie
z tytułu zakupu mniejszej ilości oleju opałowego, lub po cenach innych niż zawartych
w ofercie na dzień składania ofert, ale maksymalnie do łącznej kwoty (wartości) zawartej w umowie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje dokonania zamówień przynajmniej na dostawę 25.000 litrów oleju napędowego grzewczego.
d) Transport pojazdem jednoosiowym na koszt własny dostawcy
e) Jednorazowa dostawa min. 2.000 litrów, max 6.000 litrów
f) Termin dostawy: 72 godziny od daty złożenia pisemnego zamówienia pocztą elektroniczną, przez uprawnionego pracownika zamawiającego
g) Olej grzewczy powinien posiadać właściwości o parametrach technicznych oleju opałowego nie gorszych niż:
- gęstość w temperaturze 15°C – nie wyższa niż 860 kg/m3, - wartość opałowa – nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg,
- temperatura zapłonu – nie niższa niż 55 o C,
- Skład frakcyjny do 250oC destyluje nie więcej niż 65% (V/V)
- Skład frakcyjny do 350oC destyluje nie mniej niż 85% (V/V)
- temperatura płynięcia nie wyższa niż: -20oC
- pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie wyższa niż 0,3% (m/m)
- zawartość siarki nie więcej niż 0,1% (m/m),
- zawartość wody nie większa niż 0,020% (mm),
- zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg,
- pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01% (m/m)

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję o której mowa w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowego środka dowodowego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności, zamawiający żąda:
 Aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian w umowie został określony w par. 10 we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Na platformie e-Zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu groomingu- Dzierżoniów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu groomingu. Pochodzę z Polski, ale mieszkam aktualnie w Irlandii, gdzie wraz z anglojęzyczną koleżanką chciałybyśmy otworzyć salon groomerski. Interesowałby mnie kurs w j. angielskim, o ile to możliwe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI