SUKCESYWNA DOSTAWA DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ZAMAWIAJĄCEGO W OKRESIE 2 LAT,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ZAMAWIAJĄCEGO W OKRESIE 2 LAT, OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO - 185 000 L, EKOGROSZKA- 80 000 KG, WĘGLA KOSTKI - 10 000 KG,
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzastarka
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Szastarka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-16
  • Numer ogłoszenia610802-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610802-N-2020 z dnia 2020-11-16 r.

Gmina Szastarka: SUKCESYWNA DOSTAWA DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ZAMAWIAJĄCEGO W OKRESIE 2 LAT, OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO - 185 000 L, EKOGROSZKA- 80 000 KG, WĘGLA KOSTKI - 10 000 KG,
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szastarka, krajowy numer identyfikacyjny 83040965000000, ul.   , 23-225  Szastarka, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 158 714 104, e-mail szastarka@bazagmin.pl, faks 158 714 130.
Adres strony internetowej (URL): https://ugszastarka.e-biuletyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://ugszastarka.e-biuletyn.p
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugszastarka.e-biuletyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugszastarka.e-biuletyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Szastarka Szastarka 121, 23-225 Szastarka, woj lubelskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ZAMAWIAJĄCEGO W OKRESIE 2 LAT, OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO - 185 000 L, EKOGROSZKA- 80 000 KG, WĘGLA KOSTKI - 10 000 KG,
Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
I część zamówienia - olej opałowy lekki, ilość: 185 000 litrów, II część zamówienia - węgiel typu eko-groszek, ilość: 80 ton - węgiel typu kostka ilość 10 ton
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego i węgla typu eko-groszek i kostka dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego w okresie 2 lat od zawarcia umowy:2.1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: 2.1.1 I część zamówienia - olej opałowy lekki, ilość: 185 000 litrów(kod CPV: 09 13 51 00-5)Olej opałowy lekki, który będzie dostarczany do obiektów w:- Publicznej Szkoły Podstawowej w Blinowie 50 000 l- Zespołu Szkół w Szastarce 70 000 l- Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej- Ośrodek Zdrowia w Szastarce 9 000 l- Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej- Ośrodek Zdrowia w Polichnie 46 000 L- Wiejskiego Domu Kultury w Szastarce 10 000 LOlej opałowy lekki winien odpowiadać wymogom parametrów urządzeń grzewczych posiadanych przez Zamawiającego, tj.: musi spełniać następujące parametry: Gęstość w temperaturze 15°C nie wyższa niż 860 kg/m3Temperatura zapłonu nie niższa niż 56°CLepkość kinematyczna w temp. 20 °C nie wyższa niż 6 mm2/sZawartość siarki nie więcej niż 0,1% (m/m);Wartość opałowa nie niższa niż 42,6Temperatura płynięcia MJ/kg; nie wyższa niż -20°C;Barwa-ocena wzrokowa czerwona.Olej opałowy musi spełniać Polską Normę PN-C-96024:2001 dla LI i Aprobaty Europejskie oraz wymogi zawarte w SIWZ. Gęstość i parametry oleju opałowego muszą być zgodne ze świadectwem jakości. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości dostarczany olej opałowy i kartę charakterystyki. Olej nie spełniający wymogów nie zostanie przyjęty, a dostawa zostanie zwrócona. Zamawiający uprawniony będzie do dokonania wstępnego badania i oceny jakości paliwa przed lub w trakcie odbioru ilościowego, poprzez pobranie próbki paliwa, co nie wyłącza i nie ogranicza jego uprawnień do zgłoszenia zastrzeżeń i reklamacji jakościowych w późniejszym okresie.2.1.2 II część zamówienia - węgiel typu eko-groszek, ilość: 80 ton - węgiel typu kostka ilość 10 ton (kod CPV: 09 11 12 10-5)Węgiel kamienny sortymentu groszek, który będzie dostarczany do obiekt:- Publicznej Szkoły Podstawowej w Polichnie 80 000 kgWęgiel kamienny asortymentu kostka, która będzie dostarczony do obiektu:- Publicznej Szkoły Podstawowej w Polichnie 2 000 kg - Ochotniczej Straży Pożarnej w Blinowie 8 000 kgWinien odpowiadać wymogom parametrów urządzenia grzewczego posiadanego przez Zamawiającego, tj.: musi spełniać następujące parametryEko-groszek Granulacja od 5 do 25 mmTemperatura spalania nie niższa niż 1200°C;Wilgotność nie wyższa niż 10%;Zawartość siarki nie wyższa niż 0,6%;Wartość opałowa nie niższa niż 28 MJ/kgZawartość popiołu nie wyższa niż 7%;Zawartość miału nie wyższa niż 10%.Węgiel kostka Granulacja od 21-400 mmCiepło spalania 26-28 MJ/kgWartość opałowa 26-28 MJ/kgZawartość siarki nie wyższa niż 0,6%;popiół Ok. 8 %Parametry każdej dostawy węgla potwierdzone muszą zostać atestem jakościowym węgla wystawionym przez jego wytwórcę. Dostarczony węgiel nie może zawierać grud lodu i śniegu wymieszanych z węglem, gdyż powoduje to istotne trudności podczas eksploatacji pieca.Dostawy muszę być realizowane transportem wykonawcy ze względu na utrudniony dojazd do poszczególnych kotłowni, wykonawca musi realizować dostawy, wyposażonym w wąż spustowy o długości co najmniej 50 m, samochodem cysterną o pojemności ok 17 000 l, sztywną, dwuosiową, bez naczepową, o małych gabarytach lub pojazdem równoważnym. Zamawiający zaleca aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej trasy przejazdu cysterny do poszczególnych punktów dostaw.2.2 Zamawiający oczekuje złożenia oferty o parametrach jakościowych nie gorszych niż wyżej wymienione w pkt 2.1 SIWZ.2.3 Przedstawione ilości oleju i węgla są ilościami szacunkowymi na okres 2 lat i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia.2.4 Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: warunków atmosferycznych panujących w poszczególnych sezonach grzewczych w okresie obowiązywania umowy.2.5 Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego ilościowego zakresu poszczególnych partii oleju lub węgla w okresach grzewczych i poza nimi według potrzeb. Każda z dostaw zostanie zrealizowana w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia (drogą elektroniczną, telefonicznie lub faksem).2.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny na skutek zmian cen producenta w okresie pomiędzy otwarciem ofert, a podpisaniem umowy.2.7 Wykonawca musi w swojej ofercie zadeklarować termin płatności od daty wystawienia faktury za każdorazową dostawę opału - w dniach kalendarzowych.Szczegóły dotyczące wagi kryteriów oceny ofert - w tym kryterium dotyczącego terminu płatności - zawiera Rozdział 13 SIWZ.2.8 W czasie trwania umowy zadeklarowane ceny jednostkowe będą mogły ulec zmianie jedynie w uzasadnionych sytuacjach nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a jedynie w przypadku zmiany cen producenta/dostawcy.2.9 Obowiązki Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.2.10 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania bądź zaniechania.2.11 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających bądź składania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09111210-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 4.1.2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Informacje dodatkowe Zgodnie z celowościową wykładnią odnoszącą się do art. 22a ust. 1 ustawy dotyczącego polegania na zasobach podmiotu trzeciego, Zamawiający wymaga, aby spełnienie warunku określonego w pkt 4.1.3-4 SIWZ poprzez udostępnienie przez podmiot trzeci swojego zasobu wiedzy, doświadczenia i zdolności technicznych miało charakter faktyczny, pozwalający na jego realne wykorzystanie przez okres wykonywania niniejszego zamówienia, a zatem w konsekwencji wiązało się z rzeczywistym udziałem tego podmiotu w realizacji zamówienia w części, dla której nastąpiło udostępnienie wiedzy, doświadczenia i zdolności technicznych.4.4 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 4.1.5 są w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Informacje dodatkowe 4.3 Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1.3-5 SIWZ, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:4.3.1 w zakresie I części zamówienia:- co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde* (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto 00/100);4.3.2 w zakresie II części zamówienia:- co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie węgla typu eko-groszek lub kostka o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto każde* (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych brutto 00/100).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 4.1.3 posiadają wiedzę i doświadczenie;4.1.4 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 5.1.4 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ będzie polegać na zasobach podmiotów trzecich w celu oceny, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22a pkt 2 winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązania tych podmiotów (przedstawione w oryginale) do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje:- jaki rodzaj zasobu jest udostępniany,- w jakiej formie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje itp.),- w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia,- jaki stosunek łączy Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę itp.).Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik Nr 1E do SIWZ
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5.1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w pkt 4.1 SIWZ, sporządzone według wzoru (Załącznik nr 1B do SIWZ). 5.2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru (Załącznik nr 1C do SIWZ). 5.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5.1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w pkt 4.1 SIWZ, sporządzone według wzoru (Załącznik nr 1A do SIWZ). 5.2.1.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 5 Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
5.1.2 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru (Załącznik nr 1D do SIWZ). 5.1.3 Dowody dotyczące głównych dostaw, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWZ, niezbędne do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, określające czy dostawy wykazane w Załączniku Nr 1D do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 1) Warunek dotyczący wykazania się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu wariantu opisanego w pkt 4.3.1 SIWZ (tj. realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie oleju opałowego lekkiego, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde), opcjonalnie – wariantu opisanego w pkt 4.3.2 SIWZ (tj. realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie węgla typu eko-groszek, o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto każde), musi zostać spełniony przez jeden podmiot (Wykonawcę, Konsorcjanta bądź podmiot trzeci na zasobach którego polega Wykonawca), a zatem doświadczenia podmiotów związane z realizacją wymaganych przez Zamawiającego zamówień nie mogą się sumować. Niniejsze oznacza, iż nie uczyni zadość Zamawiającemu sumowanie doświadczenia w taki sposób, w którym każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykaże się wiedzą i doświadczeniem – tj. dla spełnienia warunku określonego w pkt SIWZ: 4.3.1 bądź 4.3.2 SIWZ – w wykonaniu po 1 dostawie danego opału. 2) Spełnianie wymaganego przez Zamawiającego warunku wiedzy i doświadczenia możliwe jest również w przypadku korzystania przez Wykonawcę z potencjału podmiotu trzeciego na zasadach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku rzeczony podmiot trzeci winien odpowiednio legitymować się wykonaniem 2 zamówień polegających na dostawie oleju opałowego lekkiego, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde, opcjonalnie – wykonaniem 2 zamówień polegających na dostawie węgla typu eko-groszek, o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto każde, z zastrzeżeniem zapisu w pkt 4.3 SIWZ („UWAGA”).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.1.5 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w w pkt 4.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. Zamawiający wymaga przedłożenia - wraz z zobowiązaniem, o którym mowa w pkt 5.1.4 SIWZ - w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt SIWZ: 5.2.1.1 i5,2.2.1.1) Dowodami są poświadczenia, przy czym do dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.2) Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.3 ppkt 1 SIWZ, dowodem może być oświadczenie Wykonawcy wraz z uzasadnieniem braku możliwości uzyskania poświadczenia.3) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.2 SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 5.1.3 SIWZ.10.5 Na ofertę składają się następujące dokumenty:10.5.1 Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ.10.5.2 Formularz cenowy, przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ10.5.3 Załączniki w postaci oświadczeń i dokumentów, wskazanych w Rozdziale 5 SIWZ.10.5.4 Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie - znajdujące się w treści załącznika nr 1, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.10.5.5 Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie - znajdujące się w treści załącznika nr 1, dotyczące istotnych postanowień umowy.10.5.6 W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu o zawarcia umowy zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.10.5.7 Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podmiot którego dotyczy.10.5.8 W przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.4) W przypadku złożenia przez Wykonawców dowodów zawierających dane w innej walucie niż PLN, dane finansowe zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu (tabela A) Narodowego Banku Polskiego opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych o niniejszym zamówieniu.5.2.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę łub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.2.4 Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.5.3 Każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, sporządzoną według wzoru (treść niniejszego oświadczenia stanowi Załącznik Nr 1C do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, nie naruszające postanowień SIWZ oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także ustawy o działalności leczniczej mogą nastąpić za zgodą stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: I część zamówienia - olej opałowy lekki, ilość: 185 000 litrów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I część zamówienia - olej opałowy lekki, ilość: 185 000 litrów(kod CPV: 09 13 51 00-5)Olej opałowy lekki, który będzie dostarczany do obiektów w:- Publicznej Szkoły Podstawowej w Blinowie 50 000 l- Zespołu Szkół w Szastarce 70 000 l- Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej- Ośrodek Zdrowia w Szastarce 9 000 l- Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej- Ośrodek Zdrowia w Polichnie 46 000 L- Wiejskiego Domu Kultury w Szastarce 10 000 LOlej opałowy lekki winien odpowiadać wymogom parametrów urządzeń grzewczych posiadanych przez Zamawiającego, tj.: musi spełniać następujące parametry: Gęstość w temperaturze 15°Cnie wyższa niż 860 kg/m3, Temperatura zapłonu nie niższa niż 56°CLepkość kinematyczna w temp. 20 °C nie wyższa niż 6 mm2/s Zawartość siarki nie więcej niż 0,1% (m/m); Wartość opałowa nie niższa niż 42,6Temperatura płynięcia MJ/kg; nie wyższa niż -20°C; Barwa-ocena wzrokowa czerwona.Olej opałowy musi spełniać Polską Normę PN-C-96024:2001 dla LI i Aprobaty Europejskie oraz wymogi zawarte w SIWZ. Gęstość i parametry oleju opałowego muszą być zgodne ze świadectwem jakości. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości dostarczany olej opałowy i kartę charakterystyki. Olej nie spełniający wymogów nie zostanie przyjęty, a dostawa zostanie zwrócona. Zamawiający uprawniony będzie do dokonania wstępnego badania i oceny jakości paliwa przed lub w trakcie odbioru ilościowego, poprzez pobranie próbki paliwa, co nie wyłącza i nie ogranicza jego uprawnień do zgłoszenia zastrzeżeń i reklamacji jakościowych w późniejszym okresie.Dostawy muszę być realizowane transportem wykonawcy ze względu na utrudniony dojazd do poszczególnych kotłowni, wykonawca musi realizować dostawy, wyposażonym w wąż spustowy o długości co najmniej 50 m, samochodem cysterną o pojemności ok 17 000 l, sztywną, dwuosiową, bez naczepową, o małych gabarytach lub pojazdem równoważnym. Zamawiający zaleca aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej trasy przejazdu cysterny do poszczególnych punktów dostaw.2.2 Zamawiający oczekuje złożenia oferty o parametrach jakościowych nie gorszych niż wyżej wymienione w pkt 2.1 SIWZ.2.3 Przedstawione ilości oleju i węgla są ilościami szacunkowymi na okres 2 lat i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia.2.4 Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: warunków atmosferycznych panujących w poszczególnych sezonach grzewczych w okresie obowiązywania umowy.2.5 Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego ilościowego zakresu poszczególnych partii oleju lub węgla w okresach grzewczych i poza nimi według potrzeb. Każda z dostaw zostanie zrealizowana w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia (drogą elektroniczną, telefonicznie lub faksem).2.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny na skutek zmian cen producenta w okresie pomiędzy otwarciem ofert, a podpisaniem umowy.2.7 Wykonawca musi w swojej ofercie zadeklarować termin płatności od daty wystawienia faktury za każdorazową dostawę opału - w dniach kalendarzowych.Szczegóły dotyczące wagi kryteriów oceny ofert - w tym kryterium dotyczącego terminu płatności - zawiera Rozdział 13 SIWZ.2.8 W czasie trwania umowy zadeklarowane ceny jednostkowe będą mogły ulec zmianie jedynie w uzasadnionych sytuacjach nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a jedynie w przypadku zmiany cen producenta/dostawcy.2.9 Obowiązki Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.2.10 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania bądź zaniechania.2.11 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających bądź składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: 2.1.2 II część zamówienia - węgiel typu eko-groszek, ilość: 80 ton - węgiel typu kostka ilość 10 ton
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1.2 II część zamówienia - węgiel typu eko-groszek, ilość: 80 ton- węgiel typu kostka ilość 10 ton (kod CPV: 09 11 12 10-5)Węgiel kamienny sortymentu groszek, który będzie dostarczany do obiekt:-Publicznej Szkoły Podstawowej w Polichnie 80 000 kgWęgiel kamienny asortymentu kostka, która będzie dostarczony do obiektu:- Publicznej Szkoły Podstawowej w Polichnie 2 000 kg - Ochotniczej Straży Pożarnej w Blinowie 8 000 kgWinien odpowiadać wymogom parametrów urządzenia grzewczego posiadanego przez Zamawiającego, tj.: musi spełniać następujące parametryEko-groszekGranulacja od 5 do 25 mmTemperatura spalania nie niższa niż 1200°C;Wilgotność nie wyższa niż 10%;Zawartość siarki nie wyższa niż 0,6%;Wartość opałowa nie niższa niż 28 MJ/kgZawartość popiołu nie wyższa niż 7%; Zawartość miału nie wyższa niż 10% Węgiel kostka Granulacja od 21-400 mm Ciepło spalania 26-28 MJ/kg Wartość opałowa 26-28 MJ/kg Zawartość siarki nie wyższa niż 0,6%; popiół Ok. 8 %Parametry każdej dostawy węgla potwierdzone muszą zostać atestem jakościowym węgla wystawionym przez jego wytwórcę. Dostarczony węgiel nie może zawierać grud lodu i śniegu wymieszanych z węglem, gdyż powoduje to istotne trudności podczas eksploatacji pieca.2.2 Zamawiający oczekuje złożenia oferty o parametrach jakościowych nie gorszych niż wyżej wymienione w pkt 2.1 SIWZ.2.3 Przedstawione ilości oleju i węgla są ilościami szacunkowymi na okres 2 lat i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia.2.4 Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: warunków atmosferycznych panujących w poszczególnych sezonach grzewczych w okresie obowiązywania umowy.2.5 Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego ilościowego zakresu poszczególnych partii oleju lub węgla w okresach grzewczych i poza nimi według potrzeb. Każda z dostaw zostanie zrealizowana w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia (drogą elektroniczną, telefonicznie lub faksem).2.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny na skutek zmian cen producenta w okresie pomiędzy otwarciem ofert, a podpisaniem umowy.2.7 Wykonawca musi w swojej ofercie zadeklarować termin płatności od daty wystawienia faktury za każdorazową dostawę opału - w dniach kalendarzowych.Szczegóły dotyczące wagi kryteriów oceny ofert - w tym kryterium dotyczącego terminu płatności - zawiera Rozdział 13 SIWZ.2.8 W czasie trwania umowy zadeklarowane ceny jednostkowe będą mogły ulec zmianie jedynie w uzasadnionych sytuacjach nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a jedynie w przypadku zmiany cen producenta/dostawcy.2.9 Obowiązki Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.2.10 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania bądź zaniechania.2.11 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających bądź składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111210-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.