Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego Nr 2 „Pod sosnami”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego Nr 2 „Pod sosnami” w Tuszynie w 2024 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuszyn
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-19
  • ZamawiającyPRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 2 "POD SOSNAMI" W TUSZYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00239892
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego Nr 2 „Pod sosnami” w Tuszynie w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 2 "POD SOSNAMI" W TUSZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590347360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm2tuszyn@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm2tuszyn.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego Nr 2 „Pod sosnami” w Tuszynie w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f36503c2-dfa7-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228190/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykuów żywnościowych w 2024r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f36503c2-dfa7-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344):
1.1 poprzez Platformę zakupową pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
1.2 pocztą elektroniczną na adres: e-mail: pm2tuszyn@wp.pl
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy
Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę e-Zamówienia) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami
użytkowników Platformy e-Zamówienia – dostępnymi pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do platformy: https://ezamowienia.gov.pl.
3.2 Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego
na Platformie e-Zamówienia
i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
3.3 Zalogowany wykonawca używając przycisku „Wypełnij” widocznego pod „Formularzem ofertowym” zobowiązany jest do
zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji
dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.4 Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy”, zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić
pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego
i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgo3.5 Uwaga!
Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze otwierać w
programie Adobe Acrobat Reader DC.
3.6 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej
w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno
składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij”
i „upuść”) służące do dodawania plików.
3.7 Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy”, zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić
pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego
i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgodnie z pkt
7.
dnie z pkt 7.3.9 Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym w formacie PAdES typ wewnętrzny.
3.9.1 Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodnie z ustawą Pzp lub
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy
wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub
wewnętrznego.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki
i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym
plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).W przypadku przekazywania dokumentu
elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem
wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych, Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazuje w niniejszym postępowaniu jest Przedszkole Miejskie nr 2 „Pod sosnami” w Tuszynie (zwanej dalej Przedszkolem) jest p. o. Dyrektora Przedszkola mgr Maja Kowalska;
 2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: t.filipiak@secmed.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wyłonienia wykonawcy, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, rozliczenia finansowo – księgowego) pn. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 „Pod sosnami” w Tuszynie w 2024 roku na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c i e oraz art. 10;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem, a także podmiotom korzystającym z BIP Tuszyn i BZP, oraz platformy zakupowej. Odbiorcami będą również osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów prawa (np. organom kontrolnym), inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Zamawiający;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub trwania okresu gwarancji i rękojmi, z zastrzeżeniem że okres przechowywania danych w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków unijnych wynika z przepisów dotyczących przyznania tych środków. Pani/Pana dane będą przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach , w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
8. posiada Pani/Pan:

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania / zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Wykonawca wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 i/lub 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP1/03/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 136311,18 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 1 WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE i JAJA
owoce, warzywa i jaja. Owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto – stożkowate, dopuszcza się nieregularny intensywny kolor, skóra gładka, lśniąca, miąższ soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Jaja świeże bez popękanych skorupek.

4.2.5.) Wartość części: 51182,90 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym
(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się
liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto
wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) sposób dostawy (T) – 40%

2. Sposób oceniania ofert:
1) Kryterium "cena"
W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:


Cn
Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%
Cb
Gdzie :
Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP


Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:
1) poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd)
Wniesienie do magazynu– 40 PKT
Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:

L = C + Sd
Gdzie :
L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,
C – punkty w kryterium cena,
Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Numer 2 mięso, drób, wędlina i podroby. Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu.

4.2.5.) Wartość części: 20347,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

15114000-0 - Podroby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym
(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się
liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto
wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) sposób dostawy (T) – 40%

2. Sposób oceniania ofert:
1) Kryterium "cena"
W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:


Cn
Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%
Cb
Gdzie :
Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP


Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:
1) poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd)
Wniesienie do magazynu– 40 PKT
Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:

L = C + Sd
Gdzie :
L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,
C – punkty w kryterium cena,
Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 3 MROŻONE WARZYWA I OWOCE, RYBY MROŻONECzęść Numer 3 mrożonki – owoce, warzywa odpowiednio mrożone, owoce i warzywa niepokruszone, z niewielką ilością lodu, ryby mrożone odpowiednio całe, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury SHP. Maksymalny ubytek masy nie może przekroczyć 2% .

4.2.5.) Wartość części: 2064,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym
(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się
liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto
wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) sposób dostawy (T) – 40%

2. Sposób oceniania ofert:
1) Kryterium "cena"
W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:


Cn
Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%
Cb
Gdzie :
Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP


Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:
1) poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd)
Wniesienie do magazynu– 40 PKT
Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:

L = C + Sd
Gdzie :
L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,
C – punkty w kryterium cena,
Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 4 PRODUKTY MLECZARSKIE nabiał - świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty

4.2.5.) Wartość części: 25616,58 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym
(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się
liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto
wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) sposób dostawy (T) – 40%

2. Sposób oceniania ofert:
1) Kryterium "cena"
W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:


Cn
Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%
Cb
Gdzie :
Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP


Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:
1) poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd)
Wniesienie do magazynu– 40 PKT
Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:

L = C + Sd
Gdzie :
L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,
C – punkty w kryterium cena,
Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Numer 5 soki- naturalnie mętny sok, tłoczony wyłącznie z polskich jabłek z dodatkiem innych owoców i warzyw

4.2.5.) Wartość części: 5728 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15321000-4 - Soki owocowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym
(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się
liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto
wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) sposób dostawy (T) – 40%

2. Sposób oceniania ofert:
1) Kryterium "cena"
W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:


Cn
Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%
Cb
Gdzie :
Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP


Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:
1) poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd)
Wniesienie do magazynu– 40 PKT
Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:

L = C + Sd
Gdzie :
L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,
C – punkty w kryterium cena,
Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 6 PRODUKTY SPOŻYWCZEprzyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji.

4.2.5.) Wartość części: 18260,66 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym
(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się
liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto
wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) sposób dostawy (T) – 40%

2. Sposób oceniania ofert:
1) Kryterium "cena"
W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:


Cn
Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%
Cb
Gdzie :
Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP


Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:
1) poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd)
Wniesienie do magazynu– 40 PKT
Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:

L = C + Sd
Gdzie :
L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,
C – punkty w kryterium cena,
Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pieczywo – Skóra pieczywa ściśle połączona z miękiszem, błyszcząca, gładka lub w miejscach po nacięciach chropowata, o barwie od złocistej do jasnobrązowe. Miękisz o dość równomiernej porowatości i równomiernym zabarwieniu, suchy w dotyku o dobrej krajalności; miękisz po lekkim nacisku powinien wrócić do stanu pierwotnego bez deformacji struktury; nie dopuszcza się wyrobów o miękiszu lepkim, niedopieczonym, z zakalcem, kruszącym się, zanieczyszczonym, z obecnością grudek mąki lub soli. Smak i zapach typowy dla tego rodzaju pieczywa, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Niedopuszczalne wyroby zdeformowane, zgniecione, zabrudzone, spalone, ze śladami pleśni

4.2.5.) Wartość części: 12383,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym
(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się
liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto
wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) sposób dostawy (T) – 40%

2. Sposób oceniania ofert:
1) Kryterium "cena"
W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:


Cn
Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%
Cb
Gdzie :
Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP


Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:
1) poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd)
Wniesienie do magazynu– 40 PKT
Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:

L = C + Sd
Gdzie :
L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,
C – punkty w kryterium cena,
Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ryba wędzona tuszka –ryba pozbawiona głowy wraz z pasem barkowym z płatami brzusznymi, z usuniętymi wnętrznościami, do bezpośredniego spożycia wskutek działania dymu wędzarniczego tkanka mięsna powinna być odpowiednio jędrna, prawidłowo, równomiernie wywędzona. Zapach, barwa, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu. Niedopuszczalne jest stosowanie aromatu dymu wędzarniczego.

4.2.5.) Wartość części: 728 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15234000-7 - Ryby wędzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym
(ograniczenia zakresu zamówienia), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się
liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto
wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) cena - (C) - 60%
2) sposób dostawy (T) – 40%

2. Sposób oceniania ofert:
1) Kryterium "cena"
W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:


Cn
Liczba zdobytych punktów (C) = ----- x 100 pkt x waga kryterium 60%
Cb
Gdzie :
Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.-60 pkt.ZP


Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z oferowanych przez cenę oferty badanej/ocenianej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023r. poz. 1570 z późn. zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest:
1) poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazać nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazać stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd)
Wniesienie do magazynu– 40 PKT
Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to sposób wskazany jako „Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu” Wykonawca otrzyma – 0 punktów (dotyczy wszystkich części).

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najwyższym bilansem uzyskanych punktów określonych przez Zamawiającego kryteriach wg wzoru:

L = C + Sd
Gdzie :
L – sumaryczna liczba punktów oferty badanej,
C – punkty w kryterium cena,
Sd- punkty w kryterium sposób dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium „sposób dostawy” (Sd) Wniesienie do magazynu– 40 PKT Siedziba placówki parter bez wniesienia do magazynu – 0 PKT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: : Oświadczenie Wykonawcy,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw
wykluczenia Wykonawcy z postępowania na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego
podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa wyżej składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia wobec każdego z wykonawców.
Oświadczenie, o którym mowa wyżej składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i odnośnie pkt 4 ustawy w zakresie orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem
środka karnego,
b) art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania dotyczących przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z
innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że
wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie,
– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.
1.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa- Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga
Oświadczenie zał nr 2

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt XVI ust. 4 pkt. 4.4 SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie
o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, a nadto w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, polegające na:
a) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmianie terminu, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
c) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
d) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. w sytuacji zaoferowania przez Wykonawcę odpowiednika w stosunku do produktu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
e) wprowadzeniu do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
f) w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami,
g) zwiększeniu o 10% wartości umowy brutto, o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-19 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z rozdziałem XVII niniejszej specyfikacji

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-19 09:40

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI