IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Najniżsa cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; c) dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zaprzestaniem produkcji, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy popartego dokumentami producenta, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu – nazwy) w ramach ceny jednostkowej danej pozycji, z zastrzeżeniem, iż parametry techniczne nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu d) zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem a wzorcem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-19, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
WARZYWA I OWOCE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny (HDI), wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunkach przechowywania, terminie przydatności do spożycia, opisy identyfikacyjne na dostarczanych produktach zgodnie z wymogami HACCP. Wykonawca zobowiązuje się: - dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części zamówienia (Pakietu), - dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, - w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać je w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dostarczać produkty pierwszego gatunku, - dostarczać produkty świeże, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w PN, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, nie krótsze niż połowa okresu określonego przez producenta. - dostarczać zamówienie własnym transportem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, - wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie - zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), - dostarczać towar sukcesywnie w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie wg cen określonych w formularzach cenowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego - termin płatności faktury minimum 21 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03100000-2, 03200000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
MIESO, PRODUKTY MIĘSNE I WĘDLINY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny (HDI), wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunkach przechowywania, terminie przydatności do spożycia, opisy identyfikacyjne na dostarczanych produktach zgodnie z wymogami HACCP. Wykonawca zobowiązuje się: - dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części zamówienia (Pakietu), - dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, - w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać je w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dostarczać produkty pierwszego gatunku, - dostarczać produkty świeże, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w PN, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, nie krótsze niż połowa okresu określonego przez producenta. - dostarczać zamówienie własnym transportem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, - wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie - zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), - dostarczać towar sukcesywnie w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie wg cen określonych w formularzach cenowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego - termin płatności faktury minimum 21 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03100000-2, 03200000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
PRODUKTY RYBNE I MROŻONKI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny (HDI), wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunkach przechowywania, terminie przydatności do spożycia, opisy identyfikacyjne na dostarczanych produktach zgodnie z wymogami HACCP. Wykonawca zobowiązuje się: - dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części zamówienia (Pakietu), - dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, - w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać je w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dostarczać produkty pierwszego gatunku, - dostarczać produkty świeże, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w PN, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, nie krótsze niż połowa okresu określonego przez producenta. - dostarczać zamówienie własnym transportem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, - wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie - zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), - dostarczać towar sukcesywnie w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie wg cen określonych w formularzach cenowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego - termin płatności faktury minimum 21 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03100000-2, 15200000-0, 15300000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
PRODUKTY MLECZARSKIE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny (HDI), wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunkach przechowywania, terminie przydatności do spożycia, opisy identyfikacyjne na dostarczanych produktach zgodnie z wymogami HACCP. Wykonawca zobowiązuje się: - dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części zamówienia (Pakietu), - dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, - w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać je w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dostarczać produkty pierwszego gatunku, - dostarczać produkty świeże, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w PN, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, nie krótsze niż połowa okresu określonego przez producenta. - dostarczać zamówienie własnym transportem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, - wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie - zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), - dostarczać towar sukcesywnie w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie wg cen określonych w formularzach cenowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego - termin płatności faktury minimum 21 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03100000-2, 15500000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny (HDI), wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunkach przechowywania, terminie przydatności do spożycia, opisy identyfikacyjne na dostarczanych produktach zgodnie z wymogami HACCP. Wykonawca zobowiązuje się: - dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części zamówienia (Pakietu), - dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, - w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać je w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dostarczać produkty pierwszego gatunku, - dostarczać produkty świeże, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w PN, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, nie krótsze niż połowa okresu określonego przez producenta. - dostarczać zamówienie własnym transportem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, - wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie - zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), - dostarczać towar sukcesywnie w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie wg cen określonych w formularzach cenowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego - termin płatności faktury minimum 21 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03100000-2, 03100000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
PIECZYWO, PRODUKTY PIEKARNICZE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny (HDI), wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunkach przechowywania, terminie przydatności do spożycia, opisy identyfikacyjne na dostarczanych produktach zgodnie z wymogami HACCP. Wykonawca zobowiązuje się: - dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części zamówienia (Pakietu), - dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, - w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać je w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dostarczać produkty pierwszego gatunku, - dostarczać produkty świeże, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w PN, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, nie krótsze niż połowa okresu określonego przez producenta. - dostarczać zamówienie własnym transportem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, - wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie - zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), - dostarczać towar sukcesywnie w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie wg cen określonych w formularzach cenowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego - termin płatności faktury minimum 21 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03100000-2, 15800000-6, 15600000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
100,96 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
PRODUKTY SPOŻYWCZE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny (HDI), wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunkach przechowywania, terminie przydatności do spożycia, opisy identyfikacyjne na dostarczanych produktach zgodnie z wymogami HACCP. Wykonawca zobowiązuje się: - dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części zamówienia (Pakietu), - dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, - w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać je w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dostarczać produkty pierwszego gatunku, - dostarczać produkty świeże, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w PN, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, nie krótsze niż połowa okresu określonego przez producenta. - dostarczać zamówienie własnym transportem dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, - wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie - zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), - dostarczać towar sukcesywnie w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie wg cen określonych w formularzach cenowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego - termin płatności faktury minimum 21 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03100000-2, 15800000-6, 15300000-1, 15200000-0, 15100000-9, 15400000-2, 15300000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Najniższa cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: