Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż wraz z dostarczeniem do Gminy Miasta Oleśnicy materiału do nasadzeń oraz materiałów ogrodniczych w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z dostarczeniem do Gminy Miasta Oleśnicy materiału do nasadzeń oraz materiałów ogrodniczych w 2023 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1a00cd0-62b1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/826448
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/olesnica .Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ww.
platformy. Oferta oraz wszelkie dokumenty elektroniczne, oświadczenia, wnioski lub elektroniczne kopie dokumentów, oświadczeń
lub wniosków, składane są przez Wykonawcę za pomocą Platformy Zakupowej. W sytuacjach awaryjnych w szczególności w
przypadku braku działania Platformy zakupowej, Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej (z
zastrzeżeniem składania oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem złożenia jest przesłanie jej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przesłać dokumenty na adres e-mail:
kancelaria@um.olesnica.pl lub b.strzala@um.olesnica.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/olesnica
tj. oferta oraz wszelkie dokumenty elektroniczne, oświadczenia, wnioski lub elektroniczne kopie dokumentów, oświadczeń lub
wniosków, o których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/olesnica.
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Platforma zakupowej. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy.
3, Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/11/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew, krzewów oraz materiałów ogrodniczych przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Oleśnicy:
a) sadzonki drzew:
Tab. 1
Nazwa łacińska i polska Opis Ilość sztuk
Acer platanoides Princeton Gold 'Prigo'
Klon pospolity ob. 14-16 cm, N, x 3, z B+S
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 55 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 160 cm 21
Acer platanoides Drummondii
Klon pospolity ob. 14-16 cm, N x 3, z B+ S
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 55 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 160 cm 14
(Acer platanoides Globosum)
Klon pospolity 16/18 cm, p.a. x 3, z B+S – szerokość bryły korzeniowej 65-75 cm wysokość sadzonki: ok. 200-250cm, szczepiony na pniu 2
Carpinus betulus
Grab zwyczajny ob. 14-16 cm, N, x 3, z B+S
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 55 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 160 cm 14
Quercus robur
Dąb szypułkowy ob. 14-16 cm, N x 3, z B+S
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 55 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 160 cm 6
Tilia cordata
Lipa drobnolistna ob. 14-16 cm, N, x 3, z B+S
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 55 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 160 cm 32
Platanus ×hispanica
Platan klonolistny ob. 14-16 cm, N x 3, z B+S
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 55 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 160 cm 1
Platanus ×hispanica
Platan klonolistny ob. 12-14 cm, N x 3, z B+S
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 30 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 150 cm 10
Alnus glutinosa 'Laciniata'
Olsza czarna ob. 12-14 cm, N, x 3, z B+S
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 30 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 150 cm 20
Fraxinus excelsior 'Westhof's Glorie', Jesion wyniosły ob. 12-14 cm, N, x 3, z B+S
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 30 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 150 cm 30
Betula pendula
Brzoza brodawkowata ob. 12-14 cm, N x 3, z B+S
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 30 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 150 cm 30
Ginkgo biloba
Miłorząb dwuklapowy ob. 12-14 cm, N x 3, z B+S, forma męska
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 30 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 150 cm 20
Acer rubrum Red Sunset 'Franksred'
Klon czerwony ob. 12-14 cm, N, x 3, z B+S
szerokość bryły korzeniowej nie mniej niż 30 cm
wysokość pnia nie mniejsza niż 150 cm 20
b) sadzonki krzewów:
Tab. 2
Nazwa łacińska i polska Opis Ilość sztuk
Rosa Marie Curie róża rabatowa (wielokwiatowa)
wys. 30-40 cm, C 3-4, klasa A 600
Rosa Black Forest róża rabatowa (wielokwiatowa)
wys. 30-40 cm, C 3-4, klasa A 600
Objaśnienia oznaczeń użytych w Tab.1 i Tab.2:
ob. - obwód pnia drzewa, mierzony na wys. 100 cm od poziomu gruntu
N – forma naturalna
p.a.- forma pienna,
x cyfra - ile razy szkółkowany
B+S - z bryłą korzeniową odpowiednio zabezpieczoną tkaniną jutową i siatką drucianą
Wysokość pnia mierzona od projektowanego poziomu materiału wykańczającego powierzchnię pod drzewami do najniższych konarów korony.
wys. - wysokość sadzonki krzewu
C liczba - w pojemniku, gdzie liczba oznacza jego objętość
klasa A – róże posiadające min. 3 pędy wyrastające z miejsca okulizacji; dopuszcza się także dwa pędy, jeżeli trzeci wyrasta do 5 cm powyżej miejsca okulizacji.
c) materiały ogrodnicze:
Tab. 3
Materiały ogrodnicze Ilość [szt.]
Paliki drewniane do mocowania drzew o wys. 200cm,
Ø 6-8cm, okorowane, toczone, o gładkiej powierzchni, fabrycznie nowe 220
Taśma ogrodnicza do mocowania drzew, szerokości 4cm, długości 20mb 3
Geowłóknina igłowana podczas wykonania poddawana obróbce cieplnej. Wykonana głównie z polipropylenu(PP). Zawiera filtr UV, masa powierzchniowa 300 g/m2, długość i szerokość: 100mx5,25m (lub o zbliżonych wymiarach, dająca łącznie powierzchnię 525 m2) 1
Ziemia ogrodowa – worek 80L
(lub w innych workach – nie mniejszych niż 40 L lecz nie większych niż 120 L, dających łącznie 32.000L) 400
2. Wymagania Zamawiającego:
1) Sadzonki wymienionych roślin powinny być materiałem pochodzenia krajowego, muszą mieć prawidłowo ukształtowany pień i koronę oraz zakryty system korzeniowy.
2) Sadzonki drzew powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany oraz posiadać następujące cechy:
pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany,
przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik,
przewodnik powinien być praktycznie prosty,
bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nieuszkodzona oraz dobrze przerośnięta i odpowiednio duża, w zależności od gatunku, odmiany i wielkości rośliny,
bryła korzeniowa powinna być zabezpieczone tkaniną, rozkładającą się najpóźniej w ciągu półtora roku po posadzeniu,
pędy korony u drzew nie powinny być przycięte, chyba że jest to cięcie formujące, np. u form kulistych,
pędy boczne korony drzewa powinny być równomiernie rozmieszczone,
blizny na przewodniku powinny być dobrze zarośnięte, a rany po ostatnich cięciach suche i czyste.
3) Wady niedopuszczalne:
silne uszkodzenia mechaniczne roślin,
ślady żerowania szkodników,
oznaki chorobowe,
zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych,
martwice i pęknięcia kory,
uszkodzenie pąka szczytowego przewodnika,
dwupędowe korony drzew formy piennej,
uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,
odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia,
złe zrośnięcie odmiany szczepionej z podkładką.
4) Dostawy będą realizowane w całości lub częściami w zależności od środka transportu wybranego przez Wykonawcę w terminie od 6 listopada 2023 r. do 9 listopada 2023 r. w dni robocze od poniedziałku do czwartku, w godzinach od 08:00 do 12:00.
5) Dostarczony materiał roślinny (każdy egzemplarz lub partia roślin) musi posiadać aktualny paszport roślinny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru i oznakowania wszystkich egzemplarzy drzew będących przedmiotem zamówienia w miejscu uprawy drzew, przed ich wykopaniem i dostarczeniem do Zamawiającego.
7) Termin wyboru i oznakowania drzew ustalony zostanie przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy. Termin wyboru i oznakowania drzew nie może być późniejszy niż 27 października 2023 r.
8) Wykonawca zabezpieczy rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami.
9) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie protokół zdawczo-odbiorczy z odbioru wszystkich dostarczonych drzew i krzewów ozdobnych powyżej opisanych gatunków oraz materiałów ogrodniczych.
3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych, powód niedokonania podziału zamówienia na części: zamówienie jest odpowiednie dla małych i średnich przedsiębiorstw, a podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi i wymuszałby koordynację prac pomiędzy wykonawcami poszczególnych części, co prowadziłoby do komplikacji prac i możliwego wzrostu cen ofert.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-06 do 2023-11-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z rozdz. XI SWZ i ogłoszeniem
2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie 3 lat przed datą składania ofert – jedną lub więcej dostaw materiałów do nasadzeń (drzew i krzewów lub samych drzew) o łącznej wartości min. 150 tys. PLN,
b) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określa, że warunek określony w ppkt. a musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie
5) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
6) Zgodnie z art. 118 pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika nr 6 do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. XII SWZ i ogłoszeniu:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według załącznika nr 4 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (także podmioty tworzące spółkę cywilną), oświadczenie składa każdy z Wykonawców,
4) Następujące podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe: zgodnie z rozdz. XIV SWZ, za wyjątkiem dokumentów wskazanych jako wymagane od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza,
5) Zobowiązanie podmiotu(ów) trzeciego(ich) – jeśli dotyczy
6) Formularz ofertowy
7) Pozostałe dokumenty wymagane ustawą oraz SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z
postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiający, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, żąda kopii umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców przed zawarciem umowy, b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i
wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wskazano we wzorze umowy - załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/826448
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-14