„Sprzedaż energii elektrycznej dla Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sprzedaż energii elektrycznej dla Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyMiędzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00060549
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sprzedaż energii elektrycznej dla Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów
Komunalnych Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340378577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ernsta Petersona 22

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 5065057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pronatura.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sprzedaż energii elektrycznej dla Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów
Komunalnych Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f8deddd-b966-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/460865

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/460865

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem platformy zakupowej (dalej Platforma) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/mkuo_pronatura/aukcje pod nazwą postępowania wskazaną w tytule
SWZ. 2) Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy: a)
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
https://platformazakupowa.pl/mkuo_pronatura/aukcje za pośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”,
b) Na stronie Platformy udostępnione są: „Regulamin” korzystania z Platformy (zawierający wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania wszelkiego rodzaju dokumentów) oraz „Instrukcja”
dla Wykonawców;c) Centrum Wsparcia Klienta Platformy (pod numerem telefonu 22 101-02-02)
udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracją, aspektami
technicznymi (godziny funkcjonowania Centrum Wsparcia Klienta: od poniedziałku do piątku od
godziny 7 do godziny 17). dokumenty, przekazywane w postępowaniu składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem udostępnionego na Platformie Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób
sporządzenia dokumentów musi być zgody z wymaganiami określonymi w wydanym na podstawie art.
70 PZP rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz w Rozporządzeniu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w SWZ w szczególności w części XIII

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określony w SWZ w szczególności w części XIII

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MKUO ProNatura ZP/TP/32/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Sprzedaż energii elektrycznej dla Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów
Komunalnych Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.” w
zakresie i na warunkach określonych w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na posiedzeniu niejawnym Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz dokona zbadania ofert pod względem przyjętych w SWZ wymagań. Następnie dokona kwalifikacji Wykonawców do wykluczenia z ubiegania się o udzielenie zamówienia i kwalifikacji ofert do odrzucenia. Spośród ofert nie odrzuconych Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie wymaga dokumentów. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - wydaną przez Prezesa URE stosowną koncesję w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (obrót energią elektryczną) zgodnie z art. 32 i nast. ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. prawo energetyczne (t. jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 755 ze zm.,
dalej prawo energetyczne lub PE). 3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie, musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w której suma gwarancyjna wynosi co najmniej 150.000,00 PLN. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić trwałość ubezpieczenia przez cały
okres związania umową. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonych oświadczenia i dokumentów. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać się: - sprzedażą energii elektrycznej o łącznej wartości min. 200.000,00 zł w ramach nie więcej aniżeli 2 umów - w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1. niniejszej SWZ lub 109 ust. 1 pkt 1 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.2. Zamawiający wezwie do przedłożenia dotyczących odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców
ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia, podmiotu, o którym mowa w art. 118 PZP, na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca, lub podwykonawcy, nie będącego podmiotem, o którym mowa w art. 118 PZP: a. oświadczenia wykonawcy w zakresie: • art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP w
zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 1) i 2) niniejszej SWZ • art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 4) niniejszej SWZ, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, b. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 5) niniejszej SWZ, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; c. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: • art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 3) niniejszej SWZ, • art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt.
4) niniejszej SWZ, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, • art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 5) niniejszej SWZ ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, • art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 6) niniejszej SWZ, d. odpisu lub
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.2. pkkt. 2) niniejszej SWZ, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów i
oświadczeń. 1) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom znanym na moment składania oferty, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, dotyczące podwykonawców. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie, o których mowa w pkt. 1, dotyczące tych podmiotów. 5) Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: a) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - odpisu z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji b. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- wydanej przez Prezesa URE stosownej koncesji w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (sprzedaż energii) zgodnie z art. 32 i nast. ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. prawo energetyczne (t. jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 755 ze zm., dalej prawo energetyczne lub PE). c. Sytuacji ekonomicznej i finansowej Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie Zamawiający wezwie do
przedłożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. d. Zdolności technicznej lub zawodowej Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie Zamawiający wezwie do przedłożenia: -
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; b) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty
dostęp do ich zasobów, Zamawiający wezwie do przedłożenia zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub innego podmiotowego środka dowodowego,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo - jeśli jest wymagane

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia1) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, współubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.2) Wszelka
korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.3) Warunki z art. 117 ust. 1 PZP określone przez Zamawiającego w Cz. III ust. 1 pkt. 1.2. SWZ mogą spełniać łącznie (z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do warunku zdolności technicznej i zawodowej w części obejmującej doświadczenie Wykonawcy – jeżeli został postawiony- co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien samodzielnie
legitymować się wymaganym doświadczeniem). W przypadku, w którym wymaganym doświadczeniem legitymuje się tylko jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega do osobistego Wykonania przez tego Wykonawcę następujących kluczowych zadań:• Zamawiający nie stawia takiego zastrzeżenia4) Żaden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 niniejszej SWZ ani art. 109 ust. 1 PZP w zakresie, w jakim wynika to z cz. III pkt. 2.2. niniejszej SWZ.5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy, zawierające w swojej treści uregulowanie współpracy tych Wykonawców na
potrzeby niniejszego postępowania

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w przypadkach dopuszczonych przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie ceny jednostkowej netto i brutto- w przypadku, w którym na mocy przepisów powszechnie obowiązującego prawa na dostawy tego rodzaju, co objęte zamówieniem, nałożone zostaną nowe daniny, opłaty lub podatki, niezależne od Wykonawcy, przy czym taka
zmiana nastąpi proporcjonalnie do zmian wynikających z obowiązujących przepisów i od dnia ich wejścia w życie w odniesieniu do transakcji tego rodzaju, co objęte zamówieniem

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznie Petersona 22 Bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-26

2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Sośno
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa koparko-ładowarki
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bydgoszcz: Usługi recepcyjne w Domu Studenta nr B1 przy ul. Koszarowej 9 w Bydgoszczy
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bydgoszcz: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI