,, Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody: „Hajnik”, „Okopy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,, Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody: „Hajnik”, „Okopy Konfederackie”, „Mogielica” i „Diable Skały”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-09-06
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,, Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody: „Hajnik”, „Okopy Konfederackie”, „Mogielica” i „Diable Skały”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120803536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mogilska

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.krakow@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krakow.rdos.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,, Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody: „Hajnik”, „Okopy Konfederackie”, „Mogielica” i „Diable Skały”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a66c1a43-03e1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010232/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody: ,, Hajnik”,, Okopy Konfederackie”, ,, Mogielnica”, ,, Diable Skały”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania podstawowe.1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę. Oferta winna być
sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za
pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl.2) Treść Oferty
musi odpowiadać treści SIWZ.3) Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r.
poz.1320) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu
elektronicznego, jako: a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem
PAdES,b)dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik
zpodpisem.4) Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania
sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: a) stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,d) włączona obsługa Java Script, e) zainstalowany program
Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.5) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww.
Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MBw
formatach: pdf., excel., doc., zip.6) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa
informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. plik załączony przez Wykonawcę na
Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowaniaUTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowane go odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.2. Ogólne
zasady korzystania zPlatformy.1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do
Systemu na subdomenie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie: https://rdoskrakow.
ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji„
przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,
następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
„zarejestrujsię”.3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie
złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.4) Po założeniu konta
Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 5) Korzystanie z Platformy jest
bezpłatne.6) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami
korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania
teleinformatycznego Platforma zakupowa Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowi, tel. +48 22 576 87 90, e-mail:oneplace.admin@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwanego dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, w tym wykonawcy będącego osobą fizyczną,
wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną, członka organu zarządzającego wykonawcy,
będącego osobą fizyczną, osobą fizyczną skierowaną do przygotowania i przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – zwanych dalej „osobami fizycznymi”, jest
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, tel.
+48 12 61-98-120 oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy
ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-
35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w
Krakowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:
https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl
2) kontakt z inspektorem ochrony danych Zamawiającego następuje za pomocą adresu e-mail:
sekretariat.krakow@rdos.gov.pl;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4) odbiorcami danych osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
5) dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez osoby fizyczne danych osobowych dotyczących bezpośrednio tych osób
jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy, związanych z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) osoby fizyczne posiadają:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących tych osób;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych tych osób ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy osoby fizyczne
uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących tych osób narusza przepisy RODO;
9) osobom fizycznym nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do
obowiązków należą m. in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny
przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13
RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą,
dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO).
3. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane
bezpośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w
art. 14 ust. 5 RODO.
4. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie
uzasadnionych interesów osoby fizycznej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem
Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia
o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 i 14 RODO, zawartego
w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OP.082.8.2021.BZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sporządzeniu dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody „Hajnik”, „Okopy Konfederackie”, „Mogielica” i „Diable Skały”
2. Szczegółowy opis oraz określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 1 do SWZ „opis przedmiotu zamówienia” ( OPZ ) .
3. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osoby wykonujące czynności pomocnicze w stosunku do czynności ekspertów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z najwyższą łączną
oceną (najwyższą ilością punktów) w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Wynik przedstawiany
będzie w punktach.2. Wykonawca w celu uzyskania dodatkowych punktów w kryterium:-
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji oraz złoży Wykaz – kryterium oceny ofert),
sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia z

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
4.4.1. warunek dotyczący doświadczenia ( Zamawiający w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji dopuszcza wykazanie doświadczenie z okresu ostatnich 5 lat): Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych co najmniej jedną usługę, polegającą na sporządzeniu projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody lub parku narodowego lub parku krajobrazowego;


4.4.2. warunek dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
4.4.2.1. ekspert ds. botaniki i fitosocjologii – posiadający wykształcenie wyższe w zakresie dziedzin nauk rolniczych ( z dyscypliny naukowej ,, nauki leśne”) lub nauk ścisłych i przyrodniczych ( z dyscyplin naukowych ,, nauki biologiczne” lub ,, nauki o Ziemi i środowisku”), który wykonał co najmniej dwie inwentaryzacje botaniczne lub fitosocjologiczne, obejmujące wykonanie prac terenowych oraz opracowanie wyników badań;
4.4.2.2. ekspert ds. entomologii – posiadający wykształcenie wyższe w zakresie dziedzin nauk rolniczych ( z dyscypliny naukowej ,, nauki leśne”) lub nauk ścisłych i przyrodniczych ( z dyscyplin naukowych ,, nauki biologiczne” lub ,, nauki o Ziemi i środowisku”), który wykonał co najmniej dwie inwentaryzacje entomologiczne, obejmujące wykonanie prac terenowych oraz opracowanie wyników badań;
4.4.2.3. ekspert ds. herpetologii – posiadający wykształcenie wyższe w zakresie dziedzin nauk rolniczych ( z dyscypliny naukowej ,, nauki leśne”) lub nauk ścisłych i przyrodniczych ( z dyscyplin naukowych ,, nauki biologiczne” lub ,, nauki o Ziemi i środowisku”), który wykonał co najmniej dwie inwentaryzacje herpetologiczne, obejmujące wykonanie prac terenowych oraz opracowanie wyników badań;
4.4.2.4. ekspert ds. ornitologii – posiadający wykształcenie wyższe w zakresie dziedzin nauk rolniczych ( z dyscypliny naukowej ,, nauki leśne”) lub nauk ścisłych i przyrodniczych ( z dyscyplin naukowych ,, nauki biologiczne” lub ,, nauki o Ziemi i środowisku”), który wykonał co najmniej dwie inwentaryzacje ornitologiczne, obejmujące wykonanie prac terenowych oraz opracowanie wyników badań;
4.4.2.5. ekspert ds. teriologii – posiadający wykształcenie wyższe w zakresie dziedzin nauk rolniczych ( z dyscypliny naukowej ,, nauki leśne”) lub nauk ścisłych i przyrodniczych ( z dyscyplin naukowych ,, nauki biologiczne” lub ,, nauki o Ziemi i środowisku”), który wykonał co najmniej dwie inwentaryzacje teriologiczne, obejmujące wykonanie prac terenowych oraz opracowanie wyników badań;
4.4.2.6. ekspert ds. leśnictwa – posiadający wykształcenie wyższe w zakresie dziedzin nauk rolniczych ( z dyscypliny naukowej ,, nauki leśne”), który wykonał co najmniej dwa plany urządzenia lasu, obejmujące wykonanie taksacji w terenie oraz opracowanie wyników taksacji i sporządzenie opisów taksacyjnych;
4.4.2.7. ekspert ds. kulturowych – posiadający wykształcenie wyższe w zakresie dziedzin nauk humanistycznych ( z dyscyplin naukowych ,,archeologia” lub ,, historia”), który wykonał co najmniej dwie inwentaryzacje lub badania materialnych obiektów dziedzictwa, obejmujące wykonanie prac terenowych oraz opracowanie wyników badań;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z definicją zawartą w art. 7 pkt 17 ustawy, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:

7.1. wykaz usług ( wzór załącznik nr 5) , a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
7.2. wykaz osób ( wzór załącznik nr 6 ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego
zasoby.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
oświadczenia stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom
podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym
zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się
odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie
przepisów ustaw

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

E. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 17.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 18. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.2. lit. C części 5 SWZ, składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. 19. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia,
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi
Załącznik Nr 10 do SWZ. 20. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Okoliczności skutkujące możliwością zmiany zawartej umowy opisuje art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w art. 455 ustawy Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach :
a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na sposób realizacji, zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy, w tym zmiany ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;
b) gdy zaistnieją okoliczności uniemożliwiające choćby częściowe wykonywanie umowy
w szczególności warunki atmosferyczne specyficzne, znacząco odbiegające od typowych, utrzymujące się w czasie uniemożliwiającym wykonanie choćby częściowe umowy zgodnie z metodyką;
c) gdy wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą stron, następstwom którego strony nie mogły zapobiec, uniemożliwi którejkolwiek ze stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy;
d) gdy działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy,
e) w przypadku zaistnienia sytuacji powodujących niemożność realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
f) w przypadku konieczności zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
g) w przypadku zmiany zasad finansowania usługi, wynikających ze zmian w planie finansowym bądź budżecie Zamawiającego lub też uzgodnień z instytucją finansującą usługę;
h) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę.
3. Zmiany istotne, których dotyczą warunki i okoliczności, o których mowa w ust. 2 mogą dotyczyć:
a) zmiany sposobu lub zakresu wykonywania umowy, w tym także rezygnacja z części zamówienia,
b) zmiany kolejności i terminów wykonywania poszczególnych etapów, prac, a także zmiany terminu wykonania Umowy,
c) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania prac innym zakresem przy zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji umowy,
d) zmiany zasad finansowania zadania, w szczególności odnośnie terminów płatności
i możliwości wystawiania kolejnej faktury częściowej, a także zmiany innych warunków płatności,
e) zmiany wysokości wynagrodzenia.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 i 3 powyżej, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w ust. 2 i 3 powyżej prowadzących do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu o wartości niewykonanych prac. Wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmienione.
6. Zamawiający, zgodnie z art. 436 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza następujące zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, w przypadku gdy powszechnie obowiązujące przepisy prawa wprowadzą, w okresie obowiązywania umowy, zmiany:
ze względu na ograniczenia formularza, pozostałe zmiany opisano w załączniku nr 4 do SWZ PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcom i innym podmiotom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz
ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy
przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale IX ustawy.2. Odwołanie przysługuje
na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie
kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;2)
zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej,
dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której
zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;3) zaniechanie przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy,
mimo że zamawiający był do tego obowiązany.3. Odwołanie wnosi siędo Prezesa Krajowej Izby
Odwoławczej. Terminy na wniesienie odwołania, sposób i dopuszczalne formy wniesienia
odwołania, wymagane dane oraz inne informacje dotyczące odwołania zostały zawarte w Dziale
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
IX ustawy.4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej
Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy, stronom oraz uczestnikom
postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę̨wnosi się do Sądu
Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.5.
Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie wypasu stada owiec - Ojców
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie wypasu stada owiec. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI