Recenzowanie projektu planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wspieranie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Recenzowanie projektu planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wspieranie merytoryczne Wykonawców i Zamawiającego w procesie przygotowywania planu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsowiec-Twierdza
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-21
  • ZamawiającyBIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00312939
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Recenzowanie projektu planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wspieranie merytoryczne Wykonawców i Zamawiającego w procesie przygotowywania planu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8

1.5.2.) Miejscowość: Osowiec-Twierdza

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biebrza.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Recenzowanie projektu planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wspieranie merytoryczne Wykonawców i Zamawiającego w procesie przygotowywania planu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9657e85e-5b74-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011386/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Recenzowanie projektu planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wsparcie merytoryczne Wykonawców i Zamawiającego w procesie przygotowywania planu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Numer identyfikacyjny projektu: POIS.02.04.00-00-0025/17 „Przygotowanie planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
5. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@biebrza.org.pl
7. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@biebrza.org.pl
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Biebrzański Park Narodowy, z siedzibą w Osowcu-Twierdzy 8, 19-110 Goniądz, kontakt tel. 85 7383000 lub e-mail: sekretariat@biebrza.org.pl,
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Funkcję tę pełni Pan Paweł Gudel. Z IOD można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@biebrza.org.pl lub w siedzibie Administratora w czasie pełnienia dyżurów przez IOD, bądź listownie na adres korespondencyjny wskazany powyżej,
3) Państwa dane osobowe przetwarzamy na podstawie obowiązujących przepisów prawa w celu:
- zawarcia i wykonania umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO),- podjęcia działań przed zawarciem umowy lub wykonaniem umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych osobowych (np. prawa podatkowego lub przepisów o rachunkowości), wynikających z prawa Unii i prawa polskiego - (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),- ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),- w pozostałych przypadkach Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) – przez okres od udzielenia zgody do jej ewentualnego wycofania,
4) w związku z umową o dofinansowanie nr POIS.02.04.00-00-0025/17-02 projektu „Przygotowanie planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego”, przekazane dane osobowe mogą być przetwarzane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w celu realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielania wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach POIiŚ 2014-2020; dane mogą być przetwarzane także w celach archiwalnych i statystycznych.
5) Państwa dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania tj. przez czas wykonania umowy i upływ okresu przedawnienia roszczeń,
6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania może skutkować brakiem możliwości zawarcia lub wykonania umowy,
7) dane osobowe, które nam Państwo powierzacie są odpowiednio zabezpieczone przed nieupoważnionym dostępem i utratą. Dane osobowe w celach wymienionych w pkt. 3 powyżej będziemy przetwarzać, tj. do czasu zakończenia współpracy i upływu okresu przedawnienia roszczeń,
8) odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia danych zgodnie z art. 28 RODO, a także podmioty uprawnione na mocy nadrzędnych przepisów prawa do uzyskania danych, jak też podmioty uprawnione do ich uzyskania w związku z realizacją umowy,
9) nie będziemy przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
10) mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących, narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO),
11) posiadacie prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
12) państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 276414,63 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie awifauny, w szczególności operatu ochrony fauny w części dotyczącej awifauny, sprawozdań etapowych z jego realizacji, syntezy planu ochrony BbPN i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, w częściach dotyczących awifauny, innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania wskazanej części projektu planu ochrony; wsparcie merytoryczne zespołu ornitologów podczas przygotowywania projektu planu ochrony oraz Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 40600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie i kwalifikacje

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie fauny, bez awifauny, tj. przygotowanie recenzji: operatu ochrony fauny, z wyjątkiem części dotyczącej awifauny, operatu ochrony ekosystemów wodnych w części dotyczącej fauny wodnej, sprawozdań etapowych i innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania ww. operatów, syntezy planu ochrony i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN w częściach dotyczących fauny parku, bez awifauny; wsparcie merytoryczne ekspertów faunistów podczas przygotowywania projektu planu ochrony w ww. zakresie oraz Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 46214,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie i kwalifikacje

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie szaty roślinnej i krajobrazu, tj. przygotowanie recenzji: operatu ochrony lądowych ekosystemów nieleśnych, w tym torfowiskowych i bagiennych, operatu ochrony ekosystemów wodnych, w części dotyczącej organizmów roślinnych i roślinności wodnej, operatu ochrony flory, operatu ochrony grzybów, operatu ochrony zasobów i walorów krajobrazowych; sprawozdań etapowych i innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania ww. operatów, syntezy planu ochrony i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, w częściach dotyczących szaty roślinnej i krajobrazu; wsparcie merytoryczne ekspertów podczas przygotowywania projektu planu ochrony w ww. zakresie oraz Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie i kwalifikacje

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie przyrody nieożywionej i zasobów abiotycznych, tj. przygotowanie recenzji operatu ochrony zasobów przyrody nieożywionej i gleb, operatu ochrony zasobów wodnych, operatu ochrony ekosystemów wodnych, bez części dotyczącej organizmów roślinnych i roślinności wodnej oraz bez fauny wodnej, sprawozdań etapowych i innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania ww. operatów, syntezy planu ochrony i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, w częściach dotyczących przyrody nieożywionej i zasobów abiotycznych; wsparcie merytoryczne ekspertów podczas przygotowywania projektu planu ochrony w ww. zakresie oraz Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie i kwalifikacje

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie ochrony zasobów dziedzictwa kulturowego, tj. przygotowanie recenzji operatu ochrony zasobów dziedzictwa kulturowego; sprawozdań etapowych i innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania operatu, syntezy planu ochrony i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, w częściach dotyczących dziedzictwa kulturowego; wsparcie merytoryczne ekspertów podczas przygotowywania projektu planu ochrony w ww. zakresie oraz Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 20600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie i kwalifikacje

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania projektu planu ochrony w zakresie zagospodarowania przestrzennego, tj. przygotowanie recenzji operatu zagospodarowania przestrzennego i turystycznego, sprawozdań etapowych, innych dokumentów powstałych w procesie przygotowywania operatu, syntezy planu ochrony i projektu rozporządzenia ministra właściwego ds. środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, w częściach dotyczących zagospodarowania przestrzennego; wsparcie merytoryczne ekspertów podczas przygotowywania projektu planu ochrony w ww. zakresie oraz Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie i kwalifikacje

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania przygotowanego przez wykonawcę planu ochrony Systemu GIS BbPN (systemu pozyskiwania, przetwarzania i udostępniania danych zawierających informacje przestrzenne oraz towarzyszące im informacje opisowe o obiektach wyróżnionych w przestrzeni działania Systemu), tj. ocenę kompletności i funkcjonalności przygotowanego Systemu GIS, sprawozdań etapowych; wsparcie merytoryczne ekspertów przygotowujących System GIS BbPN oraz Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie i kwalifikacje

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które posiadają wskazane poniżej kwalifikacje i doświadczenie:
4.1. W przypadku części I zamówienia - w zakresie ornitologii, ekologii ptaków, w szczególności wymagań siedliskowych, metod inwentaryzacji i monitoringu, ochrony przyrody, w tym:
− wyższe wykształcenie przyrodnicze*, ze stopniem naukowym co najmniej doktora,
− w okresie ostatnich 9 lat wykonał lub wykonuje (łącznie) co najmniej dwie/dwa: inwentaryzacje lub monitoringi ptaków, lub dwa projekty badawcze, lub ekspertyzy lub inne opracowania z ww. zakresu;
− jest autorem lub współautorem przynajmniej 3 recenzowanych publikacji naukowych z zakresu swojej specjalności;
4.2. W przypadku części II zamówienia - w zakresie zoologii, ekologii zwierząt (bez awifauny), metod inwentaryzacji i monitoringu fauny, ochrony przyrody, w tym:
− wyższe wykształcenie przyrodnicze*, ze stopniem naukowym co najmniej doktora,
− w okresie ostatnich 9 lat wykonał lub wykonuje (łącznie) co najmniej dwie/dwa: inwentaryzacje lub monitoringi ptaków, lub projekty badawcze, lub ekspertyzy dotyczące fauny;
− jest autorem lub współautorem co najmniej 3 recenzowanych publikacji naukowych z zakresu swojej specjalności;
4.3. W przypadku części III zamówienia – w zakresie geobotaniki lub ekologii roślin, i/lub fitosocjologii, i/lub florystyki, i/lub mykologii, w szczególności metod inwentaryzacji i monitoringu oraz ochrony ekosystemów nieleśnych, gatunków roślin i/lub grzybów, w tym:
− wyższe wykształcenie przyrodnicze*,
− w okresie ostatnich 9 lat wykonał lub wykonuje (łącznie) co najmniej dwie/dwa: inwentaryzacje lub monitoringi szaty roślinnej, lub grzybów, lub krajobrazu; lub dwa: projekty badawcze, lub ekspertyzy lub inne opracowania z ww. zakresu,
− jest autorem lub współautorem co najmniej 3 recenzowanych publikacji naukowych z zakresu swojej specjalności;
4.4. W przypadku części IV zamówienia – w zakresie hydrologii, gleboznawstwa i/lub hydrogeologii, i/lub geologii, i/lub geomorfologii, w szczególności dolin rzecznych, renaturyzacji siedlisk mokradłowych, oceny stanu ekologicznego, w tym:
− wyższe wykształcenie przyrodnicze*, ze stopniem naukowym co najmniej doktora,
− w okresie ostatnich 9 lat wykonał lub wykonuje (łącznie) co najmniej dwie/dwa: inwentaryzacje lub dwa projekty badawcze, lub ekspertyzy lub inne opracowania z ww. zakresu,
− jest autorem lub współautorem co najmniej 3 recenzowanych publikacji naukowych z zakresu swojej specjalności;
4.5. W przypadku części V zamówienia - w zakresie inwentaryzacji i ochrony dziedzictwa kulturowego, w tym:
− wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk humanistycznych (historia lub archeologia, lub antropologia, lub etnografia, lub etnologia),
− w okresie ostatnich 9 lat wykonał (łącznie) co najmniej dwie/dwa: inwentaryzacje zasobów kulturowych lub projekty badawcze, zakończone autorstwem lub współautorstwem regionalnych monografii i/lub innych publikacji o zasobach kulturowych,
− jest autorem lub współautorem przynajmniej 2 recenzowanych publikacji dotyczących dziedzictwa kulturowego;
4.6. W przypadku części VI zamówienia - w zakresie gospodarki przestrzennej i planowania przestrzennego, w tym:
− wykształcenie wyższe w dziedzinie: gospodarka przestrzenna lub urbanistyka;
− w okresie ostatnich 9 lat uczestniczył w przygotowaniu co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i jednego studium zagospodarowania przestrzennego;
4.7. w przypadku części VII zamówienia w zakresie projektowania i tworzenia systemów GIS, tj. w zakresie:
− projektowania i tworzenia baz danych nieprzestrzennych;
− projektowania i tworzenia baz danych przestrzennych;
− obsługi programów bazodanowych, np. takich jak: Access, PostgreSQL, ESRI ArcGIS;
− tworzenia GIS-owych aplikacji desktop, mobile i web oraz GIS-owych portali web.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż ekspert, który będzie skierowany do realizacji zamówienia, w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym zamówieniu, był wykonawcą lub kierował zespołem, który wykonał co najmniej jeden system GIS działający w środowiskach: web, desktop i na urządzeniach mobilnych lub kilka systemów, które potwierdzają, że ekspert wykonywał systemy informatyczne działające we wszystkich ww. środowiskach. Zrealizowany System musi funkcjonować produkcyjnie przez co najmniej 1 rok od chwili odbioru.
* za wykształcenie przyrodnicze Zamawiający uznaje wykształcenie: biologiczne, leśne, geograficzne, ochrona środowiska, inżynieria środowiska, łąkarstwo, rybactwo, zootechnika, architektura krajobrazu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. XIV SWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób i podmiotów stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
2. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty Wykonawcy – załącznik nr 1 do SWZ;
2. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ - załącznik nr 8 do SWZ ;
3. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XX pkt 3 SWZ - załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4. Wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z Rozdziałem XI pkt 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
5. Dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pełnomocnictwa zgodnie z z Rozdziałem XI pkt 10 SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji, o ile będą prowadzone, trzech Wykonawców, których oferty nie podlegać będą odrzuceniu i zostaną ocenione najwyżej na podstawie kryterium oceny ofert tj. cena ryczałtowa brutto, doświadczenie i kwalifikacje.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI