Recenzowanie operatu ochrony ekosystemów leśnych Biebrzańskiego Parku Narodowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Recenzowanie operatu ochrony ekosystemów leśnych Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wsparcie merytoryczne wykonawców planu ochrony i Zamawiającego w procesie jego przygotowywania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoniądz
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBiebrzański Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-13
  • Numer ogłoszenia512075-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 512075-N-2020 z dnia 2020-02-13 r.

Biebrzański Park Narodowy: Recenzowanie operatu ochrony ekosystemów leśnych Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wsparcie merytoryczne wykonawców planu ochrony i Zamawiającego w procesie jego przygotowywania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
POIS.02.04.00-00-0025/17 "Przygotowanie planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066798500000, ul. Osowiec-Twierdza  8 , 19-110  Goniądz, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 380 620, e-mail tomasz.powalko@biebrza.org.pl, faks 85 738 30 21.
Adres strony internetowej (URL): www.biebra.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (imieniem i nazwiskiem lub firmą) i adresem wykonawcy, zaadresowane na adres: Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz oraz opisane w następujący sposób: Oferta dotycząca zamówienia publicznego nr ZP.26.4.2020 na zadanie: „Recenzowanie operatu ochrony ekosystemów leśnych Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wsparcie merytoryczne Wykonawcy i Zamawiającego w procesie jego przygotowywania” z dopiskiem: nie otwierać do dnia 21.02.2020 r. do godz. 11:00.
Adres:
Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Recenzowanie operatu ochrony ekosystemów leśnych Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz wsparcie merytoryczne wykonawców planu ochrony i Zamawiającego w procesie jego przygotowywania
Numer referencyjny: ZP.26.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa recenzowania operatu ochrony ekosystemów leśnych, stanowiącego część dokumentacji projektu planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego (dalej BbPN), która obejmuje: a) recenzję ww. operatu szczegółowego planu (elaboratu wraz z dokumentacją), b) recenzję syntezy planu ochrony BbPN i projektu Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, w częściach dotyczących ekosystemów leśnych, c) recenzję/ocenę merytoryczną etapowych sprawozdań wykonawcy operatu z realizacji zadań, d) oraz merytoryczne wsparcie wykonawców planu ochrony i Zamawiającego w procesie przygotowywania operatu. 2. Poprzez zwrot „projekt planu ochrony” rozumie się projekt planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego przygotowywany, w ramach realizacji projektu POIS.02.04.00-00-0025/17 „Przygotowanie planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego”, zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134). 2) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 maja 2005 r. w sprawie sporządzania projektu planu ochrony dla parku narodowego, rezerwatu przyrody i parku krajobrazowego, dokonywania zmian w tym planie oraz ochrony zasobów, tworów i składników przyrody (Dz. U. 2005 Nr 94 poz. 794). 3) Opisem przedmiotu zamówienia na usługę „Przygotowanie planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego” w części II „Przygotowanie operatu ochrony ekosystemów leśnych Biebrzańskiego Parku Narodowego” (w załączeniu do SIWZ). 4) Zarządzenie Nr 55 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. w sprawie Instrukcji Urządzania Lasu (Biul. Inf. L.P z 2012 r. poz. 4). 5) Zarządzeniami Dyrektora RDOŚ w Białymstoku w sprawie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000: Dolina Biebrzy i Kotlina Biebrzańska, w przypadku ich ustanowienia przed końcem 2021 r. 6) innymi, aktualnymi na dzień odbioru zamówienia na „Przygotowanie planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego” aktami prawnymi dotyczącymi przedmiotu tegoż zamówienia. 3. Przez recenzje należy rozumieć merytoryczną ocenę/recenzję niżej wymienionych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę operatu ochrony ekosystemów leśnych BbPN, dostarczanych Wykonawcy przez Zamawiającego: a) wykazu istniejących materiałów publikowanych i niepublikowanych i oceny ich przydatności do sporządzenia wyżej przywołanego operatu; b) przygotowanych metodyk prac inwentaryzacyjnych, monitoringowych, waloryzacyjnych i analitycznych (adekwatność doboru metodyk i właściwe ich zastosowanie przy przygotowywaniu operatu); c) sprawozdań etapowych (kwartalnych) z procesu przygotowywania ww. operatu; d) operatu ochrony ekosystemów leśnych BbPN (elaboratu wraz dokumentacją); e) syntezy planu ochrony BbPN w części dotyczącej ekosystemów leśnych; f) projektu Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN w częściach dotyczących ekosystemów leśnych. 4. Recenzje opracowań, o których mowa w pkt. 3 powinny oceniać spełnienie wymogów merytorycznych i formalnych, określonych w SIWZ na usługę „Przygotowanie operatu ochrony ekosystemów leśnych Biebrzańskiego Parku Narodowego” oraz czy ich zawartość może stanowić rzetelną i wystarczającą podstawę do przygotowania projektu planu ochrony w zakresie ekosystemów leśnych. 5. Recenzje opracowań, o których mowa w pkt. 3 lit. d, e i f powinny zawierać: a) imię i nazwisko autora recenzji; b) metryczkę recenzowanego opracowania (imiona i nazwiska autorów opracowania, instytucja, tytuł, miejsce i data opracowania, liczba stron, rodzaje i liczba załączników, w tym map); c) ocenę opracowania (część krytyczną), a w szczególności: - zakresu oraz treści merytorycznej tekstu, załączników, w tym map, - metod zastosowanych w badaniach terenowych i w części analitycznej, w tym metodyk oceny stanu siedlisk przyrodniczych, gatunków i ich siedlisk, - zgodności wprowadzonych zapisów z obowiązującym prawem, - struktury opracowania, - komunikatywności przekazu; d) podsumowanie, w szczególności zawierające stwierdzenia, czy opracowania spełniają wymogi określone w SIWZ na usługę „Przygotowanie operatu ochrony ekosystemów leśnych Biebrzańskiego Parku Narodowego”, w tym: – czy opracowania uwzględniają obowiązujące przepisy i uwarunkowania prawne (prawo ogólne i miejscowe), w szczególności, czy zostały sporządzone zgodnie z aktami prawnymi wymienionymi w pkt. 3 powyżej; - czy treść opracowań jest dostosowana do specyfiki przyrodniczej Biebrzańskiego Parku Narodowego i obszarów Natura 2000: Dolina Biebrzy i Ostoja Biebrzańska; - czy przeprowadzono niezbędne badania; - czy opracowania zostały wykonane w pełnym zakresie; - czy przyjęte w nich ustalenia są poprawnie zapisane i realne do wykonania, w szczególności: ▪ czy precyzyjnie i jasno określono cele ochrony ekosystemów leśnych i leśnych siedlisk przyrodniczych będących przedmiotami ochrony obszaru Natura 2000 Dolina Biebrzy, ▪ czy ustalenia ochrony lasów BbPN (tj. zasady ochrony, zadania ochronne oraz wskazania do różnego typu planów i programów) nie powielają obowiązujących przepisów prawnych lub czy nie są sprzeczne z obowiązującym prawem, czy wynikają z przeprowadzonych analiz i czy są logicznie zapisane, czy zostały wypracowane w procesie konsultacyjnym, czy w wyniku arbitralnych rozstrzygnięć, ▪ czy proponowane rodzaje, miejsca, terminy i harmonogram oraz sposób realizacji zadań są precyzyjnie i jednoznacznie określone (w tekście i na mapach), tj. w sposób nie pozwalający na dowolne interpretacje, czy uwzględniono rozwiązania wariantowe, ▪ czy wszystkie zadania ochronne są zaadresowane do konkretnych podmiotów i czy są zaadresowane zgodnie z przynależną kompetencją, ▪ czy określono przewidywane koszty realizacji zadań ochronnych i czy zostały one określone na logicznych i udokumentowanych podstawach, ▪ czy proponowane założenia monitoringu są poprawne, ▪ czy informacje w tekście są spójne z informacjami przedstawionymi w załącznikach, zwłaszcza na mapach; - czy mapy stanowiące integralną część operatu zostały wykonane z zachowaniem reguł topologicznych oraz zgodnie z pozostałymi wymogami Zamawiającego zapisanymi w SIWZ, - określenie, czy i w jakim zakresie opracowania wymagają uzupełnień i/lub zmian. 6. Wsparcie merytoryczne wykonawcy operatu, Zespołu Syntezy planu ochrony oraz Zamawiającego może być udzielane przez Wykonawcę drogą mailową, telefonicznie, poprzez kontakt bezpośredni lub poprzez udział w: a) posiedzeniach Rady Naukowej BbPN, w części dotyczącej przygotowywanego projektu planu ochrony BbPN, w szczególności operatu ochrony ekosystemów leśnych (nie więcej niż 7), b) spotkaniach Zespołu Syntezy z interesariuszami, w przypadku potrzeby wsparcia Zespołu Syntezy (nie więcej niż 2), c) ewentualnych seminariach lub warsztatach organizowanych przez Radę Naukową lub Zamawiającego, dotyczących sporządzanego planu ochrony (nie więcej niż 2), d) konsultowaniu zmian wprowadzonych do projektu Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN przez wykonawców planu w odpowiedzi na uwagi zgłoszone w ramach konsultacji społecznych i ustosunkowania się do uwag. Koszty podróży na ww. spotkania i ewentualnych noclegów pokrywa Wykonawca. 7. Recenzje/oceny okresowych (kwartalnych) sprawozdań wykonawcy operatu z realizacji przedsięwzięcia powinny odnosić się w szczególności do merytorycznej oceny jakości zebranych danych i sporządzanego operatu oraz powinny wskazywać braki i obszary wymagające poprawy. Należy je składać w formie pisemnej w terminie do 20 dnia miesiąca kończącego kwartał. 8. Recenzje: operatu ochrony ekosystemów leśnych (elaboratu wraz z dokumentacją), syntezy planu ochrony i projektu rozporządzenia ustanawiającego plan ochrony BbPN (w przypadku dwóch ostatnich – w szczególności w częściach dotyczących ekosystemów leśnych) powinny oceniać przygotowane dokumenty z punktu widzenia spełnienia celów, którym mają służyć. Powinny odnosić się także do następujących zagadnień: zgodności z wytycznymi do przygotowywania projektu planu ochrony parku narodowego określonymi w ustawie o ochronie przyrody i w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie sporządzania projektu planu ochrony parku narodowego oraz z Opisem przedmiotu zamówienia „Przygotowanie operatu ochrony ekosystemów leśnych BbPN”, kompletności przygotowanej dokumentacji, prawidłowości identyfikacji zagrożeń, definiowania celów, wskazywania zaleceń ochronnych, zgodności z ogólnie przyjętymi w danej dziedzinie zasadami i praktykami. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wykonywania usługi nie wymaga zatrudnienia recenzenta na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.

II.5) Główny kod CPV: 90713000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-07-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 30.07.2022 r., w tym: a) recenzje okresowych (kwartalnych) sprawozdań wykonawcy operatu z realizacji zamówienia w terminie do 20 dni od otrzymania sprawozdania od Zamawiającego, w kwartałach: I kwartał 2020, III kwartał 2020, IV kwartał 2020, I kwartał 2021, III kwartał 2021, IV kwartał 2021; b) recenzję operatu (elaboratu wraz z dokumentacją) do 28.02.2022 r.,; c) recenzje Syntezy Planu i projektu Rozporządzenia do 30.05.2022 r. Recenzent otrzyma od Zamawiającego ww. dokumenty co najmniej 30 dni przed upływem terminu przygotowania ich recenzji. W przypadku przedłużenia terminu realizacji projektu POIS.02.04.00-00-0025/17 „Przygotowanie planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego” ponad 31.09.2022 r., czas na przygotowanie recenzji Syntezy Planu i projektu Rozporządzenia MŚ w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, które będą przygotowane przez Zespół Syntezy Planu, wyłoniony w planowanym do przeprowadzenia postępowaniu przetargowym, ulegnie wydłużeniu; d) konsultowanie ustosunkowania się do uwag zgłoszonych do projektu Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN podczas konsultacji społecznych, w tym zmian wprowadzonych w projekcie Rozporządzenia przez wykonawców planu w odpowiedzi na uwagi z konsultacji - do 30.07.2022 r. 2. W przypadku przedłużenia terminu realizacji projektu POIS.02.04.00-00-0025/17 „Przygotowanie planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego” ponad 31.09.2022 r., termin przygotowania recenzji Syntezy Planu i projektu Rozporządzenia MŚ w sprawie ustanowienia planu ochrony BbPN, które będą przygotowane przez Zespół Syntezy Planu, wyłoniony w planowanym do przeprowadzenia postępowaniu przetargowym, ulegnie wydłużeniu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada kwalifikacje i doświadczenie w zakresie: ekologii lasu i/lub typologii leśnej, i/lub siedliskoznawstwa leśnego, i/lub fitosocjologii leśnej, i/lub metod inwentaryzacji, monitoringu oraz ochrony leśnych siedlisk przyrodniczych, w tym siedlisk przyrodniczych z załącznika I Dyrektywy Siedliskowej, w szczególności: - wyższe wykształcenie przyrodnicze*, ze stopniem naukowym co najmniej doktora, - w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej dwie inwentaryzacje i/lub dwa monitoringi roślinności lub siedlisk leśnych, i/lub dwa projekty badawcze z ww. zakresu finansowane ze środków zewnętrznych, i/lub dwie ekspertyzy z ww. zakresu, - jest autorem lub współautorem co najmniej 3 recenzowanych publikacji naukowych z zakresu swojej specjalności. * za wykształcenie przyrodnicze Zamawiający uznaje wykształcenie: biologiczne, leśne, geograficzne, ochrona środowiska, inżynieria środowiska, łąkarstwo.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3 do SIWZ. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykaz osób i podmiotów, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób i podmiotów stanowi załącznik nr 3a do niniejszej SIWZ, c) Wykonawca polegający na zdolności technicznej lub zawodowej, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. - Załącznik nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ZamPublU wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZamPublU - Załącznik nr 5. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części VI ust. 5 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części VI ust. 6 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony w terminie, jak w części VI ust. 6 SIWZ. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej przez notariusza kopii). 5. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza następujący sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) w odniesieniu do wymogu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – łączne kompetencje wykonawców, b) w odniesieniu do wymogu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych – łączny potencjał wykonawców, c) w odniesieniu do wymogu dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej wykonanie zamówienia - łączna sytuacja ekonomiczna wykonawców, 6. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ (wg Załącznika nr 2 i 2a do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto 40,00
Doświadczenie i kwalifikacje 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 2. Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, zawiera wszystkie istotne postanowienia, które zostaną uwzględnione w umowie w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-21, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Goniądz
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.